SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Gronkel op 07-12-2010 16:59:32 ]
Gestemd !quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Gronkel het volgende:
De nieuwe kerstsingle van Zanger Petro is uit!
De clip is gemaakt door Fok!ker MeissieMeissie, die ook een rol speelt in video.
De laatste weken hebben wij geprobeerd om een ander nummer van Petro, Tief Aus Meinem Herzen, op nummer 1 te krijgen. Dit nummer kwam helaas niet verder dan de 2e plaats.
Stem nu dus op de 'Met kerst alleen', Petro verdient het om nu wel op nummer 1 te staan. De stemprocedure is als volgt:
Ga naar www.verzoekparade.nl
Vul een willekeurige postcode in
Typ 'Zanger Petro' in het zoekveld (bij artiest)
Stem op 'Met kerst alleen' (Het 7e nummer in de lijst)
Bedankt voor uw stem en namens alle Petrofans wens ik u een vrolijk kerstfeest!
Vorige delen:
[TV Oranje verzoekparade] Stem nu op Zanger Petro!
[TV Oranje verzoekparade] Stem nu nog vaker op Zanger Petro!
[TV Oranje verzoekparade] Stem nu elk uur van de dag op Zanger Petro!
quote:
volgens mij heb ik het filmpje al 20 keer gezien haha ik blijf lachenquote:
Ik heb geen controle meer over m'n blaas als ik zo blijf lachen !quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het filmpje al 20 keer gezien haha ik blijf lachen
Niet overdrijven, ik heb het idee ook maar gejat van een Belgisch filmpje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik heb geen controle meer over m'n blaas als ik zo blijf lachen !
Ik ga m'n ouders bellen ! Iédereen moet 't zien !!!
Ow wacht ! Ik kan dit filmpje ook in de krabbels (op Hyves) van familieleden zetten he ?!
Dát ga ik doen !!!
![]()
![]()
Maakt toch niet uit wáár je idee vandaan komt ?!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:46 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik heb het idee ook maar gejat van een Belgisch filmpje.
Heb je daar ook een linkje van?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:59 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit wáár je idee vandaan komt ?!
Dit is gewoon hilarisch !!!
![]()
Ik heb wel eens vertalingen gezien van sexueel getinte Kabouter Plop liedjes...![]()
Oók zo gaaf !
Petje af !
Hier Gronkel...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:05 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Heb je daar ook een linkje van?
Mijn filmpje is trouwens geïnspireerd door dit filmpje:
Vooral die mop aan het begin is goed.
Sorry, die vind ik niet grappig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:10 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Hier Gronkel...
Maak kennis met "Meissiemeissie's humor" !
Enjoy !
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Gronkel het volgende:
De nieuwe kerstsingle van Zanger Petro is uit!
De clip is gemaakt door Fok!ker MeissieMeissie, die ook een rol speelt in de video. Zij heeft ook de tekst voor het nummer geschreven.
De laatste weken hebben wij geprobeerd om een ander nummer van Petro, Tief Aus Meinem Herzen, op nummer 1 te krijgen. Dit nummer kwam helaas niet verder dan de 2e plaats.
Stem nu dus op de 'Met kerst alleen', Petro verdient het om nu wel op nummer 1 te staan. De stemprocedure is als volgt:
* Ga naar www.verzoekparade.nl
* Vul een willekeurige postcode in
* Typ 'Zanger Petro' in het zoekveld (bij artiest)
* Stem op 'Met kerst alleen' (Het 7e nummer in de lijst)
* Je kunt ieder uur opnieuw stemmen!
Bedankt voor je stem en namens alle Petrofans wens ik je een vrolijk kerstfeest!
Vorige delen:
[TV Oranje verzoekparade] Stem nu op Zanger Petro!
[TV Oranje verzoekparade] Stem nu nog vaker op Zanger Petro!
[TV Oranje verzoekparade] Stem nu elk uur van de dag op Zanger Petro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |