abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89525498
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:37 schreef tjoptjop het volgende:
Ben ik wel benieuwd naar ja.
Ik ook, vandaar dat ik al in de eerste post om een onderbouwing vroeg.

Maar die gaan we nie krijgen nie....
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_89525573
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
6 jaar onderhoud is: twee keer de ketel na laten kijken, 1 keer de poort, en 1 keer zelf de buitenboel geschilderd (natuurlijk zelf, omdat dat kan). Moet een huurslaaf maar een keer om komen......
Brutaal vraagje... Wat heb je met die andere 17.500 euro gedaan? :+

Zeker in eigen zak gestoken.... o|O
pi_89526133
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 18:33 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ok, maar hoe ben je aan die 3k gekomen?
Ik heb er verstand van.
pi_89526210
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef Garagedeur het volgende:
Ik heb er verstand van.
Dan is NU het moment aangebroken dat te laten blijken. :Y

Post je onderbouwing maar. Gooi er gerust de meest ingewikkelde termen doorheen, van een beetje vaktaal zijn we hier echt niet vies. ^O^
pi_89527407
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:18 schreef Garagedeur het volgende:
Zoiets bijvoorbeeld:
http://www.funda.nl/koop/delft/huis-47827289-van-rijslaan-20/

Zie je trouwens die mooie keuken? ;)
Zo'n huis kost hier nog niet eens de helft _O-
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_89527535
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:29 schreef Garagedeur het volgende:

[..]

Ik heb geen onderhoudskosten. Ik woon antikraak.
Anti kraak huren _O_
I'll sing you a lullaby.
pi_89527679
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
6 jaar onderhoud is: twee keer de ketel na laten kijken, 1 keer de poort, en 1 keer zelf de buitenboel geschilderd (natuurlijk zelf, omdat dat kan). Moet een huurslaaf maar een keer om komen......
Feenstra komt hier ieder jaar de ketel checken, de afgelopen 5 jaar zijn ze drie keer langs geweest om de boel te repareren. Schilder is ook al twee keer langs geweest de afgelopen 10 jaar, laatst nog de voor en achterdeur opnieuw afgehangen. Dat soort dingetjes, binnenkort krijg ik zelfs een nieuwe badkamer en toilet, indien gewenst kun je tegen bijbetaling van de huur de boel laten 'pimpen' Oh ja..... heb ik je al verteld dat ik in het voorjaar een zonneboiler krijg.... gewoon omdat de verhuurder zo graag mee wil doen aan de klimaatdoelstellingen en onze overheid dat subsidieert. Tja..... als de kopers de kar van de economie niet meer trekken dan moeten de huurders het stokje maar even overnemen. Huren wtf ^O^
I'll sing you a lullaby.
pi_89527914
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:47 schreef xenobinol het volgende:
Feenstra komt hier ieder jaar de ketel checken, de afgelopen 5 jaar zijn ze drie keer langs geweest om de boel te repareren.
Dat heb je met WBV ketels....

quote:
Schilder is ook al twee keer langs geweest de afgelopen 10 jaar, laatst nog de voor en achterdeur opnieuw afgehangen. Dat soort dingetjes
Kun je allemaal zelf en kost vrijwel niets. In ieder geval geen rechtvaardiging voor 3000,- per jaar.

quote:
, binnenkort krijg ik zelfs een nieuwe badkamer en toilet, indien gewenst kun je tegen bijbetaling van de huur de boel laten 'pimpen'
Wat je tegen 'bijbetaling' kunt laten doen doet volstrekt niet terzake. Dat zou hetzelfde zijn als een koper zijn hypotheek om die reden verhoogd.

quote:
Oh ja..... heb ik je al verteld dat ik in het voorjaar een zonneboiler krijg.... gewoon omdat de verhuurder zo graag mee wil doen aan de klimaatdoelstellingen en onze overheid dat subsidieert. Tja..... als de kopers de kar van de economie niet meer trekken dan moeten de huurders het stokje maar even overnemen. Huren wtf ^O^
Zonneboiler.... :')
pi_89528231
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 19:47 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Feenstra komt hier ieder jaar de ketel checken, de afgelopen 5 jaar zijn ze drie keer langs geweest om de boel te repareren. Schilder is ook al twee keer langs geweest de afgelopen 10 jaar, laatst nog de voor en achterdeur opnieuw afgehangen. Dat soort dingetjes, binnenkort krijg ik zelfs een nieuwe badkamer en toilet, indien gewenst kun je tegen bijbetaling van de huur de boel laten 'pimpen' Oh ja..... heb ik je al verteld dat ik in het voorjaar een zonneboiler krijg.... gewoon omdat de verhuurder zo graag mee wil doen aan de klimaatdoelstellingen en onze overheid dat subsidieert. Tja..... als de kopers de kar van de economie niet meer trekken dan moeten de huurders het stokje maar even overnemen. Huren wtf ^O^
Zo zie je maar dat die huurders, huurtoeslag of geen huurtoeslag, welzeker het hart op de goede plaats hebben! ;)
pi_89528362
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:02 schreef Garagedeur het volgende:
Zo zie je maar dat die huurders, huurtoeslag of geen huurtoeslag, welzeker het hart op de goede plaats hebben! ;)
Dat ontkent ook niemand. Integendeel zelfs, elke maand een extra deel van je inkomen afstaan aan diegene die voor jou de hypotheek heeft afgesloten en het onderhoud doet getuigt van zeer grote liefde voor de medemens. Ik als koper ben wellicht wat egoïstischer en vind dat je zelf maar moet werken voor je geld.
pi_89528455
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Dat heb je met WBV ketels....

Klopt het is zooi :Y

quote:
Kun je allemaal zelf en kost vrijwel niets. In ieder geval geen rechtvaardiging voor 3000,- per jaar.

Klopt.... maar ik ben nu eenmaal lui en doe graag aan werkverschaffing.

quote:
Wat je tegen 'bijbetaling' kunt laten doen doet volstrekt niet terzake. Dat zou hetzelfde zijn als een koper zijn hypotheek om die reden verhoogd.

Maar een huurder betaald het in de vorm van een kleine huursverhoging.

quote:
Zonneboiler.... :')
Ja.... echt.... schijnt uiteindelijk iets goedkoper te zijn.
I'll sing you a lullaby.
pi_89528493
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Dat ontkent ook niemand. Integendeel zelfs, elke maand een extra deel van je inkomen afstaan aan diegene die voor jou de hypotheek heeft afgesloten en het onderhoud doet getuigt van zeer grote liefde voor de medemens. Ik als koper ben wellicht wat egoïstischer en vind dat je zelf maar moet werken voor je geld.
Jij werkt toch voornamelijk voor de bank :?
I'll sing you a lullaby.
pi_89528564
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:09 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Klopt het is zooi :Y
Dat komt omdat een WBV het liefst 25 jaar doet met ketel die 15 jaar mee hoort te gaan.

quote:
Klopt.... maar ik ben nu eenmaal lui en doe graag aan werkverschaffing.
Dat is je goed recht. Daar betaal je immers ook naar. Dan zou ik ook in mijn luie stoel blijven zitten.

quote:
Maar een huurder betaald het in de vorm van een kleine huursverhoging.
Een koper in hetzelfde geval in de vorm van een kleine verhoging van de maandlasten.

quote:
Ja.... echt.... schijnt uiteindelijk iets goedkoper te zijn.
Ik wil het gratis nog niet op mijn dak hebben. (Maar ik vind die 50,- euro per jaar die ik kan besparen dan ook niet opwegen tegen de vervuiling van het uiterlijk van mijn huis.)
pi_89528574
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 20:11 schreef xenobinol het volgende:

[..]

:o
pi_89528601
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:11 schreef xenobinol het volgende:
Hoe kom je daarbij?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens werk jij EN voor de bank van de verhuurder EN voor de verhuurder. ;-)
pi_89528646
Dubbel :P
pi_89528930
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:14 schreef Garagedeur het volgende:
Aangezien je nog steeds aanwezig bent....

Zou je zo vriendelijk willen zijn om hier nog even op te reageren?

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Dan is NU het moment aangebroken dat te laten blijken. :Y

Post je onderbouwing maar. Gooi er gerust de meest ingewikkelde termen doorheen, van een beetje vaktaal zijn we hier echt niet vies. ^O^
Edit: Tja, dan blijft het stil :o

[ Bericht 2% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 04-12-2010 20:41:23 ]
pi_89531480
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef Garagedeur het volgende:

[..]

Ik heb er verstand van.
Laat zien dan
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:09:32 #69
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_89532725
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:40 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zo'n huis kost hier nog niet eens de helft _O-
Delft is natuurlijk wel wat gewilder dan die Flevopolder van je.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:18:02 #70
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89533034
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:18 schreef Garagedeur het volgende:
Zoiets bijvoorbeeld:
http://www.funda.nl/koop/delft/huis-47827289-van-rijslaan-20/

Zie je trouwens die mooie keuken? ;)
Wat ik dan weer heel grappig vind:
Soort woonhuis: Herenhuis, tussenwoning.

Ja, wat is het nu? Een rijtjeshuis natuurlijk, kijk maar op Google Maps. Maar 384KK kun je daar moelijk voor vragen. Dus zetten we er ook herenhuis voor.
The End Times are wild
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:23:52 #71
43642 Bayswater
pi_89533230
Heeft 236 m2 grond en de grondprijs doet daar al 600-650 euro voor dit soort rijwoningen. Overigens wel overprijst, maar staat makelaar Bergklis bekend om.
Life lies a slow suicide
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:25:30 #72
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89533292
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:23 schreef Bayswater het volgende:
Heeft 236 m2 grond en de grondprijs doet daar al 600-650 euro voor dit soort rijwoningen. Overigens wel overprijst, maar staat makelaar Bergklis bekend om.
236m2 grond is toch maar gemiddeld, of nog lager? En zelfs met 650 euro m2 is dat dan 'maar' 172K
The End Times are wild
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:33:41 #73
43642 Bayswater
pi_89533562
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

236m2 grond is toch maar gemiddeld, of nog lager? En zelfs met 650 euro m2 is dat dan 'maar' 172K
236 m2 is veel hier voor een rijtjeshuis. Oppervlakte past meer bij een herenhuis maar die kosten dan al snel tusen de 4 en 6 ton, afhankelijk van de toestand. Het lijkt of dit huis zich daar, ten onrechte, onder wil scharen. Gaat dan om jaren 30 woningen altijd en dit is 70.
Life lies a slow suicide
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:36:43 #74
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89533672
Hier zijn de prijzen ook hoog, maar niet zó hoog. Zoiets zou hier (rijtjeshuis met kleine tuin en verouderde badkamer en keuken) zo'n 280K ofzo opbrengen.
The End Times are wild
pi_89533885
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:36 schreef LXIV het volgende:
Hier zijn de prijzen ook hoog, maar niet zó hoog. Zoiets zou hier (rijtjeshuis met kleine tuin en verouderde badkamer en keuken) zo'n 280K ofzo opbrengen.
Waar is 'hier'?

Een prijs van 200K a 220K lijkt me redelijker namelijk. (Zonder verouderde badkamer en keuken)
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:42:27 #76
43642 Bayswater
pi_89533936
Zijn zat gemeenten waar zo'n woning niet eens 2 ton doet en eerlijk gezegd is er in Delft voor dat geld ook heel wat beters te krijgen. Maar wat ik al zei Bergklis zet ze in de markt voor wat de verkoper wil. Hun taktiek is de woning binnenhalen en na verloop van tijd flink zakken.
Life lies a slow suicide
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:42:46 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89533956
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Waar is 'hier'?

Een prijs van 200K a 220K lijkt me redelijker namelijk. (Zonder verouderde badkamer en keuken)
Brabant. Maar het hangt er vanaf waar je zit natuurlijk. In Groningen of Zuid-Limburg heb je zoiets voor 150K
The End Times are wild
pi_89534004
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Brabant. Maar het hangt er vanaf waar je zit natuurlijk. In Groningen of Zuid-Limburg heb je zoiets voor 150K
Dat treft. Ik zit ook in Brabant. *O*

En wil nooit meer weg... ^O^
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:56:25 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89534476
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik ook niet.

Maar ook in Brabant heb je nogal wat verschillen. West-Brabant en de Peel zijn wat goedkoper, rondom 's-Hertogenbosch (daar woon ik) en Eindhoven is het weer duurder.
The End Times are wild
pi_89534768
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ook niet.

Maar ook in Brabant heb je nogal wat verschillen. West-Brabant en de Peel zijn wat goedkoper, rondom 's-Hertogenbosch (daar woon ik) en Eindhoven is het weer duurder.
Ik zit in een buitenwijk van Breda. Lekker makkelijk, zit binnen 1 minuut op de Rijksweg, en binnen 25 minuten in Rotterdam of België, en veel groen om me heen. Parkeerplaats zat (kom morgen maar langs met 20 auto's en je hebt allemaal je eigen plekje) en bovendien nog zeer rustig ook. (Ik weet bij wijze van spreken niet eens meer hoe een scooter klinkt.)

Dan maar in de volksmond 'reservebelg' geheten. I don't care. :D
pi_89534895
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:11 schreef Garagedeur het volgende:
Overigens, dan heb ik het alleen nog maar over de buitenkant. En nog niet eens over zaken als nieuwe keukens, badkamertjes en andere prullaria waar dames dol op zijn.
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:12 schreef Garagedeur het volgende:
Maar die nieuwe keuken betaal je toch echt zelf.
:?
maar goed ik begreep al dat het bedrag niet helemaal gebaseerd was voor een normale woning.
pi_89536436
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:07 schreef snabbi het volgende:
maar goed ik begreep al dat het bedrag niet helemaal gebaseerd was voor een normale woning.
In eerste instantie dacht ik ook dat hij uitging van een gemiddelde woning, maar tijdens het commentaar op zijn stelling heeft hij besloten om de lat wat hoger te leggen. Dus heeft hij een exorbitant dure woning uitgezocht om zijn stelling 'procentueel' gezien te kunnen verdedigen. Dat het zelfs voor zo'n woning niet gaat lukken blijkt wel uit het feit dat de onderbouwing nog steeds achterwege blijft.

Zelf huurt hij volgens eigen zeggen anti-kraak, dus de vraag in hoeverre hij inzicht heeft op de werkelijke onderhoudskosten word m.i. door zijn stilzwijgen ruimschoots beantwoord.
  zondag 5 december 2010 @ 04:47:47 #83
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_89542329
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik heb er wel een garage bijgebouwd. Telt dat ook?

Overigens zijn je stellingen volstrekt onzin. Je geeft blijk werkelijk niets te weten van huizenprijzen, laat staan de onderhoudskosten daarvan.
Door strengere hypotheekregelgeving van zowel banken, Nationale Hypotheek Garantie (NHG), als overheid staat de groep mensen die rond 33.000 euro verdient voortaan als huizenkoper buitenspel.

De mensen met een dergelijk inkomen kunnen straks 75.000 euro minder lenen om een huis te kopen. In plaats dus van te kunnen zoeken naar huizen tot 180.000 euro worden zij straks voor de schier onmogelijke taak gesteld een huis van maximaal 105.000 euro te vinden.

quote:
Cognitieve dissonantie

Het doel van de cognitieve dissonantie is om de tegenstrijdige opvattingen te verwijderen, om zodoende het ego te beschermen. Zouden we geen cognitieve dissonantie hebben, dan zullen we nooit tevreden zijn met een keuze en altijd blijven tobben over wat we moeten doen. Nadat we de knoop hebben doorgehakt bij een beslissing zorgt de cognitieve dissonantie ervoor dat we tevreden zijn met onze gemaakte keuze, en niet achteraf toch liever de andere keuze hadden gemaakt. Vooral bij belangrijke beslissingen die veel invloed hebben op je leven is de cognitieve dissonantie een waardevolle ‘valkuil’, denk hiervoor bijvoorbeeld aan het aanschaffen van een huis, of een relatie beginnen.
Je bent een open boek.......
  zondag 5 december 2010 @ 04:49:32 #84
pi_89542336
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Zal ook wel niet gebeuren. Je zit gevangen...
pi_89542867
quote:
Op zondag 5 december 2010 04:49 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

zondag 5 december 2010 @ 10:36:39 #86
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_89543703
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 14:09 schreef Garagedeur het volgende:

[..]

Exact. En als je ook nog eens een veeleisend wijf hebt, dan kun je daar gerust het dubbele van maken. :P
Jealousy is a bitch.....
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  zondag 5 december 2010 @ 10:39:00 #87
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_89543735
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 04:47 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Door strengere hypotheekregelgeving van zowel banken, Nationale Hypotheek Garantie (NHG), als overheid staat de groep mensen die rond 33.000 euro verdient voortaan als huizenkoper buitenspel.

De mensen met een dergelijk inkomen kunnen straks 75.000 euro minder lenen om een huis te kopen. In plaats dus van te kunnen zoeken naar huizen tot 180.000 euro worden zij straks voor de schier onmogelijke taak gesteld een huis van maximaal 105.000 euro te vinden.

[..]

Je bent een open boek.......
Jij bent echt een autist met je cognitieve dissonantie. Je kan alleen stukje nieuws knippen en plakken en als iemand het niet met je eens is reageer je met een stukje wikipedia....

Trouwens vind ik je usernaam niet terecht, je spamt alleen maar hier je eigen site. En dat siert je niet
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  zondag 5 december 2010 @ 11:16:45 #88
43642 Bayswater
pi_89544315
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 04:47 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

Zet je huurderbril eens af. NVM, Kadaster en de TU niet serieus nemen en plots De vereniging Eigen Huis wel die het hardst voor eigen parochie schreeuwt?
Bovenstaande hoge getallen zijn gebaseerd op koopsubsidie en startersleningen die al sinds april dit jaar niet meer worden afgegeven. De meest extreme situatie die er kan ontstaan is voor tweeverdieners met een gezamenlijk totaalinkomen van onder de 33.000 euro (En moeten dan allebei de helft daarvan verdienen, bestaat dat eigenlijk wel?) die van 147.000 naar 105.000 zakken. Bij een éénverdiener met een inkomen van 33.000 is dit van 157.000 naar 150.000 gegaan.

http://www.eigenhuis.nl/d(...)eekverstrekkingsnorm
Life lies a slow suicide
  zondag 5 december 2010 @ 11:21:08 #89
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89544400
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:16 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Zet je huurderbril eens af. NVM, Kadaster en de TU niet serieus nemen en plots De vereniging Eigen Huis wel die het hardst voor eigen parochie schreeuwt?
Bovenstaande hoge getallen zijn gebaseerd op koopsubsidie en startersleningen die al sinds april dit jaar niet meer worden afgegeven. De meest extreme situatie die er kan ontstaan is voor tweeverdieners met een gezamenlijk totaalinkomen van onder de 33.000 euro (En moeten dan allebei de helft daarvan verdienen, bestaat dat eigenlijk wel?) die van 147.000 naar 105.000 zakken. Bij een éénverdiener met een inkomen van 33.000 is dit van 157.000 naar 150.000 gegaan.

Het wordt inderdaad heftiger gebracht dan het uiteindelijk is. Maar hoe dan ook is het vermindering van de kreditering, en dat heeft in de Nederlandse huizenmarkt, die niet zozeer door vraag en aanbod (want de vraag is en blijft het aanbod overtreffen) gedreven wordt maar vooral wat er gemiddeld maximaal geleend kan worden, bepaald wordt, een negatief effect.
The End Times are wild
pi_89545710
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 04:49 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Yep. Maar godzijdank niet in een huurhuis. :D
pi_89546582
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 04:49 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
I'll sing you a lullaby.
  zondag 5 december 2010 @ 12:47:37 #92
43642 Bayswater
pi_89546673
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Die was grappiger.
Life lies a slow suicide
pi_89547426
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Geketend door de bank.... buk eens :')
I'll sing you a lullaby.
pi_89547610
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 13:11 schreef xenobinol het volgende:
Geketend door de bank.... buk eens :')
Hoe dat zo? Als ik vanmiddag mijn huis te koop zet voor het openstaande hypotheekbedrag ben ik hem voor de avond om is gegarandeerd kwijt. Maar al bied je me het dubbele van de huidige taxatie, dan nog blijf ik zitten waar ik zit. :W
pi_89548267
quote:
Op zondag 5 december 2010 13:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Hoe dat zo? Als ik vanmiddag mijn huis te koop zet voor het openstaande hypotheekbedrag ben ik hem voor de avond om is gegarandeerd kwijt.
Wedden van niet?
pi_89548328
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef Garagedeur het volgende:

[..]

Wedden van niet?
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:02 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ik had nog een vraag openstaan aan 'Garagedeur'.

Die stelde dit:

[..]

Waarop ik reageerde met:

[..]

En Garagedeur weer reageerde met:

[..]

En ik weer met:

[..]

Ik hoop dat Garagedeur alsnog de moeite wil nemen zijn eigen cijfers te onderbouwen.
Voor het geval je er overheen hebt gelezen :)

we helpen wel hoor

Hadden we nou gewed dat er vanzelfsprekend geen antwoord op kwam, of hadden we dat nou niet....?
pi_89552915
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:16 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Kan alleen maar zeggen dat het een goede zaak is. Mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden, zeker met al die tophypotheken. Daarnaast kan je natuurlijk ook gewoon geld zelf inbrengen en dan kom je wel op een hoger bedrag uit.
Overigens kan ik uit eigen ervaring zeggen dat een dergelijk bedrag je ook een prima woning kan opleveren in de randstad.
  zondag 5 december 2010 @ 17:23:24 #98
pi_89555650
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:39 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Jij bent echt een autist met je cognitieve dissonantie. Je kan alleen stukje nieuws knippen en plakken en als iemand het niet met je eens is reageer je met een stukje wikipedia....

Trouwens vind ik je usernaam niet terecht, je spamt alleen maar hier je eigen site. En dat siert je niet
confronterend hé :)
pi_89555904
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:23 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

een schaap zegt tenminste nog blèh.
pi_89556605
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:23 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Dat is eigenlijk de vraag aan jou.... :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')