Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Welke?quote:
Nicequote:Op zondag 5 december 2010 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een eigen verdieping in het huis van dat gezin![]()
vraari tochquote:Op zondag 5 december 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke?Heb ik een aanbidder dan?
[..]
Nice
Ooit in Notting Hill een fantastisch appartement aangeboden gekregen maar dat was een extreem veeleisend gezin dus daar ben ik maar niet op ingegaanquote:Op zondag 5 december 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nice
Locatie, locatie, locatiequote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef Stuart het volgende:
Ooit in Notting Hill een fantastisch appartement aangeboden gekregen maar dat was een extreem veeleisend gezin dus daar ben ik maar niet op ingegaan
Nee toch?quote:
Strarbucksquote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was ie zeker
Nu koffie uit mijn mooie nieuwe beker
[ afbeelding ]
Woah! Dat snap ik jaquote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooit in Notting Hill een fantastisch appartement aangeboden gekregen maar dat was een extreem veeleisend gezin dus daar ben ik maar niet op ingegaan
Eerlijk gezegd vind ik Islington leuker dan Notting Hill hoewel ook dat leuk isquote:
het eerste wat hij doet als hij in de ksc vershcijnt is roepen, waar is marijkequote:Op zondag 5 december 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee toch?Volgens mij vind ie me gewoon aardig hoor
Meer niets
zonde van de koffiequote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was ie zeker
[ afbeelding ]
Ik toch?quote:Op zondag 5 december 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi formaatje bekerquote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was ie zeker
[ afbeelding ]
Er kunnen makkelijk vier koppen koffie inquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
het eerste wat hij doet als hij in de ksc vershcijnt is roepen, waar is marijke
Wat een liefde!!!quote:
kaelen padrequote:
ja echt geen grapquote:Op zondag 5 december 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Echt?
Lief wel
![]()
[..]
Wat een liefde!!!![]()
Echt eentje voor MPG dusquote:Op zondag 5 december 2010 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Er kunnen makkelijk vier koppen koffie in
koffie, neus, dankjewelquote:
MPG hééft een grote mok! Met kabbel en babbel eropquote:
Maar even serieus nu, Amsterdam dus?quote:Op zondag 5 december 2010 13:47 schreef Stuart het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Islington leuker dan Notting Hill hoewel ook dat leuk is
Daar sta ik niet van te kijkenquote:Op zondag 5 december 2010 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
koffie, neus, dankjewel
[..]
MPG hééft een grote mok! Met kabbel en babbel erop
trevquote:
Nou, dat hou ik open omdat het een goedbetaalde baan is. Ik kijk wel wat mijn agency zegtquote:Op zondag 5 december 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar even serieus nu, Amsterdam dus?
pezuquote:
Hoiquote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi![]()
Ben ook weer zo wegKòm je en keer langs...
Volgens mij gebruikt hij hem alleen niet, of hij heeft hem een jaartje geleden tegen een muur gegooid, binnenkort eens vragenquote:
stuartquote:
bekendequote:
JBquote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi![]()
oe est?quote:
Hey JBquote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi![]()
Lol. waarom zou hij dat doen?quote:Op zondag 5 december 2010 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij hem alleen niet, of hij heeft hem een jaartje geleden tegen een muur gegooid, binnenkort eens vragen
Hoiquote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi![]()
kutquote:
Hoe lang zit je nu bij het huidige gezin?quote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
Nou, dat hou ik open omdat het een goedbetaalde baan is. Ik kijk wel wat mijn agency zegt
Heel kort maar het bevalt me niet (2 maanden)quote:Op zondag 5 december 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nu bij het huidige gezin?
Omdat het zo lekker uit elkaar spat danquote:
he oe m verrekt?quote:Op zondag 5 december 2010 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kut![]()
mijn lies doet verrekte zeer
fok moequote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik heb de laatste tijd echt veel minder zin om te fokken, geen idee waar t aan ligt eigenlijk.
Hoe was Sinterklaas bij Marijke?
hebben we allemaal weleens een tijdje toch?quote:
quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Er kunnen makkelijk vier koppen koffie in
Ja, dan is het ook niet echt vol te houdenquote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef Stuart het volgende:
Heel kort maar het bevalt me niet (2 maanden)
Die komt ook echt niet op mijn CV terecht hoor. Totaal onbelangrijk
gelukkig welquote:Op zondag 5 december 2010 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
hebben we allemaal weleens een tijdje toch?
Dat is wel een hele grote conclusiequote:
Ik ookquote:Op zondag 5 december 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Heerlijk
Ik ben dol op grote mokken
Tofquote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik heb de laatste tijd echt veel minder zin om te fokken, geen idee waar t aan ligt eigenlijk.
Hoe was Sinterklaas bij Marijke?
Dan moet je ook de rotzooi weer opruimenquote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Omdat het zo lekker uit elkaar spat dan
nee hoorquote:Op zondag 5 december 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote conclusie
Ik heb totaal geen interesse in deze baan. Verkeerde keus gemaakt. Ach, is de eerste keer dus die dingen kunnen gebeuren moet je dan maar denkenquote:Op zondag 5 december 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het ook niet echt vol te houden
Hey Janies!quote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi![]()
Daar hebben jullie toch moeders voor?quote:Op zondag 5 december 2010 13:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tof
[..]
Dan moet je ook de rotzooi weer opruimen![]()
Bis Latuahquote:
Heul welquote:
lolquote:Op zondag 5 december 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar hebben jullie toch moeders voor?
Als je op je ..e voor het eerst een verkeerde keus maakt op werkgebied dan heb je het erg goed gedaanquote:Op zondag 5 december 2010 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen interesse in deze baan. Verkeerde keus gemaakt. Ach, is de eerste keer dus die dingen kunnen gebeuren moet je dan maar denken
nee hoor was een hele kleine stap van zijn geilerij hierquote:
laters trevquote:
Ik heb wel vaker gehad dat ik niet helemaal blij was maar ben nooit ergens binnen 1 jaar weggegaanquote:Op zondag 5 december 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je op je ..e voor het eerst een verkeerde keus maakt op werkgebied dan heb je het erg goed gedaan
brrrrrquote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
De kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ahhhhquote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
De kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een koninkje!quote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
De kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pff. Ja. Ja maar...ja. Pff.quote:Op zondag 5 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
lolDoe mij ook zo'n moeder
al kom ik echt deze week een middag poetsen
eigenwijsje zeg gewoon ja graag, bedanktquote:
5 dagen per week 12 uur per dag?quote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gehad dat ik niet helemaal blij was maar ben nooit ergens binnen 1 jaar weggegaan
Hij vond het leuk, ging met zn poot de hele tijd in de sneeuw zitten tikkenquote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat een koninkje!
die van mij peerde 'm altijd gelijk naar binnen als er één sneeuwvlokje op z'n staartje kwam
Ben ik niet met je eensquote:Op zondag 5 december 2010 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor was een hele kleine stap van zijn geilerij hier
toch heb ik gelijk, hij wil je teder beminnenquote:
Dat is theorie die uren. Dat is feitelijk alleen in de vakantie zo. Daarbuiten moeten de kinderen gewoon naar school en heb je die uren dus voor jezelf, van 9 tot 3 zeg maarquote:Op zondag 5 december 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
5 dagen per week 12 uur per dag?
pfoe!
Nou ja, het kan inderdaad gebeuren, en dan kan je dat maar beter nu aangeven dan pas over een jaar
wat liep je dan te puffenquote:
achja, misschien had hij geen zin in al die drukte en commotie, maar wil ie het ook niet zo right in the face zeggen...quote:Op zondag 5 december 2010 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij vond het leuk, ging met zn poot de hele tijd in de sneeuw zitten tikken
En hij heeft een heel erg dikke vacht, dus hij krijgt t ook niet gauw koud of nat.
En met mij is het goedSinterklaas gevierd vrijdag en dat was heel gezellig, al had mn stiefvader weer eens afgebeld... Hardstikke mooi weer, ze konden een lift krijgen zelfs en dan nog zeggen dat je niet kan, kweet niet, dat vind ik stom.
quote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
De kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, woensdag doen?quote:
Fijn dat het goed gaatquote:Op zondag 5 december 2010 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij vond het leuk, ging met zn poot de hele tijd in de sneeuw zitten tikken
En hij heeft een heel erg dikke vacht, dus hij krijgt t ook niet gauw koud of nat.
En met mij is het goedSinterklaas gevierd vrijdag en dat was heel gezellig, al had mn stiefvader weer eens afgebeld... Hardstikke mooi weer, ze konden een lift krijgen zelfs en dan nog zeggen dat je niet kan, kweet niet, dat vind ik stom.
Oh ja, kinderen gaan ook nog wel eens naar school he?quote:Op zondag 5 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is theorie die uren. Dat is feitelijk alleen in de vakantie zo. Daarbuiten moeten de kinderen gewoon naar school en heb je die uren dus voor jezelf, van 9 tot 3 zeg maar
omdat het niet makkelijk is, dat weet jij ookquote:
ja god verbiedde het dat je eens eerlijk bent tegen degene om wie je geeftquote:Op zondag 5 december 2010 14:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
achja, misschien had hij geen zin in al die drukte en commotie, maar wil ie het ook niet zo right in the face zeggen...
Herkenbaar van mijn grootvader
Dan moet ik werken toch, gekkiequote:
ik heb ook een hoop verzwegen voor mijn ouders hoorquote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja god verbiedde het dat je eens eerlijk bent tegen degene om wie je geeft
ik weet van niks *fluit onschuldigdeuntje*quote:Op zondag 5 december 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat het niet makkelijk is, dat weet jij ook
Oh, dan vrijdag maar?quote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik werken toch, gekkie
toedeledokioquote:
Geeft niets johquote:Op zondag 5 december 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja, kinderen gaan ook nog wel eens naar school he?![]()
Dat vergeet ik wel eens, omdat de mijne daar nog te jong voor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |