abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89558275
quote:
'Palestijnen moeten zich in Jordanië kunnen huisvesten'

TEL AVIV - Palestijnen moeten het recht krijgen om zich vrijwillig in Jordanië te huisvesten. Dat land zou zich dan kunnen omvormen tot Palestina en de Palestijnen kunnen daar dan in vrijheid hun eigen regering kiezen.

Dat heeft PVV-leider Geert Wilders zondag in de Israëlische stad Tel Aviv gezegd in een toespraak.

De koning van Jordanië hoeft volgens Wilders niet zenuwachtig te worden. ''Als hij zo populair blijft als nu, kan hij aan de macht blijven'', hield de leider van de PVV zijn gehoor in Tel Aviv voor.

Westen

''Dat moeten de mensen van Palestina in echte democratische verkiezingen besluiten.''

Wilders oordeelt dat het Westen te vaak met de beschuldigende vinger richting Israël wijst, als het gaat om de problemen in het Midden-Oosten. ''Israël is niet schuldig aan die situatie'', speechte hij.
Goed voorstel. Ik stel meteen het volgende voor:
Iedereen die ontevreden is over de Nederlandse samenleving en over hoe hij in Nederland wordt behandeld door de 'linkse elite' moet maar naar Duitsland verhuizen. Dat land kan zich dan omvormen tot Nieuw Nederland en de rechtse Nederlanders kunnen daar hun eigen regering kiezen. Merkel hoeft nergens bang voor te zijn, ze is zelf immers ook rechts dus de geïmmigreerde Nederlanders zullen haar vast herkiezen.

Want hoezo zou je bezwaar maken tegen hoe je in je eigen land behandeld wordt? Dan verhuis je toch gewoon?
pi_89559069
Mutant01: Wilders moet maar verhuizen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_89559097
Ik ben blij dat Geert Wilders zich iedere dag hard keihard inspant voor ons land en niet zijn tijd verdoet in het buitenland.
pi_89559229
Het volk dat een pedofiel aanbidt moet verhuizen uit NL. Dan mag Wilders wmb ook verhuizen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 5 december 2010 @ 19:13:52 #6
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_89559410
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 18:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Goed voorstel. Ik stel meteen het volgende voor:
Iedereen die ontevreden is over de Nederlandse samenleving en over hoe hij in Nederland wordt behandeld door de 'linkse elite' moet maar naar Duitsland verhuizen. Dat land kan zich dan omvormen tot Nieuw Nederland en de rechtse Nederlanders kunnen daar hun eigen regering kiezen. Merkel hoeft nergens bang voor te zijn, ze is zelf immers ook rechts dus de geïmmigreerde Nederlanders zullen haar vast herkiezen.

Want hoezo zou je bezwaar maken tegen hoe je in je eigen land behandeld wordt? Dan verhuis je toch gewoon?
Jij kunt toch ook naar je eigen land opsodemieteren?
Verder wel een goed idee want er is Arabierenland genoeg voor ze; Ik zie de Arabieren nog niet de Joden verwelkomen (hoewel het erop lijkt dat ze nog meer de pest hebben aan de palestijnen).
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_89559429
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:08 schreef bijdehand het volgende:
Het volk dat een pedofiel aanbidt moet verhuizen uit NL. Dan mag Wilders wmb ook verhuizen.
Mensen die zich drukker maken om de seksuele relaties van een man die een paar duizend jaar geleden heeft geleefd, dan om het daadwerkelijke misbruik in de katholieke kerk. Of doel je juist op die laatste groep?
PWBF
pi_89559434
quote:
pi_89559459
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:13 schreef Opa2012 het volgende:

Ik zie de Arabieren nog niet de Joden verwelkomen
Waarom zou je ook?
PWBF
pi_89559488
wilders, gore jodenknecht dat ie er is. waarom zit hij eigenlijk in de nederlandse politiek?
PWBF
pi_89559604
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

geen van beide...

serieus, waarom zit Wilders in de Nederlandse politiek? Hij schijnt zich alleen maar druk te kunnen maken om Israel. Ik vraag me werkelijk af waar zijn loyaliteit ligt.
Hoezo vraag je je dat af? Het is vrij duidelijk waar zijn loyaliteit ligt, dat steekt hij ook niet onder stoelen of banken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_89559614
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo vraag je je dat af? Het is vrij duidelijk waar zijn loyaliteit ligt, dat steekt hij ook niet onder stoelen of banken.
Juist, oftewel, Wilders is een jodenknecht.
PWBF
pi_89559928
quote:
Geef ff samenvatting want kan niet zo lang naar dat 'hoofd' kijken
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Mensen die zich drukker maken om de seksuele relaties van een man die een paar duizend jaar geleden heeft geleefd, dan om het daadwerkelijke misbruik in de katholieke kerk. Of doel je juist op die laatste groep?
Ik maak me zeker wel druk om misbruik in de kerk. Ik vind zoiets verwerpelijks. Maar dat is net zo erg als trouwen met een meisje van 6, zoals in Arabie nog steeds gebeurd. Het aanbidden van een pedofiel is zelfs nog erger dan dat :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89560047
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:30 schreef bijdehand het volgende:

Geef ff samenvatting want kan niet zo lang naar dat 'hoofd' kijken

Ik zal je wat advies samenvatten:

Onderzoek eerst wat er precies afspeelde in die tijd dan zomaar uitspraakjes van haatzaaiers te geloven.

Maar dat zal moeilijk worden, aangezien een filmpje van 9 minuten hierover al teveel is.
  zondag 5 december 2010 @ 19:33:40 #15
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_89560049
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Juist, oftewel, Wilders is een jodenknecht.
Denk het niet, eerder andersom. Wilders heeft gewoon de pest aan moslims en zoekt daarvoor hulp in het buitenland. Uit een documentaire kwam naar voren dat ze in Israel niet echt op Wilders zaten te wachten.
pi_89560092
quote:

Verder wel een goed idee want er is Arabierenland genoeg voor ze; Ik zie de Arabieren nog niet de Joden verwelkomen (hoewel het erop lijkt dat ze nog meer de pest hebben aan de palestijnen).
Nederlanders, een Germaans volk, kunnen ook best verhuizen want er is Germanenland genoeg voor ze.
pi_89560117
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:33 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Ik zal je wat advies samenvatten:

Onderzoek eerst wat er precies afspeelde in die tijd dan zomaar uitspraakjes van haatzaaiers te geloven.

Maar dat zal moeilijk worden, aangezien een filmpje van 9 minuten hierover al teveel is.
Je kan het dus niet zeggen. Zolang niemand mij het tegendeel kan bewijzen blijf ik uitspraken van arabisten volgen.
pi_89560145
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:33 schreef Opa2012 het volgende:

[..]
Uit een documentaire kwam naar voren dat ze in Israel niet echt op Wilders zaten te wachten.
In Triumph of the Will komt naar voren dat Hitler een hele goede man was!
pi_89560257
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
Mutant01: Wilders moet maar verhuizen.
Dat is inderdaad een mogelijkheid.
pi_89560319
quote:
9s.gif Op zondag 5 december 2010 19:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

Heb je hem ook weer.
Voor dit soort mensen schaam je je toch? Dat je aan dezelfde kant staat als hem :')
  zondag 5 december 2010 @ 19:41:59 #21
273119 BeSimple
or die trying!
pi_89560337
Als mijn land wordt afgepakt ga ik in het verzet, niet verhuizen!
Laat me met rust!
pi_89560351
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef BeSimple het volgende:
Als mijn land wordt afgepakt ga ik in het verzet, niet verhuizen!
Bedankt voor deze mededeling!
pi_89560356
Oftewel, oorspronkelijke bewoners moeten plaats maken voor buitenlanders, aldus Wilders. Komt op mij een klein beetje ironisch over. :')
pi_89560361
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Voor dit soort mensen schaam je je toch? Dat je aan dezelfde kant staat als hem :')
Mijn zwart-wit alarm gaat af.
Allah Al Watan Al Malik
pi_89560363
Adnan Oktar/ Harun Yahya is niet de meest intelligente man op aarde nee.

Ook al geloof ik in de goede bedoelingen van WorldPeaceLeader, hij hangt niet de juiste man aan.
pi_89560397
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb geen zwart-wil alarm. Ook geen gaydar ;(
pi_89560465
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Probeer eens wat boeken en sites te schrijven zoals hij doet, ik schaam me eerder voor inhoudsloze mensen als jij.
pi_89560494
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:43 schreef IHVK het volgende:
Adnan Oktar/ Harun Yahya is niet de meest intelligente man op aarde nee.

Ook al geloof ik in de goede bedoelingen van WorldPeaceLeader, hij hangt niet de juiste man aan.
Gelukkig ben jij niet degene die bepaald wie de juiste man is of niet beste IHVK.
  zondag 5 december 2010 @ 19:50:45 #29
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_89560619
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 19:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Nederlanders, een Germaans volk, kunnen ook best verhuizen want er is Germanenland genoeg voor ze.
Dat hebben we ook gedaan met als resultaat dat nu over de hele wereld Germanen leven (Europa, USA, Zuid-Amerika, Canada, Australie, etc.).
pi_89560704
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:46 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij niet degene die bepaald wie de juiste man is of niet beste IHVK.
Nee ik zou die verantwoordelijkheid ook niet willen dragen.

Maar wat hij zegt over de evolutietheorie slaat eigenlijk kant noch wal. Ik vrees dat jij dat niet zult inzien. Wat hij over andere onderwerpen zegt weet ik niet. Dus daar kan ik niet over oordelen.
pi_89560930
Zou hij ook willen dat de Amerikanen weer terugkeren naar o.a. Europa?
Lijkt me een goed plan om het terug te geven aan de Indianen.
pi_89560960
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee ik zou die verantwoordelijkheid ook niet willen dragen.

Maar wat hij zegt over de evolutietheorie slaat eigenlijk kant noch wal. Ik vrees dat jij dat niet zult inzien. Wat hij over andere onderwerpen zegt weet ik niet. Dus daar kan ik niet over oordelen.
Als Allah zegt : 'WORDT' , dan wordt het ook. Hiervoor is geen evolutie nodig.

Wat slaat kant nog wal over zijn beweringen van de evolutietheorie? Dat een DNA gecreëerd is door Allah in plaats van dat het door toeval ontstaat of dat alle dieren die heden ten dage leven hetzelfde zijn als miljoenen jaren geleden zonder evolutie doorgemaakt te hebben?
pi_89561108
quote:
Wat is er mis met Reve-liefhebbers?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_89561355
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef Nielsch het volgende:
wilders, gore jodenzionistenknecht dat ie er is. waarom zit hij eigenlijk in de nederlandse politiek?
Om hier islamhaat te zaaien en zo mee te helpen draagvlak creeeren voor de etnische zuivering van Palestina ten bate van de Lebensraum voor het Joodse Herrenvolk wat van over de hele wereld wordt ingevlogen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator zondag 5 december 2010 @ 20:42:32 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89562686
quote:
Op zondag 5 december 2010 19:59 schreef MaGNeT het volgende:
Zou hij ook willen dat de Amerikanen weer terugkeren naar o.a. Europa?
Lijkt me een goed plan om het terug te geven aan de Indianen.
vergelijking is niet goed

ontevreden Indianen moeten naar Zuid Amerika vertrekken want daar heb je ze ook

lokale politici hoeven niet bang te zijn want ... ofzo :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_89562910
Goed idee, Circassiers en Armeniers vertrekken uit Jordanie dus dan mogen die pallies die mooi vervangen.
Helaast fokken die pallies als profs dus het zijn er zo verdomde veel. :')
  zondag 5 december 2010 @ 20:52:01 #37
283146 Ironhide
Donker getinte rechtse havik
pi_89563152
De PVV put kennelijk behoorlijk wat inspiratie uit de oude doos: eerst het afstoffen van de jaren oude plannen voor de A3 tussen A'dam en R'dam en nu the Jordan Option.

Wat in het vat zit, verzuurt niet - gaat wat mij betreft voor beide voorstellen op

Ik denk dat the Jordan Option een realistische optie is, omdat een groot deel van de bevolking in Jordanië van Palestijnse komaf is.

Dit zou wel een gigantische volksverhuizing van de Palestijnen naar Jordanie inhouden. Geen onmogelijke taak: dat heeft hun Pakistaanse broedervolk bewezen.
pi_89563284
Waar bemoeit Wilders zich mee? Laat die man zich lekker drukmaken om de situatie in Nederland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_89563388
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
Waar bemoeit Wilders zich mee? Laat die man zich lekker drukmaken om de situatie in Nederland.
Ja, knap he, voor de man die bang is voor de dubbele loyaliteit bij mensen met een dubbel paspoort.

Hij kan het met 1 paspoort anders ook al prima drie-dubbel.
  zondag 5 december 2010 @ 21:00:12 #40
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_89563613
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef RaXz het volgende:
Oftewel, oorspronkelijke bewoners moeten plaats maken voor buitenlanders, aldus Wilders. Komt op mij een klein beetje ironisch over. :')
Inderdaad, die vent weet niet waar die over praat. De israeliers hebben het land van de palestijnen afgepakt, en dan moeten de oorspronkelijke bewoners maar verhuizen. ;(

wat is het toch ook een simpele ziel, ik hoop dat dat hij ten onder gaat aan arabische bommen
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_89563957
Achterlijke zionist.
pi_89565098
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

dat doen meerderen idd.
pi_89565734
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 20:52 schreef Ironhide het volgende:
Ik denk dat the Jordan Option een realistische optie is, omdat een groot deel van de bevolking in Jordanië van Palestijnse komaf is.
Omdat ze daar in '48 min of meer gedwongen heen zijn verhuisd. Niet dat dat een optimale situatie is, de Palestijnen zijn relatief arm en een beetje tweederangs burgers.

De koning van Jordanie zal in ieder geval enthousiast zijn :')
pi_89566089
Alsof een willekeurig moslimland ook maar rakelings geïnteresseerd is in het wel en wee van hun Palestijnse moslimbroeders. Het lijden van het Palestijnse volk is een godsgeschenk voor elke dictator in het Midden Oosten.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_89566129
Maakt niet uit wat hij zegt....als het politiek opportuun is, dan zal hij dat standpunt weer inleveren, net zoals bij vele van zijn opvatingen
pi_89566211
quote:
Alsof een willekeurig moslimland ook maar rakelings geïnteresseerd is in het wel en wee van hun Palestijnse moslimbroeders. Het lijden van het Palestijnse volk is een godsgeschenk voor elke dictator in het Midden Oosten.
Wij zijn ook niet echt geinterresseerd in het wel en wee van onze christenbroeders. Hooguit als we daar politiek voordeel uit kunnen behalen.
pi_89566604
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:51 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wij zijn ook niet echt geinterresseerd in het wel en wee van onze christenbroeders. Hooguit als we daar politiek voordeel uit kunnen behalen.
Komt ook deels doordat we amper nog christelijk zijn.
pi_89566749
quote:
Komt ook deels doordat we amper nog christelijk zijn.
Mwoah....mss. niet qua actieve aanhang, maar zeker wel in traditie, wetgeving en opvattingen.
Punt is dat landen uiteindelijk maar heel weinig zich het wel en wee van andere landen aantrekken waar ook ter wereld, tenzij men er zelf baat bij heeft of als er ergens een grote humanitaire ramp is geweest. Bij dat laatste is het meestal ook maar heel tijdelijk.
pi_89567169
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Mwoah....mss. niet qua actieve aanhang, maar zeker wel in traditie, wetgeving en opvattingen.
Punt is dat landen uiteindelijk maar heel weinig zich het wel en wee van andere landen aantrekken waar ook ter wereld, tenzij men er zelf baat bij heeft of als er ergens een grote humanitaire ramp is geweest. Bij dat laatste is het meestal ook maar heel tijdelijk.
Eens.
  zondag 5 december 2010 @ 22:23:07 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89568023
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef Nielsch het volgende:
wilders, gore jodenknecht dat ie er is. waarom zit hij eigenlijk in de nederlandse politiek?
iemand die 'jodenknecht' uit zijn strot krijgt...

bah.

wat doe je hier. kraken of links zijn?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_89574011
Wilders wordt met dag extremere toch knap dat ie zoveel stemmen krijgt met zulke debiele uitspraken en niet te vergeten Pvv topper Richard Mos :')

Wat voor goeie standpunten heeft de Pvv eigenlijks ?
pi_89575472
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:37 schreef Athlon64x het volgende:
Wilders wordt met dag extremere toch knap dat ie zoveel stemmen krijgt met zulke debiele uitspraken en niet te vergeten Pvv topper Richard Mos :')

Wat voor goeie standpunten heeft de Pvv eigenlijks ?
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf ^O^

Tenminste, dat zou een PVV-er waarschijnlijk zeggen. :P

Nou ja, er zitten toch wel degelijk hier en daar een paar fatsoenlijke standpunten tussen, zoals bijvoorbeeld het afschaffen van de welstandscommissies of het behouden van de koopzondagen. Maar het is toch een beetje als een speld in een hooiberg zoeken ja.
pi_89575582
quote:

[..]

Jij kunt toch ook naar je eigen land opsodemieteren?
Of jij kan toch lekker naar israel opsodemieteren? daar erkennen ze nederlanders toch als 'bondgenoten' door wilders??
#freefrederike
  maandag 6 december 2010 @ 02:01:07 #54
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89575583
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nu al? :D
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 6 december 2010 @ 02:08:31 #55
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89575651
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 20:52 schreef Ironhide het volgende:
De PVV put kennelijk behoorlijk wat inspiratie uit de oude doos: eerst het afstoffen van de jaren oude plannen voor de A3 tussen A'dam en R'dam en nu the Jordan Option.

Wat in het vat zit, verzuurt niet - gaat wat mij betreft voor beide voorstellen op

Dit zou wel een gigantische volksverhuizing van de Palestijnen naar Jordanie inhouden. Geen onmogelijke taak: dat heeft hun Pakistaanse broedervolk bewezen.
Ja, want partition was een enorm succes, en Pakistan sindsdien ook. Hoe haal je het in je hoofd. Daarnaast is het niet aan Wilders of de 10% van de Israelis die op hetzelfde extremistische niveau zitten om te besluiten voor de Palestijnen en Jordanie, maar aan de Palestijnen en Jordanie zelf. Dat 50% van de bevolking van Jordanie Palestijns is is juist het probleem, niemand wil die balans verstoren. Niemand, en ook Israel niet, heeft behoefte aan een nieuwe black september. Dit soort ongeinformeerde extremistische onzin geeft opnieuw aan hoever Wilders van de realiteit verwijderd is.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 6 december 2010 @ 02:11:13 #56
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89575679
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:49 schreef waht het volgende:
Klopt, waarbij wel vermeld moet worden dat Jordanie als enige land naast Israel aan Palestijnen de eigen nationaliteit verleent.
pi_89575720
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Als Allah zegt : 'WORDT' , dan wordt het ook. Hiervoor is geen evolutie nodig.
Als Allah bij wijze van imperatief 'WORDT' zegt, moet hij beter leren spellen.
pi_89575938
Op wat voor manier is het relevant dat een politicus als Gekke Geert een 'oplossing' voor de problematiek aldaar heeft? Hier neemt amper iemand hem serieus, daar wel?
pi_89575986
Zehra: Wilders moet verhuizen.

(liefst naar reykjavik ofzo)
pi_89576342
it was een leuke avond .

Shalom chaveriem,

Let me start by saying that it is with great sadness that I share your grief over the deaths of more than 40 brave Israelis who lost their lives - many while trying to save others in the great fire near Haifa. My country, the Netherlands, is amongst other countries helping to put down this fire, which is threatening the lives and property of thousands of your compatriots. I offer my heartfelt condolences to the families of those who perished. My thoughts are with them.

Israel is an immense source of inspiration for me. When I came to your country for the first time as a teenager, I lived here for a year.

I am not ashamed to stand with Israel, but proud. I am grateful to Israel. I will always defend Israel. Your country is the cradle of Western civilization. We call it the Judeo-Christian civilization with good reason.

Israel is often being treated unfairly. The world looks at the plight of the Palestinians in refugee camps in Lebanon, Gaza, and other places, and many blame Israel. The UN claims that there are over 4.7 million Palestinian refugees, and many blame Israel. These voices say the Palestinians should be allowed to return to Palestine. But where is Palestine? Many say Israel must solve the problems of Palestine. But is Israel guilty of the plight of the Palestinian refugees?

My answer is No. The Arab leaders are to be blamed and Islam is to be blamed. Let me first tell you why, and then I will tell you where Palestine can be found.

At the end of World War II, there were 50 million refugees. Today, all the refugee problems dating from before the 1950s have been solved. All, except one the problem of the Palestinians.

Why did this problem not get solved? The reason is simple: Because the Arab countries did not allow it to get solved. And because Islam does not allow it to get solved.

In May 1948, the number of Jews in the Arab countries was estimated to be close to 1 million. Today, fewer than 8,000 Jews are left in the entire Arab world. In 1948, the Arab countries forced the Jews out and confiscated their properties. More Jews fled the Arab countries than Arabs fled Israel. Where are the Jewish refugee camps? There are none.

So, why are there refugee camps for Palestinians in areas surrounding Israel? Because the Palestinians were not welcomed in the neighboring Arab countries. There was no Arab solidarity; the refugees were forced into camps and slums, where many of their descendants still linger today.

Under international definitions the status of refugee or displaced person only applies to first generation refugees. However, the UN makes an exception for Palestinians. Descendants of Palestinian refugees are granted the same refugee status as their ancestors. Consequently, the number of so-called Palestinian refugees registered with the UN increased from 711,000 in 1950 to over 4.7 million in 2010. These refugees are being used as a demographic weapon against Israel.

Instead of blaming the inhospitable Arab regimes, many blame Israel.

My friends, the blame should be laid where it belongs: with the Arab world. The Jewish refugees built new lives for themselves. They did what millions of refugees have done in the course of history, including, in the 20th century, the Germans who had to leave Sudetenland and the lands east of the Oder and Neisse rivers, the Hungarians who fled Transsylvania, the Greeks who were ejected from the Aegean coast of Anatolia, the Hindus who fled the Punjab.

With each generation, the resentment of these refugees and their descendants slowly fades away. Time heals all wounds. Acceptance of the new situation is the norm.

Islam, however, conditions Muslims to hate Jews. It is a religious duty to do so. Israel must be destroyed because it is the homeland of the Jews.

Influential Islamic scholars, such as Muhammad Tantawi, the Grand Imam of Al-Azhar in Cairo, the most prestigious center of Muslim learning, call Jews enemies of Allah. Tantawi, who died last March, was generally considered a moderate by the Western media and policy makers. But how did this moderate address a delegation of Palestinian Muslims who visited him in 2002?

He urged them to intensify suicide attacks against Israelis, stating that every so-called martyrdom operation against I quote any Israeli, including children, women, and teenagers, is a legitimate act according to [Islamic] religious law, and an Islamic commandment, until the people of Palestine regain their land. end of quote.

Nizar Qabbani, one of the most revered poets in the Arab world, praised the madness of those who are blinded by an ideology of hatred. In his poem Ode to the Intifada, he wrote: O mad people of Gaza, A thousand greetings to the mad. The age of political reason has long departed. So teach us madness.

Thát is the nature of the Islamic enemies confronting the Jews sheer madness.

Israel, on the other hand, is a beacon of light; it is like a Hanukkah menorah whose lights have been kindled in a region that until 1948 was engulfed by darkness.

Friends, Israel is not to blame for the situation in the Middle East. The problem is Islams rejection of Israels right to exist. Only last month, Fatah concluded its convention in Ramallah by declaring its blatant refusal to recognize Israel as a Jewish state.

The problem is also our Western leaders refusal to understand that Israel is the Wests canary in the coalmine: If the Jews are denied the right to live in freedom and peace, soon we will all be denied this right. If the light of Israel is extinguished, we will all face darkness. If Israel falls, the West falls. That is why we are all Israel.

But as long as the West refuses to understand how the Palestinians are used as a weapon against Israel, it will not be able to see who is truly to blame; it will not be able to see that it is not Israels duty to provide a Palestinian state for the simple reason that there already is a Palestinian state and that state is Jordan.

Indeed, my friends, Jordan is Palestine. Take a look at the map of this part of the world after the collapse of the Ottoman Empire following World War I. Both contemporary Israel and contemporary Jordan were part of the British Mandate of Palestine.

In 1922, the British partitioned Palestine into Cisjordan and Transjordan the latter comprising 78 per cent of the territory of Palestine. The British handed that territory over to their ally, the Hashemite strongman Abdallah ibn Hussein. Abdallah was the son of the emir Hussein bin Ali, guardian of the Islamic holy city of Mecca. The Hashemites belong to the Quraish tribe the tribe of Islam founder Muhammad. They are a foreign body in Palestine.

In 1946, Transjordan became an independent state under Hashemite rule. In November 1947, the United Nations proposed to partition the remaining 22 per cent of Palestine. The territory between the Jordan River and the sea was divided into a Jewish and an Arab part. The Jewish representatives accepted the UN partition plan, but the Arab representatives refused. In an attempt to drive all the Jews into the sea, they began the 1948 war which they lost.

They took revenge, however, on the Jews in East Jerusalem and the rest of Cisjordan the ancient provinces of Judea and Samaria held by the Arab forces. This entire region was ethnically cleansed of all Jews. Even the names of Judea and Samaria were wiped off the map and replaced by the ridiculous term West Bank. A river bank of over 40 kilometers wide. I come from a country full of rivers, and there the river banks are only a few dozen meters wide.

Israel, including Judea and Samaria, has been the land of the Jews since time immemorial. Judea means Land of the Jews. Never in the history of the world has there been an autonomous state in the area that was not Jewish. The Diaspora of the Jews, which began after their defeat by the Romans in AD 70, did not lead to the departure of all the Jews from their ancient homeland. Jews had been living in the Jordan Valley for centuries until the Arab invaders drove them out in 1948, when

[ Bericht 99% gewijzigd door C_N op 06-12-2010 07:05:06 ]
pi_89576657
quote:
Mij ook. Wat een dwaze, kortzichtige uitspraak van Wilders! :N
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
  maandag 6 december 2010 @ 07:50:53 #62
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89576713
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 01:50 schreef Igen het volgende:
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf ^O^

Tenminste, dat zou een PVV-er waarschijnlijk zeggen. :P
Ik vraag me altijd af of de gemiddelde PVV stemmer tot pagina 41 is gekomen... :')

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 06-12-2010 10:02:15 ]
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_89577092
he is a man standing on trial for saying the truth!
  maandag 6 december 2010 @ 09:32:48 #64
164607 sc00p
D66-rechter
pi_89577866
Dit is echt een idioot plan, Jordanie is 1 grote woestijn, er wonen ook maar 5000 mensen ofzo.
Ik ook, bedankt!
  † In Memoriam † maandag 6 december 2010 @ 09:39:25 #65
230491 Zith
pls tip
pi_89577965
Even kijken wie in deze topic het een goed idee vind en schande ervan spreekt hier : Juden raus
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89578011
quote:
Inderdaad.

quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:50 schreef Kingstown het volgende:
Maakt niet uit wat hij zegt....als het politiek opportuun is, dan zal hij dat standpunt weer inleveren, net zoals bij vele van zijn opvatingen
Nee hoor, dit is het enige punt waarop hij in al die jaren dat hij deel uitmaakt van het establishment, aan het pluche geplakt zit en uit de staatsruif eet nooit is gedraaid.

Hier gaat het hem om, daar doet hij het allemaal voor, daarvoor draait hij op andere punten, het is het oog van de tornado. Hij gebruikt Nederland en de uitvergroting van Nederlandse probleempjes daarvoor, het is een strijder voor Groot-Israel, niet voor Nederlanders.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_89578037
Even een reactie uit de OP: is België ook goed?
Sig en ondertitel niet terugplaatsen - FA-
  maandag 6 december 2010 @ 09:56:03 #68
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89578285
Ja hoor, Wilders bepaalt wel even dat Jordanie het nieuwe Palestina wordt en dat ze maar even alle Palestijnen moeten opnemen.
Wel een vreemd voorstel voor iemand die de grenzen van zijn eigen land zoveel mogelijk dicht wil gooien. Wat is die man toch vreselijk eng, eigenlijk. En waar bemoeit hij zich eigenlijk mee?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_89578646
quote:
I will always defend Israel.
Ofwel hij is gewoon een dikke landverrader en komt er nog openlijk voor uit ook. En al zijn gezeur over dubbele loyaliteiten is gewoon om ervoor te zorgen dat hij het Nederlandse politieke bestel optimaal kan inzetten als wapen in de strijd voor het zionistisch ideaal. :{
  maandag 6 december 2010 @ 10:47:24 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89579436
quote:
Thanks, vanavond (niet op mijn werk) eens bekijken, boeiende man.
The truth was in here.
pi_89579468
quote:
Palestijnen moeten het recht krijgen om zich vrijwillig in Jordanië te huisvesten.
Zijn de Palestijnen dan niet welkom in de omliggende landen zoals Jordanië?

Gaat het hier nu om het recht van de Palestijnen om zich in andere landen te kunnen vestigen wanneer ze dit willen?

En wanneer ze dit niet willen? Ik snap weinig van het bericht wat van de hak op de tak springt.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_89579701
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:12 schreef Igen het volgende:

[..]

Ofwel hij is gewoon een dikke landverrader en komt er nog openlijk voor uit ook. En al zijn gezeur over dubbele loyaliteiten is gewoon om ervoor te zorgen dat hij het Nederlandse politieke bestel optimaal kan inzetten als wapen in de strijd voor het zionistisch ideaal. :{
SP doet niet anders maar dan met Palestijnen dus ook landverraders? En zoals jij over Joden denkt die hun geloof aanhangen zo denken sommigen ook over moslims en hun idealen inzetten in de Nederlandse politiek en dan nog over christenen en het infiltreren in de politiek. Ook allemaal landverraders?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_89580024
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 09:56 schreef livelink het volgende:
Ja hoor, Wilders bepaalt wel even dat Jordanie het nieuwe Palestina wordt en dat ze maar even alle Palestijnen moeten opnemen.
Wel een vreemd voorstel voor iemand die de grenzen van zijn eigen land zoveel mogelijk dicht wil gooien. Wat is die man toch vreselijk eng, eigenlijk. En waar bemoeit hij zich eigenlijk mee?
Persoonlijk denk ik dat ze het prima af kunnen zonder ons. En zo denk ik over elk land. Slachtoffers helpen oké, maar die persoonlijke meningen heeft blijkbaar elke politicus over een ander land.

Ik maak me meer zorgen over Nederland waar een wilders, Bolkestein en bijvoorbeeld een v Bommel haat tegen een medeburger van een bepaalde afkomst gaat lopen goedpraten. Zelfs mensen omdat ze er niet bijlopen zodat ze minder duidelijk zijn qua geloof en afkomst maar worden opgeroepen te vertrekken.

En dat zit in de politiek. Enge mensen. Dus niet alleen wilders is zo, er speelt veel meer. Wilders valt alleen meer op dan de rest omdat de slachtoffers meer in het nieuws roepen dan de slachtoffers van de anderen.
pi_89580733
De enige Wilders fanboys hier in Israel zijn de kolonisten, en enkele andere tot aan de tand toe gewapende lunatics. De gemiddelde Israeli moet niets van 'm hebben (zie tevens de reacties onder het artikel op Haaretz.com betreffende Wilders' 'speech' van gisteren).

Kortom, een onbeduidend en vooral onbenullig figuur.
pi_89580838
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef Marksen het volgende:
De enige Wilders fanboys hier in Israel zijn de kolonisten, en enkele andere tot aan de tand toe gewapende lunatics. De gemiddelde Israeli moet niets van 'm hebben (zie tevens de reacties onder het artikel op Haaretz.com betreffende Wilders' 'speech' van gisteren).

Ja, zoiets maakte ik ook al op uit een artikel in de Volkskrant. Wilders geniet vooral steun uit de (ultra-)rechtse hoek, bestaande uit figuren die zich hard maken voor Groot-Israel. Dat zijn toch ietwat dubieuze lui, in mijn ogen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_89581012
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:23 schreef zoalshetis het volgende:
iemand die 'jodenknecht' uit zijn strot krijgt...

bah.

wat doe je hier. kraken of links zijn?
Hier nota bene bij herhaling en in eerdere topics ook al. En al die fijne mensen hier die zo uit zijn op gelijkheid en zo lezen er steeds overheen. Stuitend. Walgelijk ook.

Oh, en nielsch, je bevindt je in goed gezelschap, hoor: http://www.google.nl/sear(...)obL3dQK&start=0&sa=N

[ Bericht 17% gewijzigd door IntensiveGary op 06-12-2010 12:38:13 ]
pi_89582167
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef Marksen het volgende:

link gelukkig is de gemiddelde Israëliet stemmer wat slimmer dan gemiddelde Nederlandse stemmer
pi_89583172
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:20 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

link gelukkig is de gemiddelde Israëliet stemmer wat slimmer dan gemiddelde Nederlandse stemmer
Gezien het aantal stemmen op Lieberman c.s. durf ik dat te betwijfelen.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')