Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind ik ook geweldig, maar ik vind pop-cultural references toffer dan science&geeky references, waardoor Community voor mij nog leuker is
Daar ben ik het niet mee eens trouwens, ik was zelf pas vanaf aflevering 5 of 6 hooked. Duurde even voordat ik in de humor van de serie zat, maar het is echt de beste comedy van dit momentquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als die eps niet je ding zijn dan zal het voor de rest van de serie ook wel gelden vrees ik ja..Jammer
Natuurlijk... soms is het net als met een muziektrack, je moet hem vaker horen.quote:
Hmm ok. En check je pmquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk... soms is het net als met een muziektrack, je moet hem vaker horen.
Ik kan me herinneren dat ik na 6 eps gestopt was met Community omdat ik het niet echt spannend vond, pas aantal weken later verder gaan kijken en toen alles achter elkaar gekeken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
Ik wacht wel gewoon totdat The Big Bang Theory weer begint, dat is meer mijn ding
Dit dus, 5 weken geleden zou ik denken, ahhh geen TBBT... maar nu dacht ik... ach we hebben Community!!!quote:
idd!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Voeg eens heel gauw een plaatje van Annie toe aan de OP!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was zelf pas om na de ep met Jack Black, geloof dat dat ergens 10+ is ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:26 schreef remlof het volgende:
Mwah ik heb de pilot en ep 2 van season 1 gezien, maar het kon mij er niet toe brengen om de rest te kijken.
Die ep met Jack Black is wel echt geweldigquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ik was zelf pas om na de ep met Jack Black, geloof dat dat ergens 10+ is ofzo.
Ooit een keer de eerste twee eps ofzo gezien toen vond ik het ook mehhhh.
Half jaar later toch maar weer opgepikt en nu vind ik het de beste comedy sinds jaren.
Dat denk ik ook, of misschien halverwege een kijkje van hoe het er in het 'echt' uitzag ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:06 schreef Steve het volgende:
Ik vond het wel een aardige poging voor weer eens wat anders. Maar misschien hadden ze niet de hele aflevering zo moeten doen.
It is a metaphor: lack of pay-offquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, of misschien halverwege een kijkje van hoe het er in het 'echt' uitzag ofzo.
Afijn, ik vond vooral ook de manier waarop Lost erin verwerkt was geweldig
Achteraf wel, maar ik had toch wel een aflevering of zes, zeven nodig om het echt te kunnen waarderen.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:08 schreef Mirel het volgende:
Begin seizoen 1 is ook gewoon erg grappig. Jullie zijn GEK.
Volgende week ergens komt Community toch weer terug? Ik dacht althans dat Comedy Night Done Right donderdag a.s. weer begint.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:24 schreef MaxC het volgende:
Serie vorige week ontdekt en nu alles gekeken. Beste comedy van dit moment
Nu wel steeds wachten
Deze moet ik ook echt in mijn kast hebben staan..ben al op zoek naar dvd's (NL subs maken me niet uit, als het maar de goede regio is), maar dat schoot nog niet zo op de laatste keer dat ik keek..quote:Op zondag 9 januari 2011 13:43 schreef JDx het volgende:
Wahhhh als seizoen 2 is afgelopen... waar ik nog niet aan wil denkenga ik ALLES opnieuw kijken, geniaal!
Leuk, alleen is dit zo'n serie die je echt moet volgen, niet afleveringen op zich, tenminste wel eerst weten wie wie is enzo... daarom flopte Entourage bijvoorbeeld ook op CC, dat was echt een serie die je aflevering voor aflevering moest kijken.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:02 schreef Chriz2k het volgende:
Ik las trouwens dat het ook op Comedy Central gaat worden uitgezonden.
Evenals Arrested Development. Helaasquote:Op zondag 9 januari 2011 15:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Leuk, alleen is dit zo'n serie die je echt moet volgen, niet afleveringen op zich, tenminste wel eerst weten wie wie is enzo... daarom flopte Entourage bijvoorbeeld ook op CC, dat was echt een serie die je aflevering voor aflevering moest kijken.
Het prikkelt mijn zintuigen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:04 schreef Mirel het volgende:
Ik snap het plezier niet van AMV's en al die remix troep.
Maar zal het ook lukken om Modern Warfare (1x23, volgens mij) te overtreffen? Ik heb zelden zo moeten lachen om een aflevering van wat dan ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Seizoen 1 was goed en grappig. Seizoen 2 (tot nu toe) is helemaal geweldig.
Dat was idd een heel goede aflevering. Maar over het geheel genomen vind ik s2 beter dan s1 tot nu toe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:31 schreef Orbis het volgende:
[..]
Maar zal het ook lukken om Modern Warfare (1x23, volgens mij) te overtreffen? Ik heb zelden zo moeten lachen om een aflevering van wat dan ook.
Community is wel een 'slimmere' comedy dan bovengenoemde. Ik vind het veel leukerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:17 schreef Doks het volgende:
Ik ben zelf van van Friends, HIMYM en TBBT. Is dit een waardige comedie om dan ook te gaan volgen? Heb er tot dusver veel goeds over gehoord
Community is inderdaad iets diepgaander, als je een enkele aflevering zou kijken zou je er niets aan vinden, maar als je het volgt is het super, is al vele maanden mijn favo comedy!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Community is wel een 'slimmere' comedy dan bovengenoemde. Ik vind het veel leuker
Mooie is dat het net lijkt of zelfs is dat hij "Nice weather" zegtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mooie verwijzing naar de Cosby show met
"Nice sweater."
"Thanks."
"My dad gave it to me."
Lag dubbel toen Troy die man van Shirley ging ondervragen.
Lees maar even terug, je moet door de pak weg eerste 6 heen om iedereen te leren kennen, daarna kan er geen huidige comedy serie tegenop.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef N-E-R-D het volgende:
Misschien toch maar weer eens een kans geven omdat ik er zoveel goeds over hoor. Ooit de eerste ep gekeken maar die pakte me toen niet.
Wat heeft men eigenlijk tegen de eerste 6 eps? Ik kan me eigenlijk helemaal niet herinneren dat die me tegen stonden, ofzo.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Lees maar even terug, je moet door de pak weg eerste 6 heen om iedereen te leren kennen, daarna kan er geen huidige comedy serie tegenop.
Ja had het gelezenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Lees maar even terug, je moet door de pak weg eerste 6 heen om iedereen te leren kennen, daarna kan er geen huidige comedy serie tegenop.
Ze stonden mij ook niet tegen, anders was ik niet verder gaan kijken, het is ook niet exact die eerste 6 afleveringen hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 11:59 schreef Orbis het volgende:
[..]
Wat heeft men eigenlijk tegen de eerste 6 eps? Ik kan me eigenlijk helemaal niet herinneren dat die me tegen stonden, ofzo.
Nee, dat begrijp ik. De reden dat ik het vroeg is meer dat ik op heel erg veel verschillende plaatsen heb gelezen dat mensen even door de eerste 6 heen moeten. En ik vroeg me eigenlijk een beetje af waarom. Misschien is het inderdaad gewoon dat je zo'n 6 eps nodig hebt om de cast wat te leren kennen en waarderen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Ze stonden mij ook niet tegen, anders was ik niet verder gaan kijken, het is ook niet exact die eerste 6 afleveringen hoorik zeg gewoon altijd eerste 6 omdat het gewoon echt leuk wordt als je iedereen kent. Het is niet dat 7 opeens 2x zo leuk is
Komt hij uit de Cosby Show, ofzo? De trui deed me daar erg aan denken, maar verder zegt de grap me weinigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:10 schreef Woodpecker het volgende:
[ afbeelding ]
Nice sweater!
Thanx, my dad gave it to me
Ik lag dubbel
Ja, hij speelde de oudste zoon. Dacht ik. Iig een zoon.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef Orbis het volgende:
[..]
Komt hij uit de Cosby Show, ofzo? De trui deed me daar erg aan denken, maar verder zegt de grap me weinig.
Goeie grapquote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef Orbis het volgende:
[..]
Komt hij uit de Cosby Show, ofzo? De trui deed me daar erg aan denken, maar verder zegt de grap me weinig.
Wow is dat Annie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:22 schreef Mirel het volgende:
Community krijgt meer exposure, en Alison Brie ook!![]()
quote:- Are you ignoring me because I'm Korean?
- You're Chinese.
- Oh, there's a difference?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:22 schreef Mirel het volgende:
Community krijgt meer exposure, en Alison Brie ook!![]()
Gister op CCNL he, soms ook wel jammer, ik vind het altijd mooi om vanaf het begin deel uit te maken van een toffe serie, was ook vanaf aflevering 3 ofzo bij Big Bang en Chuck, nu het hier ook op tv is, is het toch ineens een normale serie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef Jovatov het volgende:
Leuk dat steeds meer mensen deze serie ontdekken trouwens
Dat hij er ineens bleek te zijn terwijl niemand het doorhad?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:23 schreef JDx het volgende:
Afgelopennnnnn... nu alweerhij was echt geniaal, in het begin na 4 minuten toen Chang in beeld kwam, I was like...
WADDAAFAAAAAAKKKKKKKKKKK![]()
![]()
Ps. ik denk dat ik een site ga maken communityvsbigbang.com ofzo en dan mag je stemmen op ofwel community of bigbang, diegene die Community stemmen krijgen een thanks en die Big Bang stemmen krijgen een sorry too late!En dan verder wel alle stemmen tellen en een Like on Facebook, zou best populair zijn! Haha.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat hij er ineens bleek te zijn terwijl niemand het doorhad?
Hij is sowieso een eindbaas.quote:
Maar ze durfden er niets meer over te zeggen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat hij er ineens bleek te zijn terwijl niemand het doorhad?
Fat Neilquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:32 schreef Orbis het volgende:
[..]
Season 2 heeft meer een soort overkoepelend thema van eenzaamheid dan een echt verhaal. Abeds moeder met kerst, Annie alleen in haar appartement, Shirley verlaten door haar man (maar dat is alweer opgelost) en natuurlijk de verlatingsangst van Pierce.
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar Community heeft in ieder geval wel een paintball ep (Modern Warfare) die werkelijk ongekend grappig is. En aangezien CC Community volgens mij wel uitzendt, zal je wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef Exentric90 het volgende:
Dit is dat van die paintball shizzel op comedy central?
Toch maar eens ergens downkopen
Gaa toch eens even kijken danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:54 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar Community heeft in ieder geval wel een paintball ep (Modern Warfare) die werkelijk ongekend grappig is. En aangezien CC Community volgens mij wel uitzendt, zal je wel gelijk hebben.
En ook als Community niet de paintball shizzle is kan het geen kwaad om de serie een kans te geven.
Ik ben nog zeker niet afgeknapt, maar de grapjes vond ik niet zo bijzonder deze aflevering. Wel weer heel tof en slim in elkaar gezet, maar ik heb niet echt veel of hard hoeven lachen...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef picodealion het volgende:
Na de kleipoppetjes-aflevering vond ik de D&D episode ook al een afknapper. Nog eentje en ik stop er maar weer mee.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef Tim86 het volgende:
10. Jacques Slade – I Never Die
14. Ludwig G?ransson – Episode 119 Medley
Ik vond die klei-aflevering ook de gaarste shit ooit, maar deze was wel aardig, ook al heb ik totaal niets met D&D.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef picodealion het volgende:
Na de kleipoppetjes-aflevering vond ik de D&D episode ook al een afknapper. Nog eentje en ik stop er maar weer mee.
Toch raar aangezien bijna iedereen die ermee begint, het blijft kijken. Zelfs die hard Big Bang fans zijn om.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Jovatov het volgende:
Het einde van S1 was beter dan het begin, dus hopen dat dat bij S2 ook zo zal zijn.
En dan heel hard hopen dat er een derde seizoen komt, de kijkcijfers zijn er niet echt naar, geloof ik.
Dat heeft denk ik te maken met het verschil tussen het publiek dat achter de Amerikaanse TV zit, en de mensen hier die TV-series downloaden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Toch raar aangezien bijna iedereen die ermee begint, het blijft kijken. Zelfs die hard Big Bang fans zijn om.
Chang was weer lachen. Maar ik vond hem toch nog genialer toen die nog docent was. Hopelijk krijgt die z'n baan weer snel terug.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Chang met z'n stokjes en heremietkreeften
Magnitude
Leuke aflevering weer!
Moest even wennen aan zijn stem, maar hij is best goed ja, leuk albumquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:10 schreef vault_tec het volgende:
Troy is een schrijver, acteur, comedian en een rapper. Raps zijn nog best goed.
FC EMMEN!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Dos37 het volgende:
Leuke aflevering alleen jammer dat ze voor Liverpool waren
Nee want ze dachten allebij zelf de straight girl te zijn en de ander de lesbian.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:28 schreef JDx het volgende:
Ik snap 1 ding niet, als ze allebei dachten van elkaar dat ze lesbian waren, dan hadden ze het al door moeten hebben toen ze zeiden, one lesbian and a straight girl toch?
Dat waait wel weer over. Je komt er snel genoeg achter dat Annie de leukste is,quote:Op maandag 14 februari 2011 07:11 schreef gnilrednoz het volgende:
Ben net begonnen met kijken en vind t so far echt erg tofben na pas 4 afleveringen ook al een btje verliefd op Britta ofzo
![]()
![]()
Die mag best terugkomen van mij.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:34 schreef Mirel het volgende:
De librarian van vorige week was ook knap
Schrijver van 30 Rock he, nog best wel vet dat hij daarnaast rapper en en acteur is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:10 schreef vault_tec het volgende:
Troy is een schrijver, acteur, comedian en een rapper. Raps zijn nog best goed.
Was hij ook schrijver van 30 Rock? Dat wist ik niet. Cool. Weer iets geleerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Schrijver van 30 Rock he, nog best wel vet dat hij daarnaast rapper en en acteur is.
Zijn album Culdesac is ook wel vet als je van dat type muziek houdt.
Raising Hope.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef octopaul het volgende:
Neeeeeee.. na 3 dagen alle aflveringen gekeken. Wat nu?
Goeie keuze, maar dan ná Arrested Development.quote:
Annie is iig ook erg knap/leuk ja, maar Britta heeft iets onbereikbaars, en ik val doorgaans op onbereikbare vrouwenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat waait wel weer over. Je komt er snel genoeg achter dat Annie de leukste is,.
In Mad Men heeft ze dat ook heel erg. Die ingehouden verborgen sexyheidquote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Britta heeft zo'n raar hoofd. Te grote ogen (bug-eyed), gekke lippen en dan die bolle wangetjes. Nee, niet mijn type. Mocht ze het wel zijn had ik overigens niet de illusie dat het ooit wat zou worden tussen ons
Annie is gewoon schattig en lekker (neurotisch), heeft ook grote ogen (maar dan mooi) en een goed stel tieten. Ze straalt gewoon een onschuldig soort sexy uit
Goed verwoord.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:53 schreef Chriz2k het volgende:
Britta is om eenmalig door te smeren in een onguur steegje, Annie om vele malen de liefde mee te bedrijven.
Ach, JDx heeft met die foto toch al de discussie gewonnenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, mannen, als we niet kappen start ik een 'Hoe groot zou Joel McHale's lul zijn?'-campagne.
Volgens mij heeft hij best een grotequote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, mannen, als we niet kappen start ik een 'Hoe groot zou Joel McHale's lul zijn?'-campagne.
Ik denk dat Abed de grootste heeft stiekem van iedereen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij best een grote. Ik verdenk Troy er van een kleintje te hebben.
Hehe, ik wilde het net tikken ja. Een chocopopquote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik denk dat Abed de grootste heeft stiekem van iedereen.
Soort TV Draait Door is dat toch? Wel leuk inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gisteren trouwens twee afleveringen van The Soup gekeken, gepresenteerd door Joel McHale. Hij heeft zelf ook echt een beetje Jeff-humor, prima spul.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Mr. Hawthorne is requesting 'Sourface'"
Troy's uitbarstingen
Helemaal mee eens. Pierce gaat deze aflevering zo ver dat het ongeloofwaardig is als ze hem niet uit de groep zetten. Had wel verwacht dat iemand hem de waarheid zou vertellen over dat gedrag als dit juist de reden is dat ze hem niet uitnodigen voor D&D etc.quote:Leuke aflevering, al word ik Pierce die zo overdreven doet een beetje zat. Misschien is dat nu afgelopen.
Omdat deze aparte manier van bezig zijn (zoals nu een docu parodie) voor een groot deel het karakter en de aantrekkingskrachts van de serie is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:20 schreef Dos37 het volgende:
Ze blijven zo apart bezig waarom niet weer een keer een normale aflevering.
Eens. Zeer sterke aflevering. Community is op z'n best op deze manier. Gimmicks als die kerstaflevering vond ik dan weer een stuk minder, de laatste tijd wordt het weer sterker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat deze aparte manier van bezig zijn (zoals nu een docu parodie) voor een groot deel het karakter en de aantrekkingskrachts van de serie is.
Nee dat is precies wat ik bedoel. Maar het lijkt totaal niet op seizoen één. Ik vind het best leuk begrijp me niet verkeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat deze aparte manier van bezig zijn (zoals nu een docu parodie) voor een groot deel het karakter en de aantrekkingskrachts van de serie is.
of bedoel je iets anders met apart bezig?
Die ommekeer was ookal bezig tegen het einde van seizoen 1. Met Contemporary American Poultry,en Modern Warfare als duidelijkste voorbeeldenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dat is precies wat ik bedoel. Maar het lijkt totaal niet op seizoen één. Ik vind het best leuk begrijp me niet verkeerd.
Ojah, Iran? That's Iraq... ohhh... haha, elke minuut zit wel iets leuks in als ik zo nadenk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:24 schreef Orbis het volgende:
Geweldige ep! Dit was puur genieten. Pierce is echt gestoord, maar het is mooi hoe het toch eigenlijk helemaal in zijn character past. Als je oude eps terugkijkt, zie je dat hij in staat is tot de grootst mogelijke waanzin. Het komt er nu alleen nog eens langzaam uit ook.
En de scène met Britta en Jeff over hun ouders was prachtig, vooral hoe ze opeens een heel scenario uit het niets optrokken over de Green Zone in Irak.
Als afsluiter: toch weer mooi het woord 'bequeathing' geleerd. Leuk hoe dat woord veel vaker dan logisch is gebruikt werd.
Thanks so muchquote:
Ben je gek?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:07 schreef andre347 het volgende:
Season 1 is imo het best tot nu toe. Modern Warfare was vet omdat het eigenlijk de eerste echte 'speciale' ep was. Daarna kwamen er steeds meer en die waren allemaal stuk voor stuk minder.
Ja, ik zat ook al te kijken elke keer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zo lang over een aflevering gedaan, ik moest steeds terugspoelen om die textjes bij alle kandidaten te lezen en de nieuwsaankondigen onderin beeld allemaal te kunnen lezen.
quote:I think Magnitude is in the show to show the violence and lack of expression common amongst todays black youth. Here we have a 16 year old African American, already in college, and in a student election, but unable to express himself past the violent and simplistic statement pop-pop. Meanwhile the mostly white mindless masses laugh at this sad state, turn him into a 1920's dancing black monkey, only there to be used for a cheap laugh...never in any consideration to be elected, losing to a fictional cartoon show...showing how white people view true black people...not the 1/2 white, muslim, who does not trace his Roots through slavery who currently resides as president, but rather a true black man. His character is one of the deepest and saddest and bringing in Roots references in between his two appearances thus far shows how the writers are screaming for people to see this.
Eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef n0ir het volgende:
Ik vond de aflevering van gister echt zo ontzettend gaaf. Ik merkte dat ik meer lol had dan bij The Office of The Big Bang Theory, Community is nog veel frisser dan die series. Elke aflevering is weer origineel.
Oh, daarom was het al zo ver in de aflevering. Wat dat betreft faalt CC wel, die niet-grappige Tosh.0 is ook opeens van 10 naar 9 uur gegaan, nu heb je opeens zo'n lachband-na-elke-zin-shitshow tussen leukere programma's heenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef roelofjan het volgende:
Dikke faal weer van Comedy Central, begint community ineens om kwart over 8.
Ik kan er juist erg om lachen. Voornamelijk de eerste helft, die erg inspeelt op mijn liefde voor vallende mensen en op-de-grens grappen vind ik steeds erg leuk.quote:
Ja daar ergerde ik me ook aan, was juist mooi om eerst iedereen te leren kennen, steeds mooiere afleveringen en ineens BAM, geweldige aflevering.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh, daarom was het al zo ver in de aflevering. Wat dat betreft faalt CC wel, die niet-grappige Tosh.0 is ook opeens van 10 naar 9 uur gegaan, nu heb je opeens zo'n lachband-na-elke-zin-shitshow tussen leukere programma's heen
En CC faalde eigenlijk al door met de Paintball-episode te beginnen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:45 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik weet niet meer wie ookalweer tegen mij zei datk Annie leuker zou gaan vinden dan Britta (ik had gezegd datk kinda een crush op Britta had ontwikkeld)...
...maar je hebt gelijk gekregen
Ze is echt zooooooo cute gewoon
Maar ook vernamelijk door het zien van dit interview
Staat Alison Brie nu bij mij op #1 van alle celebs ;_; ( het doet ook gewoon pijn weetje)
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat waait wel weer over. Je komt er snel genoeg achter dat Annie de leukste is,.
Download dan gewoon de hele soundtrackquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik heb de mp3s van Pierce you're a B en Getting rid of Britta![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:01 schreef JackHerrer het volgende:
Er komt een nieuwe modern warfare aflevering, waarschijnlijk van een uur![]()
http://www.tvline.com/201(...)are-exclusive-intel/
17 maart is de volgende ep.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef JDx het volgende:
Deze week wel een episode dan? Hoorde dat van TBBT geen episode was deze week... ze lopen meestal aardig gelijk als er iets te doen is in de US of A.
[USA] Community #3quote:Chang's plan to prove he's responsible hits a roadblock while Britta's love life takes an unusual turn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |