Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja dat engeltje was lief voor mequote:Op zondag 5 december 2010 18:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat valt dan heel erg mee. Dan mag je wel even dat engeltje op je schouder danken.
seks met dieren!!!quote:Op zondag 5 december 2010 18:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind het altijd een fijn idee dat een topic zo schoon en leeg begint en uiteindelijk een ransboel aan posts en gesprekken word.
Een ransboel?quote:Op zondag 5 december 2010 18:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind het altijd een fijn idee dat een topic zo schoon en leeg begint en uiteindelijk een ransboel aan posts en gesprekken word.
voor de chocoladefabriek van Willie Wonka?quote:
het gaat opzich lekker en met jou?quote:
ja ik kijk hem nuquote:Op zondag 5 december 2010 18:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
voor de chocoladefabriek van Willie Wonka?
Met PeZu erbij..? Dat is gewoon geen optimisme meer...quote:Op zondag 5 december 2010 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een ransboel?
Ik hoopte dat we het netjes konden houden
Haha serieus? Ik dacht dat het een liedje was ofzoietsquote:
Ik ben een newbie, ik wist dat nietquote:Op zondag 5 december 2010 18:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Met PeZu erbij..? Dat is gewoon geen optimisme meer...
ja uit de filmquote:Op zondag 5 december 2010 18:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha serieus? Ik dacht dat het een liedje was ofzoiets
Mooi!quote:
quote:
Spalen.quote:Op zondag 5 december 2010 18:33 schreef Barretje80 het volgende:
waarom bereiden we ons voor op spaRen??
SpaKen?
ik wacht op de curryquote:Op zondag 5 december 2010 18:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!
Met mij ook goedLekker geslapen, heb nu wel zin in het stoofpotje dat staat te pruttelen bij ons
![]()
ja heerlijk, en ja dat magquote:Op zondag 5 december 2010 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat lekker?Mag ik bij jou eten?
Sorry de lens zat nog op de cameraquote:
ja curry up heet hetquote:
quote:
mja ik nu ook wel en ik moet nog tot half 8 en dan ga ik wegquote:Op zondag 5 december 2010 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
We gaan snel vandaag. Maar toch verveel ik me.
Tot half 8 wat?quote:Op zondag 5 december 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik nu ook wel en ik moet nog tot half 8 en dan ga ik weg
vervelenquote:
Ohquote:Op zondag 5 december 2010 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja curry up heet het![]()
leuek naam voor een bezorgding
Wil je spalenquote:
effe bij een goeie vriend van me langs film kieken en beetje praten enzoquote:
eet smakelijkquote:Op zondag 5 december 2010 18:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohik dacht je maakt het zelf XD
Ik ben ff eten
Patatquote:
Lekkerquote:
MPGquote:
Thanksquote:
ik eet chocoletterquote:Op zondag 5 december 2010 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
MPG![]()
[..]
ThanksTwas echt zoooo lekker
![]()
Stoofpotje à la Jamie met rundvlees en bier, heeft 3 uur gesuddertquote:
klinkt goed in ieder gevalquote:Op zondag 5 december 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stoofpotje à la Jamie met rundvlees en bier, heeft 3 uur gesuddertMet pasta en andijviesalade erbij
![]()
Indrukwekkendquote:Op zondag 5 december 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stoofpotje à la Jamie met rundvlees en bier, heeft 3 uur gesuddertMet pasta en andijviesalade erbij
![]()
Hoihoi!quote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond meneertjes en mevrouwtjes
de ' in je ondertitel staat foutquote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Neehoor, elke dombo kan dit!quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
heb medelijden ik moet zo nog door de gladheid heenquote:
Dat klinkt bijzonder lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Gooooood evening Lovely Ladyquote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon een zoutvaatje meenemen en voor je uit strooien.quote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb medelijden ik moet zo nog door de gladheid heen
meeste is wel gestrooid hier maar lang niet alles vieze papsneeuwquote:Op zondag 5 december 2010 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gewoon een zoutvaatje meenemen en voor je uit strooien.
verschrikkelijkquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
good evening bossquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt bijzonder lekker!
[..]
Gooooood evening Lovely Lady![]()
lovelyquote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
pas maar op dat je niet onderuit gaatquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat?quote:
ik ben weer terugquote:
zwarte piet spelenquote:
slapen als je dronken bentquote:
Hoi lieve brombeerquote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil graag een gladheidvrije winter. Als de sint me dat niet kan geven, kan hij beter OPSODEMIETEREN
eensquote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil graag een gladheidvrije winter. Als de sint me dat niet kan geven, kan hij beter OPSODEMIETEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |