Er bestaan ook externe accus/battery-packs als het echt zo'n crisis is om enkele uren zonder iphone te moeten zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien houdt een Iphone het niet uit op een acculading en heb je tussentijds opladen nodig voor je aan de overkant bent
Dan heb ik de feiten toch gewoon op een rij? AMS-DUS wordt en blijft gevlogen worden door een Fokker. Het ging toch over die route en niet over de route AMS-BRU en TRD?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je perse de betweter wil uithangen moet je wel je feiten op een rij hebben... Om maar twee voorbeelden te noemen: Op AMS-TRD en AMS-BRU is een Fokker 70/100 vervangen door de Embraer, beide routes die ik regelmatig vlieg. Maargoed, kan zijn dat DUS niet op de prioriteitenlijst staat voor vervanging.
Is verder ook niet echt belangrijk voor dit topic.
Via de Air Astana-site zie ik een verlate vlucht aankomen vanmorgen vanuit Almaty, terwijl de vertrekkende vlucht naar Amsterdam ook vertraagd was. Alle andere (gelukkig niet veel) vliegen op tijd. Blijkbaar komt de vlucht dan dus vanuit Almaty, naar Atyrau voordat ie naar AMS vertrekt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://data.flight24.com/flights/kc903/
probeer deze site eens
of de timetable van Air Astana
Boston is met een A330. Grootste gedeelte van de DL vluchten is ook met de Airbus, rest 767.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:46 schreef EddyAlbena het volgende:
Volgens mij vliegt DL met 767's op AMS en die hebben geen powerpoints.
geen enkel probleem! Geef je FB nummer af bij inchecken of claim de miles achteraf via internet.quote:Op zondag 12 december 2010 04:36 schreef EddyAlbena het volgende:
O inderdaad ja, hm was in de war met een andere route dan volgens mij.
Als je een vlucht al hebt geboekt, en je meldt je na de boeking aan voor Flying Blue, kun je deze miles dan nog wel mee laten tellen (uiteraard als de vlucht nog niet geweest is)?
Ah mooi, bedankt!quote:Op zondag 12 december 2010 06:37 schreef Essebes het volgende:
[..]
geen enkel probleem! Geef je FB nummer af bij inchecken of claim de miles achteraf via internet.
Ook al is het niet belangrijk, toch even aan aanvulling. De eerste 10 E190's zijn gekocht als vervanging voor de F50, daarna zijn er nog 7 gekocht ter vervanging van de F100. Dat houdt, in dit geval, in vervanging in de zin van om tot een (ongeveer) gelijk aantal vliegtuigen te komen (een x aantal F50's plus een x aantal F100's eruit, een Y aantal E190's erbij).quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je perse de betweter wil uithangen moet je wel je feiten op een rij hebben... Om maar twee voorbeelden te noemen: Op AMS-TRD en AMS-BRU is een Fokker 70/100 vervangen door de Embraer, beide routes die ik regelmatig vlieg. Maargoed, kan zijn dat DUS niet op de prioriteitenlijst staat voor vervanging.
Is verder ook niet echt belangrijk voor dit topic.
wachten of lezen of een psp oidquote:Op donderdag 9 december 2010 20:26 schreef koekii het volgende:
[..]
Dat is trouwens een hele goede vraag van Nienke__
Waarmee houden jullie jezelf bezig als je een hele lang vlucht hebt?
Normaalgesproken duren mijn vlucht maximaal 5 uurtjes en ik neem ze vooral 's nachts zodat ik me niet ga vervelen en dat ik even kan slapen ofzo. Maar wat doen jullie nou als je overdag een vlucht hebt van 8 uurtjes of 10 uurtjes?
naar fox bellen?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef belegingnewbie het volgende:
Hoi
Ik vlieg volgende week vrijdag naar Maleisië.
Op de papieren die ik van fox heb gekregen staat tot mijn schrik de laatste letter van me achternaam er niet op.(= geen toegang tot de vlucht), ik twijfel er zeer aan of ik mijn gegevens verkeerd heb opgegeven.(gegevens +paspoortnummer moet je via de website van fox invullen/bevestigen).
Weet iemand hoe coulant fox / Maleisië airlines hier mee is?
Als het een dusdanige kleine wijziging is zal ene Malaysia Airlines of de reisorganisatie er geen probleem mee hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef belegingnewbie het volgende:
Hoi
Ik vlieg volgende week vrijdag naar Maleisië.
Op de papieren die ik van fox heb gekregen staat tot mijn schrik de laatste letter van me achternaam er niet op.(= geen toegang tot de vlucht), ik twijfel er zeer aan of ik mijn gegevens verkeerd heb opgegeven.(gegevens +paspoortnummer moet je via de website van fox invullen/bevestigen).
Weet iemand hoe coulant fox / Maleisië airlines hier mee is?
Ik deel je twijfels. Ik ben ook een keer overgestapt op Terminal 5 en ik vond het erg lang duren. Eerlijk gezegd heb ik toen niet op de klok gekeken, maar om te beginnen werden we al met een bus opgepikt bij het aankomende toestel.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:10 schreef Rucebo het volgende:
Is een uur overstaptijd op London Heatrow voldoende?
Als het zo wordt aangeboden, zou ik er ok mee zijn. Het kan even duren, maar je wordt meestal goed geholpen. Het is een terminal voor enkel BA, dus ze communiceren vrij goed en houden je vlucht wel even tegen als je net iets te laat bent.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:10 schreef Rucebo het volgende:
Kort vraagje:
Is een uur overstaptijd op London Heatrow voldoende? Bij aankomst op dezelfde terminal (terminal 5). Ik heb als alternatief 2.5 uur overstap tijd, maar liever dat dan enorm moeten stressen om een vlucht te halen.
Vorige keer duurde het voor mijn gevoel wel even voordat ik door alle controles heen was. De vlucht wordt trouwens zo aangeboden door British Airways.
En dan nog, als het alternatief is dat je ook 2,5 uur kan wachten, weet je dat je indien je de overstap van 1 uur niet haalt niet al te lang hoef te wachten op alternatief vervoer verder.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als het zo wordt aangeboden, zou ik er ok mee zijn. Het kan even duren, maar je wordt meestal goed geholpen. Het is een terminal voor enkel BA, dus ze communiceren vrij goed en houden je vlucht wel even tegen als je net iets te laat bent.
Tenzij het verschil tussen 1 of 2.5 uur komt door een eerdere eerste vlucht te nemenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan nog, als het alternatief is dat je ook 2,5 uur kan wachten, weet je dat je indien je de overstap van 1 uur niet haalt niet al te lang hoef te wachten op alternatief vervoer verder.
Goed punt... ik kan vanaf hier maar uit twee "feeder" vluchten per dag kiezen, vandaar dat ik niet aan die optie dachtquote:Op donderdag 16 december 2010 18:20 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Tenzij het verschil tussen 1 of 2.5 uur komt door een eerdere eerste vlucht te nemen
Hoewel niet meer van toepassing voor de vraagsteller, betekent het niet automatisch dat je als je je aansluiting mist je op de eerstvolgende vlucht wordt gezet, als je buiten je schuld om je aansluiting mist heeft de maatschappij nog wel de vervoersplicht, maar beperkt dit zich tot de eerste vlucht waarop plaats is.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan nog, als het alternatief is dat je ook 2,5 uur kan wachten, weet je dat je indien je de overstap van 1 uur niet haalt niet al te lang hoef te wachten op alternatief vervoer verder.
zeg gewoon dat je eraf gaat ze moeten(!) je koffer uit het vliegtuig halen want het toestel mag pas weg als iedereen in het toestel zit die bagage erin heeft zittenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:27 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ok thx.
Zat net wat te googlen en hier werd ook aangegeven dat je gewoon 'uit kan stappen' met een bepaald excuus en dat ze dan je koffer er wel af moeten halen, maar dat is niet echt mijn stijl, ben slecht in liegen...
En het is echt ellende, reken op uren wachten voordat je je koffer hebt. Dit uit ervaring...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:42 schreef jeloen het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je eraf gaat ze moeten(!) je koffer uit het vliegtuig halen want het toestel mag pas weg als iedereen in het toestel zit die bagage erin heeft zitten
ze moeten wel als je koffertje al in het toestel is hequote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als het zo wordt aangeboden, zou ik er ok mee zijn. Het kan even duren, maar je wordt meestal goed geholpen. Het is een terminal voor enkel BA, dus ze communiceren vrij goed en houden je vlucht wel even tegen als je net iets te laat bent.
Natuurlijk. Maar nogmaals, uit ervaring is het diepe ellende. De koffer wordt er direct van afgehaald, maar het duurt uren voordat jij hem dan hebt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef jeloen het volgende:
[..]
ze moeten wel als je koffertje al in het toestel is he
Of hij vliegt wel door naar je eindbestemming. Na extra checks mag een koffer wel degelijk "alleen" vliegen, maar dan wel op een latere vlucht. Mag je alsnog naar Düsseldorf om je koffer daar op te halenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:47 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar nogmaals, uit ervaring is het diepe ellende. De koffer wordt er direct van afgehaald, maar het duurt uren voordat jij hem dan hebt.
ja maar ze doen koffertje in het toestel maar als blijkt dat jij er niet bent mag koffertje niet mee en ze gaan dan echt koffertje er niet uithalen om vervolgens cheks te doen om hem vervolgens weer in te laden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Of hij vliegt wel door naar je eindbestemming. Na extra checks mag een koffer wel degelijk "alleen" vliegen, maar dan wel op een latere vlucht. Mag je alsnog naar Düsseldorf om je koffer daar op te halen
Zou ik niet vanuit gaan, dit was zeker een idee waarover maatschappijen aan het nadenken waren een tijdje terug om dat soort praktijken te weren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:50 schreef jeloen het volgende:
[..]
ja maar ze doen koffertje in het toestel maar als blijkt dat jij er niet bent mag koffertje niet mee en ze gaan dan echt koffertje er niet uithalen om vervolgens cheks te doen om hem vervolgens weer in te laden.
dan is het koffertje er uit en verder.
(maar je kunt het uiteraard navragen)
Dit is niet toegestaan voor maatschapijen. Het nazenden van bagage mag uiteraard wel als een passagier de eindbestemming heeft bereikt maar zijn bagage niet, maar dan weet de passagier niet dat zijn koffer niet gelijk met hem zou meevliegen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Of hij vliegt wel door naar je eindbestemming. Na extra checks mag een koffer wel degelijk "alleen" vliegen, maar dan wel op een latere vlucht. Mag je alsnog naar Düsseldorf om je koffer daar op te halen
Het gebeurt nu ook niet voor zover ik weet, maar ik weet wel dat mijn werkgever ermee bezig was het te realiseren, maar van te voren was het eigenlijk al duidelijk dat het meer geld zou kosten dan opleveren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:08 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Dit is niet toegestaan voor maatschapijen. Het nazenden van bagage mag uiteraard wel als een passagier de eindbestemming heeft bereikt maar zijn bagage niet, maar dan weet de passagier niet dat zijn koffer niet gelijk met hem zou meevliegen.
Als ze de koffer op deze manier zouden gaan nazenden dan bestaat er een veiligheidsrisico, (je kan dan anticiperen dat bagage aan boord van een vlucht zal komen waar je niet zelf in hoeft te zitten, waardoor de mogelijkheid van een aanslag ontstaat) eentje die een luchtvaartmaatschapij op sancties zal gaan staan. (Want je kan nooit alle bagage voor 100% die op deze manier meegaat gaan controleren).
ja, het is lastig. Ik moet morgen uit m'n huis, en kan pas in januari in m'n volgende huis. Gelukkig vergoed m'n annuleringsverzekering het als de KLM het niet uit betaalt, dat scheelt. Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:24 schreef Drive-r het volgende:
Geen idee, ik zit ook in Zweden vast. Ik heb zelf gewoon onderdak, maar ik reken nog niet op een vertrek morgen en ik moet naar Engeland, waar het nog iets minder ellendig is dan in Nederland momenteel. Ik heb nu vluchten geboekt voor morgen met Norvegian, SAS en British Airways
AMS kan je volgens mij vergeten, dat lijkt potdicht te zitten...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben dol op sneeuw, echt. Maar sneeuw en vliegen is kut met peren...
Ik moet ook nog overstappen op AMS, ben benieuwd hoe dat gaat....Hoop toch echt zondag hier weg te kunnen, maandag moet ik eigenlijk gewoon werken...
zondag wellicht niet. Daar hoop ik maar op..quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef Drive-r het volgende:
[..]
AMS kan je volgens mij vergeten, dat lijkt potdicht te zitten...
Zal wel goed komen, storm gaat nu richting Londen geloof ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zondag wellicht niet. Daar hoop ik maar op..
Voror binnenlandse vluchten kun je niet om jetBlue heen. Als je vanaf Miami met de bus naar Fort Lauderdale gaat (uurtje?) kun je vanaf daar met jetBlue door heel de US vliegen. Momenteel zijn de prijzen wat hoger (ik heb even gekeken voor Washington DC en Boston, dat kost je dan 243 USD als je volgende week vertrekt).quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef nlboy het volgende:
Momenteel ben ik in Miami en ik wil nog twee steden bezoeken. Welke site raden jullie aan waar ik goedkoop tickets kan boeken? Ik had al gekeken op cheaptickets.com en .nl, maar misschien bestaat er nog een betere en goedkopere site?
Dit hangt af van de boekingsklasse van het ticket Miami - Amsterdam dat je al hebt. Als je een goedkoop take-off tarief hebt, dan valt het niet te wijzigen en ben je de ticketprijs kwijt. De kosten van het 'omboeken' zijn dan gelijk aan de kosten voor een nieuw ticket New York - Amsterdam. Dat kun je nagaan via de website van KLM.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:56 schreef nlboy het volgende:
En is het mogelijk om bijvoorbeeld je KLM ticket om te boeken van Miami naar New York? Zo ja, wat zijn ongeveer de kosten daar van? (ik weet iig dat de tickets vanaf NY naar Amsterdam goedkoper zijn dan vanaf Miami)
Een andere prijsvechter is Southwest Airlines. Aangezien het de kerstperiode is, zul je inderdaad weinig of geen mooie aanbiedingen kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 03:19 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Voror binnenlandse vluchten kun je niet om jetBlue heen. Als je vanaf Miami met de bus naar Fort Lauderdale gaat (uurtje?) kun je vanaf daar met jetBlue door heel de US vliegen. Momenteel zijn de prijzen wat hoger (ik heb even gekeken voor Washington DC en Boston, dat kost je dan 243 USD als je volgende week vertrekt).
Ze doen soms moeilijk als de vlucht zelf binnen die 24u vertrekt, maar mijn ervaring is dat ze er met een beetje "doorduwen" er geen probleem van maken en toch kostenloos cancellen. En met slecht weer zijn ze al helemaal coulant, dus dat komt goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef Drive-r het volgende:
De SAS heeft een relaxed systeem dat je binnen 24 uur gratis kunt cancellen, dus die heb ik maar geboekt voor de zekerheid. De BA had ik al, dat is mijn eerste keuze. Als die dus gaat, cancel ik SAS bijna gratis (wat admin kosten). Als die niet gaat en SAS gaat wel, cancel ik BA en krijg ik alles terug (omdat het dan hun fout is).
De Norvegian was maar 699 SEK, dus die optie leek me de moeite waard om erbij te nemen. Mijn vriendin moet namelijk echt nodig naar Londen toe, ik heb niet zo'n haast. Als ik die Norvegian cancel krijg ik altijd nog de tax enzo terug, dus kost het maar 500 SEK ofzo.
Ja. De maatschappij moet verzorging aanbieden, ook als de reden buiten hun macht ligt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
moet een luchtvaartmaatschappij overnachtingskosten vergoeden als je vlucht gecancelled is door slecht weer?
De vroege vlucht van Norwegian is gelukt, helaas vloog hij naar Stansted ipv Gatwick, maar in ieder geval aangekomen. Mijn BA vlucht van later vandaag is al gecancelled, dus dat geld krijg ik terug en dan nog SAS regelen en klaar is Kees! Uiteindelijk dus maar 699 SEK kwijt, mijn originele vlucht was veel duurder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze doen soms moeilijk als de vlucht zelf binnen die 24u vertrekt, maar mijn ervaring is dat ze er met een beetje "doorduwen" er geen probleem van maken en toch kostenloos cancellen. En met slecht weer zijn ze al helemaal coulant, dus dat komt goed
Nee, dat passen ze niet. En nee, ik heb besloten helemaal niet naar Bremen te gaan, plannen helemaal omgegooid...quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:18 schreef quirigua het volgende:
Naar Hamburg of Kopenhagen gaat mssch minder tijd kosten ? Dat is wel de concurerende vlieg-mafia. Over Hanover is ook zowat, die gaan niet zo vaak, Hamburg wel vaker, Kopenhagen ook !
Als die 20 kg in een carry-on passen, kiun je het toch proberen ?
gelukt inderdaad. Wat een gekkehuis, ik heb nog nooit zoveel mensen gezien in een vliegveld om 5 uur 's morgens...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef The_stranger het volgende:
Ik denk dat als je het uitlegt het wel goedkomt onder deze omstandigheden.
Daarnaast zijn er nu zoveel koffers "over" dat ze die niet eens kunnen vervoeren, ook al weten ze al van alle koffers waar de eigenaar zich bevindt. Er is simpelweg geen ruimte beschikbaar in de vliegtuigen, zeker niet binnen Europa. Daarnaast vergis je je in hoe lang het duurt om de eigenaar te traceren en zelfs al is de eigenaar gevonden, dan nog is je koffer 1 in een berg van koffers, dan duurt het ook nog wel even voordat de koffer gepakt is.quote:Op zondag 19 december 2010 18:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dankzij het weer is het op het moment waarschijnlijk al moeilijk genoeg om mensen op hun plaats van bestemming te krijgen. Het zou zomaar kunnen dat ze dit niet als hun hoogste prioriteit zien.
Steeds vaker niet inderdaad, tenzij je duurdere tickets koop of frequent flyer bent. Stoelen kan je dan bijvoorbeeld pas bij het (online) inchecken kiezen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:19 schreef Fargo het volgende:
Ik vlieg in mei met Jet Airways naar New York. Nu ben ik vast een beetje aan het kijken hoe het online inchecken in zijn werk gaat, want dat ging de vorige keer met Delta (bijna) fout, waardoor mijn vriendin en ik pas op het laatste moment stoelen naast elkaar konden regelen.
Maar wat zegt dit nu over de maatschappij? Dat het niet eens bestaat om vantevoren stoelen vast te leggen? Gebeurt dat pas op de luchthaven, vlak voor vertrek?
http://www.flightguru.in/jetairways/jet-airways-check-in.shtml
Thanks! Op dit moment is het idd redelijk duur om te vliegen (ivm kerst en oud&nieuw). Met Delta ben ik rond de 200 euro kwijt, dus redelijk hetzelfde als jetBlue.quote:Op zaterdag 18 december 2010 03:19 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Voror binnenlandse vluchten kun je niet om jetBlue heen. Als je vanaf Miami met de bus naar Fort Lauderdale gaat (uurtje?) kun je vanaf daar met jetBlue door heel de US vliegen. Momenteel zijn de prijzen wat hoger (ik heb even gekeken voor Washington DC en Boston, dat kost je dan 243 USD als je volgende week vertrekt).
Ja ik heb toen een goedkope ticket naar Miami geboekt, dus dat betekend dat ik helaas niet kan wijzigen en dat NY er niet in zit (te duur om op en neer te gaan ivm kerst). Op de site vond ik het onduidelijk omschreven over het ticket wijzigen (alleen over naam/datum wijzigen). Iig thanks voor de uitleg!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:02 schreef jaco het volgende:
[..]
Dit hangt af van de boekingsklasse van het ticket Miami - Amsterdam dat je al hebt. Als je een goedkoop take-off tarief hebt, dan valt het niet te wijzigen en ben je de ticketprijs kwijt. De kosten van het 'omboeken' zijn dan gelijk aan de kosten voor een nieuw ticket New York - Amsterdam. Dat kun je nagaan via de website van KLM.
Als je een 'flexibel' tarief hebt, dan kun je het ticket wijzigen met een bijbetaling en soms zelfs helemaal gratis. Een eventueel tegoed in jouw voordeel blijft dan als credit bij de KLM dat je kunt gebruiken bij je volgende ticket.
Ok, dat is jammer. New York is erg cool.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:49 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja ik heb toen een goedkope ticket naar Miami geboekt, dus dat betekend dat ik helaas niet kan wijzigen en dat NY er niet in zit (te duur om op en neer te gaan ivm kerst).
Daar had ik natuurlijk zelf ook al wel gekeken. Als ik dan wil inchecken met de bij mij bekende gegevens, dan krijg ik dit te lezen:quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
probeer het eens op de website van de Jet airways zelf
http://www.jetairways.com/NL/EU/PlanYourTravel/WebCheck-in.aspx
Gelukkig dat ik dat niet heb gedaan. Klopt ik zit momenteel in Miami. Dus voor de volgende keer als ik ga bijvoorbeeld rondreizen is de enige mogelijkheid om 2x een enkele reis te boeken.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:06 schreef jaco het volgende:
[..]
Ok, dat is jammer. New York is erg cool.
Ik begrijp nu pas dat je een retourticket Amsterdam - Miami had gekocht en dus de heenreis daarvan al gebruikt hebt. In dit geval had je ook aan een duurder flexible ticket niets gehad. Ook bij zo'n flexibel ticket kun je niet zomaar de vertrek luchthaven van de terugreis wijzigen en het is ook niet zo dat je bij annulering van alleen de terugreis 50% oid van de prijs terug krijgt.
dat dusquote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier staat het in je bericht...
JetPrivilege Silver , Blue Plus, Blue and Non-JetPrivilege members booked in Economy : Within 24 hours before flight departure, but not less than 1 hour (2 hours in case of International flights) of the scheduled departure time.
Dus 24 uur vna te voren.
Nee, je kunt ook een zogenaamd 'open jaw' ticket kopen, wat ongeveer dezelfde prijs is als een retour. Je vliegt dan A-B en C-A.quote:Op donderdag 23 december 2010 03:46 schreef nlboy het volgende:
Gelukkig dat ik dat niet heb gedaan. Klopt ik zit momenteel in Miami. Dus voor de volgende keer als ik ga bijvoorbeeld rondreizen is de enige mogelijkheid om 2x een enkele reis te boeken.
Goed om te weten voor de volgende keer om dan een 'open jaw' te boeken. Ik heb bij KLM geboekt en het is helaas onmogelijk om ze te bereiken (ivm de sneeuwchoas op schiphol).quote:Op donderdag 23 december 2010 09:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook een zogenaamd 'open jaw' ticket kopen, wat ongeveer dezelfde prijs is als een retour. Je vliegt dan A-B en C-A.
Je kunt altijd proberen om nog even de airline te bellen, die kunnen je soms tegen een kleine toeslag wel omboeken als ze zien dat ze toch nog ruimte over / tekort hebben op bepaalde vluchten. Zeker bij Amerikaanse maatschappijen proberen ze je als klant te behouden en zullen ze proberen met een voorstel te komen is mijn ervaring, maar accepteer het als ze gewoon 'nee' zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |