wat leukquote:Op zondag 5 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was heel erg leuk, we hadden een hele leuke buschauffeuse die ons overhaalde om te blijven zitten ipv er bij het station uit te gaan
Voor 1,20 anderhalf uur in de bus gezeten en Thijs mocht zelfs nog even achter het stuur zitten![]()
![]()
Hij was er zo vol van en blij om dat hij me toen we naar huis liepen de hele tijd knuffelde en kusjes gaf
Tofquote:Op zondag 5 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was heel erg leuk, we hadden een hele leuke buschauffeuse die ons overhaalde om te blijven zitten ipv er bij het station uit te gaan
Voor 1,20 anderhalf uur in de bus gezeten en Thijs mocht zelfs nog even achter het stuur zitten![]()
![]()
Hij was er zo vol van en blij om dat hij me toen we naar huis liepen de hele tijd knuffelde en kusjes gaf
die mag op meetgebied wel eens aangepast wordenquote:Op zondag 5 december 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/KSC
sowsieso is ie antiekquote:Op zondag 5 december 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die mag op meetgebied wel eens aangepast worden
Klinkt super tof en gezelligquote:Op zondag 5 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ziek?quote:Op zondag 5 december 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Koen was ook blij met zijn knuffeltrein
en met zijn thomas de trein
en nu issie ziek
Goed zo jongenquote:Op zondag 5 december 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
Geen foto's![]()
Trouwens, toen we in de buurt van het station waren riep hij natuurlijk wel de hele tijd: mooie gele trein, kijk, mama, trein, trein!
Ze in iets nats stoppenquote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef Myraela het volgende:
Mijn ellebogen doen pijn en zijn droog.Wat moet je daar tegen doen?
elbowingquote:
Ehm, invetten?quote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef Myraela het volgende:
ik ben 30, wat is dit?quote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef Myraela het volgende:
een kut meme die 1000000x geleden al niet leuk mee rwasquote:
steenbunnyquote:
Rockie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |