tot vanavond marijkequote:
om zulke triviale zaken liegen, als ik geen zin heb zeg ik dat gewoonquote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook een hoop verzwegen voor mijn ouders hoor
Helemaal goed dat het aan het dooien is. HIer is ook de meeste sneeuw al wegquote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is hier flink aan het dooien![]()
alleen oppassen voor de ijsblokken die van het dak af komen
Dat is het niet, hij wil gewoon niet rijden, als we daarheen zouden komen, zou het geen probleem zijn. En dat hij mn moeder dan iets ontzegt wat ze heel graag wil, boeit m niet (van de zomer heeft ie mn moeder, tante en oma van bijna 80 ook bijna drie uur heen en drie uur terug in de trein laten zitten omdat ie geen zin had om te rijden)quote:Op zondag 5 december 2010 14:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
achja, misschien had hij geen zin in al die drukte en commotie, maar wil ie het ook niet zo right in the face zeggen...
Herkenbaar van mijn grootvader
Nee, niet om dat soort dingenquote:Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
om zulke triviale zaken liegen, als ik geen zin heb zeg ik dat gewoon
Damn, wat heb jij eigenlijk een toffe baan danquote:
ja dat is ook moeilijk ja, je wilt je groot houden maar degene voor wie je dat absoluut niet moet doen zijn je ouders imhoquote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, niet om dat soort dingen
Meer om mijn huidige toestand. Toegeven dat het niet zo goed gaat is niet zo heul makkelijk
Da's wel vervelend ja =(quote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is het niet, hij wil gewoon niet rijden, als we daarheen zouden komen, zou het geen probleem zijn. En dat hij mn moeder dan iets ontzegt wat ze heel graag wil, boeit m niet (van de zomer heeft ie mn moeder, tante en oma van bijna 80 ook bijna drie uur heen en drie uur terug in de trein laten zitten omdat ie geen zin had om te rijden)
Het kan heel leuk zijn jaquote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Damn, wat heb jij eigenlijk een toffe baan dan
Kloptquote:Op zondag 5 december 2010 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is ook moeilijk ja, je wilt je groot houden maar degene voor wie je dat absoluut niet moet doen zijn je ouders imho
Nee, dat is zelfs gewoon erg moeilijk.quote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef Muck het volgende:
Nee, niet om dat soort dingen
Meer om mijn huidige toestand. Toegeven dat het niet zo goed gaat is niet zo heul makkelijk
Jaaa, alleen nu dan dus even niet.quote:
mijn moeder ziet alles direct dus, ik kan dat niet eensquote:
Dat is het ook!quote:Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is zelfs gewoon erg moeilijk.
Want dan geef je het niet alleen naar je ouders toe toe, ook naar jezelf ..
Iets dat je al lang weet hardop moeten toegeven is nog wel het meest lastige.
De mijne ziet alles, maar zegt nietsquote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn moeder ziet alles direct dus, ik kan dat niet eens
Laat ik zeggen dat de moeder en ik weinig met elkaar gemeen hebbenquote:Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, alleen nu dan dus even niet.
How come?
Of zijn de mensen gewoon niet zo tof?
Ja. En het dan ook echt zeggen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef Muck het volgende:
Dat is het ook!
Toegeven dat school, werk e.d. niet meer gaat....
Je WIL dat ook gewoon niet, je WIL altijd het liefste dat alles goed is en dan is het heel zwaar om te moeten zeggen dat het niet zo is. Zeker als je het ziet als toegeven dat je het niet kan, dat je faalt (Al weet ik niet of jij het zo ziet, dat hóeft iig niet)quote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is het ook!
Toegeven dat school, werk e.d. niet meer gaat....
quote:Op zondag 5 december 2010 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
De mijne ziet alles, maar zegt niets
En ze zijn erg van de oude schtempel, dus de dokter zal wel gelijk hebben en ik moet mijn schouders er maar onder zetten
quote:Op zondag 5 december 2010 14:13 schreef Stuart het volgende:
Laat ik zeggen dat de moeder en ik weinig met elkaar gemeen hebben
Doe lekker cynisch, soms IS het gewoon niet zo gemakkelijk, zeker niet als je dat van huis uit niet hebt meegekregen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ach ja als je er niet over praat lost het vanze;f wel op toch
Mijne wilde ook niet, maar nu weer wel, tijdelijk denk ik, Ado moet iets aanpassen volgens mij.quote:
Webmail, de site doet het al een uurtje nietquote:
gelukkig snap je totaal niet wat ik bedoelquote:Op zondag 5 december 2010 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe lekker cynisch, soms IS het gewoon niet zo gemakkelijk, zeker niet als je dat van huis uit niet hebt meegekregen.
Dat schiet niet opquote:Op zondag 5 december 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Webmail, de site doet het al een uurtje niet
Wat bedoel je dan?quote:Op zondag 5 december 2010 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig snap je totaal niet wat ik bedoel
gmail is baasquote:Op zondag 5 december 2010 14:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet niet op
Ik gebruik gmail, nooit problemen mee
Ik heb meerdere mailboxen, maar deze gebruik ik het meestquote:Op zondag 5 december 2010 14:17 schreef Stuart het volgende:
Dat schiet niet op
Ik gebruik gmail, nooit problemen mee
ik bedoel dat de gedachte gang van die oude stempel is en dat dat juist niet goed isquote:
Laat lekker binnenkomen allemaal op gmailquote:Op zondag 5 december 2010 14:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mailboxen, maar deze gebruik ik het meest![]()
(zonnet/tele2)
Precies!quote:Op zondag 5 december 2010 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. En het dan ook echt zeggen.
En dat je het dan niet meer terug kunt draaien.
Natuurlijk zagen zij het ook al wel, maar dan is het echt echt.
Dat wil je zeker niet!quote:Op zondag 5 december 2010 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je WIL dat ook gewoon niet, je WIL altijd het liefste dat alles goed is en dan is het heel zwaar om te moeten zeggen dat het niet zo is. Zeker als je het ziet als toegeven dat je het niet kan, dat je faalt (Al weet ik niet of jij het zo ziet, dat hóeft iig niet)
Zoiets jaquote:Op zondag 5 december 2010 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ach ja als je er niet over praat lost het vanze;f wel op toch
zonnet kun je niet auto forwardenquote:Op zondag 5 december 2010 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat lekker binnenkomen allemaal op gmail
Dat kan nu even niet dusquote:Op zondag 5 december 2010 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat lekker binnenkomen allemaal op gmail
Dat snapte ik dus welquote:Op zondag 5 december 2010 14:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel dat de gedachte gang van die oude stempel is en dat dat juist niet goed is
quote:
Precies!quote:Dat wil je zeker niet!
Zeker aangezien ik juist altijd voor mijn moeder heb gezorgd en meestal in andere situaties ook degene ben die hulp verleent in plaats van vraagt is het zo'n enorme stap terug
als ik muck zo lees is dat juist iets is wat zij wel zou kunnenquote:Op zondag 5 december 2010 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snapte ik dus wel
Ik bedoel meer dat het niet zo gemakkelijk is om dan ineens je hele gedachtegang om te gooien als je je hele leven niets anders gewend bent, zeker niet tegen degenen die het je zo geleerd hebben en er zelf nog veel meer in vastgeroest zitten.
haiquote:
Dat is gewoon raar en het klopt niet voor mijn gevoelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |