Is dat positief?quote:
Nope... dat was Ben vorige week met 2000nog wat tweets in 1 minuut (en 7000 tweets in 3 minuten)quote:
1 Kimquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:12 schreef Zehra het volgende:
Tot nu toe:
1 - Raffaela
2 - Kim
3 - Leonie
Dat is vooral positief jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat positief?
Ik vond Meike goed
Dan waren er in een van die andere 2 minuten nog meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... dat was Ben vorige week met 2000nog wat tweets in 1 minuut (en 7000 tweets in 3 minuten)
Ja 3 beste en verrassend genoeg vielen Bart en Charlotte mee vanavondquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik wil de Pfaffs op de plaats van de TV Kantine
Dat is gewoon Jeroen van der Boom, dat is duidelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef fratsman het volgende:
Er heeft nog niemand wat over mijn avatar gezegd vanavond!
Pff inderdaad ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oei oei oei ik knip uit dit nummer zo 10 stukjes van o.a Marco Borsato nummers
was geloof ik ook voor marco geschreven of in ieder geval door dezelfde schrijvers als voor marcoquote:
En de nummers van MB zijn Italiaanse nummers meestal.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oei oei oei ik knip uit dit nummer zo 10 stukjes van o.a Marco Borsato nummers
Mooi manquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef fratsman het volgende:
Er heeft nog niemand wat over mijn avatar gezegd vanavond!
Nope, alleen eerste 2 cd's van een jaar of 15 geledenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En de nummers van MB zijn Italiaanse nummers meestal.
Leonie moet zo snel mogelijk een poliep krijgen, misschien dat ze dan wel aan te horen is.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
LeonieShit ik had haar als afvaller in m'n prono.
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik Jeroen goed hoor zingen..... is dit live
Oh ik ben niet zo een Marco fan, dus ik ben een beetje negatief bevooroordeeld.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nope, alleen eerste 2 cd's van een jaar of 15 geledenDat waren bijna allemaal covers.
Allebei punten danquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
LeonieShit ik had haar als afvaller in m'n prono.
Zo slecht vond ik het nog niet eens klinken hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En kut, ik vind het een leuk nummer
Ik vond het het een heerlijk nummer, maar ik ben niet zo'n jeroen fan zeg maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik het nog niet eens klinken hoor
Sowieso, anders zou Jennifer het toch nooit overleven..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zweer je, die talenten krijgen een gecensureerde versie te lezen hoor
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben niet zo een Marco fan, dus ik ben een beetje negatief bevooroordeeld.
Ik ook niet zo, maar ik vond Jeroen nu best goed zingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vond het het een heerlijk nummer, maar ik ben niet zo'n jeroen fan zeg maar
Dia-Ray heeft wat met spuitenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef Thermo18 het volgende:
Ray heeft weer een spuitbus gekocht, nee toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |