Het volk is zo arm als maar kan. Als er ergens geld vandaan komt is het niet van de industrie. Overigens zijn die sancties er om het jullie te laten voelen. Niet voor de lol.quote:Op maandag 6 december 2010 19:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
He, ooit gehoord van economische sancties? Zelf dan houden we het hoofd boven water. Volgens de CIA World Factbook is de economie van Iran zelfs nog groter dan die van Turkije.
Het volk is zo arm als maar kan? Ooit in Iran geweest? De Iraanse industrie draait anders volle toeren.quote:Op maandag 6 december 2010 19:06 schreef Hajko het volgende:
Het volk is zo arm als maar kan. Als er ergens geld vandaan komt is het niet van de industrie. Overigens zijn die sancties er om het jullie te laten voelen. Niet voor de lol.
Prima toch. En dan nog één van de best geïntegreerde groepen hier. We worden in ieder geval niet gezien als 'stinkturken' die niet fatsoenlijk Nederlanders kunnen spreken.quote:Op maandag 6 december 2010 19:07 schreef Burakius het volgende:
Iraniërs in Nederland dan. De mannen zijn van God los en té gay aangekleed. Met maffe rare shitkapsels en gay kleding.
De Iraanse vrouwen zijn klaar voor de rode buurtjes in Adam zoals ze er bij rondlopen. En hun wenkbrauwen zijn altijd potloodstrepen.
Zeg dat maar tegen onze mercedessen en bmw's. Povere Iraniërquote:Op maandag 6 december 2010 19:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prima toch. En dan nog één van de best geïntegreerde groepen hier. We worden in ieder geval niet gezien als 'stinkturken' die niet fatsoenlijk Nederlanders kunnen spreken.
Welke, die oude 3 series en afgedankte mercedessen? Zorg eerst maar dat jullie die flats ontsnappen, in plaats van stoer te doen met bmw's.quote:Op maandag 6 december 2010 19:10 schreef Burakius het volgende:
Zeg dat maar tegen onze mercedessen en bmw's. Povere Iraniër
Het geld dat binnen de Iraanse economie stroomt, stroomt echt NIET terug naar de bevolking. Die blijft binnen de rijke elite...quote:Op maandag 6 december 2010 19:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het volk is zo arm als maar kan? Ooit in Iran geweest? De Iraanse industrie draait anders volle toeren.
Flats zijn 10x chiller dan een eengezinswoning. I should know, ik heb ze beide gehad.quote:Op maandag 6 december 2010 19:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke, die oude 3 series en afgedankte mercedessen? Zorg eerst maar dat jullie die flats ontsnappen, in plaats van stoer te doen met bmw's.
Wist je dat er mensen zijn die in sprookjes geloven?quote:Op maandag 6 december 2010 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wist je dat we hier een buurthuis hebben waar BURAK les geeft aan Iraniers aryamehr?!
In Iran ben je gebonden aan dat merk. Anderen komen er niet in.quote:Op maandag 6 december 2010 19:11 schreef AryaMehr het volgende:
Speciaal voor Hajko:
http://www.spitsnieuws.nl(...)aal_aan_de_auto.html
Bekijk het filmpje eens.
Ja. Wat is je punt?quote:Op maandag 6 december 2010 19:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wist je dat er mensen zijn die in sprookjes geloven?
Over welk merk heb je het?quote:Op maandag 6 december 2010 19:14 schreef Hajko het volgende:
In Iran ben je gebonden aan dat merk. Anderen komen er niet in.
Het is dus niet zo raar. Overigens is productie niet gelijk aan verkoop.
Boterham met kaas.quote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
Net lopen pompen, moet nog eten, ideeën?
Is dat niet een beetje zwaar zo laat in de avond?quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
Saai
Ik kan gewoon een dikke pasta maken, maar heb liever een lap vlees met eiwitten, maar heb ik niet in huis... Keuzes, keuzes..
Eetsmakelijk!quote:Op maandag 6 december 2010 22:34 schreef Rookert het volgende:
Pasta it isMet gele paprika, spekjes, champignons en pot pastasaus met olijven
Ik ga nog even niet slapen hoor
Je hebt er zelf ook gepost, dusquote:Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
@Wik
Jouw topic trok alleen gekken aan.
Waarom kom jij hier nog?quote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef AryaMehr het volgende:
Heeft er hier iemand weleens lamsballen gegeten?
Dalijk een shot in je fokkin kop modderfakker.quote:Op maandag 6 december 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is altijd mot met triggershot.
Trusten.
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 23:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is altijd mot met triggershot.
Trusten.
Begint seniel te worden.quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef Triggershot het volgende:
Erbakan: Erdogan onderdeel van Joods complot
quote:Op maandag 6 december 2010 23:13 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zal de admins even zeggen dat je een ban hebt.
:/quote:Op maandag 6 december 2010 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dalijk een shot in je fokkin kop modderfakker.
Hehe, geniaal.. : Mijn leerling is onderdeel van een joods complot.quote:
Hoe is dat eigenlijk? Marokkaan zijn? Is het zwaar?quote:Op maandag 6 december 2010 23:21 schreef Triggershot het volgende:
Neuh, gewoon een Marokkaanse nerd in de kelder van zijn ouders.
Mwuah, vergelijkbaar met verbannen en moeten vluchten uit eigen land.quote:Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk? Marokkaan zijn? Is het zwaar?
Hoe weet je dat? Ik bedoel, Marokkaan zijn is vandaag de dag niet echt een pretje.quote:Op maandag 6 december 2010 23:23 schreef Triggershot het volgende:
Mwuah, vergelijkbaar met verbannen en moeten vluchten uit eigen land.
Hoe weet ik wat, dat het vergelijkbaar is?quote:Op maandag 6 december 2010 23:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik bedoel, Marokkaan zijn is vandaag de dag niet echt een pretje.
Oh.quote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef Triggershot het volgende:
Hoe weet ik wat, dat het vergelijkbaar is?
Mwuah, ik ondervind er geen last van.
justitie functioneert kennelijk zo nu en danquote:Op maandag 6 december 2010 23:32 schreef AryaMehr het volgende:
Mijn rijbewijs is overigens afgepakt omdat ik met drank achter de stuur heb gezeten.
Niet zo slim he, hoeveel had je op?quote:Op maandag 6 december 2010 23:32 schreef AryaMehr het volgende:
Mijn rijbewijs is overigens afgepakt omdat ik met drank achter de stuur heb gezeten.
Whiskeysaus bij schapenvlees, lijkt me?quote:
Leert Neederlands, Halal-balletjee!quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:03 schreef zarGon het volgende:
Jaaaaa. Iets wat me maanden niet lukte met mijn externe harde schijf is vandaag gelukt! Lekker nerdig, but I dohon't cahare.
Jij bent ook vroeg wakker zeg! Hayirli sabahlaaar.
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wss sliep ik toen wel.Je was net te laat. Misschien beter ook.
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:03 schreef zarGon het volgende:
Jaaaaa. Iets wat me maanden niet lukte met mijn externe harde schijf is vandaag gelukt! Lekker nerdig, but I dohon't cahare.
Jij bent ook vroeg wakker zeg! Hayirli sabahlaaar.
HAHAHAH IK SLIEP AL OM HALF 11 TJAPPIE, WERD ALLEEN STEEDS WAKKER.quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAAHAHA MOEST JE NIET ZO LAAT GAAN SLAPEN KUT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |