Goed voorstel. Ik stel meteen het volgende voor:quote:'Palestijnen moeten zich in Jordanië kunnen huisvesten'
TEL AVIV - Palestijnen moeten het recht krijgen om zich vrijwillig in Jordanië te huisvesten. Dat land zou zich dan kunnen omvormen tot Palestina en de Palestijnen kunnen daar dan in vrijheid hun eigen regering kiezen.
Dat heeft PVV-leider Geert Wilders zondag in de Israëlische stad Tel Aviv gezegd in een toespraak.
De koning van Jordanië hoeft volgens Wilders niet zenuwachtig te worden. ''Als hij zo populair blijft als nu, kan hij aan de macht blijven'', hield de leider van de PVV zijn gehoor in Tel Aviv voor.
Westen
''Dat moeten de mensen van Palestina in echte democratische verkiezingen besluiten.''
Wilders oordeelt dat het Westen te vaak met de beschuldigende vinger richting Israël wijst, als het gaat om de problemen in het Midden-Oosten. ''Israël is niet schuldig aan die situatie'', speechte hij.
Jij kunt toch ook naar je eigen land opsodemieteren?quote:Op zondag 5 december 2010 18:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Goed voorstel. Ik stel meteen het volgende voor:
Iedereen die ontevreden is over de Nederlandse samenleving en over hoe hij in Nederland wordt behandeld door de 'linkse elite' moet maar naar Duitsland verhuizen. Dat land kan zich dan omvormen tot Nieuw Nederland en de rechtse Nederlanders kunnen daar hun eigen regering kiezen. Merkel hoeft nergens bang voor te zijn, ze is zelf immers ook rechts dus de geïmmigreerde Nederlanders zullen haar vast herkiezen.
Want hoezo zou je bezwaar maken tegen hoe je in je eigen land behandeld wordt? Dan verhuis je toch gewoon?
Mensen die zich drukker maken om de seksuele relaties van een man die een paar duizend jaar geleden heeft geleefd, dan om het daadwerkelijke misbruik in de katholieke kerk. Of doel je juist op die laatste groep?quote:Op zondag 5 december 2010 19:08 schreef bijdehand het volgende:
Het volk dat een pedofiel aanbidt moet verhuizen uit NL. Dan mag Wilders wmb ook verhuizen.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:08 schreef bijdehand het volgende:
Het volk dat een pedofiel aanbidt moet verhuizen uit NL. Dan mag Wilders wmb ook verhuizen.
Waarom zou je ook?quote:Op zondag 5 december 2010 19:13 schreef Opa2012 het volgende:
Ik zie de Arabieren nog niet de Joden verwelkomen
Hoezo vraag je je dat af? Het is vrij duidelijk waar zijn loyaliteit ligt, dat steekt hij ook niet onder stoelen of banken.quote:Op zondag 5 december 2010 19:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
geen van beide...
serieus, waarom zit Wilders in de Nederlandse politiek? Hij schijnt zich alleen maar druk te kunnen maken om Israel. Ik vraag me werkelijk af waar zijn loyaliteit ligt.
Juist, oftewel, Wilders is een jodenknecht.quote:Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo vraag je je dat af? Het is vrij duidelijk waar zijn loyaliteit ligt, dat steekt hij ook niet onder stoelen of banken.
Geef ff samenvatting want kan niet zo lang naar dat 'hoofd' kijkenquote:
Ik maak me zeker wel druk om misbruik in de kerk. Ik vind zoiets verwerpelijks. Maar dat is net zo erg als trouwen met een meisje van 6, zoals in Arabie nog steeds gebeurd. Het aanbidden van een pedofiel is zelfs nog erger dan datquote:Op zondag 5 december 2010 19:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mensen die zich drukker maken om de seksuele relaties van een man die een paar duizend jaar geleden heeft geleefd, dan om het daadwerkelijke misbruik in de katholieke kerk. Of doel je juist op die laatste groep?
Ik zal je wat advies samenvatten:quote:Op zondag 5 december 2010 19:30 schreef bijdehand het volgende:
Geef ff samenvatting want kan niet zo lang naar dat 'hoofd' kijken
Denk het niet, eerder andersom. Wilders heeft gewoon de pest aan moslims en zoekt daarvoor hulp in het buitenland. Uit een documentaire kwam naar voren dat ze in Israel niet echt op Wilders zaten te wachten.quote:Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Juist, oftewel, Wilders is een jodenknecht.
Nederlanders, een Germaans volk, kunnen ook best verhuizen want er is Germanenland genoeg voor ze.quote:Op zondag 5 december 2010 19:13 schreef Opa2012 het volgende:
Verder wel een goed idee want er is Arabierenland genoeg voor ze; Ik zie de Arabieren nog niet de Joden verwelkomen (hoewel het erop lijkt dat ze nog meer de pest hebben aan de palestijnen).
Je kan het dus niet zeggen. Zolang niemand mij het tegendeel kan bewijzen blijf ik uitspraken van arabisten volgen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:33 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Ik zal je wat advies samenvatten:
Onderzoek eerst wat er precies afspeelde in die tijd dan zomaar uitspraakjes van haatzaaiers te geloven.
Maar dat zal moeilijk worden, aangezien een filmpje van 9 minuten hierover al teveel is.
In Triumph of the Will komt naar voren dat Hitler een hele goede man was!quote:Op zondag 5 december 2010 19:33 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Uit een documentaire kwam naar voren dat ze in Israel niet echt op Wilders zaten te wachten.
Dat is inderdaad een mogelijkheid.quote:Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
Mutant01: Wilders moet maar verhuizen.
Voor dit soort mensen schaam je je toch? Dat je aan dezelfde kant staat als hemquote:
Bedankt voor deze mededeling!quote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef BeSimple het volgende:
Als mijn land wordt afgepakt ga ik in het verzet, niet verhuizen!
Mijn zwart-wit alarm gaat af.quote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor dit soort mensen schaam je je toch? Dat je aan dezelfde kant staat als hem
Ik heb geen zwart-wil alarm. Ook geen gaydarquote:
Probeer eens wat boeken en sites te schrijven zoals hij doet, ik schaam me eerder voor inhoudsloze mensen als jij.quote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor dit soort mensen schaam je je toch? Dat je aan dezelfde kant staat als hem
Gelukkig ben jij niet degene die bepaald wie de juiste man is of niet beste IHVK.quote:Op zondag 5 december 2010 19:43 schreef IHVK het volgende:
Adnan Oktar/ Harun Yahya is niet de meest intelligente man op aarde nee.
Ook al geloof ik in de goede bedoelingen van WorldPeaceLeader, hij hangt niet de juiste man aan.
Dat hebben we ook gedaan met als resultaat dat nu over de hele wereld Germanen leven (Europa, USA, Zuid-Amerika, Canada, Australie, etc.).quote:Op zondag 5 december 2010 19:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nederlanders, een Germaans volk, kunnen ook best verhuizen want er is Germanenland genoeg voor ze.
Nee ik zou die verantwoordelijkheid ook niet willen dragen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:46 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet degene die bepaald wie de juiste man is of niet beste IHVK.
Als Allah zegt : 'WORDT' , dan wordt het ook. Hiervoor is geen evolutie nodig.quote:Op zondag 5 december 2010 19:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik zou die verantwoordelijkheid ook niet willen dragen.
Maar wat hij zegt over de evolutietheorie slaat eigenlijk kant noch wal. Ik vrees dat jij dat niet zult inzien. Wat hij over andere onderwerpen zegt weet ik niet. Dus daar kan ik niet over oordelen.
Wat is er mis met Reve-liefhebbers?quote:Op zondag 5 december 2010 19:08 schreef bijdehand het volgende:
Om hier islamhaat te zaaien en zo mee te helpen draagvlak creeeren voor de etnische zuivering van Palestina ten bate van de Lebensraum voor het Joodse Herrenvolk wat van over de hele wereld wordt ingevlogen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef Nielsch het volgende:
wilders, gore jodenzionistenknecht dat ie er is. waarom zit hij eigenlijk in de nederlandse politiek?
vergelijking is niet goedquote:Op zondag 5 december 2010 19:59 schreef MaGNeT het volgende:
Zou hij ook willen dat de Amerikanen weer terugkeren naar o.a. Europa?
Lijkt me een goed plan om het terug te geven aan de Indianen.
Ja, knap he, voor de man die bang is voor de dubbele loyaliteit bij mensen met een dubbel paspoort.quote:Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
Waar bemoeit Wilders zich mee? Laat die man zich lekker drukmaken om de situatie in Nederland.
Inderdaad, die vent weet niet waar die over praat. De israeliers hebben het land van de palestijnen afgepakt, en dan moeten de oorspronkelijke bewoners maar verhuizen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef RaXz het volgende:
Oftewel, oorspronkelijke bewoners moeten plaats maken voor buitenlanders, aldus Wilders. Komt op mij een klein beetje ironisch over.
dat doen meerderen idd.quote:Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo vraag je je dat af? Het is vrij duidelijk waar zijn loyaliteit ligt, dat steekt hij ook niet onder stoelen of banken.
Omdat ze daar in '48 min of meer gedwongen heen zijn verhuisd. Niet dat dat een optimale situatie is, de Palestijnen zijn relatief arm en een beetje tweederangs burgers.quote:Op zondag 5 december 2010 20:52 schreef Ironhide het volgende:
Ik denk dat the Jordan Option een realistische optie is, omdat een groot deel van de bevolking in Jordanië van Palestijnse komaf is.
Wij zijn ook niet echt geinterresseerd in het wel en wee van onze christenbroeders. Hooguit als we daar politiek voordeel uit kunnen behalen.quote:Alsof een willekeurig moslimland ook maar rakelings geïnteresseerd is in het wel en wee van hun Palestijnse moslimbroeders. Het lijden van het Palestijnse volk is een godsgeschenk voor elke dictator in het Midden Oosten.
Komt ook deels doordat we amper nog christelijk zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet echt geinterresseerd in het wel en wee van onze christenbroeders. Hooguit als we daar politiek voordeel uit kunnen behalen.
Mwoah....mss. niet qua actieve aanhang, maar zeker wel in traditie, wetgeving en opvattingen.quote:Komt ook deels doordat we amper nog christelijk zijn.
Eens.quote:Op zondag 5 december 2010 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwoah....mss. niet qua actieve aanhang, maar zeker wel in traditie, wetgeving en opvattingen.
Punt is dat landen uiteindelijk maar heel weinig zich het wel en wee van andere landen aantrekken waar ook ter wereld, tenzij men er zelf baat bij heeft of als er ergens een grote humanitaire ramp is geweest. Bij dat laatste is het meestal ook maar heel tijdelijk.
iemand die 'jodenknecht' uit zijn strot krijgt...quote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef Nielsch het volgende:
wilders, gore jodenknecht dat ie er is. waarom zit hij eigenlijk in de nederlandse politiek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |