'speelt'quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
tsss, een post van een meisje die hard to get speelt.
quote:
Niet teveel op de kleinigheden letten. Ik heb wel wat grotere dingen waar jij je aandacht op moet richten.quote:
Ja daarom. Ik wilde je verwarren. Gelukt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bedoelde het positief. Lekker duidelijk.
hoihoiquote:
Die enorme haar die uit je neus steekt? Die had ik al gezien hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet teveel op de kleinigheden letten. Ik heb wel wat grotere dingen waar jij je aandacht op moet richten.
Hoind'boin.quote:
Eet 'm opquote:
da's engquote:
hallo wat zeg jij daarquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet teveel op de kleinigheden letten. Ik heb wel wat grotere dingen waar jij je aandacht op moet richten.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik wilde je verwarren. Gelukt?
Give him a lil kissquote:
neequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
OEH uitkijken, ze zijn nooit alleen.
aapjequote:
10 cm noem ik niet echt groot, ja wel als je neus 10 cm uitsteektquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee joh dat is geen haar... Zag je niet dat die uit mijn broek kwam zetten dan? Zo mijn neus in.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die enorme haar die uit je neus steekt? Die had ik al gezien hoor![]()
auuuuuuuuuuutsj. kapoetskquote:
Huhquote:
tot over een minuutje of zes!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben er over een minuutje of zes weer. Even Groningen - Vitesse terugkijken.
IK WEET NIET WELK LINKER KNOPJE!! IK ZEG MAAR WATquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:53 schreef Flippiee het volgende:
Hoi 78rpmhoi creeg :
en BOB WELK LINKER KNOPJE REBOOTEN WERKT NIET HOOR.
Nog viezer, een haar die van daar je neus in groeit. Nog nooit van persoonlijke hygiene gehoord?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee joh dat is geen haar... Zag je niet dat die uit mijn broek kwam zetten dan? Zo mijn neus in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |