Ik ben aan het zoeken waar ik m'n lidmaatschap kan opzeggen kwam ik dit nog tegen:
eer gewaardeerd lid van PowNed,
Hoogste tijd voor een update omtrent PowNed. Want het mag dan misschien wat stil zijn geweest naar buiten toe, achter de schermen hebben wij keihard gewerkt om ervoor te zorgen dat u vanaf september waar voor uw geld krijgt.
Als nieuwkomer hebben we het er zeker niet slecht vanaf gebracht. Zo zijn wij straks op werkdagen (NED3) dagelijks te zien met een nieuwsprogramma waarover politiek-correct Nederland nu al schande spreekt. Let wel: zonder ook nog maar een uitzending te hebben gezien, zijn de vergelijkingen met WOII er alweer bijgehaald, dus dat belooft nog wat vanaf september. Oh ja, hierrr (http://www.powned.tv/archives/images/pownednieuws.pdf) een korte beschrijving zoals deze is neergelegd bij de zender coördinator. Oordeelt u zelf
PowNed gaat het nieuws brengen zoals u dat van ons gewend bent. Rauw, ongecensureerd, intelligent, voor niemand bang en schoppend tegen de gevestigde orde. Iedere maandag tot en met donderdag van 22.45 tot 23.00 uur en op vrijdag zelfs een half uur. Die buit is binnen en we onderhandelen op dit moment nog over een tweetal programmas die eveneens dit najaar te zien zullen zijn. Wanneer we hier akkoord op hebben, hoort u dat natuurlijk onmiddellijk van ons.
Uw bijdrage is dus niet voor niets geweest. Sterker nog, dankzij uw steun hebben we nu definitief een voet tussen de deur van het Hilversumse regenten-bolwerk. En dat doet pijn bij enkele collega-omroepen. We noemen geen namen omdat het de Vara betreft...
Overigens vraag ik u ons ook de komende tijd te blijven steunen, want het is van cruciaal belang dat we als vereniging verder groeien. We hebben het dan weliswaar geschopt tot omroep, maar om echt mee te spelen moeten we doorgroeien van 55.000 naar 150.000 leden. Uw bijdrage van ¤ 5,72 wordt jaarlijks, voor 2010 zal dit deze maand gebeuren, automatisch van uw rekening worden afgeschreven. Nee, u krijgt hiervoor geen scheurkalender of omroepblad,
maar wel programmas die nu nog zo node worden gemist. Wij rekenen dan ook meer dan ooit op uw steun om onze revolutie, samen met u, voort te zetten. Blijf daarom vooral ook vriend en vijand lid maken. Gewoon omdat het kan en omdat het moet!
Wij zullen u zeker niet teleurstellen. Dat beloof ik u! Hartelijke groet,
Dominique Weesie
voorzitter
----------------------------------
Nou!

Nee dus