quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2010 16:42:16 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2010 16:47:19 ]
Mirba!quote:
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2010 16:52:07 ]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mirba!
Ik heb zin in koffie. Hm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koffie heb je eerder in huis dan baklavaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dit nou eens uitprint!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef Bomil het volgende:
[..]
Koffie heb je eerder in huis dan baklava
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2010 17:10:49 ]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:57 schreef Ayca het volgende:
Daar gaat het ook echt om ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar dan wel omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:57 schreef Ayca het volgende:
Daar gaat het ook echt om ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2006SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Neequote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel. Je 2005e post was in dat andere topique.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
wat maak je je druk om andermans post dan, KOM HIER DAN. KOM DANquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:55 schreef Trava het volgende:
Heb je geen leven ofzo met je 2000000 posts, alsof je grappig bent.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als je dit nou eens uitprint!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AMAN TANRIM, OLAMAZZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij het zegt!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Jawel. Je 2005e post was in dat andere topique.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2010 17:12:16 ]
Hoor hem dan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:09 schreef Bomil het volgende:
[..]
wat maak je je druk om andermans post dan, KOM HIER DAN. KOM DAN
Hé je sigquote:
quote:geregistreerd op: zondag 30 maart 2008 @ 17:53
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 20009 (gemiddeld 21 per dag)
quote:eregistreerd op: woensdag 17 januari 2007 @ 14:11
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 10015 (gemiddeld 8 per dag)
Sorryyquote:
geloofskwestie pff.. Shiitisch geworden etc.quote:Op maandag 6 december 2010 18:33 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom ben je uit huis geplaatst dan?
Maar hoe gaat het met je zaakje? Deal je al meer gram per week?quote:Op maandag 6 december 2010 18:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ben uit huis geplaatst, ergens anders ingetrokken en ga tegenwoordig even niet meer naar school. Mja.
En ik maar denken dat je serieus was.quote:Op maandag 6 december 2010 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
geloofskwestie pff.. Shiitisch geworden etc.
Ik kan conformeren dat het serieus is...quote:Op maandag 6 december 2010 18:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je serieus was.
dat zeg je ook als ik gewoon zeg ik ben moslim.quote:
Precies , jij schrijft ook alsmaar sprookjesquote:Op maandag 6 december 2010 18:43 schreef AryaMehr het volgende:
Omdat het vol zit met sprookjesverhalen die op nauwelijks enig historisch bewijs kunnen rekenen. Een hoop heldenverhalen over allerlei kleinzonen van Mohammed die hoogst waarschijnlijk gewoon grotendeels verzonnen zijn. Maar goed, ieder zijn eigen sprookje.
Ik neem elke gelovige niet serieus, maar de sjiiet nog stuk minder. Is zo iets als het katholicisme, waar het sjiisme opvallend veel gelijkenissen mee vertoond. Mocht ik een moslim zijn geweest dan hoogst waarschijnlijk soennitisch; het sjiisme is ver af gedwaald. Het vereren van allerlei figuren die zogenaamd enig genetisch relatie met Mohammed zouden hebben, maar verder nauwelijks een rol van betekenis hebben gespeeld.quote:Op maandag 6 december 2010 18:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
dat zeg je ook als ik gewoon zeg ik ben moslim.dus waarom nu specifiek bij shiiet niet serieus nemen
Waarom help je niet mee aan een massale conversie van de shiiiten tot het soennisme in Iran!quote:Op maandag 6 december 2010 18:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik neem elke gelovige niet serieus, maar de sjiiet nog stuk minder. Is zo iets als het katholicisme, waar het sjiisme opvallend veel gelijkenissen mee vertoond. Mocht ik een moslim zijn geweest dan hoogst waarschijnlijk soennitisch; het sjiisme is ver af gedwaald.
Wij behoren tot de superieure Turken die naar de moskee gaan en theedoeken gebruiken voor thee!quote:Op maandag 6 december 2010 18:48 schreef AryaMehr het volgende:
Jij en Burakius behoren tot de achterlijke Turken toch? Die nog naar de moskee gaan en theedoeken dragen?
Nou maar toch ben ik shiietquote:Op maandag 6 december 2010 18:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik neem elke gelovige niet serieus, maar de sjiiet nog stuk minder. Is zo iets als het katholicisme, waar het sjiisme opvallend veel gelijkenissen mee vertoond. Mocht ik een moslim zijn geweest dan hoogst waarschijnlijk soennitisch; het sjiisme is ver af gedwaald. Het vereren van allerlei figuren die zogenaamd enig genetisch relatie met Mohammed zouden hebben, maar verder nauwelijks een rol van betekenis hebben gespeeld.
Ik help ze het liefst aan het atheïsme.quote:Op maandag 6 december 2010 18:48 schreef Burakius het volgende:
Waarom help je niet mee aan een massale conversie van de shiiiten tot het soennisme in Iran!
Ja we hebben ze met hele mooie printen hoor, ik snap je probleem niet. Zelfs met vlag van Iran men.quote:Op maandag 6 december 2010 18:48 schreef AryaMehr het volgende:
Jij en Burakius behoren tot de achterlijke Turken toch? Die nog naar de moskee gaan en theedoeken dragen?
Ja dat gaat helpenquote:Op maandag 6 december 2010 18:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik help ze het liefst aan het atheïsme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erger dan de islam? HOAX.quote:Op maandag 6 december 2010 18:49 schreef Burakius het volgende:
Ja dat gaat helpen. Maak je het alleen nóg erger.
quote:Op maandag 6 december 2010 18:50 schreef Ayca het volgende:
Jammer van de mensen.Mensen, verderfelijke soort inderdaad. De wereld was er zonder beter van af geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
let's begin with youquote:Op maandag 6 december 2010 18:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen, verderfelijke soort inderdaad. De wereld was er zonder beter van af geweest.
Gelukkig tenminste nog een lichtpuntje. Helaas hebben jullie de vrouwen niet mee. Dat maakt een Turkije een factor ---->quote:
Turkije heeft ook mooie vrouwenquote:Op maandag 6 december 2010 18:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gelukkig tenminste nog een lichtpuntje. Helaas hebben jullie de vrouwen niet mee. Dat maakt een Turkije een factor ---->erger.
Inderdaad. Het is weer eens tijd voor een 'ramp'.quote:Op maandag 6 december 2010 18:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mensen, verderfelijke soort inderdaad. De wereld was er zonder beter van af geweest.
Leg maar eens uit waarom Iran zuigt dan. Overigens, ben jij een Turk? Waarom loop je rond met een Armeense naam dan? Vast in een identiteitscrisis?quote:Op maandag 6 december 2010 18:55 schreef Hajko het volgende:
Turkije heeft ook mooie vrouwen
Vrouwen uit dat gebied zijn gewoon mooi
Maar Iran zuigt voor de rest gewoon en Turkije niet
Waarschijnlijk omdat: http://en.wikipedia.org/wiki/Hayko_Cepkinquote:Op maandag 6 december 2010 18:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Leg maar eens uit waarom Iran zuigt dan. Overigens, ben jij een Turk? Waarom loop je rond met een Armeense naam dan? Vast in een identiteitscrisis?
Ik heb niks tegen Armenen en Hayko Cepkin is een baasquote:Op maandag 6 december 2010 18:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Leg maar eens uit waarom Iran zuigt dan. Overigens, ben jij een Turk? Waarom loop je rond met een Armeense naam dan? Vast in een identiteitscrisis?
Economie van Iran en Turkije doen niet onder van elkaar. Sterker nog; 30 jaar geleden sliepen jullie nog in kartonnen dozen. Niet zo stoer doen.quote:Op maandag 6 december 2010 18:59 schreef Hajko het volgende:
Ik heb niks tegen Armenen en Hayko Cepkin is een baas
En Iran zuigt gewoon economisch en politiek. Daarom
touchéquote:Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Enkelvoud is al specifiek genoeg.
Turkije loopt voor en stijgt.quote:Op maandag 6 december 2010 19:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Economie van Iran en Turkije doen niet onder van elkaar. Sterker nog; 30 jaar geleden sliepen jullie nog in kartonnen dozen. Niet zo stoer doen.
Turkse kartonnen dozen zijn de bestequote:Op maandag 6 december 2010 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
AryaMehr jij bent jaloers op onze mannen, vrouwen, kartonnen dozen, geloof, landschap.
He, ooit gehoord van economische sancties? Zelf dan houden we het hoofd boven water. Volgens de CIA World Factbook is de economie van Iran zelfs nog groter dan die van Turkije.quote:Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef Hajko het volgende:
Turkije loopt voor en stijgt.
Bij Iran blijft het gelijk of in het slechtste geval daalt het.
Niks mis met een opbloeiende economie
Een kijk in de Turkse gemeenschap in Nederland doet mij anders denken. Nergens jaloers op te zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
AryaMehr jij bent jaloers op onze mannen, vrouwen, kartonnen dozen, geloof, landschap.
Het volk is zo arm als maar kan. Als er ergens geld vandaan komt is het niet van de industrie. Overigens zijn die sancties er om het jullie te laten voelen. Niet voor de lol.quote:Op maandag 6 december 2010 19:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
He, ooit gehoord van economische sancties? Zelf dan houden we het hoofd boven water. Volgens de CIA World Factbook is de economie van Iran zelfs nog groter dan die van Turkije.
Het volk is zo arm als maar kan? Ooit in Iran geweest? De Iraanse industrie draait anders volle toeren.quote:Op maandag 6 december 2010 19:06 schreef Hajko het volgende:
Het volk is zo arm als maar kan. Als er ergens geld vandaan komt is het niet van de industrie. Overigens zijn die sancties er om het jullie te laten voelen. Niet voor de lol.
Prima toch. En dan nog één van de best geïntegreerde groepen hier. We worden in ieder geval niet gezien als 'stinkturken' die niet fatsoenlijk Nederlanders kunnen spreken.quote:Op maandag 6 december 2010 19:07 schreef Burakius het volgende:
Iraniërs in Nederland dan. De mannen zijn van God los en té gay aangekleed. Met maffe rare shitkapsels en gay kleding.
De Iraanse vrouwen zijn klaar voor de rode buurtjes in Adam zoals ze er bij rondlopen. En hun wenkbrauwen zijn altijd potloodstrepen.
Zeg dat maar tegen onze mercedessen en bmw's. Povere Iraniërquote:Op maandag 6 december 2010 19:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prima toch. En dan nog één van de best geïntegreerde groepen hier. We worden in ieder geval niet gezien als 'stinkturken' die niet fatsoenlijk Nederlanders kunnen spreken.
Welke, die oude 3 series en afgedankte mercedessen? Zorg eerst maar dat jullie die flats ontsnappen, in plaats van stoer te doen met bmw's.quote:Op maandag 6 december 2010 19:10 schreef Burakius het volgende:
Zeg dat maar tegen onze mercedessen en bmw's. Povere Iraniër
Het geld dat binnen de Iraanse economie stroomt, stroomt echt NIET terug naar de bevolking. Die blijft binnen de rijke elite...quote:Op maandag 6 december 2010 19:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het volk is zo arm als maar kan? Ooit in Iran geweest? De Iraanse industrie draait anders volle toeren.
Flats zijn 10x chiller dan een eengezinswoning. I should know, ik heb ze beide gehad.quote:Op maandag 6 december 2010 19:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke, die oude 3 series en afgedankte mercedessen? Zorg eerst maar dat jullie die flats ontsnappen, in plaats van stoer te doen met bmw's.
Wist je dat er mensen zijn die in sprookjes geloven?quote:Op maandag 6 december 2010 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wist je dat we hier een buurthuis hebben waar BURAK les geeft aan Iraniers aryamehr?!
In Iran ben je gebonden aan dat merk. Anderen komen er niet in.quote:Op maandag 6 december 2010 19:11 schreef AryaMehr het volgende:
Speciaal voor Hajko:
http://www.spitsnieuws.nl(...)aal_aan_de_auto.html
Bekijk het filmpje eens.
Ja. Wat is je punt?quote:Op maandag 6 december 2010 19:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wist je dat er mensen zijn die in sprookjes geloven?
Over welk merk heb je het?quote:Op maandag 6 december 2010 19:14 schreef Hajko het volgende:
In Iran ben je gebonden aan dat merk. Anderen komen er niet in.
Het is dus niet zo raar. Overigens is productie niet gelijk aan verkoop.
Boterham met kaas.quote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
Net lopen pompen, moet nog eten, ideeën?
Is dat niet een beetje zwaar zo laat in de avond?quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
Saai
Ik kan gewoon een dikke pasta maken, maar heb liever een lap vlees met eiwitten, maar heb ik niet in huis... Keuzes, keuzes..
Eetsmakelijk!quote:Op maandag 6 december 2010 22:34 schreef Rookert het volgende:
Pasta it isMet gele paprika, spekjes, champignons en pot pastasaus met olijven
Ik ga nog even niet slapen hoor
Je hebt er zelf ook gepost, dusquote:Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
@Wik
Jouw topic trok alleen gekken aan.
Waarom kom jij hier nog?quote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef AryaMehr het volgende:
Heeft er hier iemand weleens lamsballen gegeten?
Dalijk een shot in je fokkin kop modderfakker.quote:Op maandag 6 december 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is altijd mot met triggershot.
Trusten.
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is altijd mot met triggershot.
Trusten.
Begint seniel te worden.quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef Triggershot het volgende:
Erbakan: Erdogan onderdeel van Joods complot
quote:Op maandag 6 december 2010 23:13 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zal de admins even zeggen dat je een ban hebt.
:/quote:Op maandag 6 december 2010 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dalijk een shot in je fokkin kop modderfakker.
Hehe, geniaal.. : Mijn leerling is onderdeel van een joods complot.quote:
Hoe is dat eigenlijk? Marokkaan zijn? Is het zwaar?quote:Op maandag 6 december 2010 23:21 schreef Triggershot het volgende:
Neuh, gewoon een Marokkaanse nerd in de kelder van zijn ouders.
Mwuah, vergelijkbaar met verbannen en moeten vluchten uit eigen land.quote:Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk? Marokkaan zijn? Is het zwaar?
Hoe weet je dat? Ik bedoel, Marokkaan zijn is vandaag de dag niet echt een pretje.quote:Op maandag 6 december 2010 23:23 schreef Triggershot het volgende:
Mwuah, vergelijkbaar met verbannen en moeten vluchten uit eigen land.
Hoe weet ik wat, dat het vergelijkbaar is?quote:Op maandag 6 december 2010 23:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik bedoel, Marokkaan zijn is vandaag de dag niet echt een pretje.
Oh.quote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef Triggershot het volgende:
Hoe weet ik wat, dat het vergelijkbaar is?
Mwuah, ik ondervind er geen last van.
justitie functioneert kennelijk zo nu en danquote:Op maandag 6 december 2010 23:32 schreef AryaMehr het volgende:
Mijn rijbewijs is overigens afgepakt omdat ik met drank achter de stuur heb gezeten.
Niet zo slim he, hoeveel had je op?quote:Op maandag 6 december 2010 23:32 schreef AryaMehr het volgende:
Mijn rijbewijs is overigens afgepakt omdat ik met drank achter de stuur heb gezeten.
Whiskeysaus bij schapenvlees, lijkt me?quote:
Leert Neederlands, Halal-balletjee!quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:03 schreef zarGon het volgende:
Jaaaaa. Iets wat me maanden niet lukte met mijn externe harde schijf is vandaag gelukt! Lekker nerdig, but I dohon't cahare.
Jij bent ook vroeg wakker zeg! Hayirli sabahlaaar.
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wss sliep ik toen wel.Je was net te laat. Misschien beter ook.
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:03 schreef zarGon het volgende:
Jaaaaa. Iets wat me maanden niet lukte met mijn externe harde schijf is vandaag gelukt! Lekker nerdig, but I dohon't cahare.
Jij bent ook vroeg wakker zeg! Hayirli sabahlaaar.
HAHAHAH IK SLIEP AL OM HALF 11 TJAPPIE, WERD ALLEEN STEEDS WAKKER.quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAAHAHA MOEST JE NIET ZO LAAT GAAN SLAPEN KUT.
quote:
Erdogan stond eerst dik voor op Assange, macht van Twitter > macht van Facebook blijkt dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:53 schreef zarGon het volgende:
TIME's 2010 Person of the Year: Assagne op 1, Erdoğan op 2.
Hehe.
And again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again.quote:
Sie je jy moes wel laggen ^-^quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
And again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again.
sympathie vote en terechtquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:53 schreef zarGon het volgende:
TIME's 2010 Person of the Year: Assagne op 1, Erdoğan op 2.
Hehe.
Dat is wel wat minder.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Prima, zit weer op FOK! he
En met jou?
Nice.quote:
Ook voor jou btwquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niemand opgemerkt.
Dank je! Tuuk. Ik keek vanmorgen naar Medi1 en toen werd er een fijne jaarwisseling gewenst.quote:
Ik werd er op geattendeerd door Floortje, daarna keek ik op mijn telefoon, heel wat smsjes gemistquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Dank je! Tuuk. Ik keek vanmorgen naar Medi1 en toen werd er een fijne jaarwisseling gewenst.
Daar gaat drie-eenheid.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Hajko het volgende:
[..]
vader moeder kind heilige geest jwtzlf
Wat is het verband tussen die twee dingen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Post niet meer in dit topic, je gaat branden in den hel!!!
Geen idee, ben niet hoog opgeleid.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen die twee dingen.
MBO zeker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet hoog opgeleid.
Dat was al duidelijk ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet hoog opgeleid.
Hoe, wat en waarom dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Hajko het volgende:
[..]
Te druk voor het leven
Elke dag 4 uur reizen met de trein jwtzlf
Ik gok zn opleiding, want hij moet elke dag uit zeeland reizen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe, wat en waarom dan?
Je weet dat er een ban staat op het niet lezen van mijn topics hé?!!
naar?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik gok zn opleiding, want hij moet elke dag uit zeeland reizen.
Elke dag met de trein naar Tilburg sahbi. Rechten jwt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe, wat en waarom dan?
Je weet dat er een ban staat op het niet lezen van mijn topics hé?!!
Nice.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Hajko het volgende:
[..]
Elke dag met de trein naar Tilburg sahbi. Rechten jwt.
En ik heb al 6 à 7 bans op m'n naam staan onder verschillende account
Ik heb niet echt een originele meerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nice.
Wat is je originele dan?
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij ongelovig?
No problems hier.
msnk is agnost.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij ongelovig?
No problems hier.
Alle ongelovige zullen branden in de hel geen mobiele verbinding meer hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij ongelovig?
No problems hier.
Heb ik gelezen in de Thoraquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef Hajko het volgende:
[..]
Alle ongelovige zullen branden in de hel geen mobiele verbinding meer hebben
NEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef Hajko het volgende:
[..]
of fok!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef Hajko het volgende:
[..]
Dat heeft hij tig keer tegen mij gezegd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel zelf beter weet?
Oooh, gulum!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Hajko het volgende:
[..]
Devrim
Ik heb er nog eentje daarvoor maar die zeg ik niet. Die is te beschamend!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Hajko het volgende:
[..]
Devrim
Ik heb er nog eentje daarvoor maar die zeg ik niet. Die is te beschamend!
Goed man, dankje, lang niet gesproken!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef Hajko het volgende:
[..]
Iyidir. Leven is hard, maar ik overleef het wel.
Senden naber?
Ik ben lang undercover gegaan op het fok forumquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed man, dankje, lang niet gesproken!
How come?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ik ben lang undercover gegaan op het fok forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |