"sinterklaas" komt vanavavond bij ons en morgen ook nogquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:06 schreef 3rdRock het volgende:
ik zwaai even snel en roep dat ik dat ik Het Paard van Sinterklaas een geweldige film vind! Mocht ik ooit kinderen hebben (God verhoede het), dan ga ik ieder jaar die film met ze kijken. Nu ff eten maken en dan "Waar is het paard v Sinterklaas" kijken
Dat is een groot woord want het is opzich wel leuk, maar bel technisch vind ik het wat minder. Telkens als ik met mijn mobiel bel naar iemand met een Iphone dan hoor ik mezelf vaak terug. Erg lastig. Dat gebeurt ook alleen bij de mensen die zo'n ding hebben.quote:
Had ik recentelijk ook, en inderdaad de techniek is t enige wat echt jammerlijk is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is een groot woord want het is opzich wel leuk, maar bel technisch vind ik het wat minder. Telkens als ik met mijn mobiel bel naar iemand met een Iphone dan hoor ik mezelf vaak terug. Erg lastig. Dat gebeurt ook alleen bij de mensen die zo'n ding hebben.
OS en het Retina-screen zijn wel pro's zeg ik eerlijk.
Dat zal dan vooral aan het netwerk liggen of het feit da iemand een hadset gebruikt, lijkt me.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is een groot woord want het is opzich wel leuk, maar bel technisch vind ik het wat minder. Telkens als ik met mijn mobiel bel naar iemand met een Iphone dan hoor ik mezelf vaak terug. Erg lastig. Dat gebeurt ook alleen bij de mensen die zo'n ding hebben.
Geinig icoontjequote:Op zaterdag 4 december 2010 17:37 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Had ik recentelijk ook, en inderdaad de techniek is t enige wat echt jammerlijk is.
DeOS en het Retina-screen zijn wel pro's zeg ik eerlijk.
Hm gek icoontje
In elk geval niet de headset, maar misschien het netwerk? Maar het gebeurt zo vaak het in mijn ogen zolangzamerhand geen toeval meer is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal dan vooral aan het netwerk liggen of het feit da iemand een hadset gebruikt, lijkt me.
Ik ken niet zoveel mensen met een iPhone, dus heb geen vergelijk anders dan m'n baasquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In elk geval niet de headset, maar misschien het netwerk? Maar het gebeurt zo vaak het in mijn ogen zolangzamerhand geen toeval meer is..
Hansel, het is iPhone, niet Iphone,quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:42 schreef -Hans- het volgende:
De plaat van Adele... Damn, wat een puike plaat
De pizza zal wel bijna klaar zijn.
Gewoon zeggen dat het aan je baas ligt, haha.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:42 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel mensen met een iPhone, dus heb geen vergelijk anders dan m'n baas
Geen ruimte op de harde schijf om dat allemaal op kunnen slaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hansel, het is iPhone, niet Iphone,
"Sorry wat moet ik doen? De verbinding je telefoon is heeel slecht, ik spreek je morgen wel"quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het aan je baas ligt, haha.
Ik heb zo poffertjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Steephsel cam doet het amper meer. Gaat lastig worden.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:44 schreef Steephsel het volgende:
[..]
"Sorry wat moet ik doen? De verbinding je telefoon is heeel slecht, ik spreek je morgen wel"
quote:Koen van de Laak komt dit seizoen niet meer in actie. De middenvelder heeft de voorste kruisband van zijn rechterknie afgescheurd
Jaaa ik heb em ook gezien, wat een mooie lieve film zegquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:06 schreef 3rdRock het volgende:
ik zwaai even snel en roep dat ik dat ik Het Paard van Sinterklaas een geweldige film vind! Mocht ik ooit kinderen hebben (God verhoede het), dan ga ik ieder jaar die film met ze kijken. Nu ff eten maken en dan "Waar is het paard v Sinterklaas" kijken
Zitten huilen heb ik dan weer niet, maar wel een mooie ontroerende film. Deel 2 is ook best aardig. komt morgenochtend op Canvas en morgenmiddag om 15.30u op Zapp. Ik heb 'm net al even gekeken en is best leuk. Niet zo ontroerend als deel 1, maar goed te doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Jaaa ik heb em ook gezien, wat een mooie lieve film zeg![]()
ik moest echt een paar keer huilen
![]()
Sint wil vast wel getroost worden door Annemiekequote:Op zaterdag 4 december 2010 20:05 schreef Evertjan het volgende:
komt de sint nog langs bij Annemieke?
en dat kan op allerlei manierenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sint wil vast wel getroost worden door Annemieke
Krijgt ze ook eens wat warms naar binnen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en dat kan op allerlei manieren
Als 't maar tot aan het randje isquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en dat kan op allerlei manieren
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Krijgt ze ook eens wat warms naar binnen.
Yup. Met elk weertype zijn ze gaafquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:07 schreef Pino112 het volgende:
@Roel: Cool die Bowlingdingen in de sneeuw, heb ze zondag nog gezien
ja, 3 sinterklaasfilms gezienquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie goed sinterklaas avond gevierd ?
niks met familiequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, 3 sinterklaasfilms gezien
morgen een Paasfilm
ehm...nee....met dit pokkeweer ga ik geen 3uur ov'en om daar te komen en dan morgen weer terug.quote:
o nee..quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...nee....met dit pokkeweer ga ik geen 3uur ov'en om daar te komen en dan morgen weer terug.
dus ik heb lekker gekeken naar "het paard van sinterklaas", "waar is het paard van sinterklaas?", en "alles is liefde" en zodadelijk ga ik kijken naar "The life aquatic with Steve Zissou" en misschien nog een grote chocoladeletter opvreten en die vannacht weer uitkotsen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef miieejj het volgende:
[..]
o nee..
dat moet je dan niet doen nee..
Uuhm..quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus ik heb lekker gekeken naar "het paard van sinterklaas", "waar is het paard van sinterklaas?", en "alles is liefde" en zodadelijk ga ik kijken naar "The life aquatic with Steve Zissou" en misschien nog een grote chocoladeletter opvreten en die vannacht weer uitkotsen!
och, gezellig is een groot woord. maar ik vermaak me welquote:
het is ook geen weer om naar de kroeg ofzo te gaan he..quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, gezellig is een groot woord. maar ik vermaak me wel
wat moet ik daar nou weer doen? een glas sinas kost een vermogen en de stoelen zitten nooit lekker. met een beetej pech is de muziek klote en staat de muziek te hard. Nee, niks voor mij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is ook geen weer om naar de kroeg ofzo te gaan he..
De eckte Fokkers blijven inderdaad thuisquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is ook geen weer om naar de kroeg ofzo te gaan he..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De eckte Fokkers blijven inderdaad thuis
het is ook heel erg druk in eindhoven http://www.ustream.tv/cha(...)rkt-eindhoven-webcamquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
.. nou uhm.. in eindhoven zijn er zoveel kroegen , cafe's , disco's dan weet je niet waar je heen moet.. en met de muziek .. het valt wel mee
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie goed sinterklaas avond gevierd ?
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus ik heb lekker gekeken naar "het paard van sinterklaas", "waar is het paard van sinterklaas?", en "alles is liefde" en zodadelijk ga ik kijken naar "The life aquatic with Steve Zissou" en misschien nog een grote chocoladeletter opvreten en die vannacht weer uitkotsen!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De eckte Fokkers blijven inderdaad thuis
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is ook heel erg druk in eindhoven http://www.ustream.tv/cha(...)rkt-eindhoven-webcam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |