Ik heb toen secretariaat@powned.tv gemaildquote:Op zondag 5 december 2010 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, bijna, want ik kan op die fuckende site geen adres vinden
Zelfs afmelden van die anderhalve nieuwsbrief gaat niet
http://www.powned.tv/regi(...)NAS2&j=Njg5ODgzOTgS1
Nu wel.quote:
Ok, de radio is ook nog wel iets fatsoenlijks, al komt dat puur door Stenders en consorten.quote:Op zondag 5 december 2010 21:34 schreef Paul het volgende:
Ik zeg het niet op, ik steun natuurlijk POWNED radio![]()
Je vergeet gewoon Echte Jannenquote:Op zondag 5 december 2010 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ok, de radio is ook nog wel iets fatsoenlijks, al komt dat puur door Stenders en consorten.
Dat is een leuk programma, maar te weinig om me als lid te behouden.quote:
Oh ok, nou ik kijk bijna elke powned op tv, dus ik ga het nou nu al niet gelijk opzeggen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een leuk programma, maar te weinig om me als lid te behouden.
Link dan.quote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef Paul het volgende:
Ik ben eruit, ik blijf lid voor mijn leven van Powned, omdat Rutger Michiel Veenstra afmaakt op twitter. En Michiel Veenstra is nog 34353 keer kutter dan Rutger
Oh, nu gaan we het Sinterklaasfeest 'voorliegen' noemen?quote:Op zondag 5 december 2010 23:00 schreef hexje het volgende:
Ik vond het een geinig item. Jeetje wat erg voor kinderen.....Voorliegen is wel goed?
quote:Hallo ...,
Wij hebben je lidmaatschap met ingang van 2011 beëindigd.
Bedankt voor je steun aan PowNed.
Groeten,
Janet
PowNed
------------------
Dag zeer gewaardeerde secretariaat medewerker,
Er is een klantenservice verzoek voor je binnengekomen.
Vraag/verzoek:
Beste,
Ik zou per 22-11-2010 graag mijn PowNed lidmaatschap op willen zeggen.
lidmaatschapsnummer ...
Met vriendelijke groet,
Dit ga ik dus nu ook doenquote:Op zondag 5 december 2010 23:03 schreef Gorill0r het volgende:
Ik heb mijn lidmaatschap al een paar weken terug opgezegd
[..]
Misschien dat ik over 4 jaar als ze voor de B-status willen gaan en 150.000 leden nodig hebben ze wel steun en weer lid wordt. Kan ik het daarna weer opzeggenquote:Op zondag 5 december 2010 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit ga ik dus nu ook doen
Belachelijke item over sinterklaas
Nee ze gooien een taart in hun gezicht.quote:Op zondag 5 december 2010 23:03 schreef petertjeprik het volgende:
Rutger en Dominique houden de Nederlandse bevolking en haar politici een spiegel voor.
Stilquote:Op zondag 5 december 2010 23:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee ze gooien een taart in hun gezicht.
Leuke tv hoor, soms, maar net zo min als een clown een postmodernistisch deconstructionistische vertolking van de existentiele hartekreet geeft, is PowNews serieuze journalistiek.
Ik had ook niet anders van je verwacht Paul.quote:Op maandag 6 december 2010 00:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben ook stil, want ik snap die woordjes niet
Weet ik, ik moet wel in mijn rol blijvenquote:Op maandag 6 december 2010 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht Paul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |