Ik wind de Pong alvast opquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef Redux het volgende:
[..]
oeh, dan pak ik mn plateausandalen uit de kast
NEEEEEEEE echt niet hoor. Vind hem echt niks.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gegeven...en dat uit de mond van een vrouw![]()
Maar zou JIJ Cee Lo doen?
You go. Heb je nu met Waylon?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:15 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik was ook te hoog gegrepen voor hem dat hij daarom een paar stappen terug heeft gedaan...
Bij dezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit mag je quoten:
Als Bart wint, ga ik een hele hete peper eten en dat plaats ik op youtube.
Ja wil ik ook heel graag weten!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
Dit liedje van Nikon. weet iemand de titel?
Nikon Simon?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
-fail-quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Harry Piekema is een baas. Tineke schouten een verlepte trol.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef Maartel het volgende:
Meneer Albert Heijn, ga alsjeblieft héél ver weg, en neem Tineke Schouten mee
Dankje.quote:
Bijna goed.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..].
Nigeria Waterval is er niets bij.
Ook bedankt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Google sez:
Het nummer van de Nikonreclame is van Radical Face en heet "Welcome Home".
Ik geloof dat ik 'een baas' erger vind dan een verlepte trolquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Harry Piekema is een baas. Tineke schouten een verlepte trol.
Ik heb een nieuwe rubikkubus, wil jij dr even mee spelen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lekker, ik zet de Shandy alvast klaar
quote:
Dat vroeg ik ook wat maanden terug in TAL, zo mooiquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, ik had ff wat dringends te doen helaas....quote:
quote:
echt hequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..].
Nigeria Waterval is er niets bij.
Maanden terug, spuit 11 ik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook wat maanden terug in TAL, zo mooi
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik had ff wat dringends te doen helaas....
En dat liep een beetje uit.....
Ik heb net een zak Mango-chili open getrokken, ff m'n vingers aflikken. Glaasje melk erbijquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe rubikkubus, wil jij dr even mee spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |