Ik kon ze allemaal niet meer uit elkaar halen...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Zijn er ook al jbsoundgouda-kloons op youtube?
Bogerssound is toch weer een andere club?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik kon ze allemaal niet meer uit elkaar halen...
j.b.sound, jbsound, jpsound, bogersound, bogersound1...
Ik werd er be-sound-emieterd van...
Maar ik ga binnenkort toch weer es met de bezem door m'n vrienden- en abonnee-lijst van YT...
Dan gaan d'r heel wat 'sounds' uit de lijst...
Al sla je me lek... maar ik heb verschillende partijen zien bekvechten op Youtube...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Bogerssound is toch weer een andere club?
Het zou ook wel erg triest zijn als die mensen sterallures hadden.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Al sla je me lek... maar ik heb verschillende partijen zien bekvechten op Youtube...
En ze beweerden allemaal 'de echte' te zijn...
![]()
Nou hou ik sowieso al niet zo van "anonieme figuren", die beweren iemand te zijn, zonder ook maar 1 video te uploaden... Maar dat komt misschien omdat ik zélf een "open boek" ben...
Maar toen ik Fred z'n video stuurde, verscheen ie op dit Youtube-kanaal... dus dít is 'de enige echte' !
Was wel heel grappig om ze allemaal in 'real life' te zien hoor !
Marijke (Silverlady) en Fred, Marcel Veldman...
Mensen zoals je ze nog maar weinig tegen komt...
Geen sterallures, down to earth, willen alles voor je doen, willen veel voor je betekenen... echt erg lief in 't echie...
Geloof me !!! Je hébt ze d'r bij !quote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Het zou ook wel erg triest zijn als die mensen sterallures hadden.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Gronkel het volgende:
Fred van jbsound kan ook zingen. [ afbeelding ]
Iedereen wist het!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:31 schreef TUFKAL het volgende:
Ook Dijkshoorn heeft de kwaliteitsmuziek gevonden:
http://twitter.com/#!/dijkshoorn/status/15074607916654592
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef Rectum het volgende:
Geertje die ook live te beluisteren was bij De Silverlady heeft een prachtig clipje gemaakt.
Video is weggehaald.. nu staat hij hier:quote:
Maar sjakie007 heeft een kangoeroe in zijn UI en dat staat onder andere voor het boycotten van Silverladyradioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |