Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja dat engeltje was lief voor mequote:Op zondag 5 december 2010 18:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat valt dan heel erg mee. Dan mag je wel even dat engeltje op je schouder danken.
seks met dieren!!!quote:Op zondag 5 december 2010 18:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind het altijd een fijn idee dat een topic zo schoon en leeg begint en uiteindelijk een ransboel aan posts en gesprekken word.
Een ransboel?quote:Op zondag 5 december 2010 18:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind het altijd een fijn idee dat een topic zo schoon en leeg begint en uiteindelijk een ransboel aan posts en gesprekken word.
voor de chocoladefabriek van Willie Wonka?quote:
het gaat opzich lekker en met jou?quote:
ja ik kijk hem nuquote:Op zondag 5 december 2010 18:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
voor de chocoladefabriek van Willie Wonka?
Met PeZu erbij..? Dat is gewoon geen optimisme meer...quote:Op zondag 5 december 2010 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een ransboel?
Ik hoopte dat we het netjes konden houden
Haha serieus? Ik dacht dat het een liedje was ofzoietsquote:
Ik ben een newbie, ik wist dat nietquote:Op zondag 5 december 2010 18:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Met PeZu erbij..? Dat is gewoon geen optimisme meer...
ja uit de filmquote:Op zondag 5 december 2010 18:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha serieus? Ik dacht dat het een liedje was ofzoiets
Mooi!quote:
quote:
Spalen.quote:Op zondag 5 december 2010 18:33 schreef Barretje80 het volgende:
waarom bereiden we ons voor op spaRen??
SpaKen?
ik wacht op de curryquote:Op zondag 5 december 2010 18:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!
Met mij ook goedLekker geslapen, heb nu wel zin in het stoofpotje dat staat te pruttelen bij ons
![]()
ja heerlijk, en ja dat magquote:Op zondag 5 december 2010 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat lekker?Mag ik bij jou eten?
Sorry de lens zat nog op de cameraquote:
ja curry up heet hetquote:
quote:
mja ik nu ook wel en ik moet nog tot half 8 en dan ga ik wegquote:Op zondag 5 december 2010 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
We gaan snel vandaag. Maar toch verveel ik me.
Tot half 8 wat?quote:Op zondag 5 december 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik nu ook wel en ik moet nog tot half 8 en dan ga ik weg
vervelenquote:
Ohquote:Op zondag 5 december 2010 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja curry up heet het![]()
leuek naam voor een bezorgding
Wil je spalenquote:
effe bij een goeie vriend van me langs film kieken en beetje praten enzoquote:
eet smakelijkquote:Op zondag 5 december 2010 18:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohik dacht je maakt het zelf XD
Ik ben ff eten
Patatquote:
Lekkerquote:
MPGquote:
Thanksquote:
ik eet chocoletterquote:Op zondag 5 december 2010 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
MPG![]()
[..]
ThanksTwas echt zoooo lekker
![]()
Stoofpotje à la Jamie met rundvlees en bier, heeft 3 uur gesuddertquote:
klinkt goed in ieder gevalquote:Op zondag 5 december 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stoofpotje à la Jamie met rundvlees en bier, heeft 3 uur gesuddertMet pasta en andijviesalade erbij
![]()
Indrukwekkendquote:Op zondag 5 december 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stoofpotje à la Jamie met rundvlees en bier, heeft 3 uur gesuddertMet pasta en andijviesalade erbij
![]()
Hoihoi!quote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond meneertjes en mevrouwtjes
de ' in je ondertitel staat foutquote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Neehoor, elke dombo kan dit!quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
heb medelijden ik moet zo nog door de gladheid heenquote:
Dat klinkt bijzonder lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Gooooood evening Lovely Ladyquote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon een zoutvaatje meenemen en voor je uit strooien.quote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb medelijden ik moet zo nog door de gladheid heen
meeste is wel gestrooid hier maar lang niet alles vieze papsneeuwquote:Op zondag 5 december 2010 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gewoon een zoutvaatje meenemen en voor je uit strooien.
verschrikkelijkquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
good evening bossquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt bijzonder lekker!
[..]
Gooooood evening Lovely Lady![]()
lovelyquote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
pas maar op dat je niet onderuit gaatquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat?quote:
ik ben weer terugquote:
zwarte piet spelenquote:
slapen als je dronken bentquote:
Hoi lieve brombeerquote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil graag een gladheidvrije winter. Als de sint me dat niet kan geven, kan hij beter OPSODEMIETEREN
eensquote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil graag een gladheidvrije winter. Als de sint me dat niet kan geven, kan hij beter OPSODEMIETEREN
Verbeterdquote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil graag een gladheidvrije winter. Als de sint me dat niet kan geven, kan hij beter OPSODEMIJTEREN
zeg dat welquote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Verbeterd.
Morgen is die ouwe baardaap weer pleite. Jameere is alleen dat dan de volgende al weer klaarstaat.
o dan is stuart straks ook blijquote:
wattan? die is de drukheid zelvequote:Op zondag 5 december 2010 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
o dan is stuart straks ook blij
heeft hij niet teveel topics gemist![]()
zie mijn editquote:Op zondag 5 december 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wattan? die is de drukheid zelve
Mwoa. Vanavond kom ik wel door. Of ik morgen overleef zien we dan wel weer.quote:
one step at the timequote:Op zondag 5 december 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. Vanavond kom ik wel door. Of ik morgen overleef zien we dan wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai lieverdje!quote:
Mijn weekend was luiquote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverdje!
Leuk en gezellig en ontspannenZe wonen daar op een camping, dus heel veel natuur en beestjes
Prachtig gewoon
En het was super gezellig
Hoe was jouw weekend dan?
Lekker tochquote:Op zondag 5 december 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn weekend was lui
en vermoeiend blij dat we de kadoo ellende hebben gehad
Maar verder zit ik wel redelijk fijn in mijn vel... ik ben wel kapot
Hallo beroemde meneerquote:
Marieke!quote:
Hoiquote:
ja heerlijk, en jij ook zo'n fijn weekend gehad dusquote:Op zondag 5 december 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker tochJa, ik kan me voorstellen dat Sinterklaas enzo druk en vermoeiend is
En wat fijn dat je nog steeds wel redelijk in je vel zit
![]()
Ehmquote:
Ja, al is mijn vel even wat minder fijnquote:Op zondag 5 december 2010 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
ja heerlijk, en jij ook zo'n fijn weekend gehad dus
Weet ik, maar ik noem je lekker Mariekequote:
Doen ze op m'n werk ook, dus het is okquote:Op zondag 5 december 2010 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik noem je lekker Marieke
ja ik heb ook teveelquote:Op zondag 5 december 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EhmIk ben Marijke, hoi
[..]
Ja, al is mijn vel even wat minder fijnMaar op zich gaat het redelijk
quote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doen ze op m'n werk ook, dus het is ok![]()
chocolaquote:Op zondag 5 december 2010 20:47 schreef Myraela het volgende:
Er ligt chocolade naast me. En ik heb nog niet gegeten vanavond. Lastig lastig.
Dan maak je nog ff wat te etenquote:Op zondag 5 december 2010 20:47 schreef Myraela het volgende:
Er ligt chocolade naast me. En ik heb nog niet gegeten vanavond. Lastig lastig.
quote:
marijkequote:
goudkuipje!quote:
beroemdequote:
ik ben al in de kerst stemmingquote:Op zondag 5 december 2010 20:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goudkuipje!
je hebt een nieuwe UI
quote:De Telpiet heeft nu alle stemmen geteld
En de uitslag is dus vastgesteld
Om tot de winnaars te komen
Zijn de stemmen van kloons niet meegenomen
De einduitslag heeft de zegen van de Sint
En hieronder zie je wie de prijzen wint
De winnaars zijn (positie - naam - punten):
1 -Vaduz- (TAL) 247
2 JanPiraat (ONZ) 239
3 pgrferrari (V&A) 217
3 MarijkeZwolle (GC) 217
5 Liesje1979 (SEX) 199
Van harte gefeliciteerd.
het komt wel goed schatjequote:
in je maagquote:
dat zou niet goed zijnquote:
sssstquote:
was het leuk met de bus?quote:
Ohjaa:quote:Op zondag 5 december 2010 21:04 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd Marijke en pgr.
Niet vergeten mee te nemen naar de spelletjesmeet.
klopt net toen ik ging plassen zat ie er nog aanquote:
?quote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een kuttopics allemaal in GC vanavond zeg
Woah!! Ik win anders nooit ietsquote:
Die ene die we bij jou zouden doen toch?quote:
ow is er al iets afgesproken?quote:Op zondag 5 december 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah!! Ik win anders nooit ietsCool!
[..]
Die ene die we bij jou zouden doen toch?![]()
de 17e las ik ergens dacht ikquote:
Nee, geen datum oidquote:
van december? nou denk het niet hoorquote:
Jaaa jaaquote:Op zondag 5 december 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is afgesproken dat we hem gaan afspreken.
ja is goed johquote:Op zondag 5 december 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, geen datum oidMaar daar hadden we het vorige week toch over?
quote:Op zondag 5 december 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
klopt net toen ik ging plassen zat ie er nog aan
Ik welquote:Op zondag 5 december 2010 21:15 schreef Myraela het volgende:
Wie wil met mij op de bank filmpje liggen kijken?
Wat is spalen nou dan weer?quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 21:15 schreef Myraela het volgende:
we have a matchquote:
quote:
ik lig er alquote:Op zondag 5 december 2010 21:15 schreef Myraela het volgende:
ik spiel nietquote:
Goed idee, ik wilde sowieso nog op de bank gaan hangen met een filmquote:Op zondag 5 december 2010 21:15 schreef Myraela het volgende:
Trusten Henk!quote:Op zondag 5 december 2010 21:17 schreef aight1 het volgende:
Nouja ik ga dus wel slapen. Want morgen gaat om 5 uur de wekker weer en ik ben moe.
trusten
het was heel erg leuk, we hadden een hele leuke buschauffeuse die ons overhaalde om te blijven zitten ipv er bij het station uit te gaanquote:
Wat liefquote:Op zondag 5 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was heel erg leuk, we hadden een hele leuke buschauffeuse die ons overhaalde om te blijven zitten ipv er bij het station uit te gaan
Voor 1,20 anderhalf uur in de bus gezeten en Thijs mocht zelfs nog even achter het stuur zitten![]()
![]()
Hij was er zo vol van en blij om dat hij me toen we naar huis liepen de hele tijd knuffelde en kusjes gaf
wat leukquote:Op zondag 5 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was heel erg leuk, we hadden een hele leuke buschauffeuse die ons overhaalde om te blijven zitten ipv er bij het station uit te gaan
Voor 1,20 anderhalf uur in de bus gezeten en Thijs mocht zelfs nog even achter het stuur zitten![]()
![]()
Hij was er zo vol van en blij om dat hij me toen we naar huis liepen de hele tijd knuffelde en kusjes gaf
Tofquote:Op zondag 5 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
die mag op meetgebied wel eens aangepast wordenquote:Op zondag 5 december 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/KSC
sowsieso is ie antiekquote:Op zondag 5 december 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die mag op meetgebied wel eens aangepast worden
Klinkt super tof en gezelligquote:Op zondag 5 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ziek?quote:Op zondag 5 december 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Koen was ook blij met zijn knuffeltrein
en met zijn thomas de trein
en nu issie ziek
Goed zo jongenquote:Op zondag 5 december 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
Geen foto's![]()
Trouwens, toen we in de buurt van het station waren riep hij natuurlijk wel de hele tijd: mooie gele trein, kijk, mama, trein, trein!
Ze in iets nats stoppenquote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef Myraela het volgende:
Mijn ellebogen doen pijn en zijn droog.Wat moet je daar tegen doen?
elbowingquote:
Ehm, invetten?quote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef Myraela het volgende:
ik ben 30, wat is dit?quote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef Myraela het volgende:
een kut meme die 1000000x geleden al niet leuk mee rwasquote:
steenbunnyquote:
Rockie!quote:
TFMiequote:Op zondag 5 december 2010 21:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Rockie!
ahhhh, shit, ik bedenk me net weer dat ik een berichtje van je had gekregen
Hoi nijnerquote:
Zal wel eens wat proberenquote:
gedaanquote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFMie
Doe maar beantwoorden dan
Sinterklaas is voorbijquote:
niet voor mij!quote:
Ehm. Het is 5 december hoor.quote:
degene voor wie het sint feest is bedoeld dienen al lang te slapenquote:
ja, en?quote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
degene voor wie het sint feest is bedoeld dienen al lang te slapen
ik heb voorlopig wel genoeg pepernoten gezienquote:
dus klaar weg met die maffe bisschopquote:
die waren zaterdag al in de banaanbiedingquote:
Gentlemenquote:
het is nog steeds 5 december.quote:
ik wilde net zeggen, met hoeveel ben je eigenlijk?quote:
Hoi taartjequote:Op zondag 5 december 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen, met hoeveel ben je eigenlijk?
hoi![]()
* Stuart weet ook niet wat spalen isquote:
want dat precies wat ik zegquote:Op zondag 5 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is nog steeds 5 december.
morgen mag die kloterige kersttroep alles overnemen, vandaag is nog van Sinterklaas
Jij bent ook 12?quote:Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart weet ook niet wat spalen is
Het staat in de KSC wiki zag ikquote:Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zag je toevallig ook de betekenis?quote:
Stuquote:
Langzaam en met veel tussenpauzes palen. Analoog aan S-Bahn.quote:Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
nee jkloptquote:
Not too bad thank youquote:Op zondag 5 december 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu![]()
How are you doing my dear?
ik eigenlijk ook niet, ik weet niet of ik het uberhaupt wel goed hadquote:
Tot later CGMquote:Op zondag 5 december 2010 21:52 schreef cablegunmaster het volgende:
en toen was ik weer weg. even wat pre occupied met gedachten.
Ik ook echt nietquote:Op zondag 5 december 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook niet, ik weet niet of ik het uberhaupt wel goed had
speciaal voor jou, let even op de bestandsnaamquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
speciaal voor jou, let even op de bestandsnaam
[ afbeelding ]
Ja nou en?quote:Op zondag 5 december 2010 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben 12 en weet nog steeds niet wat spolen is
Wees gerust, er zijn nog wel meer dingen die je nog steeds niet weetquote:Op zondag 5 december 2010 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Kut voor jequote:Op zondag 5 december 2010 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Geef het weg aan iemand die het mogelijk meer op prijs steltquote:Op zondag 5 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik mag een kerstpakket uitzoeken, maar heb geen flauw idee wat ik moet kiezenVeel dingen die ik niet nodig heb, en eten uit een kerstpakket is vaak niet wat
Dus heb ik de keuze al beperkt naar 3 Rituals pakketten
Welke van de drie zal ik nemen?
Ancient Beauty set, bestaande uit:
70 ml. Brilliant Bliss (shampoo)
70 ml. Honey Touch (bodycream)
50 ml. Yogi Flow (foam)
30 ml. Himalaya Clay (klei)
Deze Deep Relaxation geschenkset bestaat uit:
50 ml. Tai Chi (foam)
80 ml. Wai Wang (scrub)
70 ml. Mei Dao (bodycream)
Sachet 10 ml. Lao Tze (footcream)
Deze Pure Refreshment geschenkset bestaat uit:
70 ml. Pure Hamman (shampoo)
50 ml. Himalaya Mist (foam)
50 ml. Cool Deo
70 ml. Ice Shower
Oh ja, jij zit op toneelles toch?quote:Op zondag 5 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft 5 dagen om een monologue (3 minuten) te leren
Die eerste, want die shampooquote:Op zondag 5 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik mag een kerstpakket uitzoeken, maar heb geen flauw idee wat ik moet kiezenVeel dingen die ik niet nodig heb, en eten uit een kerstpakket is vaak niet wat
50 ml. Yogi Flow (foam)
50 ml. Tai Chi (foam)
80 ml. Wai Wang (scrub)
50 ml. Cool Deo
70 ml. Ice Shower
moet ik jou anders gaan spolen?quote:Op zondag 5 december 2010 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Jaquote:Op zondag 5 december 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, jij zit op toneelles toch?
spalen?quote:Op zondag 5 december 2010 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik stel het wel degelijk op prijsquote:Op zondag 5 december 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geef het weg aan iemand die het mogelijk meer op prijs stelt
dan kan je daar nog fijn een paar nachtjes over spalenquote:Op zondag 5 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft 5 dagen om een monologue (3 minuten) te leren
optie 1 is samen 220 mlquote:Op zondag 5 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
50 ml. Yogi Flow (foam)
50 ml. Tai Chi (foam)
80 ml. Wai Wang (scrub)
50 ml. Cool Deo
70 ml. Ice Shower
Oooh, ik dacht dat het niet echt je interesse had, sorryquote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stel het wel degelijk op prijsHet was zeker niet als ondankbaar bedoelt
Alleen ben ik slecht in kiezen...
Is die klei bedoelt voor een masker?quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
optie 1 is samen 220 ml
optie 2 is samen 210 ml
optie 3 is samen 240 ml
Optie 3 dus.
Ik ben 12, dan wil ik eerst weten wat spolen isquote:Op zondag 5 december 2010 22:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet ik jou anders gaan spolen?
Het uit je kop leren is niet zo moeilijk, maar de manier waarop je het doet is natuurlijk belangrijk. En dat voor mensen uit die wereld. Die komen hooguit 4x per jaar langsquote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan kan je daar nog fijn een paar nachtjes over spalen
weet ik veel al smeer je je grote teen er mee inquote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is die klei bedoelt voor een masker?![]()
Die leek mij namelijk wel erg lekker ja
Nee, is okeequote:Op zondag 5 december 2010 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat het niet echt je interesse had, sorry
Precies. Niet zo moeilijk doen hoorquote:Op zondag 5 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik houd van de mannelijke praktische aanpak
![]()
Dan is het juist extra leukquote:Op zondag 5 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, is okeeAls je me niet kent snap ik dat je dan denkt dat ik even heel arrogant deed
Maar ik heb al 5 jaar geen kerstpakket gehad, dus ben er stiekem echt super blij mee
Hoi taartjequote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
Wacht even.
* suikertaartje schopt even een strandbal heul hard door de kamer en slikt alle kutopmerkingen in.
Zo.
Hoi liefjes![]()
Pssssssssssssssssssssssssst!quote:
Hey Kerel.quote:
Bonjour madame.quote:
Dat is wel een hele enthousiaste begroeting!quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Modder op je eigen gezicht smeren is leuk voor een uitje, thuis is het onhandig.
*dandy*
Was ist los?quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
Wacht even.
* suikertaartje schopt even een strandbal heul hard door de kamer en slikt alle kutopmerkingen in.
Zo.
Hoi liefjes![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pssssssssssssssssssssssssst!
DIE SHAMPOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had je niet voor niets gesmst he?quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hey Kerel.![]()
[..]
Bonjour madame.
[..]
Dat is wel een hele enthousiaste begroeting!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |