Haha echt he, dat had ik dus ook al een keer gezegd, ze was int begin bedoeld als iemand waar Jeff steeds achteraan zou zitten denk ik en tegenwoordig wordt ze veel meer als stoere, independent, half lesbian achtige girl neergezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef Mirel het volgende:
Ik gaf iemand een trailer van seizoen 1 en ik ging hem toen ook zelf bekijken. Merk op dat Britta er veel leuker uitziet dan nu. Misschien niet meer makeup maar wel leukere kleren. Ook in de manier waarop alles gechopt is is te merken dat ze haar en Jeff als lovecouple hadden bedoeld. (of deden dat om even populair te zijn voor de kijkcijfers van de eerste paar eps om niet gecancelled te worden)
And my dick is too big, there's a big bang theory. I got a picture on my iPhone, what do you all think?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:21 schreef fwokker het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen?
http://www.iamdonald.com/freaksandgeeks
Troy multitalent
Ik vind hem niet echt een prettige rapstem hebben. Maar wel tof dat hij het allemaal doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:21 schreef fwokker het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen?
http://www.iamdonald.com/freaksandgeeks
Troy multitalent
Ja dat vinden wel meer mensen. Ik heb er zelf geen problemen mee maar zijn sterke kant is sowieso zijn schrijverskunstenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt een prettige rapstem hebben. Maar wel tof dat hij het allemaal doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het in elk geval erg leuk nieuws![]()
Echt he, het zit gewoon allemaal veel dieper in elkaar dan "gewone" comedy.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:43 schreef Kremers het volgende:
Geweldige serieMijn favoriete karakters zijn toch wel Pierce en Señor Chang
De aflevering van gisteren (commedy central) over chicken fingers was geniaal, maar die met die boot op het parkeerterrein mocht er ook zijn. Goed geschreven en goede karakters.
Zouden die Amerikanen dan eindelijk doorkrijgen wat commedy is? Na al die Friends achtige troep...
Ik merk dat ik toch wel vrij veel mensen in mijn omgeving warm krijg voor deze serie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:51 schreef Mirel het volgende:
Wat een onzin dat dit niet weggelegd is voor het gemiddelde Amerikaanse publiek. Dat is het evenmin voor een Nederlands publiek. Series zoals dit zullen nooit populair worden. Ken je veel mensen in Nederland die Arrested Development kennen (en anders het écht waarderen)? Vast op één hand te tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |