ja, 3 sinterklaasfilms gezienquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie goed sinterklaas avond gevierd ?
niks met familiequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, 3 sinterklaasfilms gezien
morgen een Paasfilm
ehm...nee....met dit pokkeweer ga ik geen 3uur ov'en om daar te komen en dan morgen weer terug.quote:
o nee..quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...nee....met dit pokkeweer ga ik geen 3uur ov'en om daar te komen en dan morgen weer terug.
dus ik heb lekker gekeken naar "het paard van sinterklaas", "waar is het paard van sinterklaas?", en "alles is liefde" en zodadelijk ga ik kijken naar "The life aquatic with Steve Zissou" en misschien nog een grote chocoladeletter opvreten en die vannacht weer uitkotsen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef miieejj het volgende:
[..]
o nee..
dat moet je dan niet doen nee..
Uuhm..quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus ik heb lekker gekeken naar "het paard van sinterklaas", "waar is het paard van sinterklaas?", en "alles is liefde" en zodadelijk ga ik kijken naar "The life aquatic with Steve Zissou" en misschien nog een grote chocoladeletter opvreten en die vannacht weer uitkotsen!
och, gezellig is een groot woord. maar ik vermaak me welquote:
het is ook geen weer om naar de kroeg ofzo te gaan he..quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, gezellig is een groot woord. maar ik vermaak me wel
wat moet ik daar nou weer doen? een glas sinas kost een vermogen en de stoelen zitten nooit lekker. met een beetej pech is de muziek klote en staat de muziek te hard. Nee, niks voor mij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is ook geen weer om naar de kroeg ofzo te gaan he..
De eckte Fokkers blijven inderdaad thuisquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is ook geen weer om naar de kroeg ofzo te gaan he..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De eckte Fokkers blijven inderdaad thuis
het is ook heel erg druk in eindhoven http://www.ustream.tv/cha(...)rkt-eindhoven-webcamquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
.. nou uhm.. in eindhoven zijn er zoveel kroegen , cafe's , disco's dan weet je niet waar je heen moet.. en met de muziek .. het valt wel mee
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie goed sinterklaas avond gevierd ?
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus ik heb lekker gekeken naar "het paard van sinterklaas", "waar is het paard van sinterklaas?", en "alles is liefde" en zodadelijk ga ik kijken naar "The life aquatic with Steve Zissou" en misschien nog een grote chocoladeletter opvreten en die vannacht weer uitkotsen!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De eckte Fokkers blijven inderdaad thuis
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is ook heel erg druk in eindhoven http://www.ustream.tv/cha(...)rkt-eindhoven-webcam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |