hier een beetje, ik zit bij het gilde en bezoek daarmee weleens een kerk.quote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn er überhaupt wel gelovige FOK!kers?
Hoe gelovig dan? Dring je het ook op aan je kinderen? (sorry dat ik het zo ongenuanceerd zeg)quote:Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef betyar het volgende:
[..]
hier een beetje, ik zit bij het gilde en bezoek daarmee weleens een kerk.
In feite wel want ze zijn allebei gedoopt.quote:Op zondag 5 december 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe gelovig dan? Dring je het ook op aan je kinderen? (sorry dat ik het zo ongenuanceerd zeg)
True, I got servedquote:Op zondag 5 december 2010 21:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar deze is gemaakt door TitusPullo.
Er is niks mis met een christelijke opvoeding. Zij het ietwat gematigd.quote:Op zondag 5 december 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe gelovig dan? Dring je het ook op aan je kinderen? (sorry dat ik het zo ongenuanceerd zeg)
Ok, maarjah, het is ook hoe je het brengt natuurlijk.quote:Op zondag 5 december 2010 21:06 schreef betyar het volgende:
[..]
In feite wel want ze zijn allebei gedoopt.
Wat ze later daarmee willen doen is hun eigen keuze.
Ha Koos alles goed?quote:Op zondag 5 december 2010 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is niks mis met een christelijke opvoeding. Zij het ietwat gematigd.
Heb ik ook niet gezegd. Heb zelf ook op een chr basisschool gezeten.quote:Op zondag 5 december 2010 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Egypte?quote:Op zondag 5 december 2010 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
Waar heeft koos al die tijd uitgehangen?
Bovengetekende ook. De verhalen van Jezus bevatten wijze lessen dus dat kan geen kwaad voor een kind.quote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gezegd. Heb zelf ook op een chr basisschool gezeten.
We doen er zelf niks mee, als ik in de kerk zit zit ik daar een beetje de schildjes van mijn voorganger te lezen op zijn kazuifel. Ik ken hoogstwaarschijnlijk "onze vader" net mee zingen biechten of hoe heet zoiets.quote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, maarjah, het is ook hoe je het brengt natuurlijk.
Wat zouden kinderen moeten zonder dat een boek volgeschreven door zandmalloten die ze verteld hoe ze moeten leven en dat er geen ontkomen is aan dat geloof, zelfs niet na de dood.quote:Op zondag 5 december 2010 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |