eensquote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil graag een gladheidvrije winter. Als de sint me dat niet kan geven, kan hij beter OPSODEMIETEREN
Verbeterdquote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil graag een gladheidvrije winter. Als de sint me dat niet kan geven, kan hij beter OPSODEMIJTEREN
zeg dat welquote:Op zondag 5 december 2010 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Verbeterd.
Morgen is die ouwe baardaap weer pleite. Jameere is alleen dat dan de volgende al weer klaarstaat.
o dan is stuart straks ook blijquote:
wattan? die is de drukheid zelvequote:Op zondag 5 december 2010 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
o dan is stuart straks ook blij
heeft hij niet teveel topics gemist![]()
zie mijn editquote:Op zondag 5 december 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wattan? die is de drukheid zelve
Mwoa. Vanavond kom ik wel door. Of ik morgen overleef zien we dan wel weer.quote:
one step at the timequote:Op zondag 5 december 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. Vanavond kom ik wel door. Of ik morgen overleef zien we dan wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai lieverdje!quote:
Mijn weekend was luiquote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverdje!
Leuk en gezellig en ontspannenZe wonen daar op een camping, dus heel veel natuur en beestjes
Prachtig gewoon
En het was super gezellig
Hoe was jouw weekend dan?
Lekker tochquote:Op zondag 5 december 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn weekend was lui
en vermoeiend blij dat we de kadoo ellende hebben gehad
Maar verder zit ik wel redelijk fijn in mijn vel... ik ben wel kapot
Hallo beroemde meneerquote:
Marieke!quote:
Hoiquote:
ja heerlijk, en jij ook zo'n fijn weekend gehad dusquote:Op zondag 5 december 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker tochJa, ik kan me voorstellen dat Sinterklaas enzo druk en vermoeiend is
En wat fijn dat je nog steeds wel redelijk in je vel zit
![]()
Ehmquote:
Ja, al is mijn vel even wat minder fijnquote:Op zondag 5 december 2010 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
ja heerlijk, en jij ook zo'n fijn weekend gehad dus
Weet ik, maar ik noem je lekker Mariekequote:
Doen ze op m'n werk ook, dus het is okquote:Op zondag 5 december 2010 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik noem je lekker Marieke
ja ik heb ook teveelquote:Op zondag 5 december 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EhmIk ben Marijke, hoi
[..]
Ja, al is mijn vel even wat minder fijnMaar op zich gaat het redelijk
quote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doen ze op m'n werk ook, dus het is ok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |