Dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:15 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Als je nu effies een kleintje maakt heb ik ook een leuke bewegende icon op FOK!...
Heiligschennis ?!?!quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Wat een heiligschennis trouwens, dat achtergrondmuziekje bij dat filmpje.
Ooooow..."Stand by me" !quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Wat een heiligschennis trouwens, dat achtergrondmuziekje bij dat filmpje.
Het is (correct me if I'm wrong) een zeer verneukte versie van 'Stand by me' van John Lennon.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:27 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Heiligschennis ?!?!
Ehm... ik kijk nooit m'n eigen filmpjes terug... dan moet ik even checken...
Ik ken em alleen van Ben E. King...quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:30 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Het is (correct me if I'm wrong) een zeer verneukte versie van 'Stand by me' van John Lennon.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:30 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ooooow..."Stand by me" !
Hehehe... das een orkestbandje wat ik nog ergens had liggen...
![]()
Als je originele muziek gebruikt krijg je tóch weer gedonder met Youtube, of een copyright-warning...
Klopt, dat is het origineel:quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:33 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik ken em alleen van Ben E. King...
![]()
[..]
Ga ik lekker óók effies luisteren !quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Klopt, dat is het origineel. Maar die van Lennon is toch de beste versie.
Ik hoop dat het Arie Pater is. Of Reinhard Hack.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ga ik lekker óók effies luisteren !
Thanks !
Maar we gaan hélemaal off-topic hier...
Ik zal effies een flyer sturen naar een artiest, die ná het zien van Petro's kerstclip, ook wel een video wil laten maken door mij...
Wél helemaal aan de andere kant van 't land; maar we gáán er voor !
![]()
Ik noem lekker nog géén naam...
Maar als de deal gesloten is hou ik jullie op de hoogte !
![]()
Er is nog nooit een topic voor em aangemaakt, maar z'n naam is wel vaak voorbij geflitst...
Dan moet 'ie maar een eigen FOK!-topic als de video klaar is...
Lekkere rauwe stem...quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:43 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Klopt, dat is het origineel:
Maar die van Lennon is toch de beste versie:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:47 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Arie Pater is. Of Reinhard Hack.
Hij is nu onderweg naat tv oranje om de clip persoonlijk afteleveren Dit ivm de staking van de tnt postquote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
"Heidstra" zou ze persoonlijk naar Steenwijk brengen omdat de post weer dreigt te staken...
Roel is je aan 't promoten Petro:quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:43 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hij is nu onderweg naat tv oranje om de clip persoonlijk afteleveren Dit ivm de staking van de tnt post
we willen zeker weten dat de clip aankomt vandaar dan maar even persoonlijk afleveren
Ik ben jaloers op de video !quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef Gronkel het volgende:
Nog even Paultje Poets met zijn kerstsingle van vorig jaar:
Dank je Gronkel !quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Gronkel het volgende:
[TV Oranje Verzoekparade] Stem nu op Petro's kerstsingle!
Mensen die 'quote:
Geweldiggggggggggggggggggggg hahahahha ik ga hem ff op mijn hyves zetten hahahahhahahahahquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:22 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Mensen die '' op de verkeerde momenten gebruiken.
Ik heb trouwens een nieuw filmpje over je gemaakt:
Ik moet me eerst verschonen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:22 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Mensen die '' op de verkeerde momenten gebruiken.
Ik heb trouwens een nieuw filmpje over je gemaakt:
Wat ben je op de liefdes-tour Gronkel !quote:
'Teddybeer' is nu op Silverlady Radio...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef eleusis het volgende:
Henk zingt mee op Silverlady Radio. Nou gebeurt dat vaker, maar niet een heel nummer lang. Wat kut.
Heerlijk melodramatisch truckergevoel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
'Teddybeer' is nu op Silverlady Radio...
Ik vind die 'praat'liedjes 't mooist !quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:14 schreef eleusis het volgende:
[..]
Heerlijk melodramatisch truckergevoel.
10 minuten Anita & Ed, dat gaat echt te ver.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef TUFKAL het volgende:
10 minuten Anita & Ed![]()
Alle Petro fans; op naar 2:30
Déze vind ik hélemaal geweldig !quote:
Nice nicequote:
Wat dacht je van Aniquequote:
Awsmquote:
Die gast zag ik laatst in een boekje bij de chinees staanquote:Op maandag 6 december 2010 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weer 2 lekkere vlotte nummertjes van Jantje Spel
Wat is die Nanko toch een held. Die verdient ook een naar hem vernoemd topic.quote:
Lekker nummertje , geweldige uithaal van Nanko @ 1:02quote:
Erg goede vondst! wat een swingnummer van de bovenste plank is deze! En zoals al werd genoemd, die uithaal op 1.02 en 2.02: echt fe-no-mi-naal!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Heel maf om iedere keer m'n eigen huiskamer langs te zien flitsen...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef Rectum het volgende:
Geertje die ook live te beluisteren was bij De Silverlady heeft een prachtig clipje gemaakt.
Hahaha... JA !!!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Gronkel het volgende:
Fred van jbsound kan ook zingen. [ afbeelding ]
Zijn er ook al jbsoundgouda-kloons op youtube?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Hahaha... JA !!!
Gaaf he ?!![]()
En ik kwam er op deze manier achter wélk Youtube-kanaal de échte Fred was !
Rectum heeft al die tijd wél gelijk gehad...
![]()
Ik kon ze allemaal niet meer uit elkaar halen...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Zijn er ook al jbsoundgouda-kloons op youtube?
Bogerssound is toch weer een andere club?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik kon ze allemaal niet meer uit elkaar halen...
j.b.sound, jbsound, jpsound, bogersound, bogersound1...
Ik werd er be-sound-emieterd van...
Maar ik ga binnenkort toch weer es met de bezem door m'n vrienden- en abonnee-lijst van YT...
Dan gaan d'r heel wat 'sounds' uit de lijst...
Al sla je me lek... maar ik heb verschillende partijen zien bekvechten op Youtube...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Bogerssound is toch weer een andere club?
Het zou ook wel erg triest zijn als die mensen sterallures hadden.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Al sla je me lek... maar ik heb verschillende partijen zien bekvechten op Youtube...
En ze beweerden allemaal 'de echte' te zijn...
![]()
Nou hou ik sowieso al niet zo van "anonieme figuren", die beweren iemand te zijn, zonder ook maar 1 video te uploaden... Maar dat komt misschien omdat ik zélf een "open boek" ben...
Maar toen ik Fred z'n video stuurde, verscheen ie op dit Youtube-kanaal... dus dít is 'de enige echte' !
Was wel heel grappig om ze allemaal in 'real life' te zien hoor !
Marijke (Silverlady) en Fred, Marcel Veldman...
Mensen zoals je ze nog maar weinig tegen komt...
Geen sterallures, down to earth, willen alles voor je doen, willen veel voor je betekenen... echt erg lief in 't echie...
Geloof me !!! Je hébt ze d'r bij !quote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Het zou ook wel erg triest zijn als die mensen sterallures hadden.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Gronkel het volgende:
Fred van jbsound kan ook zingen. [ afbeelding ]
Iedereen wist het!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:31 schreef TUFKAL het volgende:
Ook Dijkshoorn heeft de kwaliteitsmuziek gevonden:
http://twitter.com/#!/dijkshoorn/status/15074607916654592
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef Rectum het volgende:
Geertje die ook live te beluisteren was bij De Silverlady heeft een prachtig clipje gemaakt.
Video is weggehaald.. nu staat hij hier:quote:
Maar sjakie007 heeft een kangoeroe in zijn UI en dat staat onder andere voor het boycotten van Silverladyradioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |