Nope vandaar bovenstaande tekstquote:Op maandag 27 december 2010 14:49 schreef Vonkenboer het volgende:
Volgens mij ben ik in de minderheid vandaag
Maar MI-etje ? Jij hebt toch ook geen kids ?
Daar waren we ondertussen ook achter gekomen, anders wist je inderdaad dat je ze krijgt en niet neemt.quote:Op maandag 27 december 2010 14:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik weiger, gelukkig heb ik er ook gewoon geen verstand van
Einde discussie bij dezequote:Op maandag 27 december 2010 21:40 schreef klipper het volgende:
[..]
Daar waren we ondertussen ook achter gekomen, anders wist je inderdaad dat je ze krijgt en niet neemt.
Je kunt hooguit beslissen van nu nog niet, maar wie weet blijkt achteraf dat dat helemaal niet nodig was omdat je ze niet kunt krijgen, wat dat betreft weet je nu nog geeneens of je beslissing wel op de juiste gronden is.
Wat dat betreft blijft het vreemd, er zijn mensen die ze niet willen en toch krijgen en er zijn mensen die ze dolgraag willen maar niet krijgen.
quote:Op maandag 27 december 2010 23:07 schreef klipper het volgende:
Maar mietje toch, je weet toch dat kinderen krijgen het begin kan zijn van heel veel verbouwingstopics
Moet ik iemand zonder kinderen en met een aversie tegen kinderen steunen? Dan ben ik op m'n bestquote:Op maandag 27 december 2010 14:49 schreef Vonkenboer het volgende:
Volgens mij ben ik in de minderheid vandaag
Maar MI-etje ? Jij hebt toch ook geen kids ?
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moet ik iemand zonder kinderen en met een aversie tegen kinderen steunen? Dan ben ik op m'n best
En dat voor iemand die van boes boes houdt verwachten we weinig andersquote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moet ik iemand zonder kinderen en met een aversie tegen kinderen steunen? Dan ben ik op m'n best
Boes is voor mij een jeugdheldquote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef klipper het volgende:
[..]
En dat voor iemand die van boes boes houdt verwachten we weinig anders![]()
Oud en nieuw beginnen we zoals gewoonlijk door lekker uit eten te gaan met een groep.
In een restaurant of gewoon ergens gezellig samen eten en koken ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef klipper het volgende:
[..]
En dat voor iemand die van boes boes houdt verwachten we weinig anders![]()
Oud en nieuw beginnen we zoals gewoonlijk door lekker uit eten te gaan met een groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |