quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef Zehra het volgende:
[..]
Anne heeft pit. ADHD. Dat mag ik graag zien. Anne
ik stem niet meer op haar... maar heb geen hekel aan haar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
Het is jammer dat Raffa zo'n fanbase heeft na XFA
Het is alleen zo dat de fans stemmen en niet de hatersquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft meer vaste fans maar ze heeft ook des te meer vaste haters dan de meeste 'onbekende' kandidaten.
Dan had je favo Ben er ook al uit gelegen als het per aflevering gaat toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk van aflvering tot aflevering.
Ze zong slecht en mag er dus ook uit. Net als dat Jennifer vorige week slecht zong, en had er ook uit gemogen...
Ken je dit nummer nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:33 schreef Zehra het volgende:
Nyssina... als je geen echt bekend nummer zingt dan scoor je vaak niet zo goed bij de kijkers. Dat blijkt wel weer.
Dit was toch een aardige hit voor Beyoncé.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:33 schreef Zehra het volgende:
Nyssina... als je geen echt bekend nummer zingt dan scoor je vaak niet zo goed bij de kijkers. Dat blijkt wel weer.
Ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:34 schreef Guanabana het volgende:
*Heeft Harry Potter gekeken*
Hoe was het hier? Weer huilen met de pet op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |