Wat dacht je van de FBTOquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En zijn de leentokkies dus weer blij
die linkjes kun je weer wel plaatsen, hmmmmmzzzzquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:53 schreef xenobinol het volgende:
gelukkige leentokkies, kijk ze eens blij zijn, de kurken kunnen weer knallen![]()
[ afbeelding ]
Jip en de huurders kunnen weer wat langer wachten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En zijn de leentokkies dus weer blij
Indirect ik ook, want als het goed gaat met FBTO gaat het ook goed met een deel van mijn pensioenquote:
Ik wil leentokkies een hart onder de riem stekenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
die linkjes kun je weer wel plaatsen, hmmmmmzzzz
Je hebt wel een record, in de afgelopen 10 berichten van je zo ongeveer 8x het woord leentokkie gebruikt. Knap...quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik wil leentokkies een hart onder de riem steken
en nog steeds mijn vraag om wel pand verkocht is met een korting van 15% van de vragprijs negerendquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef inXs het volgende:
[..]
Je hebt wel een record, in de afgelopen 10 berichten van je zo ongeveer 8x het woord leentokkie gebruikt. Knap...
klinkt inderdaad als een hele normale verkoop, jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef xenobinol het volgende:
Waarom gelooft niemand mij op mijn woord![]()
Ik probeer gewoon de privacy te beschermen van iemand die in de schuldsanering zit
Huis was afbetaald en kwam bij het faillissement in handen van de curator, deze heeft het dus flink onder de 'marktprijs' verkocht omdat het al heel erg lang te koop stond. Kennelijk wilde de curator zelf ook wel eens betaald krijgen![]()
Je kan zo de politiek in. Zo af en toe relevante info vergeten te vermelden terwijl je weet eerst schreeuwend iets suggereert.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef xenobinol het volgende:
Waarom gelooft niemand mij op mijn woord![]()
Ik probeer gewoon de privacy te beschermen van iemand die in de schuldsanering zit
Huis was afbetaald en kwam bij het faillissement in handen van de curator, deze heeft het dus flink onder de 'marktprijs' verkocht omdat het al heel erg lang te koop stond. Kennelijk wilde de curator zelf ook wel eens betaald krijgen![]()
Nu doe je net alsof ze iets niet krijgen wat hen wel toebehoord.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:56 schreef xenobinol het volgende:
Ik verwacht een toename van het aantal gedwongen verkopen, dus het is vrij relevante zaak
Vrienden van mij hadden ook een bod gedaan, helaas 5k te weinig. Nu is dit koopje hen door de neus geboord![]()
Ze hebben geboden wat het hen waard was, kennelijk was er een 'greater fool' die er nog meer geld voor over hadquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:01 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ze iets niet krijgen wat hen wel toebehoord.
Dan hadden ze gewoon moeten bieden wat ze er voor over hebben. Zit je dan te laag, dan is het gewoon prima dat iemand anders er gaat wonen.
inderdaad, een paar percent meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze hebben geboden wat het hen waard was, kennelijk was er een 'greater fool' die er nog meer geld voor over had
Ze baalden 5 minuten, om vervolgens weer gewoon door te gaan met hun leven. Je kan jezelf wel de illusie voorspiegelen dat het een unieke kans was maar geldt dat eigenlijk niet voor elke kans? Je kan het bagatelliseren en roepen dat het een paar procenten zijn, maar je moet een grens trekken. Juist doordat er leenkampioenen waren die iedere keer maar weer een 'paar' procentjes extra gingen lenen is de zeepbel tot mythische proporties gegroeid.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
inderdaad, een paar percent meer
En zeg eens eerlijk: hoe vonden je vrienden dat? Stonden ze te juigen?
inderdaad, een paar procent is het verschil tussen goede deal en een zeepbel tot mytische proporties. Zeg maar Griekse tragediequote:Op vrijdag 3 december 2010 17:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze baalden 5 minuten, om vervolgens weer gewoon door te gaan met hun leven. Je kan jezelf wel de illusie voorspiegelen dat het een unieke kans was maar geldt dat eigenlijk niet voor elke kans? Je kan het bagatelliseren en roepen dat het een paar procenten zijn, maar je moet een grens trekken. Juist doordat er leenkampioenen waren die iedere keer maar weer een 'paar' procentjes extra gingen lenen is de zeepbel tot mythische proporties gegroeid.
Sommige wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:52 schreef Istrilyin het volgende:
Precies. Een kans weggooien, daar kom je veel makkelijker overheen dan geld weggooien.
Exact Het spreekwoord is 'Wie niet waagt, die niet wint', en niet (zoals sommigen hier van mening zijn) 'Wie niet klaagt, die niet wint'.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:49 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Sommige wel.
Als je nooit een risico neemt of je hart volgt gaat er ook weinig mis toch?
Het zijn allemaal helden die leentokkies, zoveel ballen ze van de bank geleend hebbenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Exact Het spreekwoord is 'Wie niet waagt, die niet wint', en niet (zoals sommigen hier van mening zijn) 'Wie niet klaagt, die niet wint'.
Valt wel mee, ik vind elke maand je geld over de schutting gooien veel moediger hoor...quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het zijn allemaal helden die leentokkies, zoveel ballen ze van de bank geleend hebben![]()
Toegegeven het is moedig, dom..... maar moedig
Of de onzekerheid of je wel of niet in je subsidiewoning mag blijven wonen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik vind elke maand je geld over de schutting gooien veel moediger hoor...
Ik ben bullish wat betreft de huurmarkt, huren heeft een gouden toekomstquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:54 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Of de onzekerheid of je wel of niet in je subsidiewoning mag blijven wonen?
Die mening delen de verhuurders met je.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ben bullish wat betreft de huurmarkt, huren heeft een gouden toekomst
Dus het wordt duurder?!?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als ik het op zijn Duits uitspreek klinkt het nog geloofwaardig ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ja, vanuit jouw standpunt geef ik je helemaal gelijk hoor! Daarom vind ik het ook onzin om van 'huurkneuzen' of 'leentokkies' te spreken, want het is gewoon helemaal je eigen keuze om te kopen danwel te huren, en je kiest wat het beste bij jouw eigen situatie past.quote:Op zaterdag 4 december 2010 08:41 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb net mijn eerste huis gekocht. Keuze genoeg, 15% onder de vraagprijs uitgekomen, ruim binnen budget. Hypotheek op basis van alleen míjn salaris en dat gaat prima. Houdt niet veel over, maar dat hoeft ook even niet. Als straks het salaris van mijn vriendin er bij komt houden we wel weer lekker over.
Uiteraard volg ik dit topic al sinds ik er over begon te denken om een huis te kopen, en ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er (zeker door de "huurkneuzen") in de discussie een paar elementen achterwege worden gelaten. Tuurlijk, dat maakt de discussie wel makkelijker, maar niet helemaal eerlijk.
Ik (voormalig huurkneus) moest groter gaan wonen. Ik huurde in de vrije sector (want teveel salaris om hier in de buurt in aanmerking te komen voor wat anders) niet al te ver van het centrum vandaan. Een 2-kamer appartement met tuin, meer dan ruim genoeg voor mij alleen. Maar goed, vriendin+kind komen hier naartoe, dus het moest groter. En ik was de dronken studenten om 4.30 uur 's nachts voor mijn deur ook wel aardig zat. Leuk als je zelf elke do-vr-za gaat stappen, maar dat nette salaris komt niet uit de lucht vallen, ik moet om 6 uur op.
Goed. Tijd om de opties te bekijken. Ik kan het hele proces uitschrijven, maar waar het op neer kwam was dat ik voor het soort huis in het soort buurt dat ik voor ogen had kon kiezen uit:
Huren: ~1300 per maand ex GWL
Kopen: ~1100 aan hypotheek en vaste lasten ex GWL
Tja. Dan heb je natuurlijk nog wat onderhoud, dus in totaal liggen de prijzen niet zo ver uit elkaar. Het verschil is dat ik die 1100 van kopen deels van de staat terug krijg (HRA) terwijl ik bij huren geen huursubsidie krijg. Maar goed, misschien verdwijnt de HRA, dus de huur-voorstandenders mogen het buiten beschouwing laten als ze willen.
Van die 1100 gaat elke maand een deel in waarde opbouw zitten, terwijl die 1300 per maand gewoon over het muurtje gaat. Zie ik nooit meer terug. Daarnaast heb ik maar een énkel huurhuis gezien dat aan mijn wensen voldoet. Hetzelfde gold voor de koopwoningen, met als grote verschil dat ik die koopwoning nu aan mijn wensen aan het aanpassen ben. Nieuwe badkamer, keuken, iets andere indeling, enz enz.
Tja, met huren ben je flexibeler. Ik ben in de afgelopen 15 jaar (sinds mijn 17e toen ik ging studeren) 3 keer verhuisd. Maar nu komen mijn vriendin en haar zoontje er bij wonen en we willen graag dat hij zijn school rustig af kan maken. Ook wat betreft werk mik ik op de komende 10 jaar, bewust op aangestuurd. Dus flexibiliteit? Even niet zo belangrijk.
Tja, dan de hele discussie over waardestijging of daling. Het zal mij mijn reet roesten eerlijk gezegd. Ik ga er niet van uit dat ik het huis met winst moet verkopen, ik ga er van uit dat ik na 30 jaar (als ik met pensioen ga, waar ik óók zelf voor spaar) zo min mogelijk woonlasten heb.
Als het huis in die tussentijd in waarde stijgt, prima. Zo niet, ook prima.
Wat voor mij het belangrijkste is, is dat ik kan wonen waar en hoe ik wil met de vrijheid te doen en laten wat ik wil. Na 13 jaar huren voelde mijn huurcontract als een gevangenis. Teveel regeltjes en "magniets".
Ik begrijp je redenen om te kopen. Ik hoop voor je echter dat het samenwonen goed gaat, aangezien dat toch een zware belasting voor je relatie kan zijn en je het 2de inkomen hard nodig hebt om "lekker" te kunnen leven. Tevens hoop ik ook dat je niet werkloos raakt aangezien je nu maar net de touwtjes aan elkaar kunt knopen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 08:41 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb net mijn eerste huis gekocht. Keuze genoeg, 15% onder de vraagprijs uitgekomen, ruim binnen budget. Hypotheek op basis van alleen míjn salaris en dat gaat prima. Houdt niet veel over, maar dat hoeft ook even niet. Als straks het salaris van mijn vriendin er bij komt houden we wel weer lekker over.
Uiteraard volg ik dit topic al sinds ik er over begon te denken om een huis te kopen, en ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er (zeker door de "huurkneuzen") in de discussie een paar elementen achterwege worden gelaten. Tuurlijk, dat maakt de discussie wel makkelijker, maar niet helemaal eerlijk.
Ik (voormalig huurkneus) moest groter gaan wonen. Ik huurde in de vrije sector (want teveel salaris om hier in de buurt in aanmerking te komen voor wat anders) niet al te ver van het centrum vandaan. Een 2-kamer appartement met tuin, meer dan ruim genoeg voor mij alleen. Maar goed, vriendin+kind komen hier naartoe, dus het moest groter. En ik was de dronken studenten om 4.30 uur 's nachts voor mijn deur ook wel aardig zat. Leuk als je zelf elke do-vr-za gaat stappen, maar dat nette salaris komt niet uit de lucht vallen, ik moet om 6 uur op.
Goed. Tijd om de opties te bekijken. Ik kan het hele proces uitschrijven, maar waar het op neer kwam was dat ik voor het soort huis in het soort buurt dat ik voor ogen had kon kiezen uit:
Huren: ~1300 per maand ex GWL
Kopen: ~1100 aan hypotheek en vaste lasten ex GWL
Tja. Dan heb je natuurlijk nog wat onderhoud, dus in totaal liggen de prijzen niet zo ver uit elkaar. Het verschil is dat ik die 1100 van kopen deels van de staat terug krijg (HRA) terwijl ik bij huren geen huursubsidie krijg. Maar goed, misschien verdwijnt de HRA, dus de huur-voorstandenders mogen het buiten beschouwing laten als ze willen.
Van die 1100 gaat elke maand een deel in waarde opbouw zitten, terwijl die 1300 per maand gewoon over het muurtje gaat. Zie ik nooit meer terug. Daarnaast heb ik maar een énkel huurhuis gezien dat aan mijn wensen voldoet. Hetzelfde gold voor de koopwoningen, met als grote verschil dat ik die koopwoning nu aan mijn wensen aan het aanpassen ben. Nieuwe badkamer, keuken, iets andere indeling, enz enz.
Tja, met huren ben je flexibeler. Ik ben in de afgelopen 15 jaar (sinds mijn 17e toen ik ging studeren) 3 keer verhuisd. Maar nu komen mijn vriendin en haar zoontje er bij wonen en we willen graag dat hij zijn school rustig af kan maken. Ook wat betreft werk mik ik op de komende 10 jaar, bewust op aangestuurd. Dus flexibiliteit? Even niet zo belangrijk.
Tja, dan de hele discussie over waardestijging of daling. Het zal mij mijn reet roesten eerlijk gezegd. Ik ga er niet van uit dat ik het huis met winst moet verkopen, ik ga er van uit dat ik na 30 jaar (als ik met pensioen ga, waar ik óók zelf voor spaar) zo min mogelijk woonlasten heb.
Als het huis in die tussentijd in waarde stijgt, prima. Zo niet, ook prima.
Wat voor mij het belangrijkste is, is dat ik kan wonen waar en hoe ik wil met de vrijheid te doen en laten wat ik wil. Na 13 jaar huren voelde mijn huurcontract als een gevangenis. Teveel regeltjes en "magniets".
Dat het samenwonen goed gaat hoop ik uiteraard ook, maar niet vanwege geld o.i.d. Mijn vriendin verhuist vanuit Tsjechië en ik ben er vanuit gegaan dat ze (het) de eerste jaar (jaren) geen werk heeft. Ik heb liever dat ze zich concentreert op het leren van de taal, cultuur en haar zoontje helpt met dezelfde dingen. Het tweede inkomen hebben we niet nodig, maar maakt het verschil tussen alleen mijn auto of een tweede auto er bij, een vakantie van een weekje naar Frankrijk of twee weken naar Italië, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:44 schreef Startertjes het volgende:
Ik begrijp je redenen om te kopen. Ik hoop voor je echter dat het samenwonen goed gaat, aangezien dat toch een zware belasting voor je relatie kan zijn en je het 2de inkomen hard nodig hebt om "lekker" te kunnen leven.
Nou nou... "net aan elkaar knopen" is wel een flinke aanname/verdraaiing van wat ik schreefquote:Tevens hoop ik ook dat je niet werkloos raakt aangezien je nu maar net de touwtjes aan elkaar kunt knopen.
De énige reden dat starters uberhaupt in dit huis willen wonen is dezelfde reden die ik had: Ze kunnen niet meer betalen en willen of kunnen niet 2 1/5 jaar wachten op de wachtlijst van de sociale sector. De huurhuizen in een stad zijn allemaal zonder uitzondering zwaar overpriced en achterlijk klein. Ze komen hier echt niet wonen omdat ze zo graag in een krap appartementje willen zitten dat net zoveel kost als een eensgezins sociale huurwoning.quote:Je moet wel begrijpen dat veel starters juist op zoek zijn naar het appartement wat jij juist wil verlaten; dus dicht bij het centrum van een grote stad. Dit segment stroomde in het verleden na een aantal jaar altijd door naar een grotere woning, met tuin, etc.
Ook dat vind ik weer zo'n overdreven stelling. Het hangt van de situatie af. Het is nooit zo dat a+b=c. Er zijn zoveel factoren die meespelen, ook in mijn geval. Tuurlijk, er zijn situaties waarin het simpelweg overstandig is om te kopen. Maar er zijn nét zoveel situaties waarin het onverstandig is om te blijven huren.quote:En deze groep moet nu juist NIET kopen aangezien ze over een paar jaar met een enorme resschuld opgezadeld zullen zitten. Wie een woning koopt waar hij/zij als het moet minstens 15 jaar kan wonen op 1 inkomen kan nu gerust kopen, zo niet dan rustig blijven huren de komende jaren.
Kopers gunnen elkaar nu eenmaal het beste. Dat een andere groep de kopers het licht in de ogen niet gunt doet daar niets aan af.quote:
Dat kopers elkaar een dikke koopsom gunnen is de afgelopen 20 jaar wel geblekenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kopers gunnen elkaar nu eenmaal het beste. Dat een andere groep de kopers het licht in de ogen niet gunt doet daar niets aan af.
mogelijk, maar de mensen die de laatste vijf jaar een woning hebben gekocht, en nu willen verkassen naar een nieuwbouwwoning, die hebben minstens de kosten koper van de oude woning aan de broek en soms veel meer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:12 schreef Istrilyin het volgende:
Whuzz, er zijn leentokkies maar ook mensen die terecht een woning kopen. Als je 15% van de prijs afgechopt hebt en er 30 jaar gaat wonen, dan is de kans groot dat je een goede deal hebt. Dus van harte!
"De prijs"quote:Whuzz, er zijn leentokkies maar ook mensen die terecht een woning kopen. Als je 15% van de prijs afgechopt hebt en er 30 jaar gaat wonen, dan is de kans groot dat je een goede deal hebt. Dus van harte!
Kan ik hem niet gewoon huren van je?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:58 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
"De prijs"
Ik snap de strekking van je verhaal, maar het gaat er uiteindelijk gewoon om wat je betaalt, en niet wat de prijs eerst was.
Ik heb hier ook een mooie salontafel staan. Stond te koop voor een paar ton, maar speciaal voor jou geef ik een goede kerstkorting: voor 10k mag je hem komen halen.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kan ik hem niet gewoon huren van je?
Ik heb een voormalige huurwoning gekocht, als eerste de ketel eruit gedonderd, een goedkoop woningbouw keteltje dat vaak stoort en veel verbruikt en niet lekker regelt. Meteen een fatsoenlijke erin gezet. En mocht er wat mee zijn kan ik ook iemand bellen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mogelijk, maar de mensen die de laatste vijf jaar een woning hebben gekocht, en nu willen verkassen naar een nieuwbouwwoning, die hebben minstens de kosten koper van de oude woning aan de broek en soms veel meer.
Men vroeg mij gisteren of ik niet weer een woning wilde kopen, ik zeg nee sorry, ik woon prima
Gisteren was de ketel stuk en dan bel ik iemand die het komt maken, volgend jaar wordt de hut geschilderd enz
Ik geloof niet dat de woningmarkt weer aantrekt, de krimp zet door in heel Nederland, of de ECB moet fors gaan geldprinten , dan is het anders, maar dan gaat de rente door de roof
En nog 7 jaar en dan ga ik uit Nederland weg
Het punt is juist dat het onderhoud e.d. helemaal niet in de huurprijs verwoven zitten, want door de maximale huurstijging van de afgelopen 30? jaar, zijn die huurprijzen ver onder de kostprijs (plus 5% over het kapitaal dat de woning is).quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:34 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Ik heb een voormalige huurwoning gekocht, als eerste de ketel eruit gedonderd, een goedkoop woningbouw keteltje dat vaak stoort en veel verbruikt en niet lekker regelt. Meteen een fatsoenlijke erin gezet. En mocht er wat mee zijn kan ik ook iemand bellen...
Volgend jaar wordt ook mijn huis geschilderd, door wie en hoe bepaal ik helemaal zelf. Ipv dat het in een huurprijs verwoven zit en ik geen invloed op het eind resultaat heb.
3K per jaar, dat is 250 euro per maand. Dat is voor veel mensen met huursubsidie al hetgeen ze netto kwijt zijn aan de complete huur!quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:48 schreef Garagedeur het volgende:
Voor onderhoud (inclusief noodzakelijke "woningverbeteringen") moet je als koper toch minimaal zo'n 3K per jaar reserveren. Als je dat niet doet eindig je uiteindelijk in net zo'n uitgewoond, onverkoopbaar hol als de gemiddelde babyboomer.
Als huurder hoeft dat natuurlijk niet, maar moet je wel genoegen nemen met een gemiddeld lagere kwaliteit van de faciliteiten.
Dat geldt alleen als je al langere tijd dezelfde woning huurt. En juist dan is het beter te kopen want het huren ging toch om de vrijheid????quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het punt is juist dat het onderhoud e.d. helemaal niet in de huurprijs verwoven zitten, want door de maximale huurstijging van de afgelopen 30? jaar, zijn die huurprijzen ver onder de kostprijs (plus 5% over het kapitaal dat de woning is).
Het gros van de huurders in Nederland woont in een eengezinswoning van ca. 200.000 euro marktwaarde voor zo'n 400-500 euro per maand.
Alleen al aan rente, WOZ, verzekeringen en -lange termijn- onderhoud kost het gekocht bewonen van zo'n huis zeker 1000 euro per maand. Je woont dus voor de helft en hebt het onderhoud derhalve gratis.
Nee, iemand met een inkomen van 1500 euro oid huurt niet scheef in een woning van 500 euro. Maar het gros van de huizen in Nederland is of van een wbs, of gebonden aan de maximale huurprijsstijging.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:02 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als je al langere tijd dezelfde woning huurt. En juist dan is het beter te kopen want het huren ging toch om de vrijheid????
Overigens ga jij ervan uit dat iedereen scheefhuurt.
Exact. En als je ook nog eens een veeleisend wijf hebt, dan kun je daar gerust het dubbele van maken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
3K per jaar, dat is 250 euro per maand. Dat is voor veel mensen met huursubsidie al hetgeen ze netto kwijt zijn aan de complete huur!
Ik doe mijn best hoor, echt waar. Maar ik zou niet weten waar ik de komende jaren elke 10 jaar 30.000 euro aan kwijt zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:48 schreef Garagedeur het volgende:
Voor onderhoud (inclusief noodzakelijke "woningverbeteringen") moet je als koper toch minimaal zo'n 3K per jaar reserveren. Als je dat niet doet eindig je uiteindelijk in net zo'n uitgewoond, onverkoopbaar hol als de gemiddelde babyboomer.
Als huurder hoeft dat natuurlijk niet, maar moet je wel genoegen nemen met een gemiddeld lagere kwaliteit van de faciliteiten.
Daar kom je nog wel achter.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik doe mijn best hoor, echt waar. Maar ik zou niet weten waar ik de komende jaren elke 10 jaar 30.000 euro aan kwijt zou moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |