1. het ziet er ruig uit.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had een pakket van 20 lessen genomen en ben al na 7 lessen aan het kloten met AVBIk vrees dat ik lessen bij moet nemen
Ik vraag 1 ding af als ik fotos zie van motors op het internet dan hebben ze zo een draagstang ofzoonder achterwiel waar dient dat voor?
euhmm onderdeel dat je met 50 moet aankomen rijden en na de eerste poort gas moet los laten en afremmen en bij de 2e poort precies moet stoppen.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:57 schreef tralalala het volgende:
Wat gaan er mis met avb dan sala-adin?
Gewoon vragen of je een keer achterop mag, dan voel je pas echt hoe schuin je kan gaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Achtje draaien heb ik nooit gedaan omdat de halve draai zo bagger ging![]()
Ja dat heb ik zo vaak meegemaakt, nooit geweten dat dat konquote:Op woensdag 3 september 2008 13:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon vragen of je een keer achterop mag, dan voel je pas echt hoe schuin je kan gaan.
Zolang je niet met je step de grond raakt is het nog veiligquote:Op woensdag 3 september 2008 13:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon vragen of je een keer achterop mag, dan voel je pas echt hoe schuin je kan gaan.
Voor langzame slalom keek ik juist wel naar de pionnen, rest niet echt, ging meer op gevoelquote:Op woensdag 3 september 2008 22:24 schreef RetepV het volgende:
Knieen tegen de tank, altijd kijken waar je naartoe wil, en niet aan de motor denken.
Dus NIET naar de pionnetjes kijken, daar wil je dus NIET heen. Je wil er LANGS.
Ook niet te veel met je motor bezig zijn. Als je je knieen strak tegen de tank houdt, dan doet 'ie niks onverwachts meer en kun je je op de bocht concentreren.
Met mijn uitwijkproef deed ik datquote:Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zolang je niet met je step de grond raakt is het nog veilig![]()
Ben jij soms mijn instructeur? Die zegt precies hetzelfdequote:Op woensdag 3 september 2008 22:24 schreef RetepV het volgende:
Knieen tegen de tank, altijd kijken waar je naartoe wil, en niet aan de motor denken.
Ook niet te veel met je motor bezig zijn. Als je je knieen strak tegen de tank houdt, dan doet 'ie niks onverwachts meer en kun je je op de bocht concentreren.
Luisteren dus.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:49 schreef Sala-adin het volgende:
Ben jij soms mijn instructeur? Die zegt precies hetzelfde![]()
Ik heb vandaag mijn 3e les gehad en het ging dramatischquote:Op woensdag 3 september 2008 22:24 schreef RetepV het volgende:
Mijn motor heeft alleen een jiffy (zijstandaard). Als je de ketting wil smeren kan dat op twee manieren. Of je blijft je motor, stukje bij beetje, vooruitduwen. Tot je de hele ketting hebt gehad. Of je zet hem op die paddockstand en kan zo het achterwiel ronddraaien, zodat je eenvoudig de hele ketting meeneemt. Zelfde geldt voor schoonmaken van achterwiel bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had een pakket van 20 lessen genomen en ben al na 7 lessen aan het kloten met AVBIk vrees dat ik lessen bij moet nemen
Ik vraag 1 ding af als ik fotos zie van motors op het internet dan hebben ze zo een draagstang ofzoonder achterwiel waar dient dat voor?
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:46 schreef sander89 het volgende:
Afgelopen weekend een motor gekocht.![]()
![]()
Is een Suzuki Bandit 650SA ABS (25KW) uit 2006 geworden.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lessers die nog bezig zijn veel succes en hopelijk kunnen jullie ook snel zelfstandig de weg op.
Heb hem voor 5000 euro gekocht, zeker goede prijs en hij is nog zo goed als nieuw want heeft pas 2000 km gereden.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor betaald?
Ik ben overigens zelf niet echt fan van nakedbikes met zo een voorkapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |