In Mad Men heeft ze dat ook heel erg. Die ingehouden verborgen sexyheidquote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Britta heeft zo'n raar hoofd. Te grote ogen (bug-eyed), gekke lippen en dan die bolle wangetjes. Nee, niet mijn type. Mocht ze het wel zijn had ik overigens niet de illusie dat het ooit wat zou worden tussen ons
Annie is gewoon schattig en lekker (neurotisch), heeft ook grote ogen (maar dan mooi) en een goed stel tieten. Ze straalt gewoon een onschuldig soort sexy uit
Goed verwoord.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:53 schreef Chriz2k het volgende:
Britta is om eenmalig door te smeren in een onguur steegje, Annie om vele malen de liefde mee te bedrijven.
Ach, JDx heeft met die foto toch al de discussie gewonnenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, mannen, als we niet kappen start ik een 'Hoe groot zou Joel McHale's lul zijn?'-campagne.
Volgens mij heeft hij best een grotequote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, mannen, als we niet kappen start ik een 'Hoe groot zou Joel McHale's lul zijn?'-campagne.
Ik denk dat Abed de grootste heeft stiekem van iedereen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij best een grote. Ik verdenk Troy er van een kleintje te hebben.
Hehe, ik wilde het net tikken ja. Een chocopopquote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik denk dat Abed de grootste heeft stiekem van iedereen.
Soort TV Draait Door is dat toch? Wel leuk inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gisteren trouwens twee afleveringen van The Soup gekeken, gepresenteerd door Joel McHale. Hij heeft zelf ook echt een beetje Jeff-humor, prima spul.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Mr. Hawthorne is requesting 'Sourface'"
Troy's uitbarstingen
Helemaal mee eens. Pierce gaat deze aflevering zo ver dat het ongeloofwaardig is als ze hem niet uit de groep zetten. Had wel verwacht dat iemand hem de waarheid zou vertellen over dat gedrag als dit juist de reden is dat ze hem niet uitnodigen voor D&D etc.quote:Leuke aflevering, al word ik Pierce die zo overdreven doet een beetje zat. Misschien is dat nu afgelopen.
Omdat deze aparte manier van bezig zijn (zoals nu een docu parodie) voor een groot deel het karakter en de aantrekkingskrachts van de serie is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:20 schreef Dos37 het volgende:
Ze blijven zo apart bezig waarom niet weer een keer een normale aflevering.
Eens. Zeer sterke aflevering. Community is op z'n best op deze manier. Gimmicks als die kerstaflevering vond ik dan weer een stuk minder, de laatste tijd wordt het weer sterker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat deze aparte manier van bezig zijn (zoals nu een docu parodie) voor een groot deel het karakter en de aantrekkingskrachts van de serie is.
Nee dat is precies wat ik bedoel. Maar het lijkt totaal niet op seizoen één. Ik vind het best leuk begrijp me niet verkeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat deze aparte manier van bezig zijn (zoals nu een docu parodie) voor een groot deel het karakter en de aantrekkingskrachts van de serie is.
of bedoel je iets anders met apart bezig?
Die ommekeer was ookal bezig tegen het einde van seizoen 1. Met Contemporary American Poultry,en Modern Warfare als duidelijkste voorbeeldenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dat is precies wat ik bedoel. Maar het lijkt totaal niet op seizoen één. Ik vind het best leuk begrijp me niet verkeerd.
Ojah, Iran? That's Iraq... ohhh... haha, elke minuut zit wel iets leuks in als ik zo nadenk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:24 schreef Orbis het volgende:
Geweldige ep! Dit was puur genieten. Pierce is echt gestoord, maar het is mooi hoe het toch eigenlijk helemaal in zijn character past. Als je oude eps terugkijkt, zie je dat hij in staat is tot de grootst mogelijke waanzin. Het komt er nu alleen nog eens langzaam uit ook.
En de scène met Britta en Jeff over hun ouders was prachtig, vooral hoe ze opeens een heel scenario uit het niets optrokken over de Green Zone in Irak.
Als afsluiter: toch weer mooi het woord 'bequeathing' geleerd. Leuk hoe dat woord veel vaker dan logisch is gebruikt werd.
Thanks so muchquote:
Ben je gek?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:07 schreef andre347 het volgende:
Season 1 is imo het best tot nu toe. Modern Warfare was vet omdat het eigenlijk de eerste echte 'speciale' ep was. Daarna kwamen er steeds meer en die waren allemaal stuk voor stuk minder.
Ja, ik zat ook al te kijken elke keer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zo lang over een aflevering gedaan, ik moest steeds terugspoelen om die textjes bij alle kandidaten te lezen en de nieuwsaankondigen onderin beeld allemaal te kunnen lezen.
quote:I think Magnitude is in the show to show the violence and lack of expression common amongst todays black youth. Here we have a 16 year old African American, already in college, and in a student election, but unable to express himself past the violent and simplistic statement pop-pop. Meanwhile the mostly white mindless masses laugh at this sad state, turn him into a 1920's dancing black monkey, only there to be used for a cheap laugh...never in any consideration to be elected, losing to a fictional cartoon show...showing how white people view true black people...not the 1/2 white, muslim, who does not trace his Roots through slavery who currently resides as president, but rather a true black man. His character is one of the deepest and saddest and bringing in Roots references in between his two appearances thus far shows how the writers are screaming for people to see this.
Eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef n0ir het volgende:
Ik vond de aflevering van gister echt zo ontzettend gaaf. Ik merkte dat ik meer lol had dan bij The Office of The Big Bang Theory, Community is nog veel frisser dan die series. Elke aflevering is weer origineel.
Oh, daarom was het al zo ver in de aflevering. Wat dat betreft faalt CC wel, die niet-grappige Tosh.0 is ook opeens van 10 naar 9 uur gegaan, nu heb je opeens zo'n lachband-na-elke-zin-shitshow tussen leukere programma's heenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef roelofjan het volgende:
Dikke faal weer van Comedy Central, begint community ineens om kwart over 8.
Ik kan er juist erg om lachen. Voornamelijk de eerste helft, die erg inspeelt op mijn liefde voor vallende mensen en op-de-grens grappen vind ik steeds erg leuk.quote:
Ja daar ergerde ik me ook aan, was juist mooi om eerst iedereen te leren kennen, steeds mooiere afleveringen en ineens BAM, geweldige aflevering.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh, daarom was het al zo ver in de aflevering. Wat dat betreft faalt CC wel, die niet-grappige Tosh.0 is ook opeens van 10 naar 9 uur gegaan, nu heb je opeens zo'n lachband-na-elke-zin-shitshow tussen leukere programma's heen
En CC faalde eigenlijk al door met de Paintball-episode te beginnen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:45 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik weet niet meer wie ookalweer tegen mij zei datk Annie leuker zou gaan vinden dan Britta (ik had gezegd datk kinda een crush op Britta had ontwikkeld)...
...maar je hebt gelijk gekregen
Ze is echt zooooooo cute gewoon
Maar ook vernamelijk door het zien van dit interview
Staat Alison Brie nu bij mij op #1 van alle celebs ;_; ( het doet ook gewoon pijn weetje)
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat waait wel weer over. Je komt er snel genoeg achter dat Annie de leukste is,.
Download dan gewoon de hele soundtrackquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik heb de mp3s van Pierce you're a B en Getting rid of Britta![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:01 schreef JackHerrer het volgende:
Er komt een nieuwe modern warfare aflevering, waarschijnlijk van een uur![]()
http://www.tvline.com/201(...)are-exclusive-intel/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |