quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Iemand die nog niet weet hoeveel, gaat lopen zoeken en dan PATSSSS¤ 500,=
Ja.. ja... ja... maar dat moeten we dan nog wel ff horen dan. Oh nee, die zaakbehartiger Lerby zal wel weer ergens anders mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
ik ga er vanuit dat Yo een 0 vergeten is
ze zal wel met een excuusfilmpje in RTL Boulevard komen, waarbij ze een vette cheque overhandigd aan die arme priester.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja.. ja... ja... maar dat moeten we dan nog wel ff horen dan. Oh nee, die zaakbehartiger Lerby zal wel weer ergens anders mee bezig zijn.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze zal wel met een excuusfilmpje in RTL Boulevard komen, waarbij ze een vette cheque overhandigd aan die arme priester.
de weeskindjes staan er als decoratie bij, en kijken erg blij dat ze eindelijk een mooie schenking voor hun tehuis krijgen
bronquote:Wesley en Yolanthe Sneijder komen belofte na
Wesley Sneijer en Yolanthe Sneijder-Cabau zijn hun belofte nagekomen. De Italiaanse pastoor heeft de donatie die zij hadden toegezegd ontvangen.
De Italiaanse pastoor Don Vezio, afkomstig uit het Italiaanse dorpje Castelnuovo Berardenga waar het huwelijk van het sterrenkoppel plaatsvond, heeft zijn donatie ontvangen. Wesley en Yolanthe hadden de pastoor toegezegd een donatie te doen, maar hadden op dat moment geen geld op zak. Op verzoek van de pastoor zouden zij het geld overmaken naar een lokaal weeshuis, meldt RTL Boulevard. De donatie liet echter op zich wachten.
Enkele maanden na het huwelijk hebben zij nu het bedrag van maar liefst 500 euro overgemaakt, vertelt de pastoor. "Ik zou denken dat Wesley en Yolanthe veel meer financiėle problemen hebben dan mijn parochieleden. Ik vond het een passend aanbod en heb het aangenomen."
Of 2 nullen, zou ik serieus oom niet raar hebben gevonden...quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
ik ga er vanuit dat Yo een 0 vergeten is
dat heb je goed begrepenquote:Op zaterdag 4 december 2010 04:52 schreef Ole het volgende:
OK... ga straks beter kijken... Maar begrijp ik nu goed dat ze wel *tromgeroffel*
vijf........ vijfhonderd!!! euro gestort hebben??????
Hallo.. 500 euro moet Wesley wel iets langer dan een half uur voor werken!quote:Op zaterdag 4 december 2010 04:52 schreef Ole het volgende:
OK... ga straks beter kijken... Maar begrijp ik nu goed dat ze wel *tromgeroffel*
vijf........ vijfhonderd!!! euro gestort hebben??????
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Hun naamplaatje in Milaan.
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef blablabla99 het volgende:
[..]
Volgens mij is hier diezelfde goedkope vertaal-site gebruikt als voor Yo's tattoo....
Deze fooi is wel heel erg schraal.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:19 schreef hexje het volgende:
Als je geld hebt wil nog niet zeggen dat je steeds maar grote bedragen moet overmaken.
Als je een goed rechterbeen hebt hoef je er nog niet mee te scoren en als je een lekker koppie hebt hoef je er nog niet mee te cashen. Nee. Eens.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:19 schreef hexje het volgende:
Als je geld hebt wil nog niet zeggen dat je steeds maar grote bedragen moet overmaken.
ik denk dat je de dames van de TCC ook niet helemaal moet uitvlakken.. volgens mij zit in dat artikel best een kern van waarheid inquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:58 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een heerlijk bullshitverhaal. Wesley Sneijder en Yolantha, twee barmhartige samaritanen. Wat waren ze toch goed bezig! Het lag allemaal aan die feeksen van The Class CompanyZe verdienen een lintje
Ik zeg bedankt Arlette L. voor deze inside-story.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
Zo, hoeveel hebben Yo en Wes geschoven voor deze kerstige karakterschets waarin zij door 'bronnen' (vooral vaag houden, kan niemand je erop pakken) de hemel in worden geprezen?
Het ligt er iets te dik bovenop. Iets. Die lui zijn net zo subtiel als hun kledingsmaak.
Misschien de toezegging dat hun liefdesbaby als eerste in de Telegraaf komt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
Zo, hoeveel hebben Yo en Wes geschoven voor deze kerstige karakterschets waarin zij door 'bronnen' (vooral vaag houden, kan niemand je erop pakken) de hemel in worden geprezen?
In een gouden luier en met oorbelletjes. Ongeacht de sekse.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien de toezegging dat hun liefdesbaby als eerste in de Telegraaf komt?
Moeten ze voor de doop wel een andere kerk uitzoeken....quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een gouden luier en met oorbelletjes. Ongeacht de sekse.
En dat Yo dan weer een foutief gespelde tatoeage erbij neemt.
Meer kerken dan gouden broekjes in Italiė.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:38 schreef blablabla99 het volgende:
Moeten ze voor de doop wel een andere kerk uitzoeken....
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat Yo dan weer een foutief gespelde tatoeage erbij neemt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:38 schreef blablabla99 het volgende:
[..]
Moeten ze voor de doop wel een andere kerk uitzoeken....
Johnney, Wesley jr, Anthoney,Baileyquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
Als het een jongen wordt wordt het vast iets van, ff kijken, wat is nou zo'n woonwagenkampnaam... kom ik ff niet op. Als het een meisje wordt misschien een Kimberley of Deveney?
Kon het niet laten, heb nog eens even rondgekeken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze fooi is wel heel erg schraal.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat je de dames van de TCC ook niet helemaal moet uitvlakken.. volgens mij zit in dat artikel best een kern van waarheid in
Ik schoot in de lachquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:14 schreef Zana het volgende:
Het voorstel om de extra kosten te betalen was bepaald geen schuld toegeven. Zie het meer als echte kerstgedachte.
je vergeet de zijden blommen om het daar in het tehuis voor die arme weesjes wat op te fleurenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:35 schreef blablabla99 het volgende:
Ik denk dat het niet gaat om een verklaring van W&Y aan TCC, maar over de tekst van de schikkingsovereenkomst.
TCC zal daarin misschien opgenomen willen hebben dat zij hun werk goed hebben gedaan oid (en wrsch ook een wederzijdse geheimhoudingsverklaring) en dat wil Wes dat niet tekenen?...
Ben eigenlijk wel een beetje 'klaar' met dit setje.
Hup, vrachtwagens met gastendoekjes, banken, bestek, servies, lampen, beddengoed nog even naar dat kindertehuis en verder miljonairtje spelen in een voetbal-enclave alsjeblieft.
Ik vraag mij trouwens af welk effect dat gebeuren op The Class Company heeft. Zullen er nog mensen zijn die de bruiloft door hun laten organiseren naast de afspraken die ze misschien nog hadden staan? Afgezien van wie er nu gelijk heeft, ik zou er geen zin hebben in gelijksoortig gedonder na mijn bruiloft. Je huurt een weddingplanner toch juist in om je het werk af te nemen en ook om overzicht te houden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:18 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Geen kern van waarheid, niet eens een heel kleintje. Waarom zou The ClassCompany een 'goed woordje' over hun fantastische organisatiekwaliteiten zwart op wit willen hebben? Om toekomstige bruidsparen over de streep te trekken? Omdat het een hele aanbeveling is dat ze het huwelijk van Yo en Wes zo vlekkeloos geregeld hebben? De meeste mensen hebben sinds de zomer toch wel minstens één krant gelezen
En de keukenrollen voor het deppen van hun tranenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je vergeet de zijden blommen om het daar in het tehuis voor die arme weesjes wat op te fleuren
Ivo Niehe onder de indruk van Yolanthequote:Op woensdag 8 december 2010 00:09 schreef Pisces29 het volgende:
Yo werkt voor Niehe, voor de tv show.
Ik zit mobiel, dus kan het artikel van Nu.nl nog niet plaatsen. Misschien iemand anders?
OK, dat was de TV show voor mij.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ivo Niehe onder de indruk van Yolanthe
Uitgegeven: 7 december 2010 09:29
Laatst gewijzigd: 7 december 2010 10:04
AMSTERDAM - Ivo Niehe is onder de indruk van de interviewkwaliteiten van Yolanthe Sneijder-Cabau. "Ze is heerlijk spits en ad rem bij het vragen stellen."
De presentatrice maakt momenteel voor de TROS Yolanthes TV Show, waarmee ze in de voetsporen treedt van Niehe.
De nieuwe versie van de TV Show richt zich op een jongere doelgroep dan de oorspronkelijke, al blijft Niehe ook zelf programma's maken. "Zij is voor de jongere doelgroep een waardige vervangster van mij", zo zegt hij tegen de Telegraaf.
Mooi
"Mannen die ze interviewt, moeten sowieso al twee keer slikken als ze binnenkomt. Want wat is die vrouw mooi.", vindt Niehe.
Bovendien is de presentator ook te spreken over het uitgebreide netwerk van de voetbalvrouw. Volgens de presentator hebben Sneijder-Cabau en haar voetballende echtgenoot ingangen bij mensen als Nadal, Ronaldo en George Clooney.
Internationale wereld
"Die bel ik niet zo gemakkelijk op, maar zij krijgen dat voor elkaar. We komen met hen in een ongelooflijk internationale wereld."
De uitzendingen van de eerste zes afleveringen met Yolanthe beginnen in mei.
dat had ik vanochtend al gelezenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:09 schreef Pisces29 het volgende:
Yo werkt voor Niehe, voor de 5tv show.
lIk zit mobiel, dus kan het artikel van Nu.nl nog niet plaatsen. Misschien iemand anders?
astuquote:Op woensdag 8 december 2010 00:22 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks Roos
En Niehe onder de indruk, zou ze dan eindelijk verder zijn dan "dat waren hele mooie woorden"
Leveranciers zullen na dit akkefietje wel drie keer nadenken voordat ze in zee gaan met TCC, en vervolgens bedanken ze voor de eer. Dit is wel serieuze imagoschade.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef Zana het volgende:
[..]
Ik vraag mij trouwens af welk effect dat gebeuren op The Class Company heeft. Zullen er nog mensen zijn die de bruiloft door hun laten organiseren naast de afspraken die ze misschien nog hadden staan? Afgezien van wie er nu gelijk heeft, ik zou er geen zin hebben in gelijksoortig gedonder na mijn bruiloft. Je huurt een weddingplanner toch juist in om je het werk af te nemen en ook om overzicht te houden.
Nu worden zulke huwelijken misschien ook niet zo vaak gegeven en kan je een gewoon huwelijk ook niet ermee vergelijken qua zonderwensen, maar misschien was het ook een beetje gebrek aan ervaring van de drie dames dat het zo ver moest komen?
Yo is dus een baas en komt hier ongeschonden uit want wie herinnert zich Greta nogquote:Op woensdag 8 december 2010 00:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Leveranciers zullen na dit akkefietje wel drie keer nadenken voordat ze in zee gaan met TCC, en vervolgens bedanken ze voor de eer. Dit is wel serieuze imagoschade.
Mijn voorspelling: Ross gooit de handdoek in de ring, want 'het moet wel leuk blijven', en ze opent een eigen groenetheesalon. De twee andere dames hebben het geld waarschijnlijk nodig, dus die zullen wel doorbijten (als ze niet failliet gaan). Dat zou lullig zijn natuurlijk, maar het lijkt me knap lastig om een bedrijf in de lucht te houden na zo'n negatieve mediagolf.
En wat hun toekomstige klanten betreft: dat wordt moeilijk.
Ze zullen het dus moeten hebben van rijke vrienden... oh nee, wacht![]()
quote:wo 08 dec 2010, 06:00
Wesley Sneijder: 'Ik doe dit voor Yolanthe'
door Wilma Nanninga
Wesley Sneijder (26) ziet een heel kleine mogelijkheid om er met weddingplanner The Class Company alsnog uit te komen. Eén van de dames heeft mij vandaag proberen te bellen, maar ik heb niet opgenomen omdat ik eerst nog even alles wilde laten bezinken. Ik voelde mij toen ik aanbood om alsnog alles te betalen, als een kleine jongen die werd afgeserveerd.
Wesley Sneijder vloog vorige week op één van zijn schaarse vrije dagen van Madrid naar Amsterdam om te overleggen. Ik had mijn trots aan de kant geschoven. Dat kan ik omdat ik door Yolanthe een positief mens ben geworden. Sinds wij samen zijn ben ik niet meer zo snel boos. Ik wilde nog vóór Kerstmis echt alleen maar fijne herinneringen hebben aan onze bruiloft. En daarom was mijn aanbod įlle onverwachte extra kosten te betalen. Zonder verdere discussie over of die nou terecht waren of niet. Het betreft het gigantische bedrag van 285.000 euro.
Wesley wilde dat geld plus allerlei extra kosten waarmee de weddingplanners tijdens het betreffende gesprek op de proppen kwamen, nog vóór kerst betalen. Niet omdat ik het met de kosten eens ben, maar omdat ik de zaak met de mantel der liefde wilde bedekken. Voor Yolanthe, omdat ik zo veel van haar houd. En omdat ik het wijs van haar vind dat zij het uit de wereld wil hebben.
Rechtbank
Ik heb in mijn beleving ruim de tijd genomen voor het gesprek; tweeėnhalf uur heb ik om de tafel gezeten waardoor ik zelfs een andere afspraak misliep. En toch kwamen we er niet uit. Ik had verwacht dat de weddingplanners heel blij zouden zijn dat ik de zaak op deze manier wilde oplossen. Maar ik heb het gevoel dat ik bijna moest smeken om het geld te mogen betalen. De Wesley van vroeger had meteen gezegd: Dan zien we elkaar in de rechtbank. Maar de Wesley van nu is bereid er nog even over na te denken.
Wesley en Yolanthe richten zich liever op de positieve dingen in het leven. Trots: Yolanthe volgt tegenwoordig elke dag Italiaanse les. Nog even en ze spreekt beter Italiaans dan ik! Zij is in Italiė helemaal aan het doorbreken; ze doet fotoshoots, audities voor Italiaanse films en is bezig met Italiaanse televisie. Ik ben ook ontzettend trots op haar omdat ze de door Ivo Niehe geproduceerde Yolanthes TV Show mag maken. Hij is toch de nestor van de interviewers van Nederland. En zelf wil ik mij even helemaal focussen op het WK voetbal voor clubteams in Aboe Dhabi.
Carričre
Het huwelijk met Yolanthe bevalt hem heel goed. Het verschil zit hem erin dat we hebben uitgesproken dat we echt bij elkaar horen. Yolanthe heeft mijn leven verdiept. We kunnen uren over dingen filosoferen en kijken daardoor alle twee heel positief naar de toekomst.
Kinderen zullen er het komende jaar echter nog niet komen. Wesley: We zijn nog heel jong en richten ons op onze carričre. Als het moment daar is, willen we er echt tijd voor nemen. De komende kerst heeft Wesley voor Yolanthe, zijn én haar familie een grote verrassing in petto. Kerstavond en eerste kerstdag zijn we in Nederland, maar daarna gaan we op reis.
Mijn broers zeuren dagelijks aan mijn hoofd waar we naartoe gaan, maar dat zeg ik lekker niet. Ik wil onze families verwennen, omdat ze niet alleen hebben genoten van onze prachtige bruiloft, maar ook de ellendige nasleep van de bruiloftsrekeningen over zich heen hebben gekregen. We hebben gemerkt dat we op hen konden steunen, en die liefde is heel veel waard.
quote:Ik voelde mij toen ik aanbood om alsnog alles te betalen, als een kleine jongen die werd afgeserveerd
Dit zijn écht de woorden van Wesley niet hoor! Hier is een Bouquet-reeks-schrijfster aan het woord. Ik heb onder mijn beeldscherm moeten dweilen zeg.quote:
"en je wordt thuisgebracht"quote:Op woensdag 8 december 2010 09:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
De komende kerst heeft Wesley voor Yolanthe, zijn én haar familie een grote verrassing in petto. Kerstavond en eerste kerstdag zijn we in Nederland, maar daarna gaan we op reis.
Mijn broers zeuren dagelijks aan mijn hoofd waar we naartoe gaan, maar dat zeg ik lekker niet.
Wat een kleuter is het toch ook, met z'n 'zeg ik lekker niet'. Die 'verrassing' is een gevalletje 'wat we gaan doen is een geheim maar neem je zwembroek mee'..
Het ligt er zo duimendik bovenop. Aanzwellende violen en kijk! Daar komen twee tortelduifjes aanvliegen.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit zijn écht de woorden van Wesley niet hoor! Hier is een Bouquet-reeks-schrijfster aan het woord. Ik heb onder mijn beeldscherm moeten dweilen zeg.
Zal wel een charme-offensief zijn.
Ik zit eigenlijk te wachten op een interview į la Ros en Pat, waar Yo gaat vertellen hoe ze haar huwelijk spannend houdtquote:Op woensdag 8 december 2010 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ligt er zo duimendik bovenop. Aanzwellende violen en kijk! Daar komen twee tortelduifjes aanvliegen.
Dat interview gaat er wel komen. Wes draait warm bij Wilma, hij loopt al behoorlijk leeg. Maar dat interview in 'Pat & Ross'-stijl moet wel heel snel worden afgenomen, want dit huwelijk heeft zijn beste tijd gehadquote:Op woensdag 8 december 2010 10:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten op een interview į la Ros en Pat, waar Yo gaat vertellen hoe ze haar huwelijk spannend houdt
Yo zal al wel een maand of 3 of 4 zijn en wegens het gezeik met de TCC niks zeggenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:40 schreef roos85 het volgende:
Edwin Smulders zit bij Koffietijd, er gaan geruchten dat Yolanthe zwanger is.
Hij begon nog over de TCC, er is idd een gesprek geweest, volgens hem is he budget met 75.000 euro overschreden.
dat zou goed kunnenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yo zal al wel een maand of 3 of 4 zijn en wegens het gezeik met de TCC niks zeggen
Ze werken ook aardig mee allemaalquote:
Ik ben het spoor bijster. Wie eist nu van wie een verklaring?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:10 schreef Eef999 het volgende:
Patrick Kluivert doet boekje open
'Management Wesley Sneijder wilde verklaring'
Dat, anders klagen we ze aanquote:Op woensdag 8 december 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben het spoor bijster. Wie eist nu van wie een verklaring?
Ik eis nu een verklaring. Van iedereen!
Moeder Theresa gaf aan de armen, Yolanthe neemt alleen maarquote:Op woensdag 8 december 2010 12:34 schreef utrecht1970 het volgende:
Sneijder: dat het allemaal niet aan Yolanthe gelegen heeft omdat zij moeder theresa zelf is.
Maar wel armen vol, dus ik snap die link wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:45 schreef SEMTEX het volgende:
Moeder Theresa gaf aan de armen, Yolanthe neemt alleen maar
Aan de andere kant zweet Yo liever onder de rijken dan onder de armenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wel armen vol, dus ik snap die link wel.
Nee, Nee, Nee jullie snappen het niet. Ik weet zeker dat die belangrijke spulletjes uit het huis van Jan S. netjes zijn opgeslagen zodat ze op het juiste moment aan de armen gegeven konden worden en voila een italiaans weeshuis is nu helemaal blij met gastendoekjes en zijden bloemen.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Moeder Theresa gaf aan de armen, Yolanthe neemt alleen maar
Wesley is natuurlijk helemaal op dreef nu, straks krijgt Yo een miskraam door alle spanningenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:10 schreef Eef999 het volgende:
Patrick Kluivert doet boekje open
'Management Wesley Sneijder wilde verklaring'
van onze redactie
The Class Company zou het aanbod van Wesley Sneijder om alle onverwachte extra kosten van de bruiloft te betalen hebben afgeslagen, omdat ze het niet zagen zitten om een verklaring te ondertekenen.
Wesley en Yolanthe Sneijder
Dit heeft Patrick Kluivert woensdag laten weten op Radio 538. De voormalige profvoetballer en man van weddingplanner Rossana Lima was op verzoek van Wesley aanwezig bij de besprekingen.
Patrick wil niet zeggen wat er in de verklaring stond. Het zou echter niet goed zijn voor het imago van The Class Company. Er zijn geen handtekeningen gezet, dus de onderhandelingen liepen op niets uit. Patrick baalt en geeft toe dat zijn vriendschap met Wesley een flinke deuk heeft opgelopen.
Wesley vloog vorige week van Madrid naar Amsterdam om te overleggen. "Ik wilde nog vóór Kerstmis echt alleen maar fijne herinneringen hebben van onze bruiloft. En daarom was mijn aanbod įlle onverwachte extra kosten te betalen. Zonder verdere discussie over of die nou terecht waren of niet. Het betreft het gigantische bedrag van 285.000 euro."
hoewel een beetje kras geformuleerd, maar ik denk ook dat dit zo gelopen is, ze hadden een contract als basis, maar later werd er te veel vanaf geweken, Yo had (extra) wensen en de dames dachten, ach dat komt wel goed en zeiden tegen alles "ja" en hebben geprobeerd het snel te regelen, er werd waarschijnlijk niet duidelijk gecommuniceerd dat dit niet in het budget pasde, je wilt een bruid natuurlijk op dat moment ook niet de mooiste dag met het financiėle plaatje bederven en geld speelt toch geen rol in deze kringen, bovendien zullen wel ook dingen min of meer "gratis" aan het bruidspaar aangeboden zijn in ruil voor een beetje publiciteitquote:Op woensdag 8 december 2010 13:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze hebben allebei boter op hun hoofd.
De class company dacht even goede publiciteit te krijgen voor hun bedrijf met de bruiloft van Wesley en Yo.
En de Sneijders dachten een gesponsorde bruiloft te krijgen.
Het was duidelijk dat er geen echte ondernemers aanwezig waren, anders was alles netjes vastgelegd en had Yo bij elke bijbestelling netjes een mailtje gekregen (of briefje) met, deze bestelling valt buiten de overeenkomst, uiteraard willen wij dit graag voor u uitvoeren maar dat kost u X euro. Kunt u een getekend exemplaar terugsturen zodat er geen onduidelijkheid is over welke opdrachten wij nu voor u uitvoeren.
In plaats daarvan had je een stel schapen als Ross en Anouk, die graag wilden uitpakken en pas later over de kosten gingen nadenken.
Beste samenvatting van allesquote:Op woensdag 8 december 2010 13:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze hebben allebei boter op hun hoofd.
De class company dacht even goede publiciteit te krijgen voor hun bedrijf met de bruiloft van Wesley en Yo.
En de Sneijders dachten een gesponsorde bruiloft te krijgen.
Het was duidelijk dat er geen echte ondernemers aanwezig waren, anders was alles netjes vastgelegd en had Yo bij elke bijbestelling netjes een mailtje gekregen (of briefje) met, deze bestelling valt buiten de overeenkomst, uiteraard willen wij dit graag voor u uitvoeren maar dat kost u X euro. Kunt u een getekend exemplaar terugsturen zodat er geen onduidelijkheid is over welke opdrachten wij nu voor u uitvoeren.
In plaats daarvan had je een stel schapen als Ross en Anouk, die graag wilden uitpakken en pas later over de kosten gingen nadenken.
Ze waren vrienden. Ze zijn er beide waarschijnlijk vanuit gegaan dat er geen problemen zouden ontstaan. Met vrienden als Yolanthe heb je geen vrijanden meer nodigquote:Op woensdag 8 december 2010 13:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Snap je?quote:Kluivert: 'Management Sneijder wilde verklaring'
ANP
08-12-10 12:35 uur AMSTERDAM - Niet The Class Company, maar het management van Wesley Sneijder wilde dat er een verklaring werd afgelegd voordat hij zou betalen. Dat heeft Patrick Kluivert verteld bij Radio 538.
Wesley en Yolanthe Sneijder liggen al maanden overhoop met hun weddingplanners. Die zeggen dat het stel nog 285.000 euro moet betalen. Wes en Yo zijn het daar niet mee eens. De kosten waren van tevoren namelijk niet berekend.
Onlangs vloog de voetballer naar Amsterdam om aan te bieden het hele bedrag alsnog te betalen. Dat ging uiteindelijk toch niet door. De Telegraaf schreef deze week dat Wesley boos was, omdat The Class Company een verklaring van hem eiste waarin hij zegt dat het bedrijf goed werk leverde.
Kluivert
Volgens de weddingplanners was er geen sprake van zo'n verklaring. Oud-voetballer Patrick Kluivert, de echtgenoot van een van de eigenaressen van het bedrijf, was op verzoek van Wesley bij de besprekingen aanwezig. Hij stelt dat juist het management van de voetballer een verklaring van The Class Company wilde.
Kluivert heeft goede hoop dat beide partijen het conflict alsnog weten op te lossen. Hij baalt wel van het feit dat zijn vriendschap met Sneijder een flinke deuk heeft opgelopen. (ANP)
brrrr wat een eng hoofdquote:Op woensdag 8 december 2010 14:38 schreef SEMTEX het volgende:
Intussen lacht Yolanthe demonisch in haar vuistje
[ afbeelding ]
Ik mis de dollar tekensquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef Helly het volgende:
Dat Wesley heeft gezegd laat Patrick er maar bij komen zitten want met een stel van die labiele wijven valt niet rationeel te praten vind ik dan wel weer een bazenactie.
Die haargrens op het voorhoofdquote:Op woensdag 8 december 2010 14:38 schreef SEMTEX het volgende:
Intussen lacht Yolanthe demonisch in haar vuistje
[ afbeelding ]
Ja echt he,daar verbaas ik me ook altijd over,d'r wenkbrauwen zijn bijna vergroeid met die haargrensquote:
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 16:25 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ja echt he,daar verbaas ik me ook altijd over,d'r wenkbrauwen zijn bijna vergroeid met die haargrens
Nog nooit van dat tijdschrift gehoord trouwensquote:wo 08 dec 2010, 16:55 Anouk Smulders baalt van bruiloftsrel van onze redactie
Het zakelijke conflict met Wesley en Yolanthe vreet aan Anouk Smulders, mede-oprichter van The Class Company.
Anouk vertelt in het tijdschrift Talkies over het 'absolute dieptepunt' in haar leven. "Ik heb er slapeloze nachten van gehad en ik ben een paar kilo afgevallen. Maar met zijn drieėn staan we sterk."
Vervolgt: "In januari 2010 zei ik dat dit mijn jaar ging worden. En dan krijg je zoiets, dat was niet mijn planning! Maar klappen zijn er om te incasseren."
Weddingplanners Anouk Smulders, Rosanna Lima en Irene de Kom-Avogadri van The Class Company hebben het aanbod van Wesley Sneijder om alle onverwachte extra kosten van de bruiloft te betalen afgeslagen. Nu alle onderhandelingen op niets zijn uitgelopen lijkt een rechtszaak onvermijdelijk.
Ik zou 10 euro geven als ik de AVRO wasquote:AVRO legt geschil met Wesley en Yolanthe bij
Dit bericht is geplaatst op 08-12-2010 om 01:00:00
Wat met The class Company, het bedrijf dat het huwelijk van Wesley en Yolanthe regelde, lukte wel met de AVRO. Wesley en Yolanthe Sneijder-Cabau hebben hun geschil met die omroep bijgelegd.
Geschil met Avro uit de wereldHet geschil ontstond afgelopen zomer, toen de omroep een persbericht verspreidde waarin stond dat de AVRO de rechten had verworven om een realitysoap te maken over het leven van het echtpaar. Dat bleek echter een publiciteitsstunt om de aandacht te vestigen op het persiflageprogramma Koefnoen.
De profvoetballer en de tv-presentatrice klaagden daarop de AVRO aan. De lucht is volgens een gezamenlijke persverklaring geklaard tijdens een goed gesprek, waarin de AVRO heeft aangegeven de Stichting Stop Kindermisbruik te ondersteunen. De stichting is mede door Yolanthe Sneijder -Cabau opgericht en heeft tot doel kindermisbruik en kinderuitbuiting in de wereld tegen te gaan.
Er lijkt inderdaad vanalles veranderd de afgelopen jaren. Of is het alleen NOG meer make-up?...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef beequeen het volgende:
Ik herken haar heulemaal niet. Is dat Yo wel?
Deze foto is recent genomen, het lijkt wel of ze iets aan haar mond heeft laten doen....quote:Op woensdag 8 december 2010 18:03 schreef blablabla99 het volgende:
[..]
Er lijkt inderdaad vanalles veranderd de afgelopen jaren. Of is het alleen NOG meer make-up?...
het zou me niks verbazen als ze wat in d'r lippen heeft laten spuiten..quote:Op woensdag 8 december 2010 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
Wat trekt ze een vieze bekZe doet me aan een heel andere BN'er denken, door die mond, maar aan wie...
En idd, alsof ze iets aan d'r mond heeft laten doen, of ze was gewoon chago.
Het staat ook ineens zo naar boven allemaalquote:Op woensdag 8 december 2010 18:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als ze wat in d'r lippen heeft laten spuiten..
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het staat ook ineens zo naar boven allemaal
Dat is wel haar grote vriendin jaquote:Op woensdag 8 december 2010 18:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
zou ze gezellig met Patty mee naar de kliniek gegaan zijn?
Oh die lip stond altijd al zo naar boven, dat wist ik nietquote:Op woensdag 8 december 2010 18:40 schreef roos85 het volgende:
hier zijn haar lippen toch minder vol:
[ afbeelding ]
'
zie de verschillen:
[ afbeelding ]
Je ziet ook duidelijk dat die bovenlip opgezwollen isquote:Op woensdag 8 december 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die lip stond altijd al zo naar boven, dat wist ik niet
Mwah dat kan ook verschil geen lippenstift/wel lippenstift zijn...
mmm d'r bovenlip was volgens mij eerst toch wel wat dunner, het zou me iig niet verbazen dat ze gezellig met Patty naar een kliniek is geweest, om daar wat injecties tot zich te nemenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die lip stond altijd al zo naar boven, dat wist ik niet
Mwah dat kan ook verschil geen lippenstift/wel lippenstift zijn...
285.000 zei ze toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:50 schreef Eg_Wel het volgende:
Zei die Smulders nu net in Boulevard dat het bedrag 250.000,- was? Maar dat bedrag was volgens diezelfde weddingscammers toch veel minder?!
Maar zelf niet meekomen naar die besprekingquote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef utrecht1970 het volgende:
En Yolanthe kwam opeens weer met nieuwe voorwaarden toen ze het eens waren over de verklaring.
De wijsgeer.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:55 schreef Eef999 het volgende:
Maar zelf niet meekomen naar die bespreking
Patricia Paay...quote:Op woensdag 8 december 2010 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
Wat trekt ze een vieze bekZe doet me aan een heel andere BN'er denken, door die mond, maar aan wie...
En idd, alsof ze iets aan d'r mond heeft laten doen, of ze was gewoon chago.
Precies hetzelfde verhaal dus als Smulders bij Boulevard.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:53 schreef Marrije het volgende:
Wes wilde dus alles betalen.
Maar dan moest er wel een verklaring worden opgesteld, dat alles ook betaald was.
Dat vonden de 2 partijen ok.
Maar de company wilde niet dat 'extra kosten' in de verklaring zou worden genoemd.
Wes vond dat het daar nou juist allemaal om ging, om extra kosten.
De company vond dat te negatief, niet goed voor potentiele opdrachtgevers.
En dus komen ze er niet uit.
Uitvechten bij de rechter.
Nou ja, als daar een onredelijke eis tegenover staat, ziet die rechter dat ook wel in perspectief.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:47 schreef roos85 het volgende:
en zeker wat de rechter vindt van het feit dat ze het geld niet hebben aangenomen
maar bewijs dat maar eensquote:Op woensdag 8 december 2010 21:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, als daar een onredelijke eis tegenover staat, ziet die rechter dat ook wel in perspectief.
Tja ... Bewijs het tegendeel maar eens ... Ben iig blij dat ik die rechter niet ben. Maar ik zou wel een vlieg op de muur willen zijn tztquote:
Had een leuke zaak geweest voor Judge Judyquote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja ... Bewijs het tegendeel maar eens ... Ben iig blij dat ik die rechter niet ben. Maar ik zou wel een vlieg op de muur willen zijn tzt.
Ja!!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
Had een leuke zaak geweest voor Judge Judy
dat bedoel ikquote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja ... Bewijs het tegendeel maar eens ... Ben iig blij dat ik die rechter niet ben. Maar ik zou wel een vlieg op de muur willen zijn tzt.
dat zou nog eens een einde zijn...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Ole het volgende:
De kans is best aanwezig dat de rechter een veel lager bedrag toekent, de helft of zo. Of helemaal niets en dan kunnen de dames TCC wel opdoeken
Dan ben ik bang dat die baby in haar bovenlip aan het groeien is. Of Yo dacht royaal te smeren met haar lipgloss. Maar iets klopt er niet!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:24 schreef AnnaStesia het volgende:
Na het lezen van het intervieuw waar wes beweerd nog even te wachten met kinderen proberen te krijgen weet ik gewoon zeker dat ze zwanger is.
Ze riepen het natuurlijk al voor DE trouwdag en dekken zich nu een beetje in omdat ze niet gelijk zwanger was(en tja...mrs perfect is uiteraard gelijk zwanger)
Verdomd, iddquote:
en dat zou nog eens best zo kunnen zijn...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef Ole het volgende:
Een rechter kijkt vooral naar de contracten. Als die inderdaad niet goed zijn opgesteld zou dit zomaar kunnen!
Bron: Telegraaf.nlquote:Dé gewraakte verklaring van Wesley en Yolanthe
van onze redactie
The Class Company viel over de verklaring die ze van Wesley en Yolanthe Sneijder moesten ondertekenen. Arlette Lerby, manager van het stel, heeft de gewraakte verklaring aan deze krant overlegd. "Laten de mensen zelf oordelen. Ik heb er niks lelijks in kunnen ontdekken."
De verklaring luidde:
Wesley en Yolanthe Sneijder-Cabau willen positieve herinneringen aan het huwelijksfeest behouden en vinden dat belangrijker dan een langdurige, juridische procedure. Om hier vanaf te zijn heeft het bruidspaar besloten om de extra rekening van The Class Company alsnog volledig te voldoen. The Class Company heeft daarom de procedure tegen Wesley en Yolanthe Sneijder-Cabau ingetrokken. Beide partijen beschouwen het geschil als afgesloten.
Over de geheimhouding zegt Arlette: Die geheimhoudingsverklaring bestond al. En het lijkt me ook logisch dat degenen die getrouwd zijn zelf bepalen wat ze over hun eigen bruiloft willen vertellen. En niet degenen die het in opdracht hebben georganiseerd. Het hernieuwen van de geheimhouding betekende trouwens ook dat Wesley en Yolanthe bereid waren te verklaren dat zij nooit iets negatiefs over The Class Company zouden zeggen. Het was echt een afsluiting van de hele affaire.
Patrick Kluivert zegt dat hij het beste wil voor beide partijen, omdat zijn vriendschap met Wesley en die tussen Rosanna en Yolanthe door deze zaak een flinke deuk heeft opgelopen.
Maar het ziet er naar uit dat zijn bemoeienis olie op het vuur heeft gegooid. Ik weet niet of Wesley zijn aanbod om alles te betalen nog wil herhalen zegt Arlette. Het wordt hem niet gemakkelijker gemaakt. Dan zien we het in de rechtszaal wel.
Het gaat toch om geheimhouding dóór de tegenpartij over de bruiloft. Niet over wat Yo en Wes al dan niet over de bruiloft verkondigen?quote:Over de geheimhouding zegt Arlette: Die geheimhoudingsverklaring bestond al. En het lijkt me ook logisch dat degenen die getrouwd zijn zelf bepalen wat ze over hun eigen bruiloft willen vertellen. En niet degenen die het in opdracht hebben georganiseerd.
Of alles.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Ole het volgende:
De kans is best aanwezig dat de rechter een veel lager bedrag toekent, de helft of zo. Of helemaal niets en dan kunnen de dames TCC wel opdoeken
ik denk wel dat TCC de meeste schade gaat oplopen, ondanks dat Yo een bepaalde reputatie heeft (denk aan Gerda), is het bedrijf nog het meest negatief in het nieuws geweest.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Wie zou er het meeste baat hebben bij schikken?
Class Company: Geld en reputatie
Sneijders: Imago
Al die stukken in de krant doen beide weinig goed. Ze zijn allebei druk bezig met vingertje wijzen. "Aan ons ligt het niet, wij zijn geweldig, wij willen er wel uitkomen, maar de andere partij niet".
Ja, Yo en Wes hebben niks te verliezen behalve dat het dom overkomt, TCC is een bedrijf, die lijden er onder.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk wel dat TCC de meeste schade gaat oplopen, ondanks dat Yo een bepaalde reputatie heeft (denk aan Gerda), is het bedrijf nog het meest negatief in het nieuws geweest.
en volgens mij stonden beide al niet echt bekend om een hoog IQquote:Op donderdag 9 december 2010 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, Yo en Wes hebben niks te verliezen behalve dat het dom overkomt, TCC is een bedrijf, die lijden er onder.
Mja, imago, weet je, lekker belangrijk. Je poen verdien je met voetballen, zolang je dat goed doet, niks aan de hand. The Class Company kan er alleen maar bij in schieten; of er nu geschikt wordt of niet, een weldenkend mens zal ze nooit inhuren. 't Is ook niet voor niets dat de peuter van Rossanna nog zo prominent bij de referenties staatquote:Op donderdag 9 december 2010 10:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Al die stukken in de krant doen beide weinig goed. Ze zijn allebei druk bezig met vingertje wijzen. "Aan ons ligt het niet, wij zijn geweldig, wij willen er wel uitkomen, maar de andere partij niet".
Ja. En nog wel een bedrijf wat volgens mij nog niet zo heel lang bestaat (klopt dat?).quote:Op donderdag 9 december 2010 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, Yo en Wes hebben niks te verliezen behalve dat het dom overkomt, TCC is een bedrijf, die lijden er onder.
Don't mix business with pleasurequote:Op donderdag 9 december 2010 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk toch dat er veel misverstanden zijn ontstaan omdat er een vriendschap was.
Ik denk niet alleen vriendschap, maar dat het 'ach, ze hebben toch geld zat' ook wel meespeelt, hoor. Lekker makkelijk andermans geld uitgeven, wie wil dat nou niet? En die vriendschap zal dan de reden zijn dat ze gedacht hebben dat er - ondanks andere afspraken- wel gewoon 'even' betaald zou worden.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja. En nog wel een bedrijf wat volgens mij nog niet zo heel lang bestaat (klopt dat?).
Ik denk toch dat er veel misverstanden zijn ontstaan omdat er een vriendschap was. Dat daardoor niet duidelijk is geworden wat er nou all-in was en wat niet. En omdat die bruiloft pįl na het WK was gepland (ook niet handig natuurlijk) moest er natuurlijk veel geregeld worden toen De Cabautjes in Zuid-Afrika zaten.
Van TCC is het wel begrijpelijk dat ze de media gebruiken om hun verhaal te doen. Maar wat Wes & Yo bezielt... beats mequote:Op donderdag 9 december 2010 10:10 schreef utrecht1970 het volgende:
quote:Yolanthe Sneijder-Cabau wilde geweten zuiveren
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau en Wesley Sneijder verwijten zichzelf niet dat de zakelijke afhandeling van hun bruiloft op een strop is uitgelopen.
© ANPHet koppel deed er naar eigen zeggen alles aan om tot een oplossing te komen. Yolanthe beschouwt het feest nog altijd als de mooiste dag van haar leven.
De presentatrice en de voetballer gaven elkaar in juli het jawoord in Toscane. De 25-jarige bruid denkt nog altijd zwijmelend terug aan haar sprookjeshuwelijk. "
De bruiloft was mooier dan ik ooit had durven dromen", zegt ze in een interview met Shownieuws. "Het moment samen met Wesley in de kerk, daar kan niets aan tippen."
(...)
Positief terugkijken
Het koppel wil graag louter positief terugkijken op hun driedaagse huwelijksfeest, daarom wilden ze hun geweten zuiveren. Wesley en Yolanthe boden alsnog aan om alle kosten te betalen, maar tot een overeenkomst kwam het uiteindelijk niet.
"We kunnen later nooit denken: we hebben niet alles geprobeerd." Het hele interview wordt later deze week uitgezonden.
bronquote:SBS 6 pakt uit met Yolanthe-interview
SBS 6 komt woensdagavond om acht uur met een ingelast programma waarin Evert Santegoeds een interview heeft met Yolanthe Cabau-Sneijder. Ze zal onder meer nog niet eerder vertoonde beelden van haar huwelijk laten zien. Dat heeft SBS maandag laten weten. In juli trouwde Yolanthe met Wesley Sneijder. “Wesley en Yolanthe geven nu de privébeelden van ķn de kerk vrij. Deze zijn voor het eerst op de Nederlandse televisie te zien in Shownieuws: Yolanthe Exclusief“, aldus SBS.
Het gesprek tussen Santegoeds en Cabau-Sneijder vond plaats in haar huis in Amsterdam. Ze vertelde ook over het zakelijk conflict met haar weddingplanners van The Class Company. “Er is een meningsverschil, dat is duidelijk. Dat dit is gebeurd, is niet leuk. Maar we kunnen later nooit denken: we hebben niet alles geprobeerd.”
Oh nog beelden van de bruiloft, ook dat nogquote:
ze heeft geld nodigquote:Op maandag 13 december 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nog beelden van de bruiloft, ook dat nog
".. niet alles geprobeerd om er voor te zorgen dat er anderen voor mijn exorbitante wensen opdraaien."quote:
Ja, of ze wilt weer in de aandacht staanquote:
Joepie, nog meer shots van Wesley smaakvolle kampersmokingquote:Op maandag 13 december 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nog beelden van de bruiloft, ook dat nog
De kindertjes nog onder de make-up (even bijgewerkt door Yo's visagist) om te laten zien dat Yo ze net eigenhandig (met afwashandschoenen want je weet niet wat ze onder de leden hebben) uit een kartonnendoos in India heeft getrokken. Gelukkig kwam dat ene shot waarin Yo dat 5 jarige ex-kindhoertje een snauw geeft niet in beeld. ("blijf van mijn designbroek af....dat ding is duurder dan heel jouw garderobe en duurder dan wat ik betaald heb voor die vliegreis van je in die kooi in het cargo-gedeelte")quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze zal wel met een excuusfilmpje in RTL Boulevard komen, waarbij ze een vette cheque overhandigd aan die arme priester.
de weeskindjes staan er als decoratie bij, en kijken erg blij dat ze eindelijk een mooie schenking voor hun tehuis krijgen
quote:Wesley Sneijder moet worden uitgeroepen tot kerstman van 2010. De sympathieke voetballer betaalt voor deze kerst nog alle extra rekeningen voor zijn droombruiloft, die naar nu blijkt, maar liefst vijf ton te bedragen.
De dames van weddingplanner The Class Company mogen de vlag uitsteken. Net nu de Nederlandse rechtbank zichzelf niet ontvankelijk had verklaard in het geschil over de tonnen onvoorziene kosten en de zaak opnieuw had moeten worden aangezwengeld in Italiė, strijkt Wesley opnieuw met zijn hand over zijn hart.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:43 schreef Zana het volgende:
Ze kan nu deze kerst met haar Patrick gerust het glas heffen met oude vrienden Wes en Yo.
ik had me nog zo verheugd op de rechtzaak , de popcorn en cola had ik al in huis gehaaldquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:43 schreef Zana het volgende:
de vlag mag uit!!!![]()
bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)taald__.html?cid=rss
Rekening Yolanthe en Wesley voor kerst betaald...Vrede van Milaan wordt getekend door Wilma Nanninga
Wesley Sneijder moet worden uitgeroepen tot kerstman van 2010. De sympathieke voetballer betaalt voor deze kerst nog alle extra rekeningen voor zijn droombruiloft, die naar nu blijkt, maar liefst vijf ton te bedragen.
De dames van weddingplanner The Class Company mogen de vlag uitsteken. Net nu de Nederlandse rechtbank zichzelf niet ontvankelijk had verklaard in het geschil over de tonnen onvoorziene kosten en de zaak opnieuw had moeten worden aangezwengeld in Italiė, strijkt Wesley opnieuw met zijn hand over zijn hart.
Hij maakt, zodra alle weddingplanners hun handtekening hebben gezet, rond de 285.000 euro over. Intussen worden alle details over wat er nu precies wel en niet was begroot en betaald steeds duidelijker. De weddingplanners hadden bijvoorbeeld op verzoek van het bruidpaar geprobeerd een bepaalde topband te engageren, zegt een ingewijde, Dat lukte op het laatste moment niet, maar toen hadden Wesley en Yolanthe wel al 235.000 euro daarvoor vooruitbetaald. Dat geld is toen niet teruggestort, maar in plaats daarvan ook aan allerlei onvoorziene extras opgegaan. Dit bedrag opgeteld bij de 285.000 euro die nog zal worden overgemaakt, maakt dat de overschrijding rond het half miljoen is. Er is trouwens absoluut geen fraude of zo. Dat is het probleem niet. Er bestaan overal bonnetjes van.
Openhartig
Voor dit geld hadden Wesley en Yolanthe wel een sprookjesachtige bruiloft, die drie dagen duurde en waarin Yolanthe zes keer van jurk wisselde. Het totale kostenplaatje voor het jawoord was begroot op 1,1 miljoen, maar blijkt nu dus 1,6 miljoen te hebben gekost.
Wesley vertelde vorige week openhartig in deze krant dat hij het extra geld alleen uit liefde voor Yolanthe wil betalen. Zij heeft mij mild gemaakt, ik wil niet dat deze donkere wolken boven onze bruiloft blijven hangen. Ik wil de fotoboeken van de dagen in Toscane met plezier kunnen doorbladeren. Daarom ben ik bij wijze van spreken met de pet in de hand naar Amsterdam gekomen om te betalen. Ik was verbijsterd dat ik daar in eerste instantie werd afgewimpeld.
Volgens Rossana Kluivert, Irene de Kom en Anouk Smulders van The Class Company berustte het wegsturen van Wesley op een misverstand. Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars. De dames voelden zich overvallen en stemden niet onmiddellijk in. Zij hebben nu wel hun jawoord gegeven en tekenen mogelijk vandaag al een verklaring.
Vooral Rossana Kluivert is blij dat ze er met Wesley en Yolanthe is uitgekomen. Zij was tegen gerechtelijke stappen en wilde al maanden geleden een vriendelijke oplossing vinden. Ze kan nu deze kerst met haar Patrick gerust het glas heffen met oude vrienden Wes en Yo. De vrede van Milaan is dan getekend.
Volgende week in de prive, wedden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie ze al samen zitten bij de kerstboom
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
![]()
Nou, dat vind ik toch wel weer sympathiek van ze. Dus ze stoppen nu met Nederland de rug toe te keren? Zou ze zwanger zijn? Met betaalde rekeningen en niet zoveel geroddel in de pers doorsta je een zwangerschap natuurlijk wel prettiger.
Ik zag al een klein voorstukje gisterquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap niet dat zij continue de pers opzoeken.
Nu weer woensdagavond een interview op SBS, nog wel speciaal ingelast.
En, wat kunnen we verwachten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag al een klein voorstukje gister
Het was maar 1 zinnetje en het enige wat ik kon denken was "er zijn weer 3 lagen make-up overheen gegaan"quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:20 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
En, wat kunnen we verwachten?
100% zelfsquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Daar heb ik dan wel weer weinig respect voor, als mensen hun principes dan zo makkelijk laten varen. Linksom of rechtsom, de dames kunnen inpakken, niemand met verstand neemt iemand aan die een aanbetaling lekker opmaakt aan onvoorziene dingetjes en het budget met 50% overschrijdt![]()
Nu ineensquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat een charme offensief nu op de telegraaf de eerste officiele beelden van het huwelijk.
21.30. NED 1quote:Sportgala
met als hoogtepunten de verkiezing van de sportman, sportvrouw, sportploeg, gehandicapte sporter en coach van het jaar. Dit markeert volgens traditie het einde van het sportjaar. Wie kunnen worden bijgeschreven in de winnaarsgalerij? De editie van 2010, de zestigste in de historie, staat gepland in RAI Elicium in Amsterdam. Winnaars en genomineerden schuiven afwisselend aan bij tafelheer Mart Smeets, terwijl collega Dione de Graaff in de zaal de presentatie van de verkiezingen voor haar rekening neemt. Henry Schut praat in de Amsterdamse RAI met genomineerden, winnaars en andere betrokkenen uit de sportwereld. Nieuw dit jaar is dat de nominaties in de verschillende categorieėn worden gedaan door een vakjury onder leiding van meervoudig Olympisch medaillewinnaars Pieter van den Hoogenband en Leontien van Moorsel. Voorheen was deze taak weggelegd voor de vaderlandse sportpers. Een ander novum is dat de sporters reeds voor het begin van het gala bepalen wie in hun ogen recht heeft op een prijs. In de RAI wordt daarvoor een stembureau ingericht, compleet met echte stemhokjes en rode potloden.
Huh, hoe kom jij aan 100quote:
quote:Het totale kostenplaatje voor het jawoord was begroot op 1,1 miljoen, maar blijkt nu dus 1,6 miljoen te hebben gekost.
Ik dacht begroot 5 ton, en las ergens dat Wesley 5 ton heeft betaald vandaagquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh, hoe kom jij aan 100?
[..]
En dan krijgen ze natuurlijk een fotoshoot in de Gracia waarin Yo als glamour Maria staat te stralen voor het kribbetje. En Wesley staat op een baal stro als Jozef.quote:Op woensdag 15 december 2010 07:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vermoed dat net voor de kerst wordt bekendgemaakt dat Yolanthe zwanger is. Dit zal gepaard gaan met een hoop tromgeroffel en media-heisa.
Zoveel zelfspot en dan toch een zaak aanspannen.quote:Hoe kijken jullie tegen de Koefnoen-commotie aan?
We kijken in Italiė ook Nederlandse tv. Oók Koefnoen! Daarin zagen we Wesley bezig een schilderijtje op te hangen. Toen de camera uitzoomde, bleek dat hij op mijn schouders stond! We lagen beiden in een deuk. Hij heeft zo veel zelfspot. Hij gaat toch ook bij Jack van Gelder op schoot zitten? En op het Museumplein bij de huldiging van Oranje zat hij in de nek van Dirk Kuyt! Over zichzelf is hij soms echt erger dan die hele Johan Derksen. Maar dat ziet dan niex mand!
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 15 december 2010 10:50 schreef Zana het volgende:
och, nee toch....
bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)llen-kinderwens.html
Precies, eerst familie en in de lente komen ze er wel op terugquote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef Ole het volgende:
Dat dus!
Met kerst/oud en nieuw geven ze weer een groot feest voor familie en maken ze de zwangerschap bekend
quote:Op woensdag 15 december 2010 08:39 schreef Cyan het volgende:
[..]
En dan krijgen ze natuurlijk een fotoshoot in de Gracia waarin Yo als glamour Maria staat te stralen voor het kribbetje. En Wesley staat op een baal stro als Jozef.
Tenzij de fotograaf denkt dat hij kindje Jezus speelt en hem in het kribbetje dwingt
quote:Op woensdag 15 december 2010 08:39 schreef Cyan het volgende:
[..]
En dan krijgen ze natuurlijk een fotoshoot in de Gracia waarin Yo als glamour Maria staat te stralen voor het kribbetje. En Wesley staat op een baal stro als Jozef.
Tenzij de fotograaf denkt dat hij kindje Jezus speelt en hem in het kribbetje dwingt
Je er nu al bij neerleggen dat het niet lukt? Kom op, als je na een jaar niet zwanger bent zou er iets kunnen zijn, eerder is er nog niets aan de hand hoor. De meeste vrouwen doen er geloof ik zelfs wel een half jaar over voor ze zwanger worden. Het is echt niet altijd al na twee maanden raak, meestal duurt het langer.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk he, dat het gewoon niet wil lukken. Geloof niks van het uitstelverhaal
God zij met ze, wat nobelquote:Op woensdag 15 december 2010 13:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Santegoeds stelt dat hij geen contract hoefde te tekenen, zoals Yolanthe eerder wel eiste van Carlo Boszhard en Irene Moors. “Nee, ik heb niets getekend“, zegt hij. “Ik mocht het over alles hebben. We hebben het over alles gehad. Ik hoefde ook niet te betalen, zoals op internet stond. We hebben ook de banden van haar huwelijk voor niets gekregen.”
Ik snap niet waarom ze een 11-zitsbank heeft terwijl Wes er niet eens gebruik van maakt. Hij kan immers toch niet bij de grond met z'n voeten, vandaar voor hem een kleedje op de grondquote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef SEMTEX het volgende:
De weeskindjes zouden ook wel een 11-zits bank willen, maar ja....
Weer die opgespoten lipquote:
Tja dat heb je met je best-friend-Pattyquote:Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zonde hoor! Het lijkt inderdaad of ze het heeft laten opspuiten. Heb je van jezelf al een mooie mond, moet het toch nog weer iets beter!
En new best girlfriend Silvie van der Vaartquote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja dat heb je met je best-friend-Patty
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Echt, wat kan dat mens toch slap ouwehoeren zeg. Krijg er de kriebels van, bleeeegh.
Die heeft geen dingen laten veranderenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:27 schreef Eef999 het volgende:
[..]
En new best girlfriend Silvie van der Vaart
Maar is het nou model Patries, Conny of Bridget?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Haha, dat was ook het eerst wat ik dacht.
Patries of Con, want Bridget heeft alleen wenkbrauwen in laten planteren of planten, net hoe je het noemen moetquote:Op woensdag 15 december 2010 19:00 schreef blablabla99 het volgende:
[..]
Maar is het nou model Patries, Conny of Bridget?
Volgens mij heeft ze ook 11-zits witte facings erbij genomen.
Het lijkt alsof ze haar mond niet meer dicht kan doenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef Mula het volgende:
Wat zien haar lippen er raar uit! Ik blijf er maar naar kijken!
Precies! Alsof ze per ongeluk 't verkeerde (te grote) gebitje uit het bekertje op 't nachtkastje gepakt heeft.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze haar mond niet meer dicht kan doen
Het gebitje van Ushiquote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! Alsof ze per ongeluk 't verkeerde (te grote) gebitje uit het bekertje op 't nachtkastje gepakt heeft.
Bijna geen enkele koefnoen kijker kon om de persiflage lachen maar zij lagen in een deuk.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoveel zelfspot en dan toch een zaak aanspannen.
Maar dat ziet niex mand!
Leuk, kunnen we eindelijk lezen hoe de "scheiding" met Jan Smit nu precies gegaan is en welke spullen ze nou allemaal heeft meegenomen.quote:
is ze al onbevlekt bezwangerd? En zal dit charmeoffensief nu echt zoden aan de dijk zetten? Bij mij genereert het nl enkel het tegenovergestelde effectquote:Op donderdag 16 december 2010 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb deze week de Prive gekocht voor 1 euro
Stond een interview in met Heilige moeder Yo-yo. Ze is wel bezig om de pers te bespelen.
Wil ik ook!quote:
kan je het inscannen??quote:Op donderdag 16 december 2010 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb deze week de Prive gekocht voor 1 euro
Stond een interview in met Heilige moeder Yo-yo. Ze is wel bezig om de pers te bespelen.
Als ik het profiel zo bekijk op deze eerste foto zou ze echt met gemak zwanger kunnen zijnquote:
Megaheupenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik het profiel zo bekijk op deze eerste foto zou ze echt met gemak zwanger kunnen zijn
Ze is geen slanke wat betreft kont en die megaheupen, maar dat truitje vind ik maar vreemd
Het is echt een ontzettend verhullend ding...
Dan moet je het Songfestival eens terugkijken van afgelopen jaar, met die beige jurkquote:Op woensdag 22 december 2010 08:01 schreef rena het volgende:
[..]
MegaheupenJe kunt veel zeggen over Yolanthe, maar ik zie niks geks aan die heupen hoor
Ze heeft een mooi figuur!
Holy shit, wat heeft madam toch met die bovenlip gedaan? Lijkt wel alsof het erger is geworden..quote:
Ik denk na het zien van deze foto's dat er niks anders is, maar dat zij gewoon zóveel meer make-up gebruikt.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Holy shit, wat heeft madam toch met die bovenlip gedaan? Lijkt wel alsof het erger is geworden..
Ik krijg kotsneigingen als ik dat stel zie. Die kabouter als zo'n humptie dumptie naast haar in zijn trainingspakkiequote:Op woensdag 22 december 2010 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk na het zien van deze foto's dat er niks anders is, maar dat zij gewoon zóveel meer make-up gebruikt.Die wenkbrauwen zijn ook zo strak getekend, vroegah was ze meer naturel. Nu zit ze in Milaan en als Ivo langskomt dan heeft ze weer d'r hele team visagie.
Dat was met het 1e interview met Niehe dit jaar toch ook al eerder zo...
[ afbeelding ]
Op de foto valt het mee, maar op tv...
Hoe ze haar uitgekozen hebben voor Niehe, het is een wonderquote:Op woensdag 22 december 2010 10:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik krijg kotsneigingen als ik dat stel zie. Die kabouter als zo'n humptie dumptie naast haar in zijn trainingspakkie![]()
Hopelijk kijkt er geen hond naar die suffe show van haar, ik iig niet. Ik vrees alleen dat er zat verstandelijk gehandicapten, bejaarden, nichten en pleps toch inschakelen, want daar bestaan die TROS kijkers nu eenmaal uit.
Wat heerlijk zo'n gewone middelmaat tv in de woonkamerquote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef SEMTEX het volgende:
Wesley verkoopt zijn oude stulpje:
http://www.funda.nl/koop/vleuten/huis-47999047-wilgenrooslaan-23/
Wat een wansmaak! En in elke hoek van het huis een tv. Sowieso, Leidsche Rijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:50 schreef Copycat het volgende:
Die bank! Uit die stof is Wesley's trouwpak gemaakt? Wat een kitsch en kermis.
Vind ik ook lelijk ! Wat moet je met zoveel tv's doenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:50 schreef Copycat het volgende:
Die bank! Uit die stof is Wesley's trouwpak gemaakt? Wat een kitsch en kermis.
TV's tot daar aan toe.. Wat moet je met 4 badkamers?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vind ik ook lelijk ! Wat moet je met zoveel tv's doen
Ja ook nog en zes slaapkamersquote:Op woensdag 22 december 2010 22:44 schreef Eg_Wel het volgende:
TV's tot daar aan toe.. Wat moet je met 4 badkamers?
Dat is toch niet vreemdquote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ook nog en zes slaapkamers
Yes, ze is ook al zwanger, ik zie megawijde kleding op die foto's hier bovenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:56 schreef Helly het volgende:
Wat zeggen de kenners hier?
Wesley Sneijder and Yolanthe Cabau van Kasbergen to expect a child
Will it happen in 2011?
Ja
2,15
Nee
1,60
Banken op die 2,15 bij Unibet danquote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes, ze is ook al zwanger, ik zie megawijde kleding op die foto's hier boven
4 is wat veel misschien maar 2 is sowieso handig, een voor jezelf en een voor de kinderen..quote:Op woensdag 22 december 2010 22:44 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
TV's tot daar aan toe.. Wat moet je met 4 badkamers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |