ik ga straks http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=14174 kijken en vanavond wil ik nog met de bus naar t centrum....qbuzz-site maar in de gaten houden....quote:Op zondag 5 december 2010 12:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze verwachten wel temperaturen onder de 0 en de weg is nog hartstikke nat. Linke boel. Zometeen misschien maar even een lekker stukje fietsen, oid. Het ziet er echt prima uit buiten.
Ik ookquote:Op zondag 5 december 2010 12:23 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
Ik ben bij een concert geweest van haar, stoer ben ik he
Dat een oudje! Wel een mooie recensiequote:Op zondag 5 december 2010 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga straks http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=14174 kijken en vanavond wil ik nog met de bus naar t centrum....qbuzz-site maar in de gaten houden....
heb jij mazzel zeg! Timur gaat zo ook nog REM draaien!quote:Op zondag 5 december 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh zelfs toen vond ik Live al stom, ze lijken me te veel op REM en die vind ik ook stom![]()
Halloooooo
Das over een uur pasquote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef Paul het volgende:
HOE GI HOE GI HOE GING DIE OOKALWEEEEEEEEEEEEEER
Je vind lesbo's wel geil?quote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Sorry ik moest ff nog een bammetje maken.
Zouden ze weer zo een leuke Flirt je Stijf hebben als gisteren?
Dat kan echt niet he?
Staat die van gisteren al ergens online mss?
Happy happy joy joyquote:Op zondag 5 december 2010 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb jij mazzel zeg! Timur gaat zo ook nog REM draaien!
Oh rot toch lekker op jijquote:
nee, alleen met Oh-oh, alors, briggy en jannekje he! :pquote:
Bwehehehehe.quote:
nee, helaas niet. van die 2 zal ik de komende jaren nog vaak dromen denk ik...quote:Op zondag 5 december 2010 12:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bwehehehehe.
Tzijn zeker niet nog een Sanne en Elsemieke
Ja, en sinds ik m bij the Voice zag vrijdag en weet wat voor een pleuriskop ie heeft vind ik zn nummers NOG erger om te horenquote:Op zondag 5 december 2010 12:45 schreef -Hans- het volgende:
Rock
Wat een irritante stem heeft die Cee Lo Green.
en hij is ook al opa!quote:Op zondag 5 december 2010 12:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, en sinds ik m bij the Voice zag vrijdag en weet wat voor een pleuriskop ie heeft vind ik zn nummers NOG erger om te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |