Hans!quote:Op zondag 5 december 2010 16:12 schreef borisz het volgende:
Op wie zal ik stemmen? --> 2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
he's my bitch!quote:
Op Maurice of Roel !!. Sersjee behoort toch zeker ook wel tot de opties. Immers, Sersjee heeft altijd gelijk en dat is toch ook wel iets waar even bij mag worden stil gestaanquote:
quote:
nee, een uur eerder las de mevrouw het nieuws ook al volgens mij...quote:Op zondag 5 december 2010 18:01 schreef Lindstrøm. het volgende:
wtf is daar aan de hand? Is ze net uit haar auto komen rennen ofzo?
vorig jaar was dat pas ergens aan t eind vd middag geloof ik....quote:Op zondag 5 december 2010 18:16 schreef Evertjan het volgende:
waarneer gaan de DJ's het glazen huis in? Is dat in de avond of in de morgen?
ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:
+1. superplaat.quote:
Partysquad - Stuk!quote:Op zondag 5 december 2010 18:41 schreef -Hans- het volgende:
Tot 19:00 nog even lekker SlamFM luisteren en eten scoren.
quote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Sorry ik moest ff nog een bammetje maken.
Zouden ze weer zo een leuke Flirt je Stijf hebben als gisteren?
Dat kan echt niet he?
Staat die van gisteren al ergens online mss?
grappigquote:Op zondag 5 december 2010 16:12 schreef borisz het volgende:
Op wie zal ik stemmen? --> 2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
bij DWDD zij Mathijs 10:00 (of 22:00)quote:Op zondag 5 december 2010 18:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd geen ideeweet wel dat Ekdom nog wel Ekstra Weekend doet, maar dat waarschijnlijk Michiel en Bert de FReaknacht overnemen. ik vermoed dat ze er in de loop vd middag ingaan....of wellicht pas na de Top50...
20.15 huis op slot en 24 december 21.45 gaan ze eruit zo staat het op de 3FM site de uitzendingen zullen wel net als vorig jaar 3 uur voor opsluiting beginnen zodat iedereen alvast een uurtje warmdraait.quote:Op zondag 5 december 2010 20:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bij DWDD zij Mathijs 10:00 (of 22:00)
Tot morgen !quote:Op zondag 5 december 2010 18:57 schreef 3rdRock het volgende:
zo, sport kijken en dan naar Foute Filmavond met oa Paashaat en Zombeer. zin in
misschien kom ik straks nog ff welterusten wensen en anders tot morgen!
quote:Op zondag 5 december 2010 20:09 schreef alors het volgende:
PS Radio
Maar ik ga zo Boer zoekt vrouw kijken...
Sophie is getrouwd en Paul heeft een vriendin maw NEEquote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef wwwer het volgende:
Hebben die Paul Rabbering en Sophie nou al wat?
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sophie is getrouwd en Paul heeft een vriendin maw NEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef borisz het volgende:
Duckstad twitter.
LizJuulBabs: We hebben géén pony gekregenGelukkig wel een hoop andere leuke dingen
Dagobert: @LizJuulBabs Vooruit meiden, dan krijgen jullie van mij wel een pony.
LizJuulBabs: @DagobertDuckNL Echt waar? Méént u dat?
En ja dan kan je hem al inkoppen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Duckstad twitter.
LizJuulBabs: We hebben géén pony gekregenGelukkig wel een hoop andere leuke dingen
Dat is toch heel aardig van mij hé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
20.15 pas? Jemig, waarom niet gewoon zaterdagmiddag?quote:Op zondag 5 december 2010 20:36 schreef themauster het volgende:
[..]
20.15 huis op slot en 24 december 21.45 gaan ze eruit zo staat het op de 3FM site de uitzendingen zullen wel net als vorig jaar 3 uur voor opsluiting beginnen zodat iedereen alvast een uurtje warmdraait.
Misschien willen ze live in het 8 uur journaal...quote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
20.15 pas? Jemig, waarom niet gewoon zaterdagmiddag?
Duckstad twitter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's laatquote:Op zondag 5 december 2010 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien willen ze live in het 8 uur journaal...
quote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
Da's laat
zaterdagavond tot vrijdagavond
ik bedoelquote:
Vorig jaar begonnen ze om 19u, alles is dus later dit jaar.quote:De drie mannen laten zich vanaf 18 december 20.00 uur opsluiten in het Glazen Huis op de Markt in Eindhoven
vanaf 18:00 denk ik dan. De MT50 is van 15:00 - 18:00.quote:Op zondag 5 december 2010 20:36 schreef themauster het volgende:
[..]
20.15 huis op slot en 24 december 21.45 gaan ze eruit zo staat het op de 3FM site de uitzendingen zullen wel net als vorig jaar 3 uur voor opsluiting beginnen zodat iedereen alvast een uurtje warmdraait.
He Hans misschien is het ook handig dat je vermeld welke jingles er worden gebruiktquote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
I'm in love - I Wanna Do itKlaas in the house!
Denk het niet.quote:Op zondag 5 december 2010 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vanaf 18:00 denk ik dan. De MT50 is van 15:00 - 18:00.
ik denk wel dat ze de hele zaterdag al er in gaanquote:Op zondag 5 december 2010 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vanaf 18:00 denk ik dan. De MT50 is van 15:00 - 18:00.
zou ik ook logisch vinden, maar dan mogen ze de hele middag aan de pizza's zitten van Hans.quote:Op zondag 5 december 2010 22:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze de hele zaterdag al er in gaan
de mac donaldsquote:Op zondag 5 december 2010 22:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zou ik ook logisch vinden, maar dan mogen ze de hele middag aan de pizza's zitten van Hans.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze de hele zaterdag al er in gaan
quote:Op zondag 5 december 2010 21:45 schreef Pino112 het volgende:
Ah:
http://radioactive.blog.n(...)serious-request-2010
[..]
Vorig jaar begonnen ze om 19u, alles is dus later dit jaar.![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef fvanl het volgende:
Vangst tot nu toe http://yfrog.com/204ln0j http://yfrog.com/0qq7j0j http://yfrog.com/mzvi70j
deze site is ook wel leuk om te volgen http://glazenhuis.studio040.nl/quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 22:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
deze site is ook wel leuk om te volgen http://glazenhuis.studio040.nl/
Onoverzichtelijke site.quote:Op zondag 5 december 2010 22:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
deze site is ook wel leuk om te volgen http://glazenhuis.studio040.nl/
Zit al de hele avond te janken omdat Michiel zijn lidmaatschap heeft opgezegdquote:Op zondag 5 december 2010 22:30 schreef Pino112 het volgende:
Rutger, wat een pauper is dat af en toe
Goed plan !quote:Op zondag 5 december 2010 22:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
He Hans misschien is het ook handig dat je vermeld welke jingles er worden gebruikt
Studio Voetbal met Advocaatquote:Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef Waalwijker het volgende:
Ik heb een date met Miranda gekregen van de Sint. Ik ben vast stout geweest dit jaar.
Eens! (Wij zijn het vaak eens met elkaar het wordt nu wel eng hoor)quote:
Gelukkig heb ik niks met hemquote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Zit al de hele avond te janken omdat Michiel zijn lidmaatschap heeft opgezegdIk zeg well done Michiel Powned is een kutomroep alleen jammer dat een radiokoning als Stenders er ook bij zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |