Deze zombies waren anders wel heel dik ingepakt!!! Die degelijkheid van Duits ontwerp, daar komt geen kou doorheen!!!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
Die bevriezen idd..
In een door zombies infested wereld zit je vrij safe op de Noord- en Zuid-Pool.
Ik vond Dead Snow trouwens sucken.
In World War Zquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:47 schreef Luna3 het volgende:
Deze zombies waren anders wel heel dik ingepakt!!! Die degelijkheid van Duits ontwerp, daar komt geen kou doorheen!!!
Even serieus (althans, iets minder flauw) Een film over zombies is toch een fantasie-verhaal. Dan kun je niet zeggen dat zombies niet tegen kou kunnen, dat vind ik ook. In de serie True Blood word je ook geen vampier als je er door gebeten wordt. Dat vind ik juist steeds verfrissend, die verandering van de "mythe".
Daarbij, ik hem Dead Snow deze week gekeken: ik vond hem briljant! En heel erg goed getimed qua humor. Doe mij maar meer van dat soort films!! Grrrraag!
the Walking dead heb ik nog niets van gezien....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat me wel vet lijkt, een soort Waterworld maar dan met zombies. Geïmproviseerde steden, smokers, de hele mikmak.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Zombies kunnen wel tegen kou in World War Z. Ze bevriezen alleen en ontdooien daarna weer. Logisch zat.quote:Op zondag 12 december 2010 03:37 schreef Ugjerke het volgende:
Dead Snow is sowieso helemaal geen serieuze film, realisme maakt daar geen zak uit. Maar ik vind het sowieso vreemd om te zeggen dat zombies in alle fictie niet tegen kou moeten kunnen omdat dat in World War Z/Zombie Survival Guide staat. Dan kunnen we net zo goed alle zombievirus films af schrijven want het begon allemaal met voodoo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op zondag 12 december 2010 05:30 schreef Ugjerke het volgende:
Ik denk dat deze wel in een spoiler moeten.Smakelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemenerik! Doe je zeker ook bij kleine kinderen over Sinterklaas, hè.quote:
Ik vind geen-een zombie-film een serieuse film. Maar Dead Snow is inderdaad meer komisch dan eng, maar dat maakt hem niet minder serieus dan een andere zombie-film. Wel minder spannend, oke. En ik ben het dus helemaal met je eensquote:Op zondag 12 december 2010 03:37 schreef Ugjerke het volgende:
Dead Snow is sowieso helemaal geen serieuze film, realisme maakt daar geen zak uit. Maar ik vind het sowieso vreemd om te zeggen dat zombies in alle fictie niet tegen kou moeten kunnen omdat dat in World War Z/Zombie Survival Guide staat. Dan kunnen we net zo goed alle zombievirus films af schrijven want het begon allemaal met voodoo.
quote:Op zondag 12 december 2010 05:30 schreef Ugjerke het volgende:
Ik denk dat deze wel in een spoiler moeten.Hehe, vet hoor, maar waar komen die eerste en die laatste uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Luna3 op 12-12-2010 13:29:49 ]
Die laatste is Land of the Dead denk ik. Die eerste wil ik ook wel weten.quote:Op zondag 12 december 2010 13:24 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik vind geen-een zombie-film een serieuse film. Maar Dead Snow is inderdaad meer komisch dan eng, maar dat maakt hem niet minder serieus dan een andere zombie-film. Wel minder spannend, oke. En ik ben het dus helemaal met je eensdat die Zombie-survival-guide niet de basis moet zijn voor alle andere zombie-verzinsels!!
[..]
Hehe, vet hoor, maar waar komen die eerste en die laatste uit?
die eerste komt uit 'day of the dead 1985 (romero)'quote:Op zondag 12 december 2010 13:24 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik vind geen-een zombie-film een serieuse film. Maar Dead Snow is inderdaad meer komisch dan eng, maar dat maakt hem niet minder serieus dan een andere zombie-film. Wel minder spannend, oke. En ik ben het dus helemaal met je eensdat die Zombie-survival-guide niet de basis moet zijn voor alle andere zombie-verzinsels!!
[..]
Hehe, vet hoor, maar waar komen die eerste en die laatste uit?
Ja, maar daar is de afbeelding niet van. Night of the Living Dead was zwart-wit.quote:Op maandag 13 december 2010 10:48 schreef thesystem het volgende:
Is de eerste niet night of the living dead?
niet echt een zombie film vind ik hoor. maar daarom niet minder spannend.quote:Op maandag 13 december 2010 11:39 schreef Woodsman het volgende:
The Crazies is een goede recente zombie-film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |