SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eensquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:50 schreef miieejj het volgende:
Als kim en bart en leonie er maar in blijven dan vind ik alles prima
Ook wel eens gezocht maar toch niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar is er ook een livestream? en zo ja, wat is het adres?
Die had ik gevonden, maar ik zie geen livestream (wellicht kijk ik scheel na wat drankjes..)quote:
Bij mij minder, maar nog wel te veelquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Als ik mijn auto inruil hoeft er maar 20k bij
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben al een soort Bart dus aan die Guilletta heb ik genoeg.
Hoe vaak komt het voor dat de "veilige mensen" ineens niet door zijn dan, nooit toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken de tactiek welzo'n beetje, wat nu veilig is staat straks in de sing-off
Mensen denken sjerrie-en my ass en gaan op een ander stemmen
Don't fuck with my Jooo-piquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Face it: jij bent gewoon saai
Samen een Alfa kopen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bij mij minder, maar nog wel te veel
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
Benny is de beste mod die TAL kan hebben, Vaduz zou goede toevoeging zijn.
RT.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
Benny is de beste mod die TAL kan hebben, Vaduz zou goede toevoeging zijn.
Nooit inderdaad. Die opmerking sloeg dus idd nergens op.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vaak komt het voor dat de "veilige mensen" ineens niet door zijn dan, nooit toch?
Ja. Met die superstem.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Is Leonie die saaie blonde?
Grrrrquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is er niet...
Commerciele televisie...
Kan er ook nog wel bij.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:56 schreef Rauzer het volgende:
Gelukkig maar dat Sinterklaas de boot terug neemt.
jep..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Morgen wel...
Bij Paul de Leeuw en IHVH
Sint haalde ik er nog wel uit, Paranomal Activity nooit gezienquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
De films Sint en Paranomal Activity werden op de hak genomen
Wil je waarschijnlijk ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sint haalde ik er nog wel uit, Paranomal Activity nooit gezien
want?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wil je waarschijnlijk ook niet
Wel vrij geniaal anders vandaagquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ach nee!Teeuwen die zich voor dit soort programma's leent?
![]()
Die Sint net was echt Hansquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Die Sint die je nu ziet? Dat is gewoon Carlo...
die naast Vader Abreham ztquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Die Sint die je nu ziet? Dat is gewoon Carlo...
WAT JAT JIJ!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:08 schreef Character het volgende:
Ik vond Kim, Leonie en Raffaela de beste vanavond. (Ja, Raffaela ja...ik weet dat ze niet geliefd is hier maar ik vond het een vermakelijk optreden)
Helemaal wappie die gast, ja toch, wij tegen de wereld of nie dan ja toch.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's toch niet zeldzaam, een vrouw die Gijp kent? Ja toch! Ga weg man!
zekerquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Helemaal wappie die gast, ja toch, wij tegen de wereld of nie dan ja toch.
goed hequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Helemaal wappie die gast, ja toch, wij tegen de wereld of nie dan ja toch.
Niet serieus toch.quote:
en dan hebben we t nog niet eens over mijn grote vriend manolevquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Die Brazilianen kunnen toch he-le-maal niks man.
quote:
Dat zijn dan domme wijven.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou, ik ken meer vrouwen die Gijp niet kennen dan die hem wel kennen
Hoop het.quote:
wie kent Gijp nou niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou, ik ken meer vrouwen die Gijp niet kennen dan die hem wel kennen
Ik heb niets met voetbal, en ik ken Gijp ook. Is gewoon algemene kennis.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Valt aardig mee. Ze zijn niet allen zo voetbal-oriented alleen.
Gijpie is het voetbal haast ontstegen. Je hoeft niets van voetbal af te weten om te weten wie hij is. Of misschien overschat ik de gemiddelde vrouw hierbij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Valt aardig mee. Ze zijn niet allen zo voetbal-oriented alleen.
Dat was een hele jonge Barbie.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het meisje leek zo op Carol Ann juit poltergeist
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Gijpie is het voetbal haast ontstegen. Je hoeft niets van voetbal af te weten om te weten wie hij is. Of misschien overschat ik de gemiddelde vrouw hierbij.
Ik ook niet zo eigenlijk... hij begon wel lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar van deze stem word ik niet echt warm
Jij bent ook ondoorgrondelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
dat jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb niets met voetbal, en ik ken Gijp ook. Is gewoon algemene kennis.
Nee dat ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
idd aub exit die gastquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ray was verontwaardigd dat hij opnieuw moest, arrogant menneke
quote:
daarom past hij zo goed bij zijn coachquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ray was verontwaardigd dat hij opnieuw moest, arrogant menneke
Nee, ze lijkt op die dochter van Chevy Chase in National Lampoon's.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Anne lijkt op de poor man's Ellen Page!Dat is het!
Ik zie de overeenkomsten idd welquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Anne lijkt op de poor man's Ellen Page!Dat is het!
ik dacht het om de achternaam gingquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:18 schreef iBenny het volgende:
'zingen, hier ging het om bij The Voice
Niet om Twitter?
Dan krijgen we Jerry Springer tv.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als Shary An weg moet dan gaaaaaaaaaat ze toch een potje janken
Maar die zal wel blijven
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik vlak na een verhuizing ook een labiel wrak was!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als Shary An weg moet dan gaaaaaaaaaat ze toch een potje janken
Altijd toch?quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
wie er ook uit gaat van deze 3, ik heb er vrede mee
Die boeien me niet zo, het gaat me meer om mijn oren. Bluhquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Sjerrie-en
Dit kan niet
Iemand moet haar stoppen omwille van haar stembanden
Vorige keer was Shary-An in de tussenstand door, maar Charlotte uiteindelijk veilig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd toch?
Ben en Lenny zijn ook altijd veilig en gaan elke week door
Ah oke, dat wist ik niet meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:20 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Vorige keer was Shary-An in de tussenstand door, maar Charlotte uiteindelijk veilig.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
GVD als die geile blonde stoeipoes er maar in blijft.
Heb ik die tissues voor niks gekocht!
Charlottequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:22 schreef Cee het volgende:
Wie zit er nu samen met het monster van Loch Nyssina in de sing-off?
En ook iets met het enge hoofd van die vriend die het meest in beeld komtquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
Iets met een nietpistool en een voorhoofd van Bart
quotequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
Als Meike weg moet dan eet ik m'n pantoffel op
Okequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
Als Meike weg moet dan eet ik m'n pantoffel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |