Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Welke?quote:
Nicequote:Op zondag 5 december 2010 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een eigen verdieping in het huis van dat gezin![]()
vraari tochquote:Op zondag 5 december 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke?Heb ik een aanbidder dan?
[..]
Nice
Ooit in Notting Hill een fantastisch appartement aangeboden gekregen maar dat was een extreem veeleisend gezin dus daar ben ik maar niet op ingegaanquote:Op zondag 5 december 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nice
Locatie, locatie, locatiequote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef Stuart het volgende:
Ooit in Notting Hill een fantastisch appartement aangeboden gekregen maar dat was een extreem veeleisend gezin dus daar ben ik maar niet op ingegaan
Nee toch?quote:
Strarbucksquote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was ie zeker
Nu koffie uit mijn mooie nieuwe beker
[ afbeelding ]
Woah! Dat snap ik jaquote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooit in Notting Hill een fantastisch appartement aangeboden gekregen maar dat was een extreem veeleisend gezin dus daar ben ik maar niet op ingegaan
Eerlijk gezegd vind ik Islington leuker dan Notting Hill hoewel ook dat leuk isquote:
het eerste wat hij doet als hij in de ksc vershcijnt is roepen, waar is marijkequote:Op zondag 5 december 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee toch?Volgens mij vind ie me gewoon aardig hoor
Meer niets
zonde van de koffiequote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was ie zeker
[ afbeelding ]
Ik toch?quote:Op zondag 5 december 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi formaatje bekerquote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was ie zeker
[ afbeelding ]
Er kunnen makkelijk vier koppen koffie inquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
het eerste wat hij doet als hij in de ksc vershcijnt is roepen, waar is marijke
Wat een liefde!!!quote:
kaelen padrequote:
ja echt geen grapquote:Op zondag 5 december 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Echt?
Lief wel
![]()
[..]
Wat een liefde!!!![]()
Echt eentje voor MPG dusquote:Op zondag 5 december 2010 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Er kunnen makkelijk vier koppen koffie in
koffie, neus, dankjewelquote:
MPG hééft een grote mok! Met kabbel en babbel eropquote:
Maar even serieus nu, Amsterdam dus?quote:Op zondag 5 december 2010 13:47 schreef Stuart het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Islington leuker dan Notting Hill hoewel ook dat leuk is
Daar sta ik niet van te kijkenquote:Op zondag 5 december 2010 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
koffie, neus, dankjewel
[..]
MPG hééft een grote mok! Met kabbel en babbel erop
trevquote:
Nou, dat hou ik open omdat het een goedbetaalde baan is. Ik kijk wel wat mijn agency zegtquote:Op zondag 5 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar even serieus nu, Amsterdam dus?
pezuquote:
Hoiquote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi![]()
Ben ook weer zo wegKòm je en keer langs...
Volgens mij gebruikt hij hem alleen niet, of hij heeft hem een jaartje geleden tegen een muur gegooid, binnenkort eens vragenquote:
stuartquote:
bekendequote:
JBquote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi![]()
oe est?quote:
Hey JBquote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi![]()
Lol. waarom zou hij dat doen?quote:Op zondag 5 december 2010 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij hem alleen niet, of hij heeft hem een jaartje geleden tegen een muur gegooid, binnenkort eens vragen
Hoiquote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi![]()
kutquote:
Hoe lang zit je nu bij het huidige gezin?quote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
Nou, dat hou ik open omdat het een goedbetaalde baan is. Ik kijk wel wat mijn agency zegt
Heel kort maar het bevalt me niet (2 maanden)quote:Op zondag 5 december 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nu bij het huidige gezin?
Omdat het zo lekker uit elkaar spat danquote:
he oe m verrekt?quote:Op zondag 5 december 2010 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kut![]()
mijn lies doet verrekte zeer
fok moequote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik heb de laatste tijd echt veel minder zin om te fokken, geen idee waar t aan ligt eigenlijk.
Hoe was Sinterklaas bij Marijke?
hebben we allemaal weleens een tijdje toch?quote:
quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Er kunnen makkelijk vier koppen koffie in
Ja, dan is het ook niet echt vol te houdenquote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef Stuart het volgende:
Heel kort maar het bevalt me niet (2 maanden)
Die komt ook echt niet op mijn CV terecht hoor. Totaal onbelangrijk
gelukkig welquote:Op zondag 5 december 2010 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
hebben we allemaal weleens een tijdje toch?
Dat is wel een hele grote conclusiequote:
Ik ookquote:Op zondag 5 december 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Heerlijk
Ik ben dol op grote mokken
Tofquote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik heb de laatste tijd echt veel minder zin om te fokken, geen idee waar t aan ligt eigenlijk.
Hoe was Sinterklaas bij Marijke?
Dan moet je ook de rotzooi weer opruimenquote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Omdat het zo lekker uit elkaar spat dan
nee hoorquote:Op zondag 5 december 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote conclusie
Ik heb totaal geen interesse in deze baan. Verkeerde keus gemaakt. Ach, is de eerste keer dus die dingen kunnen gebeuren moet je dan maar denkenquote:Op zondag 5 december 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het ook niet echt vol te houden
Hey Janies!quote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi![]()
Daar hebben jullie toch moeders voor?quote:Op zondag 5 december 2010 13:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tof
[..]
Dan moet je ook de rotzooi weer opruimen![]()
Bis Latuahquote:
Heul welquote:
lolquote:Op zondag 5 december 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar hebben jullie toch moeders voor?
Als je op je ..e voor het eerst een verkeerde keus maakt op werkgebied dan heb je het erg goed gedaanquote:Op zondag 5 december 2010 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen interesse in deze baan. Verkeerde keus gemaakt. Ach, is de eerste keer dus die dingen kunnen gebeuren moet je dan maar denken
nee hoor was een hele kleine stap van zijn geilerij hierquote:
laters trevquote:
Ik heb wel vaker gehad dat ik niet helemaal blij was maar ben nooit ergens binnen 1 jaar weggegaanquote:Op zondag 5 december 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je op je ..e voor het eerst een verkeerde keus maakt op werkgebied dan heb je het erg goed gedaan
brrrrrquote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
De kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ahhhhquote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
De kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een koninkje!quote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
De kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pff. Ja. Ja maar...ja. Pff.quote:Op zondag 5 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
lolDoe mij ook zo'n moeder
al kom ik echt deze week een middag poetsen
eigenwijsje zeg gewoon ja graag, bedanktquote:
5 dagen per week 12 uur per dag?quote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gehad dat ik niet helemaal blij was maar ben nooit ergens binnen 1 jaar weggegaan
Hij vond het leuk, ging met zn poot de hele tijd in de sneeuw zitten tikkenquote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat een koninkje!
die van mij peerde 'm altijd gelijk naar binnen als er één sneeuwvlokje op z'n staartje kwam
Ben ik niet met je eensquote:Op zondag 5 december 2010 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor was een hele kleine stap van zijn geilerij hier
toch heb ik gelijk, hij wil je teder beminnenquote:
Dat is theorie die uren. Dat is feitelijk alleen in de vakantie zo. Daarbuiten moeten de kinderen gewoon naar school en heb je die uren dus voor jezelf, van 9 tot 3 zeg maarquote:Op zondag 5 december 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
5 dagen per week 12 uur per dag?
pfoe!
Nou ja, het kan inderdaad gebeuren, en dan kan je dat maar beter nu aangeven dan pas over een jaar
wat liep je dan te puffenquote:
achja, misschien had hij geen zin in al die drukte en commotie, maar wil ie het ook niet zo right in the face zeggen...quote:Op zondag 5 december 2010 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij vond het leuk, ging met zn poot de hele tijd in de sneeuw zitten tikken
En hij heeft een heel erg dikke vacht, dus hij krijgt t ook niet gauw koud of nat.
En met mij is het goedSinterklaas gevierd vrijdag en dat was heel gezellig, al had mn stiefvader weer eens afgebeld... Hardstikke mooi weer, ze konden een lift krijgen zelfs en dan nog zeggen dat je niet kan, kweet niet, dat vind ik stom.
quote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
De kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, woensdag doen?quote:
Fijn dat het goed gaatquote:Op zondag 5 december 2010 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij vond het leuk, ging met zn poot de hele tijd in de sneeuw zitten tikken
En hij heeft een heel erg dikke vacht, dus hij krijgt t ook niet gauw koud of nat.
En met mij is het goedSinterklaas gevierd vrijdag en dat was heel gezellig, al had mn stiefvader weer eens afgebeld... Hardstikke mooi weer, ze konden een lift krijgen zelfs en dan nog zeggen dat je niet kan, kweet niet, dat vind ik stom.
Oh ja, kinderen gaan ook nog wel eens naar school he?quote:Op zondag 5 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is theorie die uren. Dat is feitelijk alleen in de vakantie zo. Daarbuiten moeten de kinderen gewoon naar school en heb je die uren dus voor jezelf, van 9 tot 3 zeg maar
omdat het niet makkelijk is, dat weet jij ookquote:
ja god verbiedde het dat je eens eerlijk bent tegen degene om wie je geeftquote:Op zondag 5 december 2010 14:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
achja, misschien had hij geen zin in al die drukte en commotie, maar wil ie het ook niet zo right in the face zeggen...
Herkenbaar van mijn grootvader
Dan moet ik werken toch, gekkiequote:
ik heb ook een hoop verzwegen voor mijn ouders hoorquote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja god verbiedde het dat je eens eerlijk bent tegen degene om wie je geeft
ik weet van niks *fluit onschuldigdeuntje*quote:Op zondag 5 december 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat het niet makkelijk is, dat weet jij ook
Oh, dan vrijdag maar?quote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik werken toch, gekkie
toedeledokioquote:
Geeft niets johquote:Op zondag 5 december 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja, kinderen gaan ook nog wel eens naar school he?![]()
Dat vergeet ik wel eens, omdat de mijne daar nog te jong voor is
tot vanavond marijkequote:
om zulke triviale zaken liegen, als ik geen zin heb zeg ik dat gewoonquote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook een hoop verzwegen voor mijn ouders hoor
Helemaal goed dat het aan het dooien is. HIer is ook de meeste sneeuw al wegquote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is hier flink aan het dooien![]()
alleen oppassen voor de ijsblokken die van het dak af komen
Dat is het niet, hij wil gewoon niet rijden, als we daarheen zouden komen, zou het geen probleem zijn. En dat hij mn moeder dan iets ontzegt wat ze heel graag wil, boeit m niet (van de zomer heeft ie mn moeder, tante en oma van bijna 80 ook bijna drie uur heen en drie uur terug in de trein laten zitten omdat ie geen zin had om te rijden)quote:Op zondag 5 december 2010 14:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
achja, misschien had hij geen zin in al die drukte en commotie, maar wil ie het ook niet zo right in the face zeggen...
Herkenbaar van mijn grootvader
Nee, niet om dat soort dingenquote:Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
om zulke triviale zaken liegen, als ik geen zin heb zeg ik dat gewoon
Damn, wat heb jij eigenlijk een toffe baan danquote:
ja dat is ook moeilijk ja, je wilt je groot houden maar degene voor wie je dat absoluut niet moet doen zijn je ouders imhoquote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, niet om dat soort dingen
Meer om mijn huidige toestand. Toegeven dat het niet zo goed gaat is niet zo heul makkelijk
Da's wel vervelend ja =(quote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is het niet, hij wil gewoon niet rijden, als we daarheen zouden komen, zou het geen probleem zijn. En dat hij mn moeder dan iets ontzegt wat ze heel graag wil, boeit m niet (van de zomer heeft ie mn moeder, tante en oma van bijna 80 ook bijna drie uur heen en drie uur terug in de trein laten zitten omdat ie geen zin had om te rijden)
Het kan heel leuk zijn jaquote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Damn, wat heb jij eigenlijk een toffe baan dan
Kloptquote:Op zondag 5 december 2010 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is ook moeilijk ja, je wilt je groot houden maar degene voor wie je dat absoluut niet moet doen zijn je ouders imho
Nee, dat is zelfs gewoon erg moeilijk.quote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef Muck het volgende:
Nee, niet om dat soort dingen
Meer om mijn huidige toestand. Toegeven dat het niet zo goed gaat is niet zo heul makkelijk
Jaaa, alleen nu dan dus even niet.quote:
mijn moeder ziet alles direct dus, ik kan dat niet eensquote:
Dat is het ook!quote:Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is zelfs gewoon erg moeilijk.
Want dan geef je het niet alleen naar je ouders toe toe, ook naar jezelf ..
Iets dat je al lang weet hardop moeten toegeven is nog wel het meest lastige.
De mijne ziet alles, maar zegt nietsquote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn moeder ziet alles direct dus, ik kan dat niet eens
Laat ik zeggen dat de moeder en ik weinig met elkaar gemeen hebbenquote:Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, alleen nu dan dus even niet.
How come?
Of zijn de mensen gewoon niet zo tof?
Ja. En het dan ook echt zeggen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef Muck het volgende:
Dat is het ook!
Toegeven dat school, werk e.d. niet meer gaat....
Je WIL dat ook gewoon niet, je WIL altijd het liefste dat alles goed is en dan is het heel zwaar om te moeten zeggen dat het niet zo is. Zeker als je het ziet als toegeven dat je het niet kan, dat je faalt (Al weet ik niet of jij het zo ziet, dat hóeft iig niet)quote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is het ook!
Toegeven dat school, werk e.d. niet meer gaat....
quote:Op zondag 5 december 2010 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
De mijne ziet alles, maar zegt niets
En ze zijn erg van de oude schtempel, dus de dokter zal wel gelijk hebben en ik moet mijn schouders er maar onder zetten
quote:Op zondag 5 december 2010 14:13 schreef Stuart het volgende:
Laat ik zeggen dat de moeder en ik weinig met elkaar gemeen hebben
Doe lekker cynisch, soms IS het gewoon niet zo gemakkelijk, zeker niet als je dat van huis uit niet hebt meegekregen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ach ja als je er niet over praat lost het vanze;f wel op toch
Mijne wilde ook niet, maar nu weer wel, tijdelijk denk ik, Ado moet iets aanpassen volgens mij.quote:
Webmail, de site doet het al een uurtje nietquote:
gelukkig snap je totaal niet wat ik bedoelquote:Op zondag 5 december 2010 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe lekker cynisch, soms IS het gewoon niet zo gemakkelijk, zeker niet als je dat van huis uit niet hebt meegekregen.
Dat schiet niet opquote:Op zondag 5 december 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Webmail, de site doet het al een uurtje niet
Wat bedoel je dan?quote:Op zondag 5 december 2010 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig snap je totaal niet wat ik bedoel
gmail is baasquote:Op zondag 5 december 2010 14:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet niet op
Ik gebruik gmail, nooit problemen mee
Ik heb meerdere mailboxen, maar deze gebruik ik het meestquote:Op zondag 5 december 2010 14:17 schreef Stuart het volgende:
Dat schiet niet op
Ik gebruik gmail, nooit problemen mee
ik bedoel dat de gedachte gang van die oude stempel is en dat dat juist niet goed isquote:
Laat lekker binnenkomen allemaal op gmailquote:Op zondag 5 december 2010 14:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mailboxen, maar deze gebruik ik het meest![]()
(zonnet/tele2)
Precies!quote:Op zondag 5 december 2010 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. En het dan ook echt zeggen.
En dat je het dan niet meer terug kunt draaien.
Natuurlijk zagen zij het ook al wel, maar dan is het echt echt.
Dat wil je zeker niet!quote:Op zondag 5 december 2010 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je WIL dat ook gewoon niet, je WIL altijd het liefste dat alles goed is en dan is het heel zwaar om te moeten zeggen dat het niet zo is. Zeker als je het ziet als toegeven dat je het niet kan, dat je faalt (Al weet ik niet of jij het zo ziet, dat hóeft iig niet)
Zoiets jaquote:Op zondag 5 december 2010 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ach ja als je er niet over praat lost het vanze;f wel op toch
zonnet kun je niet auto forwardenquote:Op zondag 5 december 2010 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat lekker binnenkomen allemaal op gmail
Dat kan nu even niet dusquote:Op zondag 5 december 2010 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat lekker binnenkomen allemaal op gmail
Dat snapte ik dus welquote:Op zondag 5 december 2010 14:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel dat de gedachte gang van die oude stempel is en dat dat juist niet goed is
quote:
Precies!quote:Dat wil je zeker niet!
Zeker aangezien ik juist altijd voor mijn moeder heb gezorgd en meestal in andere situaties ook degene ben die hulp verleent in plaats van vraagt is het zo'n enorme stap terug
als ik muck zo lees is dat juist iets is wat zij wel zou kunnenquote:Op zondag 5 december 2010 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snapte ik dus wel
Ik bedoel meer dat het niet zo gemakkelijk is om dan ineens je hele gedachtegang om te gooien als je je hele leven niets anders gewend bent, zeker niet tegen degenen die het je zo geleerd hebben en er zelf nog veel meer in vastgeroest zitten.
haiquote:
Dat is gewoon raar en het klopt niet voor mijn gevoelquote:
vanochtend me rot gezocht op de zonnet webmail, toen ben ik er boos gegaan miss toen wel iets geslooptquote:
dat zijn 2 verschillende dingen hehquote:
Mijn moeder? No wayquote:Op zondag 5 december 2010 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik muck zo lees is dat juist iets is wat zij wel zou kunnen
Tot later taartjequote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
Douchen![]()
En dan met de bus![]()
Tot later skatjes![]()
jij zelfquote:
Nee, dat gaat nergens over.quote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef Muck het volgende:
Dat is gewoon raar en het klopt niet voor mijn gevoel
Ik doel dus op het binnenhalen. Je kunt dan kiezen of je ze laat staan of niet. Ik haal meerdere accounts binnen op Gmail die ik niet laat staan. Handigquote:
Als ik t zo lees, is dat iets waar ze wel moeite mee heeft.quote:Op zondag 5 december 2010 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik muck zo lees is dat juist iets is wat zij wel zou kunnen
ooh ja zo, dat wou ik niet, ik wou alle slaten forwarden maar zonnet is stomquote:Op zondag 5 december 2010 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dus op het binnenhalen. Je kunt dan kiezen of je ze laat staan of niet. Ik haal meerdere accounts binnen op Gmail die ik niet laat staan. Handig
laters STquote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
Douchen![]()
En dan met de bus![]()
Tot later skatjes![]()
Oooh. Stomme zonnetquote:Op zondag 5 december 2010 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja zo, dat wou ik niet, ik wou alle slaten forwarden maar zonnet is stom
Oh ik!quote:
Was dat maar waarquote:Op zondag 5 december 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat gaat nergens over.
Ergens zou het eigenlijk zo moeten zijn dat het over is door toe te geven dat het niet gaat![]()
Maar dan begint het pas
Wel okeequote:
als het zou kunnen dan denk ik niet, willen en kunnen zijn 2 verschillende dingen in deze hehquote:Op zondag 5 december 2010 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik t zo lees, is dat iets waar ze wel moeite mee heeft.
Ik heb daar iig heel veel moeite mee en ik ben toch ook echt niet op mn mondje gevallen normaal gesproken, maar bij mn moeder... Kweet niet, das heel anders dan bij de rest van de wereld.
(En van mn stiefvader ben ik gewoon bang dat ie kwaad wordt, gaat slaan en dat we ze dan een half jaar niet meer zien ofhoren)
Natuurlijk heb ik daar moeite mee, maar het is gewoon even niet anders.quote:Op zondag 5 december 2010 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik t zo lees, is dat iets waar ze wel moeite mee heeft.
Ik heb daar iig heel veel moeite mee en ik ben toch ook echt niet op mn mondje gevallen normaal gesproken, maar bij mn moeder... Kweet niet, das heel anders dan bij de rest van de wereld.
(En van mn stiefvader ben ik gewoon bang dat ie kwaad wordt, gaat slaan en dat we ze dan een half jaar niet meer zien ofhoren)
ja dat bedoel ik, jij wil wel en zou het ook kunnen als het konquote:Op zondag 5 december 2010 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ik!
Mja, ik heb alles al helemaal omgegooid, ik had niet echt een keus.
En ik kan er maar beter het beste van maken, anders ga ik er helemaal aan onderdoor
[..]
Was dat maar waar
Het toegeven dat het niet zo goed ging (heeeeel subtiel uitgedrukt) was de aanleiding om weer bij mijn ouders in te trekken en mijn school en alles achter te laten
[..]
Wel okee
En daar?
Top dat de kinderen blij zijnquote:Op zondag 5 december 2010 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
op mobiel. Kindjes blij met kadootjes. Verder lekker lui
Ik wil helemaal niet, maar ik heb geen keus, dus ik pas me gewoon aanquote:Op zondag 5 december 2010 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, jij wil wel en zou het ook kunnen als het kon
ik bedoel willen als in gewoon kunne praten met degene waarmee het niet kanquote:Op zondag 5 december 2010 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet, maar ik heb geen keus, dus ik pas me gewoon aan
iksnappiewelquote:Op zondag 5 december 2010 14:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel willen als in gewoon kunne praten met degene waarmee het niet kan![]()
sneppiehetnog
quote:Op zondag 5 december 2010 14:25 schreef Muck het volgende:
Oh ik!
Mja, ik heb alles al helemaal omgegooid, ik had niet echt een keus.
En ik kan er maar beter het beste van maken, anders ga ik er helemaal aan onderdoor
Ah ja. Maak in dat wat jij zei van school huis en man en dan heb je mijquote:Was dat maar waar
Het toegeven dat het niet zo goed ging (heeeeel subtiel uitgedrukt) was de aanleiding om weer bij mijn ouders in te trekken en mijn school en alles achter te laten
Het KAN altijd, alleen weet ik niet of willen nu helemaal het juiste woord is, in mijn geval is het iig niet durven en niet niet willen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
als het zou kunnen dan denk ik niet, willen en kunnen zijn 2 verschillende dingen in deze heh
ja dat is ook kut
dat bedoelde ik dus, dat jij me juist iemand lijkt die dat wel wil en kanquote:Op zondag 5 december 2010 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
iksnappiewel
en ja, dat kan ik ook wel
kakkerlakkerquote:
jaquote:
Wat denk je dat er gebeurt als je het wel doet?quote:Op zondag 5 december 2010 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik daar moeite mee, maar het is gewoon even niet anders.
Ik zou ook weleens tegen mijn moeder willen schreeuwen dat ze gewoon eens moet begrijpen dat ik echt heel ziek ben en gewoon zoveel slaap nodig heb, dat jengelen aan mijn hoofd dat ik moet stofzuigen terwijl ik mijn boterham niet op kan tillen niet helpt en dat ze die verdomde piepers die ik elke dag krijg beter aan de muur kan smeren, maar ik doe het niet
ja dan kan het dus niet , als het niet gaat omdat er 100% een conflict komt kan het dus nietquote:Op zondag 5 december 2010 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het KAN altijd, alleen weet ik niet of willen nu helemaal het juiste woord is, in mijn geval is het iig niet durven en niet niet willen.
Bang voor de consequenties (moeder kwetsen, stiefvader boos maken, evt geen contact meer een hele tijd, kinderen die dat erg vinden enz enz enz)
Dank uquote:
Dat zijn keuzes die je helemaal niet wilt makenquote:Ah ja. Maak in dat wat jij zei van school huis en man en dan heb je mij![]()
Makkelijke keuzes allemaal he.
En dat ziekte dan de reden is, is helemaal kut![]()
Dat is ook hel begrijpelijkquote:Op zondag 5 december 2010 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het KAN altijd, alleen weet ik niet of willen nu helemaal het juiste woord is, in mijn geval is het iig niet durven en niet niet willen.
Bang voor de consequenties (moeder kwetsen, stiefvader boos maken, evt geen contact meer een hele tijd, kinderen die dat erg vinden enz enz enz)
Ik kán het wel, maar vanbinnen kook/huil/ril ik ondertussen wel hoorquote:Op zondag 5 december 2010 14:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus, dat jij me juist iemand lijkt die dat wel wil en kan![]()
zo dat is duudelek
die zit heel lief op de bank te sippenquote:kakkerlakker
Van de jongste een beetje jammer thoughquote:Op zondag 5 december 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jageen stress meer vd oudste. Jongste is een beetje overgeprikkeld, niet tukkie doen en veel huilen
Dan kwets ik haar en ze heeft al genoeg ellende aan haar hoofdquote:Op zondag 5 december 2010 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als je het wel doet?
ooh zo'n kakkerlakquote:Op zondag 5 december 2010 14:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Dat zijn keuzes die je helemaal niet wilt maken
[..]
Dat is ook hel begrijpelijk
[..]
Ik kán het wel, maar vanbinnen kook/huil/ril ik ondertussen wel hoor
[..]
die zit heel lief op de bank te sippen
wehehehehehehheehehehehehehehehquote:
mja niks aan te doen hij zit nu naast me tv kijken, en ik dommel een beetje wegquote:Op zondag 5 december 2010 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van de jongste een beetje jammer though
eerst helemaal blij dat er geschoord is, en nu hoor ik hem niet meerquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
eerst helemaal blij dat er geschoord is, en nu hoor ik hem niet meer
Klinkt op zich niet verkeerdquote:Op zondag 5 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja niks aan te doen hij zit nu naast me tv kijken, en ik dommel een beetje weg
Dat wéét ik niet, daar ben ik bang voorquote:Op zondag 5 december 2010 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan kan het dus niet , als het niet gaat omdat er 100% een conflict komt kan het dus niet
Mja, de vraag is dan hoe lang je jezelf wil laten kwetsen. Want zij kwetst jou op deze manier ook.quote:Op zondag 5 december 2010 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan kwets ik haar en ze heeft al genoeg ellende aan haar hoofd
Er is de laatste tijd al genoeg uitgesproken.quote:Op zondag 5 december 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, daar ben ik bang voor
[..]
Mja, de vraag is dan hoe lang je jezelf wil laten kwetsen. Want zij kwetst jou op deze manier ook.
(Ik speel advocaat va de duivel, want ik vind dus niet dat je dingen persé moet uitspreken, maar heb pas een gesprek gehad met mensen die dit tegen mij zeiden en ben het er nog steeds niet mee eens.)
dan zit er weinig anders op dan proberenquote:Op zondag 5 december 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wéét ik niet, daar ben ik bang voor
[..]
Mja, de vraag is dan hoe lang je jezelf wil laten kwetsen. Want zij kwetst jou op deze manier ook.
(Ik speel advocaat va de duivel, want ik vind dus niet dat je dingen persé moet uitspreken, maar heb pas een gesprek gehad met mensen die dit tegen mij zeiden en ben het er nog steeds niet mee eens.)
Ik snap datquote:Op zondag 5 december 2010 14:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Er is de laatste tijd al genoeg uitgesproken.
En er zijn gewoon een aantal dingen waar we het nooit eens over zullen worden
Voorlopig niet. Ik ben vaak genoeg een egoïst genoemdquote:Op zondag 5 december 2010 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan zit er weinig anders op dan proberen
Wat kan jou dat nou schelen johquote:
Succes dan maarquote:Op zondag 5 december 2010 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nu ga ik maar eens foldertjes gooien denk ikOok al heb ik weinig zin in kou, vind het gooien op zich niet erg, maar het is zo lekker warm hierbinnen
![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap dat
[..]
Voorlopig niet. Ik ben vaak genoeg een egoïst genoemd
Veel kijkplezierquote:Op zondag 5 december 2010 14:49 schreef PeZu het volgende:
ooh ja ik ga e rvandoor, was ophangen, bank hangen en films gluren![]()
doei leive koffieboontjes en theezakjes
Gelukkigquote:
Succesquote:Op zondag 5 december 2010 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nu ga ik maar eens foldertjes gooien denk ikOok al heb ik weinig zin in kou, vind het gooien op zich niet erg, maar het is zo lekker warm hierbinnen
![]()
Dag pezuuuuquote:Op zondag 5 december 2010 14:49 schreef PeZu het volgende:
Ik doe de TT eer aanquote:
myraelaquote:
laters pezuquote:Op zondag 5 december 2010 14:49 schreef PeZu het volgende:
vind ik dus ook ik heb liever appelbeignetquote:Op zondag 5 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste oliebol van het jaar op. Ben ze nu al zat. Wat vallen die dingen altijd tegen.
Mijn vader bakt ze zelfquote:Op zondag 5 december 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste oliebol van het jaar op. Ben ze nu al zat. Wat vallen die dingen altijd tegen.
Weljaquote:Op zondag 5 december 2010 14:58 schreef Muck het volgende:
Ik ga het hier zo nog een beetje rustiger maken en cadautjes inpakken
Rockiequote:
Latuahquote:Op zondag 5 december 2010 14:58 schreef Muck het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2010 14:59 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een half uurtje ook maar weg. Laat lunchen. Sunday roast
inpak ze muckquote:Op zondag 5 december 2010 14:58 schreef Muck het volgende:
rockiequote:
quote:
quote:
Hai mensenquote:
Had eerst geen zin maar nu eigenlijk toch wel trekquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
RckNijntje reageert af en toe nogal laat, omdat Roller Coaster Tycoon
Ik heb zin in iets hartigs, maar der is niets in huis.quote:Op zondag 5 december 2010 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had eerst geen zin maar nu eigenlijk toch wel trek
Mensen massaal laten crashen?quote:Op zondag 5 december 2010 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
RckNijntje reageert af en toe nogal laat, omdat Roller Coaster Tycoon
Waardeloos is datquote:Op zondag 5 december 2010 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zin in iets hartigs, maar der is niets in huis.
Ga je een strik in je haar doen?quote:Op zondag 5 december 2010 14:58 schreef Muck het volgende:
Naar de winkel danquote:Op zondag 5 december 2010 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zin in iets hartigs, maar der is niets in huis.
Ik ookquote:Op zondag 5 december 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]Dat heb ik een poos kei veel gespeeld.
Heb ik al gedaan, nu maak ik een mooi parkquote:
Ik kan het niet op mijn mac spelen. Maar ze vonden mijn achtbanen altijd te eng.quote:Op zondag 5 december 2010 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ookMaar daarna lang niet meer gedaan
droompjequote:
Bij mij ookquote:Op zondag 5 december 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het niet op mijn mac spelen. Maar ze vonden mijn achtbanen altijd te eng.
hoe?wat?waar?quote:
Waar?quote:Op zondag 5 december 2010 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bovenin staat het er weer bij, moet je ff vernieuwen misschien.
dweilquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
Myr als fanatiekste nachtbraker alles?
Nah. Dat zou onterecht zijn.quote:
hoi symquote:Op zondag 5 december 2010 15:21 schreef Symphonic het volgende:
Ola, nog even hier
Straks even mijn ggh stiefdochter ophalen
Ik kom later vanavond nog wel ff buurten
ik nietquote:Op zondag 5 december 2010 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. Dat zou onterecht zijn.Ik twijfel nog wie ik daar voor invul, zijn er best veel de laatste tijd actief 's nachts.
Fijne dag en tot vanavondquote:Op zondag 5 december 2010 15:21 schreef Symphonic het volgende:
Ola, nog even hier
Straks even mijn ggh stiefdochter ophalen
Ik kom later vanavond nog wel ff buurten
Gaan jullie op mij stemmenquote:
je hoeft niet alles in een keer toe doen, je kan gewoon alvast wat invullenquote:Op zondag 5 december 2010 15:23 schreef Stuart het volgende:
Stemmen kost veel meer tijd dan ik dacht. Doe ik een andere keer wel
uhuh, jaren van mijn leven kwijtgeraakt met dat spelquote:Op zondag 5 december 2010 15:23 schreef RockNijntje het volgende:
Roller Coaster Tycoon is nog steeds best veat eigenlijk
Ik heb 1 en 2 nooit gehadquote:Op zondag 5 december 2010 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, jaren van mijn leven kwijtgeraakt met dat spel![]()
maar wel de eerste versie natuurlijk
Ooh, dan kijk ik vanavond nog wel even. Ga zo namelijk wegquote:Op zondag 5 december 2010 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hoeft niet alles in een keer toe doen, je kan gewoon alvast wat invullen
1 was nog helemaal supernieuw toen ik daar mee begonquote:Op zondag 5 december 2010 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb 1 en 2 nooit gehadToen ik de 'RCT-leeftijd' had was 3 al uit
daar kwam ik net achterquote:Op zondag 5 december 2010 15:23 schreef Stuart het volgende:
Stemmen kost veel meer tijd dan ik dacht. Doe ik een andere keer wel
Ik ook. Maar daar heb ik doordeweeks al een voorproefje op genomen door een paar keer eerder naar huis te gaan. Nu inhalen dusquote:Op zondag 5 december 2010 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
droompje![]()
echt niet ik heb nou weekend![]()
![]()
Werkt die nog Windows xp, Vista of 7?quote:Op zondag 5 december 2010 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 was nog helemaal supernieuw toen ik daar mee begon
ja hoorquote:Op zondag 5 december 2010 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Werkt die nog Windows xp, Vista of 7?
Ben ook al zo lang niet op Fok! geweest dat veel onderdelen voor mij geen zin hebben om in te gaan vullenquote:
Ik kom echt NOOIT op de FPquote:Op zondag 5 december 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
Wat voor onderdelen heeft FP?Of ik laat die wel open.
Okequote:
dat kan ik nietquote:Op zondag 5 december 2010 15:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook. Maar daar heb ik doordeweeks al een voorproefje op genomen door een paar keer eerder naar huis te gaan. Nu inhalen dus
Veel plezier RNquote:Op zondag 5 december 2010 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
RN moet even sinterklazen bij buren
Tot zo Fok!kertjes![]()
tot dadelijk rockiequote:Op zondag 5 december 2010 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
Tot zo Fok!kertjes![]()
Doeisels ende daghsels, edele jonckvrouwquote:Op zondag 5 december 2010 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
Tot zo Fok!kertjes![]()
Wat is er aan de hand danquote:Op zondag 5 december 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar eens de warmte lamp op mijn lies gaan zetten![]()
hopelijk vermindert dat de pijn wat
zal wel meevallenquote:Op zondag 5 december 2010 15:33 schreef Stuart het volgende:
Ben benieuwd hoeveel topics ik mis als ik straks weg ben
Ik ben pas om een uur of half 10 NL tijd weer terug hoorquote:Op zondag 5 december 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal wel meevallen![]()
het is nou rustig hier
ik heb een spier in mijn lies verrektquote:
Hmmmz, klinkt pijnlijkquote:Op zondag 5 december 2010 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een spier in mijn lies verrekt
dat maakt op de zondag meestal niet uitquote:Op zondag 5 december 2010 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben pas om een uur of half 10 NL tijd weer terug hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |