Neen met een hoofdletter nquote:Op zondag 5 december 2010 18:17 schreef Kuukske het volgende:
Maar jullie vieren dus geen Sinterklaas?
Oja, dat kan natuurlijk ook.quote:
Morgen is hij wegquote:Op zondag 5 december 2010 18:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen met een hoofdletter n
Tevens TTWeg met Sinterklaas
Maar eerst lees ik een van Dragon Age uit, dan heb ik nog 2 liggen van Mass Effect en dan kom ik er pas aan toequote:Op zondag 5 december 2010 20:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Tof
Ik heb ook nog X-Men Origins: Wolverine gekregen op BR en een bordspel over Amersfoort
de boeken?quote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar eerst lees ik een van Dragon Age uit, dan heb ik nog 2 liggen van Mass Effect en dan kom ik er pas aan toe
yep wat andersquote:
Hoax, of je bent nog jongquote:Op zondag 5 december 2010 20:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Set
RDR
Zijde Onderbroeken
Zo een van de trap af rups ding spiraal met felle kleuren
Kookboek voor newbs
PACMAN SPONS
A Brief History of Nearly Everything
2 boeken over game-design (Level Up en Inside Game Design)![]()
en!
EEN GOCHELTRUUK DOOSJE DING
Okquote:Op maandag 6 december 2010 00:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
yep wat anders
In enschede is een winkeltje die comics verkoopt en daarnaast ook zulke boekjes
quote:
Je omzeilt de kookboek opmerking. Slim.quote:Op maandag 6 december 2010 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Ben ik zomaar de mega-huge plant voor in de woonkamer vergeten! Ik kan er bijna onder kamperen zo groot
Oh leuk!quote:Op maandag 6 december 2010 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Een varenZe hebben expres nagezocht welke plant er in de top 10 makkelijkst te verzorgen planten staat omdat bij ons toch alle planten overlijden
Ik moet gelijk denken aan die filmpjes van between two vernsquote:Op maandag 6 december 2010 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Een varenZe hebben expres nagezocht welke plant er in de top 10 makkelijkst te verzorgen planten staat omdat bij ons toch alle planten overlijden
Ph.quote:
Je hebt een nerf gun?quote:Op maandag 6 december 2010 08:00 schreef Rossdale het volgende:
Homer Simpson sloffen
Mega relaxte badjas
2x Zo'n speelgoedgun met piepschuimen pijltjes(Om de katten mee te laten schrikken als ze weer eens uit het aquarium willen drinken, nu hoef ik niet meer op te staan
)
Speelgoed trofeeenset voor wanneer ik schietgevechten ga houden
Mega schokoladelettert
Hollands Kookboek
Die ijzel is erg irri idd, dan liever sneeuwquote:Op maandag 6 december 2010 10:04 schreef Tain het volgende:
ijzel
4x bijna op mijn smuigeltje gegaan en nu begint mijn knie weer dik te worden
Woon je op Hawaii?quote:Op maandag 6 december 2010 10:04 schreef STING het volgende:
Warm, balkondeur kon zelfs vannacht weer open
Ja kut is dat. Fietsen was ook niet jofel vanmorgen.quote:Op maandag 6 december 2010 10:04 schreef Tain het volgende:
ijzel
4x bijna op mijn smuigeltje gegaan en nu begint mijn knie weer dik te worden
toen ik vanmorgen naar mijn werk ging was het ook spekglad. En ook ik woon ver boven de rivieren. Puur sneeuw dat ontdooit is 's middags en 's nachts weer vast gevroren is.quote:
Ziekste werk-week van het jaar voor de boegquote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef MeneerBob het volgende:
Goedemorgen,
Allemaal nog aan het nagenieten van al dat dolle speelgoed?
Nou, m'n voeten hebben bijzonder veel profijt van de nieuwe sokken.quote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef MeneerBob het volgende:
Goedemorgen,
Ziekste als in druk of als in te veel ziekmeldingen?quote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ziekste werk-week van het jaar voor de boeg
Klinkt goed, waren je oude sokken zo verrot dan?quote:Op maandag 6 december 2010 10:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, m'n voeten hebben bijzonder veel profijt van de nieuwe sokken.
Jup.quote:Op maandag 6 december 2010 10:44 schreef MeneerBob het volgende:
Klinkt goed, waren je oude sokken zo verrot dan?
Ik ben begonnen in het boek Kind 44 die ik van de grote sint heb gekregen.quote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef MeneerBob het volgende:
Goedemorgen,
Sinds ik er achter ben gekomen dat hij niet bestaat, zijn we er maar mee gestoptquote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef MeneerBob het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb er ook al jaren niet aan gedaan hoor, ik ben meer een uitbundig kerst-persoon.quote:Op maandag 6 december 2010 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Sinds ik er achter ben gekomen dat hij niet bestaat, zijn we er maar mee gestopt
quote:
quote:
quote:
Sinds ik vorig jaar gruwelijk hard op m'n smuigeltje ben gegaan met de fiets ben ik een enorme laffe twat geworden wat fietsen in de sneeuw betreft.quote:Op maandag 6 december 2010 11:01 schreef Kuukske het volgende:
[..].
Hoe'st met je? Geglibberd en gegleden over de fietspaden van Gouda?
Nice!quote:Op maandag 6 december 2010 11:03 schreef Poit het volgende:
Sinds ik vorig jaar gruwelijk hard op m'n smuigeltje ben gegaan met de fiets ben ik een enorme laffe twat geworden wat fietsen in de sneeuw betreft.
Zoveel mogelijk lopendGelukkig woon ik lekker centraal en is dat goed te doen
Maar alles prima, beetje brak van het weekend maar was een heerlijk weekend vol met cadeau's alcohol, films en knuffels
-edit Hoe is het met u??
Dat heb je nog vlot gedaan dan! Lekker.quote:Op maandag 6 december 2010 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Spanky is er weer! Thuis nog geen internet, maar ach... het leven kan erger! Het huis is in ieder geval wel al helemaal geverfd, ingericht en opgeruimd dus dat is spang!
Vakantie? Vakantie? Wat is dat voor een eng woord??quote:Op maandag 6 december 2010 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nice!
Met mij ook alles goed hoor. Nog een beetje weekend-na-lui. En ik ben ontzettend aan het aftellen richting vakantie.
We zijn 1 week gesloten en de 2e week is het gebouw wel open, maar al het personeel is verschwundenquote:Op maandag 6 december 2010 11:06 schreef Poit het volgende:
Vakantie? Vakantie? Wat is dat voor een eng woord??
Ga je weg of ben je (verplicht) vrij?
Ben benieuwd klapjesmeesterquote:Op maandag 6 december 2010 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Spanky is er weer! Thuis nog geen internet, maar ach... het leven kan erger! Het huis is in ieder geval wel al helemaal geverfd, ingericht en opgeruimd dus dat is spang!
En nu heel GAM laten stemmenquote:Op maandag 6 december 2010 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Whehe, ik ben blijkbaar ook verkiesbaar voor de FOK!awards voor beste ER en nieuwsposter
GeinagKomt natuurlijk door die eerste paar weken van dit jaar dat ik nog kroew was
Ja, dat klopt ja. Ik was eigenlijk wel van plan om op jou te stemmen. Gewoon omdat.quote:Op maandag 6 december 2010 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Whehe, ik ben blijkbaar ook verkiesbaar voor de FOK!awards voor beste ER en nieuwsposter
GeinagKomt natuurlijk door die eerste paar weken van dit jaar dat ik nog kroew was
Drukquote:Op maandag 6 december 2010 10:44 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ziekste als in druk of als in te veel ziekmeldingen?
[..]
Klinkt goed, waren je oude sokken zo verrot dan?
Als iedereen in deze SC en iedereen van het MW2 topic nou even op jou stemtquote:
Ik had al opquote:Op maandag 6 december 2010 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Mijn pompoen is nog geen pompoensoepquote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef MeneerBob het volgende:
Goedemorgen,
En dan hebben ze van Beste nieuwe crew aanwinsten geen dropdown gemaakt met alleen mijn naam erin, bastardsquote:Op maandag 6 december 2010 11:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet nooit op wie ik moet stemmen bij die verkiezingen. Ik kom nooit op Sport, dus die crew ken ik heul niet. Hetzelfde geldt voor FP.
Oh het is gelukkig een proefexamenquote:Op maandag 6 december 2010 11:37 schreef GameBabe het volgende:
Mijn pompoen is nog geen pompoensoepEn ik heb er niet mee gespeeld
Vanavond proefexamen van mijn wijncursus, ik ga zo hard falen, ken veel te weinig dingen uit mijn hoofd...
Schandalig!quote:Op maandag 6 december 2010 11:38 schreef STING het volgende:
En dan hebben ze van Beste nieuwe crew aanwinsten geen dropdown gemaakt met alleen mijn naam erin, bastards
Fall!quote:Op maandag 6 december 2010 12:40 schreef Fallen het volgende:
Hallo lieve mede SC-ers. Ik zit in de trein, weer richting de bewoonde wereld. Iedereen pakjesavond weer overleefd?
Het buikje goed rondgegetenquote:Op maandag 6 december 2010 12:40 schreef Fallen het volgende:
Hallo lieve mede SC-ers. Ik zit in de trein, weer richting de bewoonde wereld. Iedereen pakjesavond weer overleefd?
Kuuksk!quote:Op maandag 6 december 2010 12:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fall!. Prima overleefd. En hoe was Zeeland? Ingesneeuwd?
Zee gesnoven? Uitgewaaid? Kado's gescoord?
Lekker hoor. Wij ook. Oma kan goed koken.quote:
Leuk! Cadeaus geven heeft ook weer wat.quote:Op maandag 6 december 2010 12:46 schreef Fallen het volgende:
Kuuksk!
Veel sneeuw gezien, gegooid en geschoven.
Ook uitgewaaid en bijna het water in.
Alleen geen Sinterklaas gevierd. Mijn grootvader was jarig en dat hebben we dan wel gevierd en dat was prima.
Nadeel is dat je cadeaus geeft ipv krijgt.
Uit etenquote:Op maandag 6 december 2010 12:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wij ook. Oma kan goed koken.
Same here, maar ik heb alleen nog een appel.quote:
Zit ie je vriendin nu écht foto's van zn piem0l te mms'en?quote:Op maandag 6 december 2010 13:28 schreef SuperFruitig het volgende:
POIT JE BENT NIET MEER MIJN VRIEND
Dat is nog steeds minder erg dan een DJVT concert afzeggenquote:Op maandag 6 december 2010 13:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zit ie je vriendin nu écht foto's van zn piem0l te mms'en?
Wat een faalhaas die Poit!quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is nog steeds minder erg dan een DJVT concert afzeggen
quote:Op maandag 6 december 2010 14:17 schreef Kuukske het volgende:
Dat zou ik ook gedaan hebben als ik Poit was.
Cool, staat er ook nog een funky tekst op?quote:Op maandag 6 december 2010 14:24 schreef Frankii het volgende:
Ik heb een koffiemok van m'n oma gehad.![]()
Echt zo'n grote bazenmok, soepkom formaat.
Nee dat niet. Gewoon effen wit.quote:Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cool, staat er ook nog een funky tekst op?
quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sorryquote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 14:27 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb een mini-kerstboompje gehad die ik op een usb-poort kan aansluiten voor zeven swingende, pulserende kleurtjes.
Van FOK! natuurlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 15:02 schreef Gamer_V het volgende:
Zo, waar zal ik eens twee aandeeltjes van kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Kjell is inderdaad een held!quote:Op maandag 6 december 2010 14:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Jup, van van der Giessen. Beste leraar die ik heb.
Interne communicatie en adviseren.quote:Op maandag 6 december 2010 15:12 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Kjell is inderdaad een held!
MarCom of Consultancy?
Nu snel in AMD nemen, de week van de 13e komt de nieuwe GPU van ze uit en dan zie je altijd een beurshikequote:Op maandag 6 december 2010 15:02 schreef Gamer_V het volgende:
Zo, waar zal ik eens twee aandeeltjes van kopen?
Hou es stil.quote:
Wat ga je eten? En waarom is dat nu al klaar dan?quote:Op maandag 6 december 2010 15:21 schreef MeneerBob het volgende:
Het eten is hier al zo goed als klaar, straks alleen nog even opwarmen
Dat zal wel een nee zijnquote:Op maandag 6 december 2010 15:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nu snel in AMD nemen, de week van de 13e komt de nieuwe GPU van ze uit en dan zie je altijd een beurshikedan snel weer verkopen en winst is voor jou! (mits je wel genoeg winst maakt met je twee aandelen om de kosten van kopen/verkopen eruit te halen...)
Geen last vanquote:Op maandag 6 december 2010 15:57 schreef Nebo het volgende:
Ik voel echt een smerig gevoel van Uncanny Valley bij deze trailer. Gadverdamme zeg
Ow en hoi!
Echt niet? De personen zijn in principe cartoony, maar die gezichten zijn echt engigquote:
Geen last vanquote:Op maandag 6 december 2010 16:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Echt niet? De personen zijn in principe cartoony, maar die gezichten zijn echt engig
Vind de koppen teveel op avatar units lijken alleen dan niet blauw.quote:Op maandag 6 december 2010 16:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Echt niet? De personen zijn in principe cartoony, maar die gezichten zijn echt engig
ik ben lui dus maak t vroeg klaar zodat als ik honger heb ik snel kan eten. Koolraap!quote:Op maandag 6 december 2010 15:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat ga je eten? En waarom is dat nu al klaar dan?
Hier zie ik iemand met verstand van orderlijk procrastinerenquote:Op maandag 6 december 2010 16:38 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
ik ben lui dus maak t vroeg klaar zodat als ik honger heb ik snel kan eten. Koolraap!
Handig. Erm, maar is dat lekker?quote:Op maandag 6 december 2010 16:38 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
ik ben lui dus maak t vroeg klaar zodat als ik honger heb ik snel kan eten. Koolraap!
Mooi! Ik rammel al wel van de honger trouwens.quote:
Heb ook echt zin om te snacken, maar ik hou me in! Moet en zal die mars-automaat weerstaan!quote:Op maandag 6 december 2010 16:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi! Ik rammel al wel van de honger trouwens.
Ik ook, ik ga het zo maar eens opzetten denk ik, dat word weer om een uurtje of 9 honger hebbenquote:Op maandag 6 december 2010 16:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi! Ik rammel al wel van de honger trouwens.
Pak een kopje bouillon.quote:Op maandag 6 december 2010 17:00 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb ook echt zin om te snacken, maar ik hou me in! Moet en zal die mars-automaat weerstaan!
quote:Op maandag 6 december 2010 17:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb ook echt zin om te snacken, maar ik hou me in! Moet en zal die mars-automaat weerstaan!
Lekker, een automaatquote:Op maandag 6 december 2010 18:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 18:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk er aan, een salade is gezonder. Daar wordt je fit en aantrekkelijk van voor mevrouw Spanks.quote:Op maandag 6 december 2010 18:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]een student die hier vlak bij me zit heeft net friet gehaald en gaat die nu heerlijk oppeuzelen...
Fit zijn is voor sportersquote:Op maandag 6 december 2010 18:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Denk er aan, een salade is gezonder. Daar wordt je fit en aantrekkelijk van voor mevrouw Spanks.
Enzo.
quote:
Nu pas? Met wat trouwens?quote:
Sporten doe ik wel op Fifaquote:Op maandag 6 december 2010 18:55 schreef Kuukske het volgende:
Dat was ook niet wat ik zocht eigenlijk, maar ik weet geen ander argument. Enzo.
WOEF!quote:Op maandag 6 december 2010 20:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
SpankmasterC, Rossdale, Fipotje, Frankii!
Check the cutscene forum!
quote:
ik moet wijvenserieavond uitzittenquote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef STING het volgende:
Nu op BBC 1, een documentaire over game verslaving.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef koei het volgende:
Als man zijnde vrouwenseries moeten kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waiting on her return
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef koei het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind je nog wel lief hoor
Spanky, heb jij mijn ultra toffe skimuts al gezien?quote:
Zo bijzonder is de film nietquote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef koei het volgende:
Overigens kijk ik nu Con Air, die had ik gewoon nog nooit gezien
John Malkovich!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef koei het volgende:
[..]
Spanky, heb jij mijn ultra toffe skimuts al gezien?
Wordt de nieuwe Transformers dus wel goed?quote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef koei het volgende:
[..]
John Malkovich!Veel meer heeft een film niet nodig!
Die is ook tofquote:
Op sommige momenten is er niet veel nodig in een film, dat is dan wel weer zo.quote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef koei het volgende:
[..]
John Malkovich!Veel meer heeft een film niet nodig!
Ik kreeg het mailtje ook netquote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
koei!
widm begint over een maand alweer
ja Patrick heeft zo'n poephoofd. Pepijn ook trouwensquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kreeg het mailtje ook net
Ik ben nu al fan van Arten Patrick lijkt me stom!
Pepijn is van de BZTshow voor kinderen en dat is wel echt een toffe show, een beetje a la telekids met hele rare kinderwensen die ze vervullen. Dus alleen al daarom krijgt hij van mij een plusje.quote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja Patrick heeft zo'n poephoofd. Pepijn ook trouwens
Verder: Anna DrijverHorace Cohen
Jan Kooijman
Een wijs man zei ooit:quote:Op maandag 6 december 2010 18:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]een student die hier vlak bij me zit heeft net friet gehaald en gaat die nu heerlijk oppeuzelen...
Ik heb jouw skimuts niet gezien! Is het er eentje met een baard?quote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef koei het volgende:
[..]
Spanky, heb jij mijn ultra toffe skimuts al gezien?
De uitgeholde penissen van de overwonnen negers?quote:Op maandag 6 december 2010 22:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Een wijs man uit Marokko heeft 1000 jaar terug de condoom uitgevonden, weten jullie waar deze van gemaakt werd?
Varkensdarmen?quote:Op maandag 6 december 2010 22:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Een wijs man uit Marokko heeft 1000 jaar terug de condoom uitgevonden, weten jullie waar deze van gemaakt werd?
Uiteraard!quote:Op maandag 6 december 2010 22:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb jouw skimuts niet gezien! Is het er eentje met een baard?
Schapendarm inderdaadquote:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef koei het volgende:
Ik heb overigens vijf mutsen gekregen van Sinterklaas. Deze muts, een 'normale muts', een blauwe muts met lange sprieten er bovenop, een muts met een kippenhoofd er bovenop (de ogen en zo'n hanenkam) en een muts van een hagedis met ook ogen erop en een sjaal erbij met tanden en een tongDe 'normale' muts is overigens naar mijn nichtje gegaan.
EN THUISquote:Op maandag 6 december 2010 17:38 schreef SuperFruitig het volgende:
HET ENE WERK AF,
OP NAAR HET ANDERE
Gelukkig welquote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
koei!
widm begint over een maand alweer
Bevestigend knikt.quote:
Mja, joepie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:47 schreef Poit het volgende:
Haha! het is weer zover! de dag is gearriveerd!
Zo veel reservemutsen? Is je eigen muts versleten?quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef koei het volgende:
Ik heb overigens vijf mutsen gekregen van Sinterklaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Die wil jouw gaatjes wel inspecteren?quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, joepie.
De tandarts wil me hebben vandaag.
ik had tandarts moeten wordenquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die wil jouw gaatjes wel inspecteren?
Nou, ik hoop die niet te hebben eigenlijk.quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:21 schreef Poit het volgende:
ik wil naar bed. weet je hoe heerlijk warm die nog was net..
Was jij ook in mijn bed vanmorgen?quote:
Oh gelukkig.. Ik was al bang dat ik wat gemist hadquote:
Dan loop je toch weg?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:19 schreef Michhas het volgende:
Vanaf half negen al bijeenkomst met de ondernemingsraad. Fucking saai, ik wil weg en het duurt nog tot half elf
Ik ga vanavond eerst lekker theeleuten bij m'n beste dinnetjequote:
Wat ontzettend stom van ze.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
Er stonden hier 2 vrouwen te klagen op het spoor, bij onbewaakt spoorweg overgang, terwijl er een trein aankwamik heb maar snel gevraagd of ze door zouden lopen want anders was gladheid wel hun laatste probleem
echt soms verbaast het mij nog waar mensen gesprekken voeren.
Oeh, geselliequote:Op dinsdag 7 december 2010 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eerst lekker theeleuten bij m'n beste dinnetje. Dus dat zal wel een latertje worden voor doordeweekse begrippen.
Oh dat was onze andere optie die keer dat ik naar Eat Pray Love was geweest. Maar die film leek ons een beetje sufquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:44 schreef Poit het volgende:
Oeh, gesellie
Ik ben gisteren met een vriendin naar Haar naam was Sarah geweest. Mooie film![]()
Daarna nog wat gaan drinken. Veel te gezellig
Eat Pray Love was suf maar prima voor een laffe zondagmiddag met een bakkie thee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat was onze andere optie die keer dat ik naar Eat Pray Love was geweest. Maar die film leek ons een beetje suf. Achteraf gezien hadden we dus beter naar Sarah kunnen gaan.
EPL vond ik zelfs voor een laffe zondagmiddag te suf. Sorry hoor. Ik ben heel romantisch ingesteld en heel zweverig soms, maar dit was .. blegh. Pure bagger. En ik kreeg alleen honger van dat Italiaanse eten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:47 schreef Poit het volgende:
Eat Pray Love was suf maar prima voor een laffe zondagmiddag met een bakkie thee.
Haar naam was Sarah is behoorlijk heftig. Vooral het begin van de film is zeer sterk en indrukwekkend.
Elleuhw!quote:
Ach, de film doet precies wat de titel zegt. En ik lag lekker met een vriendin op de bank te chillen dus ik was sowieso contentquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
EPL vond ik zelfs voor een laffe zondagmiddag te suf. Sorry hoor. Ik ben heel romantisch ingesteld en heel zweverig soms, maar dit was .. blegh. Pure bagger. En ik kreeg alleen honger van dat Italiaanse eten.
I know, voor niets met m'n camera jullie 2,5 uur lopen bespiedenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Mja, de bioscoopstoel was niet bepaald comfortabel. En ik vind m'n dinnetje superlief maar zo intiem zijn we niet.
Ja, te lang. En er gebeurt ook werkelijkwaar geen fuck..quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:00 schreef Kuukske het volgende:
Ja ook zoiets, die film duuuuuuuuuuurde zoooooooo laaaaaaaaaang.
Ik heb twee afleveringen gezien, maar sloeg bij mij niet echt aan. En dat ondanks Sofia Vergaraquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:06 schreef Nebo het volgende:
Volgt iemand hier Modern Family? Ik ben er het afgelopen weekend mee begonnen en ben hooked
Mijn vriendin vind het ook helemaal geweldig, heb zelf nog niet gekeken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:06 schreef Nebo het volgende:
Volgt iemand hier Modern Family? Ik ben er het afgelopen weekend mee begonnen en ben hooked
Mission confirmedquote:
Het boek was iig mooi, dus ik wil die ook nog wel zien stiekem!quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, gesellie
Ik ben gisteren met een vriendin naar Haar naam was Sarah geweest. Mooie film![]()
Daarna nog wat gaan drinken. Veel te gezellig
Waarom zoveel mutsen?quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef koei het volgende:
Ik heb overigens vijf mutsen gekregen van Sinterklaas. Deze muts, een 'normale muts', een blauwe muts met lange sprieten er bovenop, een muts met een kippenhoofd er bovenop (de ogen en zo'n hanenkam) en een muts van een hagedis met ook ogen erop en een sjaal erbij met tanden en een tongDe 'normale' muts is overigens naar mijn nichtje gegaan.
Iedere dag een andere?quote:
Ik ben niet zo'n slet dat ik iedere dag een andere muts wilquote:
Ik heb dat meer met schoenen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:22 schreef GameBabe het volgende:
Ik ben niet zo'n slet dat ik iedere dag een andere muts wil
Ik meer met shirts/truienquote:
Hey! Niet zo he! Je hebt het wel over m'n maat!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik meer met shirts/truienHeb het liefst gewoon mijn gympies aan, maar loop meestal op nette schoenen ivm werk...
En met mannen natuurlijkMaar uiteindelijk zit ik altijd jaren aan dezelfde vast
Zo lang zit ze daar toch nog niet aan vast?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey! Niet zo he! Je hebt het wel over m'n maat!
Ieder z'n ding. Ik ben wel blij dat ik (gezien mijn enorme gympencollectie) gewoon op gympen kan gaan werken. Met uitzondering van dagen dat ik moet vergaderen, dan wordt het m'n fancypancy pumps enzo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:51 schreef GameBabe het volgende:
Ik meer met shirts/truienHeb het liefst gewoon mijn gympies aan, maar loop meestal op nette schoenen ivm werk...
En met mannen natuurlijkMaar uiteindelijk zit ik altijd jaren aan dezelfde vast
Ik heb die jongen sindsdien nooit meer gezienquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo lang zit ze daar toch nog niet aan vast?
Ik kan het ook niet helpen dat hij daarvan houdtquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb die jongen sindsdien nooit meer gezienGameBabe zit er steeds bovenop
het was maar een grapje hoor, we zijn nog steeds blij verliefdquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey! Niet zo he! Je hebt het wel over m'n maat!
Gaat alweer richting de 5 maanden, toch mijn 1 na langste relatie ooitquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo lang zit ze daar toch nog niet aan vast?
Mijn record staat op 5 minutenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:23 schreef GameBabe het volgende:
Gaat alweer richting de 5 maanden, toch mijn 1 na langste relatie ooit
Heb je toch mooi drie keer klaar kunnen komen!quote:
Als je een relatie hebt dan heb je toch geen seks meer...quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb je toch mooi drie keer klaar kunnen komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Klaarkomen? Wat is dat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb je toch mooi drie keer klaar kunnen komen!
als ik één van je flings was geweest zou ik nu beledigd zijn.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt dan heb je toch geen seks meer...oh, shit, I'm doing it WRONG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
Bij mij pas op pagina 2, ik denk dat hij zich niet hoeft te schamen, deze staat op pagina 1quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik zoek op "no lifer" kom ik op de eerste pagina van google afbeeldingen de avatar van Pheno tegen
http://www.google.com/ima(...)=wi&biw=1419&bih=699
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
Iewh, oude mensen die seks hebben!quote:
Een fling? Wat is dat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
als ik één van je flings was geweest zou ik nu beledigd zijn.
insert yo momma joke here!quote:
quote:
nerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:59 schreef SuperFruitig het volgende:
DEADLINE VOOR VRIJDAG GEWOON AF WAYOOOO HET IS DINSDAG
Zolang je nog maar van me houd vind ik alles bestquote:
De vraag is, waarom zoek je er op?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik zoek op "no lifer" kom ik op de eerste pagina van google afbeeldingen de avatar van Pheno tegen
http://www.google.com/ima(...)=wi&biw=1419&bih=699
Alleen als ik lachquote:
WHOAH! Daar had ik vroeger een t-shirt van!quote:
Wat je daar ook Wet Wet Wet van? *wink* *wink* *nudge* *nudge*quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
WHOAH! Daar had ik vroeger een t-shirt van!.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat je daar ook Wet Wet Wet van? *wink* *wink* *nudge* *nudge*
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:51 schreef Poit het volgende:
Wat je daar ook Wet Wet Wet van? *wink* *wink* *nudge* *nudge*
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Die humor is je ff net iets...te droog?
Is gewoon een teken dat hij je wel magquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Is gewoon een teken dat hij je wel magDat zal ik dan maar denken inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
*grinnik*quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Die humor is je ff net iets...te droog?
Die opmerking vond ik ook grappiger.quote:
Gelukkig, er is nog hoop voor jequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die opmerking vond ik ook grappiger.
Wat ontzettend goed om te wetenquote:
Wat lief!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:00 schreef STING het volgende:
Ja, ik dacht, ik moest het gewoon ff delen met je enzo
Het siert je P.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:00 schreef Poit het volgende:
Ach, iemand moest de garp maken.. Laat mij het dan maar zijn..
Fixedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |