Hans!quote:Op zondag 5 december 2010 16:12 schreef borisz het volgende:
Op wie zal ik stemmen? --> 2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
he's my bitch!quote:
Op Maurice of Roel !!. Sersjee behoort toch zeker ook wel tot de opties. Immers, Sersjee heeft altijd gelijk en dat is toch ook wel iets waar even bij mag worden stil gestaanquote:
quote:
nee, een uur eerder las de mevrouw het nieuws ook al volgens mij...quote:Op zondag 5 december 2010 18:01 schreef Lindstrøm. het volgende:
wtf is daar aan de hand? Is ze net uit haar auto komen rennen ofzo?
vorig jaar was dat pas ergens aan t eind vd middag geloof ik....quote:Op zondag 5 december 2010 18:16 schreef Evertjan het volgende:
waarneer gaan de DJ's het glazen huis in? Is dat in de avond of in de morgen?
ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:
+1. superplaat.quote:
Partysquad - Stuk!quote:Op zondag 5 december 2010 18:41 schreef -Hans- het volgende:
Tot 19:00 nog even lekker SlamFM luisteren en eten scoren.
quote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Sorry ik moest ff nog een bammetje maken.
Zouden ze weer zo een leuke Flirt je Stijf hebben als gisteren?
Dat kan echt niet he?
Staat die van gisteren al ergens online mss?
grappigquote:Op zondag 5 december 2010 16:12 schreef borisz het volgende:
Op wie zal ik stemmen? --> 2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
bij DWDD zij Mathijs 10:00 (of 22:00)quote:Op zondag 5 december 2010 18:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd geen ideeweet wel dat Ekdom nog wel Ekstra Weekend doet, maar dat waarschijnlijk Michiel en Bert de FReaknacht overnemen. ik vermoed dat ze er in de loop vd middag ingaan....of wellicht pas na de Top50...
20.15 huis op slot en 24 december 21.45 gaan ze eruit zo staat het op de 3FM site de uitzendingen zullen wel net als vorig jaar 3 uur voor opsluiting beginnen zodat iedereen alvast een uurtje warmdraait.quote:Op zondag 5 december 2010 20:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bij DWDD zij Mathijs 10:00 (of 22:00)
Tot morgen !quote:Op zondag 5 december 2010 18:57 schreef 3rdRock het volgende:
zo, sport kijken en dan naar Foute Filmavond met oa Paashaat en Zombeer. zin in
misschien kom ik straks nog ff welterusten wensen en anders tot morgen!
quote:Op zondag 5 december 2010 20:09 schreef alors het volgende:
PS Radio
Maar ik ga zo Boer zoekt vrouw kijken...
Sophie is getrouwd en Paul heeft een vriendin maw NEEquote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef wwwer het volgende:
Hebben die Paul Rabbering en Sophie nou al wat?
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sophie is getrouwd en Paul heeft een vriendin maw NEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef borisz het volgende:
Duckstad twitter.
LizJuulBabs: We hebben géén pony gekregenGelukkig wel een hoop andere leuke dingen
Dagobert: @LizJuulBabs Vooruit meiden, dan krijgen jullie van mij wel een pony.
LizJuulBabs: @DagobertDuckNL Echt waar? Méént u dat?
En ja dan kan je hem al inkoppen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Duckstad twitter.
LizJuulBabs: We hebben géén pony gekregenGelukkig wel een hoop andere leuke dingen
Dat is toch heel aardig van mij hé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
20.15 pas? Jemig, waarom niet gewoon zaterdagmiddag?quote:Op zondag 5 december 2010 20:36 schreef themauster het volgende:
[..]
20.15 huis op slot en 24 december 21.45 gaan ze eruit zo staat het op de 3FM site de uitzendingen zullen wel net als vorig jaar 3 uur voor opsluiting beginnen zodat iedereen alvast een uurtje warmdraait.
Misschien willen ze live in het 8 uur journaal...quote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
20.15 pas? Jemig, waarom niet gewoon zaterdagmiddag?
Duckstad twitter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's laatquote:Op zondag 5 december 2010 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien willen ze live in het 8 uur journaal...
quote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
Da's laat
zaterdagavond tot vrijdagavond
ik bedoelquote:
Vorig jaar begonnen ze om 19u, alles is dus later dit jaar.quote:De drie mannen laten zich vanaf 18 december 20.00 uur opsluiten in het Glazen Huis op de Markt in Eindhoven
vanaf 18:00 denk ik dan. De MT50 is van 15:00 - 18:00.quote:Op zondag 5 december 2010 20:36 schreef themauster het volgende:
[..]
20.15 huis op slot en 24 december 21.45 gaan ze eruit zo staat het op de 3FM site de uitzendingen zullen wel net als vorig jaar 3 uur voor opsluiting beginnen zodat iedereen alvast een uurtje warmdraait.
He Hans misschien is het ook handig dat je vermeld welke jingles er worden gebruiktquote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
I'm in love - I Wanna Do itKlaas in the house!
Denk het niet.quote:Op zondag 5 december 2010 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vanaf 18:00 denk ik dan. De MT50 is van 15:00 - 18:00.
ik denk wel dat ze de hele zaterdag al er in gaanquote:Op zondag 5 december 2010 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vanaf 18:00 denk ik dan. De MT50 is van 15:00 - 18:00.
zou ik ook logisch vinden, maar dan mogen ze de hele middag aan de pizza's zitten van Hans.quote:Op zondag 5 december 2010 22:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze de hele zaterdag al er in gaan
de mac donaldsquote:Op zondag 5 december 2010 22:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zou ik ook logisch vinden, maar dan mogen ze de hele middag aan de pizza's zitten van Hans.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze de hele zaterdag al er in gaan
quote:Op zondag 5 december 2010 21:45 schreef Pino112 het volgende:
Ah:
http://radioactive.blog.n(...)serious-request-2010
[..]
Vorig jaar begonnen ze om 19u, alles is dus later dit jaar.![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef fvanl het volgende:
Vangst tot nu toe http://yfrog.com/204ln0j http://yfrog.com/0qq7j0j http://yfrog.com/mzvi70j
deze site is ook wel leuk om te volgen http://glazenhuis.studio040.nl/quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 22:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
deze site is ook wel leuk om te volgen http://glazenhuis.studio040.nl/
Onoverzichtelijke site.quote:Op zondag 5 december 2010 22:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
deze site is ook wel leuk om te volgen http://glazenhuis.studio040.nl/
Zit al de hele avond te janken omdat Michiel zijn lidmaatschap heeft opgezegdquote:Op zondag 5 december 2010 22:30 schreef Pino112 het volgende:
Rutger, wat een pauper is dat af en toe
Goed plan !quote:Op zondag 5 december 2010 22:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
He Hans misschien is het ook handig dat je vermeld welke jingles er worden gebruikt
Studio Voetbal met Advocaatquote:Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef Waalwijker het volgende:
Ik heb een date met Miranda gekregen van de Sint. Ik ben vast stout geweest dit jaar.
Eens! (Wij zijn het vaak eens met elkaar het wordt nu wel eng hoor)quote:
Gelukkig heb ik niks met hemquote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Zit al de hele avond te janken omdat Michiel zijn lidmaatschap heeft opgezegdIk zeg well done Michiel Powned is een kutomroep alleen jammer dat een radiokoning als Stenders er ook bij zit
Ga jij maar naar je Powned-topicje toe.quote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef Paul het volgende:
Rutger maakt Michiel Veenstra af op Twitter
Genieten dit
Ja?! Heb je een linkje ?quote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef Paul het volgende:
Rutger maakt Michiel Veenstra af op Twitter
Genieten dit
Nee, wat denk je welquote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga jij maar naar je Powned-topicje toe.![]()
Of naar ONZ.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Eens! (Wij zijn het vaak eens met elkaar het wordt nu wel eng hoor)
Het is het geld waard, ze bestrijden Veenstraquote:Op zondag 5 december 2010 22:45 schreef themauster het volgende:
Ik vind Powned! een verspilling van mijn belastingcenten. Voegt dan ook helemaal niks toe aan het publieke bestel.
uhuhquote:Op zondag 5 december 2010 22:45 schreef themauster het volgende:
Ik vind Powned! een verspilling van mijn belastingcenten. Voegt dan ook helemaal niks toe aan het publieke bestel.
Neequote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef miieejj het volgende:
ze moeten van michiel veenstra afblijven
Als ze jou gingen bestrijden dan vond ik het geen verspilling maar om 1 van je PO collegas zo af te branden ben je in mijn ogen een grote sukkel.quote:Op zondag 5 december 2010 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is het geld waard, ze bestrijden Veenstra
POquote:Op zondag 5 december 2010 22:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ze jou gingen bestrijden dan vond ik het geen verspilling maar om 1 van je PO collegas zo af te branden ben je in mijn ogen een grote sukkel.
Publieke Omroepquote:
Ik weet het niet hoor, maar Michiel Veenstra begonquote:Op zondag 5 december 2010 22:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ze jou gingen bestrijden dan vond ik het geen verspilling maar om 1 van je PO collegas zo af te branden ben je in mijn ogen een grote sukkel.
Grrr, tenenkrommend irritant ben jij.quote:Op zondag 5 december 2010 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is het geld waard, ze bestrijden Veenstra
Uhm, wie heeft het filmpje gemaakt?quote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar Michiel Veenstra begon
domien twitterde iets over een hoax.. dat het nep was..quote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Hier geef je weer aan dat jij 1 van de grotere mislukkingen bent van de nederlandse maatschappijquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Heftige shit ja!quote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
wil dat nooit meer doen Dagoduck. heb nu een natte plek in mn boxer!quote:
bij post 2 denk je: homo! maar bij post 1 denk je...HETERO! en dat laatst ben ik schatquote:Op zondag 5 december 2010 23:55 schreef Waalwijker het volgende:
Die twee posts die je tot nu toe heb gemaakt 3rdRock.... tja.
ik moet het nog terugluisteren....als het tenminste de moeite waard is.....quote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Waalwijker het volgende:
Hoe was PSRadio btw? Gemist, vanwege, nouja...
kortom: de TV-afdeling opheffenquote:Op maandag 6 december 2010 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
powned: echtejannen, turbulent, robradio, stenders late vermaak
Dat is een lijst om U tegen te zeggen, wat echt niets toevoegd is pownewsen alle programma's van WNL
![]()
Rutger moet daarnaast niet aan michiel komen.
quote:Op zondag 5 december 2010 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wil dat nooit meer doen Dagoduck. heb nu een natte plek in mn boxer!
GoedeMIDDAG!
Ik wil Scarlett Johansson!quote:
huh? Die Llinkprogramma's waren toch zo slecht nog niet?quote:
ik wil haar best met je delen hoorquote:
True Stenders is niet echt veranderd, hij zat toch bij de VARA hier voor?quote:Op maandag 6 december 2010 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? Die Llinkprogramma's waren toch zo slecht nog niet?
en ik moet eerlijk zeggen...van PowNed hoor ik alleen Stenders en dan vooral Latevermaak. En dat is eigenlijk gewoon Omroep Stenders
Die tette:quote:Op maandag 6 december 2010 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil haar best met je delen hoor
Om de dj's voornamelijk, behalve dan Michiel Veenstra. Maar goed wat maakt het uit, ieder mag zo zijn favo en anti dj's hebben bij 3fmquote:Op zondag 5 december 2010 22:57 schreef miieejj het volgende:
[..]
domien twitterde iets over een hoax.. dat het nep was..
ofzo
waarom luister je dan naar 3fm
hij mag nu meer, voorheen kon hij siebelink niet meenemen. En nee, die llinkprogramma's waren niet slecht nee, maar radio was nog altijd het beste.quote:Op maandag 6 december 2010 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? Die Llinkprogramma's waren toch zo slecht nog niet?
en ik moet eerlijk zeggen...van PowNed hoor ik alleen Stenders en dan vooral Latevermaak. En dat is eigenlijk gewoon Omroep Stenders
Ja maar Veenstra en Domien begonnen toen op twitter met van: we gaan ons lidmaatschap opzeggenquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, wie heeft het filmpje gemaakt?![]()
Daarom, stem op mij als irritantse user op fokquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Grrr, tenenkrommend irritant ben jij.
die bips:quote:
yup. maar Stenders hoort niet bij een Omroep. Stenders hoort bij zichzelf en bij Margjequote:Op maandag 6 december 2010 00:20 schreef Paul het volgende:
[..]
True Stenders is niet echt veranderd, hij zat toch bij de VARA hier voor?
Idd, daarom, maakt niet uit of Stenders bij VARA zit of POWNEDquote:Op maandag 6 december 2010 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die bips:
[..]
yup. maar Stenders hoort niet bij een Omroep. Stenders hoort bij zichzelf en bij Margje
nou, het maakt in die zin uit dat hij nu meer mag, zoals ik net al zeiquote:Op maandag 6 december 2010 00:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd, daarom, maakt niet uit of Stenders bij VARA zit of POWNED
dat mogen ze toch zeggen. dat noemen wij een mening.en de reactie van rutger was niet echt opbouwend.quote:Op maandag 6 december 2010 00:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar Veenstra en Domien begonnen toen op twitter met van: we gaan ons lidmaatschap opzeggen
heb je een puntquote:Op maandag 6 december 2010 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, het maakt in die zin uit dat hij nu meer mag, zoals ik net al zei
oh ok, daar luister ik het te weinig voorquote:Op maandag 6 december 2010 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, het maakt in die zin uit dat hij nu meer mag, zoals ik net al zei
Van mij mogen ze dat zeggen, maar ik wou zeggen dat zij begonnen ermee ( op twitter)quote:Op maandag 6 december 2010 00:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat mogen ze toch zeggen. dat noemen wij een mening.en de reactie van rutger was niet echt opbouwend.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:45 schreef themauster het volgende:
Heerlijk thuis, zit te twijfelen of ik de kerstboom naar beneden ga slepen nuquote:
niet doenquote:Op maandag 6 december 2010 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Heerlijk thuis, zit te twijfelen of ik de kerstboom naar beneden ga slepen nu![]()
omdat ik geen kerstboom in huis wil!quote:
Waarom zeuren ze er eigenlijk vandaag pas over? Dit was vrijdagavond al op tvquote:Op maandag 6 december 2010 00:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat zeggen, maar ik wou zeggen dat zij begonnen ermee ( op twitter)
Lekker belangrijk ook
Ja goffer, tis MIJN huis!!quote:Op maandag 6 december 2010 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik geen kerstboom in huis wil!
misschien omdat het nu pas online verscheen en ze het niet op TV hebben gezien?quote:Op maandag 6 december 2010 00:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom zeuren ze er eigenlijk vandaag pas over? Dit was vrijdagavond al op tv
ow, je weet nog niet dat ik bij je kom wonen?quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, je weet nog niet dat ik bij je kom wonen?
zoveel spullen heb ik niet. ik neem wel mn pc mee. hoe groot is jouw TV? de mijne 32inch...ow, en ik neem mijn blu-rayspeler, mediastreamer en 500schijfjes tellende blu-ray/dvd-collectie mee.quote:Op maandag 6 december 2010 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik nog niet. Wel fijn dat je het nu even aangeeft, ipv dat ik morgen een verhuiswagen op de stoep zie staan
fok is altijd lekker snel met het nieuws *kuch*quote:Op maandag 6 december 2010 00:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom zeuren ze er eigenlijk vandaag pas over? Dit was vrijdagavond al op tv
Heb hier een 2de hands bakbeest van een tv staan, dus die van jou is welkomquote:Op maandag 6 december 2010 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoveel spullen heb ik niet. ik neem wel mn pc mee. hoe groot is jouw TV? de mijne 32inch...ow, en ik neem mijn blu-rayspeler, mediastreamer en 500schijfjes tellende blu-ray/dvd-collectie mee.
dus trek dat paarse negligeetje vast aan en ga maar vast in ons bed klaarliggen
mickymousepyama is primaquote:Op maandag 6 december 2010 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb hier een 2de hands bakbeest van een tv staan, dus die van jou is welkomIk heb trouwens geen negligees, sorry. Micky Mouse-pyjama ook goed?? Gaan we gezellig op de bank naast elkaar twitterberichten naar elkaar sturen enzo
Maak me helemaal wild met je katrienducknachthemdquote:Op maandag 6 december 2010 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mickymousepyama is primakan ik rustig mijn katrienducknachthemd aantrekken
en weet je wat zo spannend is.....quote:Op maandag 6 december 2010 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Maak me helemaal wild met je katrienducknachthemd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op maandag 6 december 2010 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en weet je wat zo spannend is.....*valt dramatisch met hand voor voorhoofd flauw*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
* 3rdRock geeft mond-op-mondbeademingquote:Op maandag 6 december 2010 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
*valt dramatisch met hand voor voorhoofd flauw*
Gebruik je daar altijd je tong bij??quote:Op maandag 6 december 2010 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock geeft mond-op-mondbeademing
Danny hoopt zeker dat iedereen nu zijn Powned lidmaatschap opzegt en bij hem een abonnementje neemtquote:Op maandag 6 december 2010 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
fok is altijd lekker snel met het nieuws *kuch*
nja, ik merkte dat je weer begon te ademen en aangezien we morgen toch samenwonen dacht ik....ach, why not?quote:Op maandag 6 december 2010 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Gebruik je daar altijd je tong bij??
True, kan ik er ook nog wat aan wennen, enzo! Goh, wat ben jij nadenkend, zeg!!quote:Op maandag 6 december 2010 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik merkte dat je weer begon te ademen en aangezien we morgen toch samenwonen dacht ik....ach, why not?
en dat terwijl ik moe ben...quote:Op maandag 6 december 2010 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
True, kan ik er ook nog wat aan wennen, enzo! Goh, wat ben jij nadenkend, zeg!!
Slaap lekker!! Hoe laat ben je hier eigenlijk? Kan ik de koffie vast aandoenquote:Op maandag 6 december 2010 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat terwijl ik moe ben...
ik ga maar eens naar bed. de wekker gaat al om 6.15u. dan spullen inladen en bij Minthy intrekken. dat wordt leuk!
slaap lekker allen!
Guis doet veel "backstage" werk voor de NCRVquote:Op maandag 6 december 2010 01:07 schreef Waalwijker het volgende:
Wat doet die Miranda verder nog eigenlijk. En Guis.
eerstgenoemde doet veel voor xnoiz radio gedoequote:Op maandag 6 december 2010 01:07 schreef Waalwijker het volgende:
Wat doet die Miranda verder nog eigenlijk. En Guis.
@paulzeistquote:@naatje_1 kut, jij bent toch paramore fan? IK PROBEERDE JE TE DIZZEN, JE MOET TEGEN MIJ ZIJN!!!!!!!!!
quote:Op maandag 6 december 2010 00:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Danny hoopt zeker dat iedereen nu zijn Powned lidmaatschap opzegt en bij hem een abonnementje neemt
ik stap nu op mijn bakfiets......Het is ong 80-100km dus ik ben er met een uurtje of 6-7. Je hebt dus tijd genoegquote:Op maandag 6 december 2010 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker!! Hoe laat ben je hier eigenlijk? Kan ik de koffie vast aandoen
quote:Op maandag 6 december 2010 00:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Danny hoopt zeker dat iedereen nu zijn Powned lidmaatschap opzegt en bij hem een abonnementje neemt
Irritante vent inderdaadquote:Op maandag 6 december 2010 08:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wie is die 'grappenmaker' in de studio?
Alles goed daar?! Loopt hier een bouwvakker rond die keihard zingt: "Geen woorden, maar daden. Leve Feyenoord!" Roept een andere bouwvakker keihard: "Bek houden!" Haha. De toon is weer gezet.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 08:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles goed daar?! Loopt hier een bouwvakker rond die keihard zingt: "Geen woorden, maar daden. Leve Feyenoord!" Roept een andere bouwvakker keihard: "Bek houden!" Haha. De toon is weer gezet.
Dankjewelquote:Op maandag 6 december 2010 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Roel, ik zat net aan je te denken, veel sterkte vandaag
Haha, leve de maandagochtend inderdaadquote:Op maandag 6 december 2010 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Lang leve de maandagochtend
![]()
Hier hebben we een barre tocht naar kantoor achter de rug maar we made it, en ik hoop dat die derrie buiten tegen de middag toch echt ver gesmolten is
Niet gestrooid, bizar !!! Had juist het idee dat er wel aardig was gestrooid.quote:Op maandag 6 december 2010 09:30 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
De hoofdwegen zijn hier niet eens gestrooid dus een rit naar werk kan ik wel vergeten, heb net samen met mijn overbuurman hier wel de stoepen gestrooid.
Je wilt niet weten wat voor een kutgemeente ik woon. Ik hoop dat het zo lekker hard gaat dooienquote:Op maandag 6 december 2010 09:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet gestrooid, bizar !!! Had juist het idee dat er wel aardig was gestrooid.
Ik zou gaan verhuizen, echtquote:Op maandag 6 december 2010 09:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor een kutgemeente ik woon. Ik hoop dat het zo lekker hard gaat dooien
Goed bezigquote:Op maandag 6 december 2010 10:00 schreef themauster het volgende:
Gezapt naar Q-Music daar is een top 1000 lijst bezig
quote:Op maandag 6 december 2010 10:00 schreef themauster het volgende:
Gezapt naar radio 10 gold daar is een top 4000 lijst bezig
Wat de Grote Sersj zegt.quote:Op maandag 6 december 2010 10:09 schreef Sersjee het volgende:Smalltown boy
![]()
Klassieker. Met een hoofdletter K.
Absoluut!quote:Op maandag 6 december 2010 10:09 schreef Sersjee het volgende:
Smalltown boy
![]()
Klassieker. Met een hoofdletter K.
Staat al wat, zag ik @ webcam. Van de week mss nog ff kijken. En tijdens SR zelf zal ik ook wel es te vinden zijnquote:Op maandag 6 december 2010 11:40 schreef TheVulture het volgende:
Glazen Huis... straks maar even kijken hoe ver de opbouw is
Bah, echt heel veel sterktequote:Op maandag 6 december 2010 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
En omdertussen lood in m'n schoenen.
Thnx.quote:
Veel sterkte!quote:Op maandag 6 december 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
Voor het eerst in zeven jaar weer naar een uitvaart. Had wmb nog wel ff wat langer mogen duren.
Samen met deze natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2010 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Blijft waanzinnig mooi. Misschien wel de enige kersplaat die ook daadwerkelijk echt goed/mooi is .
kun je natuurlijk verwachten van een kabinet waarbij de PVV de dienst uit maakt (note: ja ik weet dat ze niet in het kabinet zitten, dat is net zo erg).quote:Op maandag 6 december 2010 12:56 schreef Krambo het volgende:
Slecht nieuws voor SR?
Ok het komt van Powned dus of het waar is??
Ik ga zappen! Dat is mijn favo Queen track!quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef themauster het volgende:
Hans I Want it All van Queen op Q-Music
quote:Hoe een maandag toch en hele fijne energieke dag kan worden.. Kies!
Ultimate Kaos - Casanova
East 17 - It's alright
Backstreet Boys - We've Got It Goin' On
Heb ik ook op gestemd.quote:Op maandag 6 december 2010 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm. Dan denk ik dat ik voor East 17 ga.
quote:Ultimate Kaos - Casanova (37%)
East 17 - It's alright (46%)
Backstreet Boys - We've Got It Goin' On (17%)
quote:Op maandag 6 december 2010 14:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
I am not your cachewnootje,
me and pistachenoot have never been friends.
Can't you see i'm actually a walnut.
Gonna say it to you time and time again.
wikipediaquote:Op maandag 6 december 2010 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is het organel in de cel waar de vorming van eiwitten uit aminozuren plaatsvindt?
Met zulke vragen ga ik dat kutexamen nooit halen natuurlijkquote:
welk vak ??quote:Op maandag 6 december 2010 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met zulke vragen ga ik dat kutexamen nooit halen natuurlijk
Biologiequote:
quote:Op maandag 6 december 2010 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is het organel in de cel waar de vorming van eiwitten uit aminozuren plaatsvindt?
Mijn oude school kon me niet aan, ik was te druk en ik praatte te veelquote:Op maandag 6 december 2010 15:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik nu ook
Nectar H22, Topje van de Eiwitberg?
Ach heb jij vanavond nog wat te fappen he?quote:Op maandag 6 december 2010 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
Biologieallemaal naakte mannen in mn boek
ha-haquote:Op maandag 6 december 2010 15:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ach heb jij vanavond nog wat te fappen he?
Ik wist beide film vragen niet. Maar dat kan ook komen doordat ik bijna elke Nederlandse film bagger vind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |