quote:
Erdogan stond eerst dik voor op Assange, macht van Twitter > macht van Facebook blijkt dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:53 schreef zarGon het volgende:
TIME's 2010 Person of the Year: Assagne op 1, Erdoğan op 2.
Hehe.
And again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again.quote:
Sie je jy moes wel laggen ^-^quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
And again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again, and again.
sympathie vote en terechtquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:53 schreef zarGon het volgende:
TIME's 2010 Person of the Year: Assagne op 1, Erdoğan op 2.
Hehe.
Dat is wel wat minder.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Prima, zit weer op FOK! he
En met jou?
Nice.quote:
Ook voor jou btwquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niemand opgemerkt.
Dank je! Tuuk. Ik keek vanmorgen naar Medi1 en toen werd er een fijne jaarwisseling gewenst.quote:
Ik werd er op geattendeerd door Floortje, daarna keek ik op mijn telefoon, heel wat smsjes gemistquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Dank je! Tuuk. Ik keek vanmorgen naar Medi1 en toen werd er een fijne jaarwisseling gewenst.
Daar gaat drie-eenheid.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Hajko het volgende:
[..]
vader moeder kind heilige geest jwtzlf
Wat is het verband tussen die twee dingen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Post niet meer in dit topic, je gaat branden in den hel!!!
Geen idee, ben niet hoog opgeleid.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen die twee dingen.
MBO zeker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet hoog opgeleid.
Dat was al duidelijk ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet hoog opgeleid.
Hoe, wat en waarom dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Hajko het volgende:
[..]
Te druk voor het leven
Elke dag 4 uur reizen met de trein jwtzlf
Ik gok zn opleiding, want hij moet elke dag uit zeeland reizen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe, wat en waarom dan?
Je weet dat er een ban staat op het niet lezen van mijn topics hé?!!
naar?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik gok zn opleiding, want hij moet elke dag uit zeeland reizen.
Elke dag met de trein naar Tilburg sahbi. Rechten jwt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe, wat en waarom dan?
Je weet dat er een ban staat op het niet lezen van mijn topics hé?!!
Nice.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Hajko het volgende:
[..]
Elke dag met de trein naar Tilburg sahbi. Rechten jwt.
En ik heb al 6 à 7 bans op m'n naam staan onder verschillende account
Ik heb niet echt een originele meerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nice.
Wat is je originele dan?
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij ongelovig?
No problems hier.
msnk is agnost.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij ongelovig?
No problems hier.
Alle ongelovige zullen branden in de hel geen mobiele verbinding meer hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij ongelovig?
No problems hier.
Heb ik gelezen in de Thoraquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef Hajko het volgende:
[..]
Alle ongelovige zullen branden in de hel geen mobiele verbinding meer hebben
NEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef Hajko het volgende:
[..]
of fok!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef Hajko het volgende:
[..]
Dat heeft hij tig keer tegen mij gezegd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel zelf beter weet?
Oooh, gulum!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Hajko het volgende:
[..]
Devrim
Ik heb er nog eentje daarvoor maar die zeg ik niet. Die is te beschamend!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Hajko het volgende:
[..]
Devrim
Ik heb er nog eentje daarvoor maar die zeg ik niet. Die is te beschamend!
Goed man, dankje, lang niet gesproken!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef Hajko het volgende:
[..]
Iyidir. Leven is hard, maar ik overleef het wel.
Senden naber?
Ik ben lang undercover gegaan op het fok forumquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed man, dankje, lang niet gesproken!
How come?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ik ben lang undercover gegaan op het fok forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |