Wat dacht je van de FBTOquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En zijn de leentokkies dus weer blij
die linkjes kun je weer wel plaatsen, hmmmmmzzzzquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:53 schreef xenobinol het volgende:
gelukkige leentokkies, kijk ze eens blij zijn, de kurken kunnen weer knallen![]()
[ afbeelding ]
Jip en de huurders kunnen weer wat langer wachten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En zijn de leentokkies dus weer blij
Indirect ik ook, want als het goed gaat met FBTO gaat het ook goed met een deel van mijn pensioenquote:
Ik wil leentokkies een hart onder de riem stekenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
die linkjes kun je weer wel plaatsen, hmmmmmzzzz
Je hebt wel een record, in de afgelopen 10 berichten van je zo ongeveer 8x het woord leentokkie gebruikt. Knap...quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik wil leentokkies een hart onder de riem steken
en nog steeds mijn vraag om wel pand verkocht is met een korting van 15% van de vragprijs negerendquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef inXs het volgende:
[..]
Je hebt wel een record, in de afgelopen 10 berichten van je zo ongeveer 8x het woord leentokkie gebruikt. Knap...
klinkt inderdaad als een hele normale verkoop, jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef xenobinol het volgende:
Waarom gelooft niemand mij op mijn woord![]()
Ik probeer gewoon de privacy te beschermen van iemand die in de schuldsanering zit
Huis was afbetaald en kwam bij het faillissement in handen van de curator, deze heeft het dus flink onder de 'marktprijs' verkocht omdat het al heel erg lang te koop stond. Kennelijk wilde de curator zelf ook wel eens betaald krijgen![]()
Je kan zo de politiek in. Zo af en toe relevante info vergeten te vermelden terwijl je weet eerst schreeuwend iets suggereert.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef xenobinol het volgende:
Waarom gelooft niemand mij op mijn woord![]()
Ik probeer gewoon de privacy te beschermen van iemand die in de schuldsanering zit
Huis was afbetaald en kwam bij het faillissement in handen van de curator, deze heeft het dus flink onder de 'marktprijs' verkocht omdat het al heel erg lang te koop stond. Kennelijk wilde de curator zelf ook wel eens betaald krijgen![]()
Nu doe je net alsof ze iets niet krijgen wat hen wel toebehoord.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:56 schreef xenobinol het volgende:
Ik verwacht een toename van het aantal gedwongen verkopen, dus het is vrij relevante zaak
Vrienden van mij hadden ook een bod gedaan, helaas 5k te weinig. Nu is dit koopje hen door de neus geboord![]()
Ze hebben geboden wat het hen waard was, kennelijk was er een 'greater fool' die er nog meer geld voor over hadquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:01 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ze iets niet krijgen wat hen wel toebehoord.
Dan hadden ze gewoon moeten bieden wat ze er voor over hebben. Zit je dan te laag, dan is het gewoon prima dat iemand anders er gaat wonen.
inderdaad, een paar percent meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze hebben geboden wat het hen waard was, kennelijk was er een 'greater fool' die er nog meer geld voor over had
Ze baalden 5 minuten, om vervolgens weer gewoon door te gaan met hun leven. Je kan jezelf wel de illusie voorspiegelen dat het een unieke kans was maar geldt dat eigenlijk niet voor elke kans? Je kan het bagatelliseren en roepen dat het een paar procenten zijn, maar je moet een grens trekken. Juist doordat er leenkampioenen waren die iedere keer maar weer een 'paar' procentjes extra gingen lenen is de zeepbel tot mythische proporties gegroeid.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
inderdaad, een paar percent meer
En zeg eens eerlijk: hoe vonden je vrienden dat? Stonden ze te juigen?
inderdaad, een paar procent is het verschil tussen goede deal en een zeepbel tot mytische proporties. Zeg maar Griekse tragediequote:Op vrijdag 3 december 2010 17:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze baalden 5 minuten, om vervolgens weer gewoon door te gaan met hun leven. Je kan jezelf wel de illusie voorspiegelen dat het een unieke kans was maar geldt dat eigenlijk niet voor elke kans? Je kan het bagatelliseren en roepen dat het een paar procenten zijn, maar je moet een grens trekken. Juist doordat er leenkampioenen waren die iedere keer maar weer een 'paar' procentjes extra gingen lenen is de zeepbel tot mythische proporties gegroeid.
Sommige wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:52 schreef Istrilyin het volgende:
Precies. Een kans weggooien, daar kom je veel makkelijker overheen dan geld weggooien.
Exact Het spreekwoord is 'Wie niet waagt, die niet wint', en niet (zoals sommigen hier van mening zijn) 'Wie niet klaagt, die niet wint'.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:49 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Sommige wel.
Als je nooit een risico neemt of je hart volgt gaat er ook weinig mis toch?
Het zijn allemaal helden die leentokkies, zoveel ballen ze van de bank geleend hebbenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Exact Het spreekwoord is 'Wie niet waagt, die niet wint', en niet (zoals sommigen hier van mening zijn) 'Wie niet klaagt, die niet wint'.
Valt wel mee, ik vind elke maand je geld over de schutting gooien veel moediger hoor...quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het zijn allemaal helden die leentokkies, zoveel ballen ze van de bank geleend hebben![]()
Toegegeven het is moedig, dom..... maar moedig
Of de onzekerheid of je wel of niet in je subsidiewoning mag blijven wonen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik vind elke maand je geld over de schutting gooien veel moediger hoor...
Ik ben bullish wat betreft de huurmarkt, huren heeft een gouden toekomstquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:54 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Of de onzekerheid of je wel of niet in je subsidiewoning mag blijven wonen?
Die mening delen de verhuurders met je.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ben bullish wat betreft de huurmarkt, huren heeft een gouden toekomst
Dus het wordt duurder?!?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ben bullish wat betreft de huurmarkt, huren heeft een gouden toekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |