Was dat die autohandelaar die "verdween" mbv de amerikaanse inlichtingen diensten en na maanden in een bos gedumpt werd?quote:Op zondag 5 december 2010 14:05 schreef sp3c het volgende:
dat verhaal van die gemartelde duitsers was toch ook allaaaaaaaaaaaaaang bekend?
ik wil idd graag zelf bepalen welke informatie nuttig is, of moet er een cencuur op de uitgekomen documenten komen? En wie moet dat dan doen?quote:Op zondag 5 december 2010 14:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Whehe, lezen kan handig zijn
[..]
Wanneer jij vindt dat je er wat aan hebt om te lezen dat de ene president iets over een andere president zegt? Moet jij dat ook zelf weten. Veel slimmer ga je daar niet van worden, Re
volgens mij welquote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was dat die autohandelaar die "verdween" mbv de amerikaanse inlichtingen diensten en na maanden in een bos gedumpt werd?
Wikileaks geeft bewijs dat Rafale less capable is dan F18 superhornet!quote:Op zondag 5 december 2010 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:
De acties van de ambassade heeft dus nog geen resultaat gehad
http://213.251.145.96/cable/2009/05/09BRASILIA634.html
In het intervieuw staat een URL: Een lijst dreigementen aan het adres van Assange. Als ik die aanklik krijg ik een waarschuwing "Malicious website" van Norton.quote:Op zondag 5 december 2010 14:45 schreef Googolplexian het volgende:
2010-12-05: El Pais: Interview with Julian Assange
quote:Small-whitebg-red Spyware (what's this?)
Threats found: 1
Here is a complete list: (for more information about a specific threat, click on the Threat Name below)
Threat Name: Spyware.Keylogger
Volgens mij weet jij prima wat een keylogger is.quote:Op zondag 5 december 2010 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In het intervieuw staat een URL: Een lijst dreigementen aan het adres van Assange. Als ik die aanklik krijg ik een waarschuwing "Malicious website" van Norton.
Weet iemand of dit gevaarlijk is:
[..]
Google wist het.quote:Op zondag 5 december 2010 15:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij prima wat een keylogger is.
Het is ook geen echte geheime informatie natuurlijk als miljoenen mensen gewoon toegang daartoe hebben.quote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is vooral dat er geheime Amerikaanse inormatie is gelekt als je het mij vraagt
Dan snap ik niet waar die politici zich dan zo druk over maken.quote:Op zondag 5 december 2010 15:23 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Het is ook geen echte geheime informatie natuurlijk als miljoenen mensen gewoon toegang daartoe hebben.
voor een land als Belgie niet neequote:Op zondag 5 december 2010 15:23 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Het is ook geen echte geheime informatie natuurlijk als miljoenen mensen gewoon toegang daartoe hebben.
quote:WENEN - De regering van Oostenrijk heeft zondag beledigd gereageerd op onthullingen op de klokkenluiderssite WikiLeaks. De Amerikaanse ambassadeur wordt op het matje geroepen.
In door WikiLeaks gepubliceerde vertrouwelijke correspondentie met Washington uiten Amerikaanse diplomaten met standplaats Wenen zich weinig vleiend over de regering van de Alpenrepubliek. Bondskanselier Werner Faymann zou geen belangstelling hebben voor buitenlands beleid, net zo min als minister van Defensie Norbert Darabos, die zijn troepen niet beschikbaar zou willen stellen voor missies in het buitenland omdat die te gevaarlijk zijn.
Volgens een zondag uitgegeven verklaring neemt Oostenrijk als neutrale en soevereine staat zijn eigen beslissingen en getuigen de uitlatingen van de Amerikaanse diplomaten niet van veel begrip voor politiek.
Dus, Oostenrijk heeft een duidelijke mening aangaande buitenlands beleid en zijn pissig als de VS daar intern een mening over heeftquote:Op zondag 5 december 2010 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/1068457/2010/12/05/Oostenrijk-beledigd-na-onthulling-WikiLeaks.dhtml
[..]
lolquote:Op zondag 5 december 2010 16:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus, Oostenrijk heeft een duidelijke mening aangaande buitenlands beleid en zijn pissig als de VS daar intern een mening over heeft
Een vriend van mij had zo een huwelijk.
quote:Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Yea! Hack the planet!quote:Op zondag 5 december 2010 21:36 schreef stoeltafel het volgende:
Mass-mirroring Wikileaks
Wikileaks is currently under heavy attack.
In order to make it impossible to ever fully remove Wikileaks from the Internet, we need your help.
if you have a unix-based server which is hosting a website on the Internet and you want to give wikileaks some of your hosting resources, you can help!
Please follow the following instructions:
* Setup an account where we can upload files using RSYNC+SSH (preferred) or FTP
* Put our SSH key in this server or create an FTP account
* Create a virtual host in your web server, which, for example, can be wikileaks.yourdomain.com
* send the IP address of your server to us, and the path where we should upload the content. (just fill the form below)
We will take care of all the rest: Sending pages to your server, updating them each time data is released, maintaining a list of such mirrors. If your server is down or if the account don't work anymore, we will automatically remove your server from the list.
Our content is only html/css/javascript/png static files, so we don't require much resource to host it.
The complete website should not take more than a couple of GB at the moment (with base website and cablegate data)
To add your mirror to the list, please download the SSH key you will find below, then fill the following form to add your website to our mirror list :
Hoe dom kun jij zijn, zegquote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef JellieVrolijk het volgende:
Daarnaast heeft natuurlijk iedere journalist en burger recht op openheid van zaken. Regeringen hebben zich maar te verantwoorden voor hun daden en woorden. Lijkt mij redelijk normaal.
Sterker nog, dat is hun plicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |