Ik heb 1 en 2 nooit gehadquote:Op zondag 5 december 2010 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, jaren van mijn leven kwijtgeraakt met dat spel![]()
maar wel de eerste versie natuurlijk
Ooh, dan kijk ik vanavond nog wel even. Ga zo namelijk wegquote:Op zondag 5 december 2010 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hoeft niet alles in een keer toe doen, je kan gewoon alvast wat invullen
1 was nog helemaal supernieuw toen ik daar mee begonquote:Op zondag 5 december 2010 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb 1 en 2 nooit gehadToen ik de 'RCT-leeftijd' had was 3 al uit
daar kwam ik net achterquote:Op zondag 5 december 2010 15:23 schreef Stuart het volgende:
Stemmen kost veel meer tijd dan ik dacht. Doe ik een andere keer wel
Ik ook. Maar daar heb ik doordeweeks al een voorproefje op genomen door een paar keer eerder naar huis te gaan. Nu inhalen dusquote:Op zondag 5 december 2010 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
droompje![]()
echt niet ik heb nou weekend![]()
![]()
Werkt die nog Windows xp, Vista of 7?quote:Op zondag 5 december 2010 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 was nog helemaal supernieuw toen ik daar mee begon
ja hoorquote:Op zondag 5 december 2010 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Werkt die nog Windows xp, Vista of 7?
Ben ook al zo lang niet op Fok! geweest dat veel onderdelen voor mij geen zin hebben om in te gaan vullenquote:
Ik kom echt NOOIT op de FPquote:Op zondag 5 december 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
Wat voor onderdelen heeft FP?Of ik laat die wel open.
Okequote:
dat kan ik nietquote:Op zondag 5 december 2010 15:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook. Maar daar heb ik doordeweeks al een voorproefje op genomen door een paar keer eerder naar huis te gaan. Nu inhalen dus
Veel plezier RNquote:Op zondag 5 december 2010 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
RN moet even sinterklazen bij buren
Tot zo Fok!kertjes![]()
tot dadelijk rockiequote:Op zondag 5 december 2010 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
Tot zo Fok!kertjes![]()
Doeisels ende daghsels, edele jonckvrouwquote:Op zondag 5 december 2010 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
Tot zo Fok!kertjes![]()
Wat is er aan de hand danquote:Op zondag 5 december 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar eens de warmte lamp op mijn lies gaan zetten![]()
hopelijk vermindert dat de pijn wat
zal wel meevallenquote:Op zondag 5 december 2010 15:33 schreef Stuart het volgende:
Ben benieuwd hoeveel topics ik mis als ik straks weg ben
Ik ben pas om een uur of half 10 NL tijd weer terug hoorquote:Op zondag 5 december 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal wel meevallen![]()
het is nou rustig hier
ik heb een spier in mijn lies verrektquote:
Hmmmz, klinkt pijnlijkquote:Op zondag 5 december 2010 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een spier in mijn lies verrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |