quote:Vonkenboer's verbouw en babykamertopic part I
whehe, en als het condoom nou gescheurd is?quote:Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Owhneeeh, zo snel waren we niet van plan om kinderen te nemen
Ooit van dubbele veiligheid gehoord?quote:Op zondag 26 december 2010 22:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
whehe, en als het condoom nou gescheurd is?![]()
juh .. maar better safe than sorry en aan geheelonthouding doenquote:Op maandag 27 december 2010 00:27 schreef klipper het volgende:
[..]
Ooit van dubbele veiligheid gehoord?
Hij aan het condoom en zij aan de pil!!!
Bestaat er natuurlijk altijd nog de mogelijkheid van een morningafter pil.
ook eenquote:
Whoh, wat spetterd en knapt aardigquote:Op maandag 27 december 2010 01:45 schreef bartos het volgende:
aangezien er ook een meterkast topic is vind je dit vast ook wel leuk vonkenboer
http://www.planeeths.nl/video/stroomkast_aangereden
Kinderen neem je; het is toch (in 9 vd 10 gevallen) echt een eigen beslissing om ze te nemenquote:Op maandag 27 december 2010 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
juh .. maar better safe than sorry en aan geheelonthouding doen![]()
btw Vonkenboer .. even uit het hart van een moeder: kinderen neem je niet .. die krijg je
It wasn't mequote:
neequote:Op maandag 27 december 2010 12:16 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kinderen neem je; het is toch (in 9 vd 10 gevallen) echt een eigen beslissing om ze te nemen
Gelukkig zijn mijn vriendin en ik daar nog lang niet aan toequote:Op maandag 27 december 2010 12:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
neeje krijgt ze. Het is namelijk niet elk stel gegund om via de natuurlijke weg kinderen te krijgen. Daarom is het een geschenk als je ze mág ontvangen ...
Dan ben je 2 modjes kwijtquote:Op maandag 27 december 2010 12:32 schreef DJMO het volgende:
je kan K&W in de tt beter vervangen door [OUD] SC
quote:Op maandag 27 december 2010 12:47 schreef DJMO het volgende:
dan spring ik wel in tot er vervanging is
niet goed?quote:
Ehmmm... zullen we dat maar niet doenquote:Op maandag 27 december 2010 12:32 schreef DJMO het volgende:
je kan K&W in de tt beter vervangen door [OUD] SC
je bent niet te oud, wel bejaard als je vader wordtquote:Op maandag 27 december 2010 12:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ehmmm... zullen we dat maar niet doen
Ik ben toch stiekem met mijn 25 jaar toch niet al te oud ?
Puh !quote:Op maandag 27 december 2010 12:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bent niet te oud, wel bejaard als je vader wordt
Owhjah, de kleine was toch jarig ? Gefeliciteerd !quote:Op maandag 27 december 2010 13:03 schreef DJMO het volgende:
ik ga zo een taart bakken .. en een cake .. kaarsjes opzoeken etc ..
eerst de afwas opruimen(die gelukkig al gedaan was door m'n man vanmorgen toen ik om half elf een keer m'n nest uit kwam rollen)
Peuter is toch een kind tussen de 1 en 4 jaar ?quote:Op maandag 27 december 2010 13:07 schreef DJMO het volgende:
morgendan heb ik officieel een peuter in huis en geen dreumes meer
Nope vandaar bovenstaande tekstquote:Op maandag 27 december 2010 14:49 schreef Vonkenboer het volgende:
Volgens mij ben ik in de minderheid vandaag
Maar MI-etje ? Jij hebt toch ook geen kids ?
Daar waren we ondertussen ook achter gekomen, anders wist je inderdaad dat je ze krijgt en niet neemt.quote:Op maandag 27 december 2010 14:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik weiger, gelukkig heb ik er ook gewoon geen verstand van
Einde discussie bij dezequote:Op maandag 27 december 2010 21:40 schreef klipper het volgende:
[..]
Daar waren we ondertussen ook achter gekomen, anders wist je inderdaad dat je ze krijgt en niet neemt.
Je kunt hooguit beslissen van nu nog niet, maar wie weet blijkt achteraf dat dat helemaal niet nodig was omdat je ze niet kunt krijgen, wat dat betreft weet je nu nog geeneens of je beslissing wel op de juiste gronden is.
Wat dat betreft blijft het vreemd, er zijn mensen die ze niet willen en toch krijgen en er zijn mensen die ze dolgraag willen maar niet krijgen.
quote:Op maandag 27 december 2010 23:07 schreef klipper het volgende:
Maar mietje toch, je weet toch dat kinderen krijgen het begin kan zijn van heel veel verbouwingstopics
Moet ik iemand zonder kinderen en met een aversie tegen kinderen steunen? Dan ben ik op m'n bestquote:Op maandag 27 december 2010 14:49 schreef Vonkenboer het volgende:
Volgens mij ben ik in de minderheid vandaag
Maar MI-etje ? Jij hebt toch ook geen kids ?
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moet ik iemand zonder kinderen en met een aversie tegen kinderen steunen? Dan ben ik op m'n best
En dat voor iemand die van boes boes houdt verwachten we weinig andersquote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moet ik iemand zonder kinderen en met een aversie tegen kinderen steunen? Dan ben ik op m'n best
Boes is voor mij een jeugdheldquote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef klipper het volgende:
[..]
En dat voor iemand die van boes boes houdt verwachten we weinig anders![]()
Oud en nieuw beginnen we zoals gewoonlijk door lekker uit eten te gaan met een groep.
In een restaurant of gewoon ergens gezellig samen eten en koken ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef klipper het volgende:
[..]
En dat voor iemand die van boes boes houdt verwachten we weinig anders![]()
Oud en nieuw beginnen we zoals gewoonlijk door lekker uit eten te gaan met een groep.
* Vonkenboer stopt DJMO nog een paracetamol toequote:
* Vonkenboer zoekt naar de verbandtrommel maar kan hem ff niet vindenquote:
daar komen kindjes vanquote:
In een restaurant, na 3 kerstdagen mag dat ook wel. ( kerstavond beginnen we al vandaar 3)quote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
In een restaurant of gewoon ergens gezellig samen eten en koken ?
Zo hoort hetquote:Op woensdag 29 december 2010 19:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Owjhee nu al ? * Vonkenboer pakt er een rubberen hamer bij en slaat DJMO op de vingers !
* wakker blijven * !
Moet je je kind maar zelf laten lopen en niet steeds dragen, daar krijg je het inderdaad van op je heupen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef DJMO het volgende:
nee, die klap op m'n vingers deed teveel pijnen bovendien had ik 't op m'n heupen .. zie m''n topic maar
Ik zag al een rooksignaal opstijgen vanmorgen; ik dacht laat ik toch maar even hier kijken, kan namelijk nooit goed zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef klipper het volgende:
[..]
Het snelle posten in slowchat, als het zo door gaat vliegt de chat dalijk nog in brand...
* DJMO geeft Vonkie een branddeken ...quote:Op donderdag 30 december 2010 11:32 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik zag al een rooksignaal opstijgen vanmorgen; ik dacht laat ik toch maar even hier kijken, kan namelijk nooit goed zijn![]()
* Vonkenboer brandblusser paraat houd
Ik was hard aan het klussen jaquote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef DJMO het volgende:
als er dan ook eens anderen mee zouden doen, zou het niet op een ordinair msn-gesprek gaan lijken
Toch wel om de laatste klusjes van het jaar af te ronden hoop ik?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:45 schreef Ml-etje het volgende:
heb de hele middag gewinkeld en ga nu bijlezen
Welke klusjes?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef klipper het volgende:
[..]
Toch wel om de laatste klusjes van het jaar af te ronden hoop ik?
Toch geen familie van H. Potter?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welke klusjes?
Alles is net nieuwheb dus kleding geshopt
Nee we moeten in de bijkeuken nog de ombouw om de wasmachines maken maar dat komt vanzelf, ze staan keurig en het gaat zo ook prima.
Mijn Mr gaat binnenkort de buurman even charteren dat aanrechtblad kan hij in zijn eentje niet de baas. En jij? Druk geweest vandaag?
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:05 schreef klipper het volgende:
[..]
Toch geen familie van H. Potter?
Zoiets zoek ik namelijk ook al jaren, gewoon spullen aanschaffen en neerzetten en vervolgens toekijken hoe het zichzelf in elkaar zet.
Vandaag gewoon gewerkt, vanavond sluit ik de vloerverwarming in de badkamer aan zodat ik morgen de vloertegels kan gaan doen.
Zoals het er nu naar uitziet ben ik zondag op wat kitwerk na klaar.
Dan een maandje leren voor het examen en in februari het toilet aanpakken.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef DJMO het volgende:
ik weet niet hoelaat ik terug ben. Gizmo is aangereden en moet met hem naar de dierenarts. Gaat me geld kosten wat ik niet heb .. arm beestje
excuse me? beetje een klote reactie ...quote:
Deze op de vloer en deels op de wand,quote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als we de Buum zijn gang laten gaan gaat het vanzelf ja
Klinkt goed! Wat voor tegels heb je?
En wat voor examen ga je doen?
En nu?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
excuse me? beetje een klote reactie ...
M'n kat is nog bij de dierenarts, heeft een meervoudig gecompliceerde breuk in z'n achterpoot. Met z'n rug, bekken en heupen lijkt niks aan de hand. Het kan wel geopeerd worden, maar moet door een orthopedische dierenarts gedaan worden aangezien de breuk verschoven is. Kosten van de operatie zijn zo'n 700 á 800 euro. Beestje is wel verzekerd, dit is ook gedekt, maar ik moet het wel voorschieten .. iets wat ik dus absoluut niet kan
Tja het blijft altijd moeilijk dit, zeker als je krap bij kas zit.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef DJMO het volgende:
meervoudig gecompliceerde breuk bij Kat
Als het aan mij ligt opereren Klipper, ik kan en wil m'n kleine vriendje niet missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |