Gnarls Barkley ook.quote:
Geen dank. Goeden inkoppertje.quote:
Tatjana heeft geen spleetoogjes, Nyssina heeft een Aziatische vader zag ik net, tis echt Anita Dothquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ha, dat vind ik ook. En ze lijkt echt niet op Tatjana, die laatste heeft een heel mooi fijn gezichtje.
Wist ik ook niet, ik wist niet eens wie de zanger van dit nummer was eigenlijk. Crazy is wel een leuk nummer en nu ik erover nadenk, het lijkt inderdaad wel een beetje op Fuck you qua melodie en zo.quote:
Onderdeel van.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Hij is toch onderdeel van Gnarls Barkley, of is het een pseudoniem?
Ik denk pseudo, weet het ook niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Hij is toch onderdeel van Gnarls Barkley, of is het een pseudoniem?
hij is de zanger jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef Mama_Mia het volgende:
Dus hij is hetzelfde als Gnarls Barkley?
Eens.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
k vind haar zo'n arrogante rotkop hebben
Misschien de melkboer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat ja. Maar haar mams ziet er heel Nederlands uit. Zal haar pa uit het Oostblok komen ofzo?
Zeker jonger dan 20 dan.quote:
Dat ja. Zingen kan ze zeker, maar ik vind het er niet uitzien.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wanneer komt die wiep zo die zou ik wel eens hard willen duwen zeg zo lekker hoor
Die ligt er al uit, vriend.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wanneer komt die wiep zo die zou ik wel eens hard willen duwen zeg zo lekker hoor
Ja daar zou ik m ook wel in willen stoppenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
Aanstellerig jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Charlotte had tijdens het optreden al een driedubbel orgasme gehad leek het wel.
dan ga ik daarna nog wel evenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja daar zou ik m ook wel in willen stoppen
Beetje laat mee, niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |