Ik heb geen zwart-wil alarm. Ook geen gaydarquote:
Probeer eens wat boeken en sites te schrijven zoals hij doet, ik schaam me eerder voor inhoudsloze mensen als jij.quote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor dit soort mensen schaam je je toch? Dat je aan dezelfde kant staat als hem
Gelukkig ben jij niet degene die bepaald wie de juiste man is of niet beste IHVK.quote:Op zondag 5 december 2010 19:43 schreef IHVK het volgende:
Adnan Oktar/ Harun Yahya is niet de meest intelligente man op aarde nee.
Ook al geloof ik in de goede bedoelingen van WorldPeaceLeader, hij hangt niet de juiste man aan.
Dat hebben we ook gedaan met als resultaat dat nu over de hele wereld Germanen leven (Europa, USA, Zuid-Amerika, Canada, Australie, etc.).quote:Op zondag 5 december 2010 19:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nederlanders, een Germaans volk, kunnen ook best verhuizen want er is Germanenland genoeg voor ze.
Nee ik zou die verantwoordelijkheid ook niet willen dragen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:46 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet degene die bepaald wie de juiste man is of niet beste IHVK.
Als Allah zegt : 'WORDT' , dan wordt het ook. Hiervoor is geen evolutie nodig.quote:Op zondag 5 december 2010 19:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik zou die verantwoordelijkheid ook niet willen dragen.
Maar wat hij zegt over de evolutietheorie slaat eigenlijk kant noch wal. Ik vrees dat jij dat niet zult inzien. Wat hij over andere onderwerpen zegt weet ik niet. Dus daar kan ik niet over oordelen.
Wat is er mis met Reve-liefhebbers?quote:Op zondag 5 december 2010 19:08 schreef bijdehand het volgende:
Het volk dat een pedofiel aanbidt moet verhuizen uit NL. Dan mag Wilders wmb ook verhuizen.
Om hier islamhaat te zaaien en zo mee te helpen draagvlak creeeren voor de etnische zuivering van Palestina ten bate van de Lebensraum voor het Joodse Herrenvolk wat van over de hele wereld wordt ingevlogen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef Nielsch het volgende:
wilders, gore jodenzionistenknecht dat ie er is. waarom zit hij eigenlijk in de nederlandse politiek?
vergelijking is niet goedquote:Op zondag 5 december 2010 19:59 schreef MaGNeT het volgende:
Zou hij ook willen dat de Amerikanen weer terugkeren naar o.a. Europa?
Lijkt me een goed plan om het terug te geven aan de Indianen.
Ja, knap he, voor de man die bang is voor de dubbele loyaliteit bij mensen met een dubbel paspoort.quote:Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
Waar bemoeit Wilders zich mee? Laat die man zich lekker drukmaken om de situatie in Nederland.
Inderdaad, die vent weet niet waar die over praat. De israeliers hebben het land van de palestijnen afgepakt, en dan moeten de oorspronkelijke bewoners maar verhuizen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef RaXz het volgende:
Oftewel, oorspronkelijke bewoners moeten plaats maken voor buitenlanders, aldus Wilders. Komt op mij een klein beetje ironisch over.
dat doen meerderen idd.quote:Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo vraag je je dat af? Het is vrij duidelijk waar zijn loyaliteit ligt, dat steekt hij ook niet onder stoelen of banken.
Omdat ze daar in '48 min of meer gedwongen heen zijn verhuisd. Niet dat dat een optimale situatie is, de Palestijnen zijn relatief arm en een beetje tweederangs burgers.quote:Op zondag 5 december 2010 20:52 schreef Ironhide het volgende:
Ik denk dat the Jordan Option een realistische optie is, omdat een groot deel van de bevolking in Jordanië van Palestijnse komaf is.
Wij zijn ook niet echt geinterresseerd in het wel en wee van onze christenbroeders. Hooguit als we daar politiek voordeel uit kunnen behalen.quote:Alsof een willekeurig moslimland ook maar rakelings geïnteresseerd is in het wel en wee van hun Palestijnse moslimbroeders. Het lijden van het Palestijnse volk is een godsgeschenk voor elke dictator in het Midden Oosten.
Komt ook deels doordat we amper nog christelijk zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet echt geinterresseerd in het wel en wee van onze christenbroeders. Hooguit als we daar politiek voordeel uit kunnen behalen.
Mwoah....mss. niet qua actieve aanhang, maar zeker wel in traditie, wetgeving en opvattingen.quote:Komt ook deels doordat we amper nog christelijk zijn.
Eens.quote:Op zondag 5 december 2010 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwoah....mss. niet qua actieve aanhang, maar zeker wel in traditie, wetgeving en opvattingen.
Punt is dat landen uiteindelijk maar heel weinig zich het wel en wee van andere landen aantrekken waar ook ter wereld, tenzij men er zelf baat bij heeft of als er ergens een grote humanitaire ramp is geweest. Bij dat laatste is het meestal ook maar heel tijdelijk.
iemand die 'jodenknecht' uit zijn strot krijgt...quote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef Nielsch het volgende:
wilders, gore jodenknecht dat ie er is. waarom zit hij eigenlijk in de nederlandse politiek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |