Neen met een hoofdletter nquote:Op zondag 5 december 2010 18:17 schreef Kuukske het volgende:
Maar jullie vieren dus geen Sinterklaas?
Oja, dat kan natuurlijk ook.quote:
Morgen is hij wegquote:Op zondag 5 december 2010 18:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen met een hoofdletter n
Tevens TTWeg met Sinterklaas
Maar eerst lees ik een van Dragon Age uit, dan heb ik nog 2 liggen van Mass Effect en dan kom ik er pas aan toequote:Op zondag 5 december 2010 20:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Tof
Ik heb ook nog X-Men Origins: Wolverine gekregen op BR en een bordspel over Amersfoort
de boeken?quote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar eerst lees ik een van Dragon Age uit, dan heb ik nog 2 liggen van Mass Effect en dan kom ik er pas aan toe
yep wat andersquote:
Hoax, of je bent nog jongquote:Op zondag 5 december 2010 20:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Set
RDR
Zijde Onderbroeken
Zo een van de trap af rups ding spiraal met felle kleuren
Kookboek voor newbs
PACMAN SPONS
A Brief History of Nearly Everything
2 boeken over game-design (Level Up en Inside Game Design)![]()
en!
EEN GOCHELTRUUK DOOSJE DING
Okquote:Op maandag 6 december 2010 00:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
yep wat anders
In enschede is een winkeltje die comics verkoopt en daarnaast ook zulke boekjes
quote:
Je omzeilt de kookboek opmerking. Slim.quote:Op maandag 6 december 2010 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Ben ik zomaar de mega-huge plant voor in de woonkamer vergeten! Ik kan er bijna onder kamperen zo groot
Oh leuk!quote:Op maandag 6 december 2010 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Een varenZe hebben expres nagezocht welke plant er in de top 10 makkelijkst te verzorgen planten staat omdat bij ons toch alle planten overlijden
Ik moet gelijk denken aan die filmpjes van between two vernsquote:Op maandag 6 december 2010 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Een varenZe hebben expres nagezocht welke plant er in de top 10 makkelijkst te verzorgen planten staat omdat bij ons toch alle planten overlijden
Ph.quote:
Je hebt een nerf gun?quote:Op maandag 6 december 2010 08:00 schreef Rossdale het volgende:
Homer Simpson sloffen
Mega relaxte badjas
2x Zo'n speelgoedgun met piepschuimen pijltjes(Om de katten mee te laten schrikken als ze weer eens uit het aquarium willen drinken, nu hoef ik niet meer op te staan
)
Speelgoed trofeeenset voor wanneer ik schietgevechten ga houden
Mega schokoladelettert
Hollands Kookboek
Die ijzel is erg irri idd, dan liever sneeuwquote:Op maandag 6 december 2010 10:04 schreef Tain het volgende:
ijzel
4x bijna op mijn smuigeltje gegaan en nu begint mijn knie weer dik te worden
Woon je op Hawaii?quote:Op maandag 6 december 2010 10:04 schreef STING het volgende:
Warm, balkondeur kon zelfs vannacht weer open
Ja kut is dat. Fietsen was ook niet jofel vanmorgen.quote:Op maandag 6 december 2010 10:04 schreef Tain het volgende:
ijzel
4x bijna op mijn smuigeltje gegaan en nu begint mijn knie weer dik te worden
toen ik vanmorgen naar mijn werk ging was het ook spekglad. En ook ik woon ver boven de rivieren. Puur sneeuw dat ontdooit is 's middags en 's nachts weer vast gevroren is.quote:
Ziekste werk-week van het jaar voor de boegquote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef MeneerBob het volgende:
Goedemorgen,
Allemaal nog aan het nagenieten van al dat dolle speelgoed?
Nou, m'n voeten hebben bijzonder veel profijt van de nieuwe sokken.quote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef MeneerBob het volgende:
Goedemorgen,
Ziekste als in druk of als in te veel ziekmeldingen?quote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ziekste werk-week van het jaar voor de boeg
Klinkt goed, waren je oude sokken zo verrot dan?quote:Op maandag 6 december 2010 10:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, m'n voeten hebben bijzonder veel profijt van de nieuwe sokken.
Jup.quote:Op maandag 6 december 2010 10:44 schreef MeneerBob het volgende:
Klinkt goed, waren je oude sokken zo verrot dan?
Ik ben begonnen in het boek Kind 44 die ik van de grote sint heb gekregen.quote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef MeneerBob het volgende:
Goedemorgen,
Sinds ik er achter ben gekomen dat hij niet bestaat, zijn we er maar mee gestoptquote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef MeneerBob het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb er ook al jaren niet aan gedaan hoor, ik ben meer een uitbundig kerst-persoon.quote:Op maandag 6 december 2010 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Sinds ik er achter ben gekomen dat hij niet bestaat, zijn we er maar mee gestopt
quote:
quote:
quote:
Sinds ik vorig jaar gruwelijk hard op m'n smuigeltje ben gegaan met de fiets ben ik een enorme laffe twat geworden wat fietsen in de sneeuw betreft.quote:Op maandag 6 december 2010 11:01 schreef Kuukske het volgende:
[..].
Hoe'st met je? Geglibberd en gegleden over de fietspaden van Gouda?
Nice!quote:Op maandag 6 december 2010 11:03 schreef Poit het volgende:
Sinds ik vorig jaar gruwelijk hard op m'n smuigeltje ben gegaan met de fiets ben ik een enorme laffe twat geworden wat fietsen in de sneeuw betreft.
Zoveel mogelijk lopendGelukkig woon ik lekker centraal en is dat goed te doen
Maar alles prima, beetje brak van het weekend maar was een heerlijk weekend vol met cadeau's alcohol, films en knuffels
-edit Hoe is het met u??
Dat heb je nog vlot gedaan dan! Lekker.quote:Op maandag 6 december 2010 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Spanky is er weer! Thuis nog geen internet, maar ach... het leven kan erger! Het huis is in ieder geval wel al helemaal geverfd, ingericht en opgeruimd dus dat is spang!
Vakantie? Vakantie? Wat is dat voor een eng woord??quote:Op maandag 6 december 2010 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nice!
Met mij ook alles goed hoor. Nog een beetje weekend-na-lui. En ik ben ontzettend aan het aftellen richting vakantie.
We zijn 1 week gesloten en de 2e week is het gebouw wel open, maar al het personeel is verschwundenquote:Op maandag 6 december 2010 11:06 schreef Poit het volgende:
Vakantie? Vakantie? Wat is dat voor een eng woord??
Ga je weg of ben je (verplicht) vrij?
Ben benieuwd klapjesmeesterquote:Op maandag 6 december 2010 11:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Spanky is er weer! Thuis nog geen internet, maar ach... het leven kan erger! Het huis is in ieder geval wel al helemaal geverfd, ingericht en opgeruimd dus dat is spang!
En nu heel GAM laten stemmenquote:Op maandag 6 december 2010 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Whehe, ik ben blijkbaar ook verkiesbaar voor de FOK!awards voor beste ER en nieuwsposter
GeinagKomt natuurlijk door die eerste paar weken van dit jaar dat ik nog kroew was
Ja, dat klopt ja. Ik was eigenlijk wel van plan om op jou te stemmen. Gewoon omdat.quote:Op maandag 6 december 2010 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Whehe, ik ben blijkbaar ook verkiesbaar voor de FOK!awards voor beste ER en nieuwsposter
GeinagKomt natuurlijk door die eerste paar weken van dit jaar dat ik nog kroew was
Drukquote:Op maandag 6 december 2010 10:44 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ziekste als in druk of als in te veel ziekmeldingen?
[..]
Klinkt goed, waren je oude sokken zo verrot dan?
Als iedereen in deze SC en iedereen van het MW2 topic nou even op jou stemtquote:
Ik had al opquote:Op maandag 6 december 2010 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Mijn pompoen is nog geen pompoensoepquote:Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef MeneerBob het volgende:
Goedemorgen,
En dan hebben ze van Beste nieuwe crew aanwinsten geen dropdown gemaakt met alleen mijn naam erin, bastardsquote:Op maandag 6 december 2010 11:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet nooit op wie ik moet stemmen bij die verkiezingen. Ik kom nooit op Sport, dus die crew ken ik heul niet. Hetzelfde geldt voor FP.
Oh het is gelukkig een proefexamenquote:Op maandag 6 december 2010 11:37 schreef GameBabe het volgende:
Mijn pompoen is nog geen pompoensoepEn ik heb er niet mee gespeeld
Vanavond proefexamen van mijn wijncursus, ik ga zo hard falen, ken veel te weinig dingen uit mijn hoofd...
Schandalig!quote:Op maandag 6 december 2010 11:38 schreef STING het volgende:
En dan hebben ze van Beste nieuwe crew aanwinsten geen dropdown gemaakt met alleen mijn naam erin, bastards
Fall!quote:Op maandag 6 december 2010 12:40 schreef Fallen het volgende:
Hallo lieve mede SC-ers. Ik zit in de trein, weer richting de bewoonde wereld. Iedereen pakjesavond weer overleefd?
Het buikje goed rondgegetenquote:Op maandag 6 december 2010 12:40 schreef Fallen het volgende:
Hallo lieve mede SC-ers. Ik zit in de trein, weer richting de bewoonde wereld. Iedereen pakjesavond weer overleefd?
Kuuksk!quote:Op maandag 6 december 2010 12:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fall!. Prima overleefd. En hoe was Zeeland? Ingesneeuwd?
Zee gesnoven? Uitgewaaid? Kado's gescoord?
Lekker hoor. Wij ook. Oma kan goed koken.quote:
Leuk! Cadeaus geven heeft ook weer wat.quote:Op maandag 6 december 2010 12:46 schreef Fallen het volgende:
Kuuksk!
Veel sneeuw gezien, gegooid en geschoven.
Ook uitgewaaid en bijna het water in.
Alleen geen Sinterklaas gevierd. Mijn grootvader was jarig en dat hebben we dan wel gevierd en dat was prima.
Nadeel is dat je cadeaus geeft ipv krijgt.
Uit etenquote:Op maandag 6 december 2010 12:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wij ook. Oma kan goed koken.
Same here, maar ik heb alleen nog een appel.quote:
Zit ie je vriendin nu écht foto's van zn piem0l te mms'en?quote:Op maandag 6 december 2010 13:28 schreef SuperFruitig het volgende:
POIT JE BENT NIET MEER MIJN VRIEND
Dat is nog steeds minder erg dan een DJVT concert afzeggenquote:Op maandag 6 december 2010 13:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zit ie je vriendin nu écht foto's van zn piem0l te mms'en?
Wat een faalhaas die Poit!quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is nog steeds minder erg dan een DJVT concert afzeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |