quote:Vonkenboer's verbouw en babykamertopic part I
whehe, en als het condoom nou gescheurd is?quote:Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Owhneeeh, zo snel waren we niet van plan om kinderen te nemen
Ooit van dubbele veiligheid gehoord?quote:Op zondag 26 december 2010 22:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
whehe, en als het condoom nou gescheurd is?![]()
juh .. maar better safe than sorry en aan geheelonthouding doenquote:Op maandag 27 december 2010 00:27 schreef klipper het volgende:
[..]
Ooit van dubbele veiligheid gehoord?
Hij aan het condoom en zij aan de pil!!!
Bestaat er natuurlijk altijd nog de mogelijkheid van een morningafter pil.
ook eenquote:
Whoh, wat spetterd en knapt aardigquote:Op maandag 27 december 2010 01:45 schreef bartos het volgende:
aangezien er ook een meterkast topic is vind je dit vast ook wel leuk vonkenboer
http://www.planeeths.nl/video/stroomkast_aangereden
Kinderen neem je; het is toch (in 9 vd 10 gevallen) echt een eigen beslissing om ze te nemenquote:Op maandag 27 december 2010 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
juh .. maar better safe than sorry en aan geheelonthouding doen![]()
btw Vonkenboer .. even uit het hart van een moeder: kinderen neem je niet .. die krijg je
It wasn't mequote:
neequote:Op maandag 27 december 2010 12:16 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kinderen neem je; het is toch (in 9 vd 10 gevallen) echt een eigen beslissing om ze te nemen
Gelukkig zijn mijn vriendin en ik daar nog lang niet aan toequote:Op maandag 27 december 2010 12:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
neeje krijgt ze. Het is namelijk niet elk stel gegund om via de natuurlijke weg kinderen te krijgen. Daarom is het een geschenk als je ze mág ontvangen ...
Dan ben je 2 modjes kwijtquote:Op maandag 27 december 2010 12:32 schreef DJMO het volgende:
je kan K&W in de tt beter vervangen door [OUD] SC
quote:Op maandag 27 december 2010 12:47 schreef DJMO het volgende:
dan spring ik wel in tot er vervanging is
niet goed?quote:
Ehmmm... zullen we dat maar niet doenquote:Op maandag 27 december 2010 12:32 schreef DJMO het volgende:
je kan K&W in de tt beter vervangen door [OUD] SC
je bent niet te oud, wel bejaard als je vader wordtquote:Op maandag 27 december 2010 12:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ehmmm... zullen we dat maar niet doen
Ik ben toch stiekem met mijn 25 jaar toch niet al te oud ?
Puh !quote:Op maandag 27 december 2010 12:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bent niet te oud, wel bejaard als je vader wordt
Owhjah, de kleine was toch jarig ? Gefeliciteerd !quote:Op maandag 27 december 2010 13:03 schreef DJMO het volgende:
ik ga zo een taart bakken .. en een cake .. kaarsjes opzoeken etc ..
eerst de afwas opruimen(die gelukkig al gedaan was door m'n man vanmorgen toen ik om half elf een keer m'n nest uit kwam rollen)
Peuter is toch een kind tussen de 1 en 4 jaar ?quote:Op maandag 27 december 2010 13:07 schreef DJMO het volgende:
morgendan heb ik officieel een peuter in huis en geen dreumes meer
Nope vandaar bovenstaande tekstquote:Op maandag 27 december 2010 14:49 schreef Vonkenboer het volgende:
Volgens mij ben ik in de minderheid vandaag
Maar MI-etje ? Jij hebt toch ook geen kids ?
Daar waren we ondertussen ook achter gekomen, anders wist je inderdaad dat je ze krijgt en niet neemt.quote:Op maandag 27 december 2010 14:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik weiger, gelukkig heb ik er ook gewoon geen verstand van
Einde discussie bij dezequote:Op maandag 27 december 2010 21:40 schreef klipper het volgende:
[..]
Daar waren we ondertussen ook achter gekomen, anders wist je inderdaad dat je ze krijgt en niet neemt.
Je kunt hooguit beslissen van nu nog niet, maar wie weet blijkt achteraf dat dat helemaal niet nodig was omdat je ze niet kunt krijgen, wat dat betreft weet je nu nog geeneens of je beslissing wel op de juiste gronden is.
Wat dat betreft blijft het vreemd, er zijn mensen die ze niet willen en toch krijgen en er zijn mensen die ze dolgraag willen maar niet krijgen.
quote:Op maandag 27 december 2010 23:07 schreef klipper het volgende:
Maar mietje toch, je weet toch dat kinderen krijgen het begin kan zijn van heel veel verbouwingstopics
Moet ik iemand zonder kinderen en met een aversie tegen kinderen steunen? Dan ben ik op m'n bestquote:Op maandag 27 december 2010 14:49 schreef Vonkenboer het volgende:
Volgens mij ben ik in de minderheid vandaag
Maar MI-etje ? Jij hebt toch ook geen kids ?
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moet ik iemand zonder kinderen en met een aversie tegen kinderen steunen? Dan ben ik op m'n best
En dat voor iemand die van boes boes houdt verwachten we weinig andersquote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moet ik iemand zonder kinderen en met een aversie tegen kinderen steunen? Dan ben ik op m'n best
Boes is voor mij een jeugdheldquote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef klipper het volgende:
[..]
En dat voor iemand die van boes boes houdt verwachten we weinig anders![]()
Oud en nieuw beginnen we zoals gewoonlijk door lekker uit eten te gaan met een groep.
In een restaurant of gewoon ergens gezellig samen eten en koken ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef klipper het volgende:
[..]
En dat voor iemand die van boes boes houdt verwachten we weinig anders![]()
Oud en nieuw beginnen we zoals gewoonlijk door lekker uit eten te gaan met een groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |