Het is morgen toch pas sinterklaas?quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Masturbeer ze!
Of is 't geen natuurfilm?
quote:
die keer met een volle mond van jouw banketstaaf bedoel je?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.
das idd een toffe filmquote:
quote:Ome Henk Ja mense, eindelijk is 't zover ! Op dit moment is ik druk bezig met de opnames voor een nieuw album ! Een album waar iedereen van zal opkijke ! Ik is een hele nieuwe weg ingeslage. Een weg waar altijd mijn hart heeft geligd. Prachtige melodieen en meer van dat. Ik hou je op de hoogte. (Of op de vlakte. Ken ook !).
Niet echt het checken waard Life Aquatic?quote:Op zondag 5 december 2010 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die keer met een volle mond van jouw banketstaaf bedoel je?
[..]
das idd een toffe film
Life aquatic with Steve Zissou was ehm....apart, laat ik het daar maar op houden.
en nu maar eens mijn bed opzoeken. trusten en tot Timur!
Idd, dikke doeiquote:
Natte sneeuw daar? Hier valt alleen 'echte' regen. Gisteren is er best veel gevallen, maar het meeste is inmiddels weer weg. Ziet er goed uit! Maar als het vanavond onder 0 gaat dan zou het wel eens link kunnen worden door opvriezing.quote:Op zondag 5 december 2010 11:51 schreef miieejj het volgende:
natte sneeuwen gisteren ok nog veel gesneeuwd
Jammer van de sneeuw..quote:Op zondag 5 december 2010 11:51 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, dikke doeilekker weg!
Goedemorgen trouwensStraks Sinterklaas vieren
nja, je moet er van houden. beetje aparte humor en filmstijl. maar niet slecht op zichquote:Op zondag 5 december 2010 11:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet echt het checken waard Life Aquatic?
quote:Op zondag 5 december 2010 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, je moet er van houden. beetje aparte humor en filmstijl. maar niet slecht op zich
goedeMIDDAG!
Ghost Writer vond ik goedquote:Op zondag 5 december 2010 12:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
! uuuhhhm, misschien toch maar een checken. In elk geval op korte termijn The Ghost Writer checken.. Ding heeft wat oscars gewonnen.
DE ZON !!!!!Wat een dag
Ze verwachten wel temperaturen onder de 0 en de weg is nog hartstikke nat. Linke boel. Zometeen misschien maar even een lekker stukje fietsen, oid. Het ziet er echt prima uit buitenquote:Op zondag 5 december 2010 12:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ghost Writer vond ik goed
en hier begint de zon ook door te breken..nu smelt dus het 1 en ander en dan kan vanavond weer lekker opvriezen...zal wel glad worden dus.
dat kan toch helemaal niet oh-oh!quote:Op zondag 5 december 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh zelfs toen vond ik Live al stom, ze lijken me te veel op REM en die vind ik ook stom![]()
Halloooooo
A moi !quote:Op zondag 5 december 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh zelfs toen vond ik Live al stom, ze lijken me te veel op REM en die vind ik ook stom![]()
Halloooooo
ik ga straks http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=14174 kijken en vanavond wil ik nog met de bus naar t centrum....qbuzz-site maar in de gaten houden....quote:Op zondag 5 december 2010 12:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze verwachten wel temperaturen onder de 0 en de weg is nog hartstikke nat. Linke boel. Zometeen misschien maar even een lekker stukje fietsen, oid. Het ziet er echt prima uit buiten.
Ik ookquote:Op zondag 5 december 2010 12:23 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
Ik ben bij een concert geweest van haar, stoer ben ik he
Dat een oudje! Wel een mooie recensiequote:Op zondag 5 december 2010 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga straks http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=14174 kijken en vanavond wil ik nog met de bus naar t centrum....qbuzz-site maar in de gaten houden....
heb jij mazzel zeg! Timur gaat zo ook nog REM draaien!quote:Op zondag 5 december 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Halloooooo
Das over een uur pasquote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef Paul het volgende:
HOE GI HOE GI HOE GING DIE OOKALWEEEEEEEEEEEEEER
Je vind lesbo's wel geil?quote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Sorry ik moest ff nog een bammetje maken.
Zouden ze weer zo een leuke Flirt je Stijf hebben als gisteren?
Dat kan echt niet he?
Staat die van gisteren al ergens online mss?
Happy happy joy joyquote:Op zondag 5 december 2010 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb jij mazzel zeg! Timur gaat zo ook nog REM draaien!
Oh rot toch lekker op jijquote:
nee, alleen met Oh-oh, alors, briggy en jannekje he! :pquote:
Bwehehehehe.quote:
nee, helaas niet. van die 2 zal ik de komende jaren nog vaak dromen denk ik...quote:Op zondag 5 december 2010 12:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bwehehehehe.
Tzijn zeker niet nog een Sanne en Elsemieke
Ja, en sinds ik m bij the Voice zag vrijdag en weet wat voor een pleuriskop ie heeft vind ik zn nummers NOG erger om te horenquote:Op zondag 5 december 2010 12:45 schreef -Hans- het volgende:
Rock
Wat een irritante stem heeft die Cee Lo Green.
en hij is ook al opa!quote:Op zondag 5 december 2010 12:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, en sinds ik m bij the Voice zag vrijdag en weet wat voor een pleuriskop ie heeft vind ik zn nummers NOG erger om te horen
Haha dat heb ik gelukkig niet gezien, maar heb volgens mij wel eens een clip van hem op TV gezien. Snel vergetenquote:Op zondag 5 december 2010 12:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, en sinds ik m bij the Voice zag vrijdag en weet wat voor een pleuriskop ie heeft vind ik zn nummers NOG erger om te horen
En hijs jonger dan ikquote:
snel oma worden dus! anders loop je achter!quote:
*jaloers*quote:Op zondag 5 december 2010 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik ga weer ff verder aan mn kerstkaarten![]()
Hans, mag ik je adres?
![]()
Aaaaw wil je dr ook een?quote:
nee hoorquote:
Liefffffffffquote:Op zondag 5 december 2010 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik ga weer ff verder aan mn kerstkaarten![]()
Hans, mag ik je adres?
![]()
Heftig Roel, wel fijn dat het allemaal mooi is , ze heeft natuurlijk zelf goed kunnen aangeven wat ze wilde en zo.quote:Op zondag 5 december 2010 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pfff... Net afscheid wezen nemen van overleden vriendin. Wel erg mooie ruimte. Prachtige bloemen. En één van haar wensen was dat iedereen iets op de kist zou schrijven.. Stond helemaal vol.
Morgen de crematie.
Pm je adres maar.quote:Op zondag 5 december 2010 13:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Liefffffffff. Misschien dit jaar ook maar eens wat kerstdingetjes versturen. Doe er normaal echt niets mee
.
Sluit ik mij gaarne bij aan.quote:Op zondag 5 december 2010 13:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heftig Roel, wel fijn dat het allemaal mooi is , ze heeft natuurlijk zelf goed kunnen aangeven wat ze wilde en zo.
Sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |