Ze zetten het wel erg zwaar neer. Alsof iedereen bang is voor Castricum en hij het grootste kwaad op de tv is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:26 schreef yvonne het volgende:
EEN VOORBEELD VAN JOURNALISTIEK MET EEN RANZIG KANTJE
http://www.deredactie.be/(...)393/2.13394/1.918036
Gelukkig zijn er nog mensen met verstand.
Viond je?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze zetten het wel erg zwaar neer. Alsof iedereen bang is voor Castricum en hij het grootste kwaad op de tv is.
De getoonde fragmenten zijn ook beledigend, maar heel vaak is het gewoon wel leuke, vrij simpele humor, en politici kunnen er inmiddels over het algemeen goed mee om gaan.
Volgens mij doen ze(politici) dat met veel andere journalisten ook om maar in een goed daglicht te blijven staan ... Het is nml journalisten eigen om Kritische vragen te stellen.. Dat de een het iets over een andere boeg gooit is aan hem..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Viond je?
Ik zie een stel dwazen die gewoon dagelijks zo verschrikkelijk goed laten merken, kijk eens wat een dikke vriendjes ik met Castricum ben.
Als ik nou maar leuk meelach en babbel doet ie me niks.
Dat zie ik...
Eens. Ome Roon is daar hét voorbeeld van natuurlijk!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Viond je?
Ik zie een stel dwazen die gewoon dagelijks zo verschrikkelijk goed laten merken, kijk eens wat een dikke vriendjes ik met Castricum ben.
Als ik nou maar leuk meelach en babbel doet ie me niks.
Dat zie ik...
Welnee, ze zijn als de dood, schijtluizen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze(politici) dat met veel andere journalisten ook om maar in een goed daglicht te blijven staan ... Het is nml journalisten eigen om Kritische vragen te stellen.. Dat de een het iets over een andere boeg gooit is aan hem..
Dat wel ja. Kon echt niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:14 schreef henkde_j het volgende:
Waardeloze actie met die Sint. Ging echt te ver![]()
![]()
Kut actie
Dat bij die vriendelijke oude mensjes wel dan?quote:
Ja die geloven niet meer, maar heb het fragment niet helemaal gezien..quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat bij die vriendelijke oude mensjes wel dan?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:26 schreef yvonne het volgende:
EEN VOORBEELD VAN JOURNALISTIEK MET EEN RANZIG KANTJE
http://www.deredactie.be/(...)393/2.13394/1.918036
Gelukkig zijn er nog mensen met verstand.
Rutger wordt trouwens wel erg groot gemaakt in dat filmpje zeg.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:59 schreef eriksd het volgende:
Ach, de moraalridders zitten hier.
[..]
Ze moedigen hem lekker aan inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Rutger wordt trouwens wel erg groot gemaakt in dat filmpje zeg.
Ik hoop wel dat je blijft kijken en dit soort kritiek blijft leveren want dat is toch wel de kers op de taart hoor.quote:
Fijn inderdaad, zo'n moraalridder.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:01 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je blijft kijken en dit soort kritiek blijft leveren want dat is toch wel de kers op de taart hoor.
Kinderen geven daar niks om hoor. Die zien daar heel weinig in. Is geloof ik weleens psychologisch onderzoek naar gedaan. Het zijn meer de ouders die er niet zo goed mee om kunnen gaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:14 schreef henkde_j het volgende:
Waardeloze actie met die Sint. Ging echt te ver![]()
![]()
Kut actie
Bron?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kinderen geven daar niks om hoor. Die zien daar heel weinig in. Is geloof ik weleens psychologisch onderzoek naar gedaan. Het zijn meer de ouders die er niet zo goed mee om kunnen gaan
Alsof dat de doelgroep isquote:Op zondag 5 december 2010 08:20 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb dat Pownews laatst maar eens bekeken, maar wat een bagger zeg. Waarom komt dit niet om 20:30 ofzo, alle 14-jarigen liggen tegen de huidige uitzendtijd toch allang op bed?
Tja, Geenstijl lijkt vooral goed te scoren onder hoogopgeleiden. Maarja, ironie en sarcasme zijn niet voor iedereen weggelegd, dat klopt.quote:Op zondag 5 december 2010 09:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daar lijkt het anders verdomd veel op...
Ik doe m'n best om dit soort hoogstandjes uit m'n toetsenbord te rammelenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:01 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je blijft kijken en dit soort kritiek blijft leveren want dat is toch wel de kers op de taart hoor.
Als je dit ironische tv vindt, dan heb je het toch niet begrepen...quote:Op zondag 5 december 2010 09:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, Geenstijl lijkt vooral goed te scoren onder hoogopgeleiden. Maarja, ironie en sarcasme zijn niet voor iedereen weggelegd, dat klopt.
Man, die hebben we helemaal niet meer nodig! "we" hebben nu Rutger!quote:Op zondag 5 december 2010 18:57 schreef skattebaut het volgende:
Marokkanen hebben het alleenrecht op het verstieren van sinterklaasfeesten lijkt het hier...
Daar hoor ik nl. niemand over.
Doe toch niet zo zuur man. Met wie ben jij getrouwd? Clary Polak?quote:Op zondag 5 december 2010 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man, die hebben we helemaal niet meer nodig! "we" hebben nu Rutger!
Zij is met Danny van fok getrouwd die ook dat nieuwsbericht op de fp heeft gezet. De deal met powned zal wel niet helemaal gelopen zijn zoals ze gehoopt haddenquote:Op zondag 5 december 2010 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe toch niet zo zuur man. Met wie ben jij getrouwd? Clary Polak?
Hoera! Ik ben met Danny getrouwdquote:Op zondag 5 december 2010 20:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
Zij is met Danny van fok getrouwd die ook dat nieuwsbericht op de fp heeft gezet. De deal met powned zal wel niet helemaal gelopen zijn zoals ze gehoopt hadden
Nog steeds een van de betere journalisten, het is dat ik niet lesbisch ben.quote:Op zondag 5 december 2010 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe toch niet zo zuur man. Met wie ben jij getrouwd? Clary Polak?
Als ik een ietswat ongenuanceerde opmerking plaats, wil je me dan niet meteen bannen?quote:
Jawel.quote:Op zondag 5 december 2010 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik een ietswat ongenuanceerde opmerking plaats, wil je me dan niet meteen bannen?
Dat is omdat het een belediging is voor het geloof. Net als een kerstboom, daar wordt aanstoot aan genomenquote:Op zondag 5 december 2010 18:57 schreef skattebaut het volgende:
Marokkanen hebben het alleenrecht op het verstieren van sinterklaasfeesten lijkt het hier...
Daar hoor ik nl. niemand over.
óók!quote:
Nee, bijna, want ik kan op die fuckende site geen adres vindenquote:
Ik heb toen secretariaat@powned.tv gemaildquote:Op zondag 5 december 2010 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, bijna, want ik kan op die fuckende site geen adres vinden
Zelfs afmelden van die anderhalve nieuwsbrief gaat niet
http://www.powned.tv/regi(...)NAS2&j=Njg5ODgzOTgS1
Nu wel.quote:
Ok, de radio is ook nog wel iets fatsoenlijks, al komt dat puur door Stenders en consorten.quote:Op zondag 5 december 2010 21:34 schreef Paul het volgende:
Ik zeg het niet op, ik steun natuurlijk POWNED radio![]()
Je vergeet gewoon Echte Jannenquote:Op zondag 5 december 2010 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ok, de radio is ook nog wel iets fatsoenlijks, al komt dat puur door Stenders en consorten.
Dat is een leuk programma, maar te weinig om me als lid te behouden.quote:
Oh ok, nou ik kijk bijna elke powned op tv, dus ik ga het nou nu al niet gelijk opzeggen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een leuk programma, maar te weinig om me als lid te behouden.
Link dan.quote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef Paul het volgende:
Ik ben eruit, ik blijf lid voor mijn leven van Powned, omdat Rutger Michiel Veenstra afmaakt op twitter. En Michiel Veenstra is nog 34353 keer kutter dan Rutger
Oh, nu gaan we het Sinterklaasfeest 'voorliegen' noemen?quote:Op zondag 5 december 2010 23:00 schreef hexje het volgende:
Ik vond het een geinig item. Jeetje wat erg voor kinderen.....Voorliegen is wel goed?
quote:Hallo ...,
Wij hebben je lidmaatschap met ingang van 2011 beëindigd.
Bedankt voor je steun aan PowNed.
Groeten,
Janet
PowNed
------------------
Dag zeer gewaardeerde secretariaat medewerker,
Er is een klantenservice verzoek voor je binnengekomen.
Vraag/verzoek:
Beste,
Ik zou per 22-11-2010 graag mijn PowNed lidmaatschap op willen zeggen.
lidmaatschapsnummer ...
Met vriendelijke groet,
Dit ga ik dus nu ook doenquote:Op zondag 5 december 2010 23:03 schreef Gorill0r het volgende:
Ik heb mijn lidmaatschap al een paar weken terug opgezegd
[..]
Misschien dat ik over 4 jaar als ze voor de B-status willen gaan en 150.000 leden nodig hebben ze wel steun en weer lid wordt. Kan ik het daarna weer opzeggenquote:Op zondag 5 december 2010 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit ga ik dus nu ook doen
Belachelijke item over sinterklaas
Nee ze gooien een taart in hun gezicht.quote:Op zondag 5 december 2010 23:03 schreef petertjeprik het volgende:
Rutger en Dominique houden de Nederlandse bevolking en haar politici een spiegel voor.
Stilquote:Op zondag 5 december 2010 23:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee ze gooien een taart in hun gezicht.
Leuke tv hoor, soms, maar net zo min als een clown een postmodernistisch deconstructionistische vertolking van de existentiele hartekreet geeft, is PowNews serieuze journalistiek.
Ik had ook niet anders van je verwacht Paul.quote:Op maandag 6 december 2010 00:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben ook stil, want ik snap die woordjes niet
Weet ik, ik moet wel in mijn rol blijvenquote:Op maandag 6 december 2010 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht Paul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |