In Mad Men heeft ze dat ook heel erg. Die ingehouden verborgen sexyheidquote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Britta heeft zo'n raar hoofd. Te grote ogen (bug-eyed), gekke lippen en dan die bolle wangetjes. Nee, niet mijn type. Mocht ze het wel zijn had ik overigens niet de illusie dat het ooit wat zou worden tussen ons
Annie is gewoon schattig en lekker (neurotisch), heeft ook grote ogen (maar dan mooi) en een goed stel tieten. Ze straalt gewoon een onschuldig soort sexy uit
Goed verwoord.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:53 schreef Chriz2k het volgende:
Britta is om eenmalig door te smeren in een onguur steegje, Annie om vele malen de liefde mee te bedrijven.
Ach, JDx heeft met die foto toch al de discussie gewonnenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, mannen, als we niet kappen start ik een 'Hoe groot zou Joel McHale's lul zijn?'-campagne.
Volgens mij heeft hij best een grotequote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, mannen, als we niet kappen start ik een 'Hoe groot zou Joel McHale's lul zijn?'-campagne.
Ik denk dat Abed de grootste heeft stiekem van iedereen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij best een grote. Ik verdenk Troy er van een kleintje te hebben.
Hehe, ik wilde het net tikken ja. Een chocopopquote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik denk dat Abed de grootste heeft stiekem van iedereen.
Soort TV Draait Door is dat toch? Wel leuk inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gisteren trouwens twee afleveringen van The Soup gekeken, gepresenteerd door Joel McHale. Hij heeft zelf ook echt een beetje Jeff-humor, prima spul.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Mr. Hawthorne is requesting 'Sourface'"
Troy's uitbarstingen
Helemaal mee eens. Pierce gaat deze aflevering zo ver dat het ongeloofwaardig is als ze hem niet uit de groep zetten. Had wel verwacht dat iemand hem de waarheid zou vertellen over dat gedrag als dit juist de reden is dat ze hem niet uitnodigen voor D&D etc.quote:Leuke aflevering, al word ik Pierce die zo overdreven doet een beetje zat. Misschien is dat nu afgelopen.
Omdat deze aparte manier van bezig zijn (zoals nu een docu parodie) voor een groot deel het karakter en de aantrekkingskrachts van de serie is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:20 schreef Dos37 het volgende:
Ze blijven zo apart bezig waarom niet weer een keer een normale aflevering.
Eens. Zeer sterke aflevering. Community is op z'n best op deze manier. Gimmicks als die kerstaflevering vond ik dan weer een stuk minder, de laatste tijd wordt het weer sterker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat deze aparte manier van bezig zijn (zoals nu een docu parodie) voor een groot deel het karakter en de aantrekkingskrachts van de serie is.
Nee dat is precies wat ik bedoel. Maar het lijkt totaal niet op seizoen één. Ik vind het best leuk begrijp me niet verkeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat deze aparte manier van bezig zijn (zoals nu een docu parodie) voor een groot deel het karakter en de aantrekkingskrachts van de serie is.
of bedoel je iets anders met apart bezig?
Die ommekeer was ookal bezig tegen het einde van seizoen 1. Met Contemporary American Poultry,en Modern Warfare als duidelijkste voorbeeldenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dat is precies wat ik bedoel. Maar het lijkt totaal niet op seizoen één. Ik vind het best leuk begrijp me niet verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |